Κωτσόβολος Αξιολογήσεις πελατών

Βαθμολογία 1.53 από 950 κριτικές

Στοιχεία εταιρίας

Πληροφορίες για Κωτσόβολος:

ΚΩΤΣΟΒΟΛΟΣ - Εικόνα, Ήχος, Computing, Smartphones, Gaming, Κλιματισμός, Λευκές Συσκευές, Οικιακές Συσκευές, Προσωπική Φροντίδα

Μετάβαση στον ιστοτόπο
Βαθμολογήστε την επιχείρηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

950 κριτικές για “Κωτσόβολος

  1. Μαρία Ν.

    Απαράδεκτη η τεχνική υπηρεσία της εταιρείας! Αγόρασα ένα πλυντήριο πιάτων και μαζί και την εγκατάσταση της συσκευής από τεχνικό. Αφού πέρασαν 2 εβδομάδες μετά την παράδοση συσκευής, πήρα εγώ τηλέφωνο να μάθω πότε θα έρθει ο τεχνικός να την συνδέσει. Δόθηκε μέρα και ώρα για επίσκεψη του τεχνικού και κανείς δεν εμφανίστηκε! Στο τηλεφωνικό κέντρο λένε ψέματα ότι είχε περάσει από το σπίτι, χτύπησε κουδούνι και δεν του ανοίξαμε και δεν σηκωναμε τηλέφωνο – πράγμα που δεν ισχύει γιατί όλη την ημέρα ήμασταν σπίτι με το κινητό στο χέρι περιμένοντας τον τεχνικό! Μετά από 2 άκυρα ραντεβού, ορίστηκε νέο – σε 10 μέρες από την ημέρα που μιλήσαμε! Δλδ θα έχω ένα μήνα το πλυντήριο πιάτων στο σπίτι ασύνδετο και ακόμα δεν τελείωσε η ιστορία… 🤦🏼‍♀️ Ποτέ ξανά τίποτα από αυτήν την εταιρεία!

  2. Αφού έκανα παραγγελία την 1η Δεκεμβρίου με ενημέρωναν ανά 4 μερες ότι η παραγγελία θα αποσταλεί και ποτέ δε γινόταν. Στο τηλ μου είπαν ότι κάποιο λάθος έκαναν στην καταχώρηση και με διαβεβαίωναν ότι το θέμα επιλύθηκε. Ψέματα. Απλά κοροϊδία. Μετά από 1 μηνα αναμονής αφού λυπήθηκα τα λεφτά μου την ακύρωσα και άντε να περιμένω πότε θα τα επιστρέψουν. Άχρηστοι ανίκανοι απλά

  3. Μαρία Π.

    Ίσως η πρώτη εταιρία σε ανικανότητα!
    Αναίσθητοι, αδιάφοροι, τυχοδιώκτες, απατεώνες, άχρηστοι!
    10 μέρες μας άφησαν χωρίς κουζίνα ηλεκτρική, χωρίς να μπορούμε να φτιάξουμε μέρες γιορτινες ένα φαγητό….παρά μόνο με ντελιβερι….ενώ ήρθαν αμέσως κι πήραν την παλιά για ανακύκλωση …δεν έφεραν την καινούργια με χίλιες δυο ηλίθιες δικαιολογίες!
    ΜΗΝ ΑΓΟΡΑΖΕΤΕ ΤΊΠΟΤΑ ΑΠΟ ΚΟΥΤΣΟΒΟΛΟ…ΘΑ ΣΑΣ ΕΞΑΠΑΤΉΣΟΥΝ!
    ΚΡΑΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΙΑ ΜΑΘΑΙΝΩ ….ΤΗΣ ΔΕΗ!
    ΒΓΑΛΤΕ ΣΥΜΠΈΡΑΣΜΑ!

  4. Χρηστος Β.

    Αφου πηγα στο Νεας Ερυθραιας πληρωσα μια καμερα σπιτιου και παραγγειλα αλλη μια αξιον καμερα..αλλα επειδη δε ειχαν την αξιον καμερα….με εστειλαν στο καταστημα της εθνικης οδου..μου ζητησαν το τηλεφωνο μου και εγινε η παραγγελια. Στο καταστημα της εθνικης οδου διαπιστωνω οτιδεν υπαρχει το αποθεμα που ελεγε το κομπιουτερ τους, τους τα εκλεψαν.? Δεν ενημερωσαν την αποθηκη..? Δε θα το μαθω ποτε, αλλα πριν ενας υπαλληλος παει και ερχεται σε αποθηκες επι μιση ωρα..και φερνει μια αξιον καμερα που δεν ειχε καμμια σχεση με τη παραγγελια μου. Τρεις ωρες και βαλε να παω απο το ενα καταστημα στο αλλο γιατι δεν ειχαν ενημερωση οτι επρεπε την πληρωμενη καμερα να την παραλαβω απο το καταστημα της εθνικης. Τελικα ακυρωσα την αξιον καμερα και τα αλλα που πηρα απ εκει…ΔΕΝ ΞΑΝΑΠΑΤΑΩ ΕΚΕΙ!!!!!!!

  5. Νεφέλη Π.

    Τραγική εταιρία οι εγγυήσεις δεν καλύπτουν τίποτα απλά σε βάζουν να τις πληρώνεις νομίζοντας ότι σε περίπτωση που συμβεί κάτι θα σε εξυπηρετήσουν !!!!!! Πήρα μια σκούπα Dyson σε ένα μήνα χάλασε η μπαταρία και δεν μου την καλύπτει η εγγύηση το ίδιο μου έκαναν και με κινητό iPhone !!! Τραγικοί !!!

  6. ΙΩΑΝΝΗΣ Σ.

    1 αστέρι και πολύ τους είναι . 1 1/2 μήνα μετά από προπληρωμένη (αναγκαστικά) παραγγελία και ούτε φωνή ούτε ακρόαση . Στα ηχητικά τους μυνήματα περιμένουν το προϊόν σε ημερομηνία που έχει παρέλθει (1 μήνα μετά). Όταν με πολύ επιμονή και υπομονή επικοινώνησα με εκπρόσωπο του τμήματος πωλήσεων , δεν έβγαλα άκρη και γινόταν ένας φαύλος κύκλος ανούσιας κι επαναλαμβανόμενης επικοινωνίας , με μοναδική επιλογή την ακύρωση της (προπληρωμένης , επαναλαμβάνω) παραγγελίας. Απλά τραγικοί !

  7. Vasiliki B.

    Τραγική εμπειρια με τις ηλεκτρονικες παραγγελιες του Κωτσοβολου.
    Παρηγγειλα στο Black Friday ενα φουρνο μικροκυματων. Με ειδοποιησαν οτι ειναι καθοδον, περασαν 20 μερες και η παραγγελια δεν ηρθε ποτε. Μιλησα και με την κουριερ που με παρεπεμψαν και μου ειπαν οτι δεν παραδιδουν στην περιοχη μας. Και τοτε ποιος ο λογος που το εδωσαν σε κουριερ?
    Ειναι απαραδεκτοι και για προστασια δικη σας, μην κανετε ΠΟΤΕ ηλεκτρονικη παραγγελια. Εμενα με αναγκασαν να την ακυρωσω και περιμενω ποτε θα αποφασισουν να επιστρεψουν το ποσο.

    Για την εγκυροτητα της δημοσιευσης μου καταθετω και τον Αριθμο Παραγγελίας: 1008857289

  8. Tραγική εξυπηρέτηση και άγνοια των υπαλλήλων για τα προιόντα που υποτίθεται
    ότι είναι ειδικοί ….

  9. Ορνελα Β.

    Παρελαβα 23 /11 πλυντηριο που ειχα αγορασει 2 μερες (21/11) νωριτερα απο καταστημα στην Λοφωρο Συγγρου με την προυποθεση της ανακυκλωσης. Ενω παρελαβα την συσκευη η ανακυκλωση δεν εγινε ποτε.Δεν ειχαν χωρο. (Μολις ειχε αδειασει, αφου εβγαλαν τη συσκευη που μολις ειχα παραλαβει).
    Μια βδομαδα αργοτερα παρελαβα ψυγειο,παλι με την προυποθεση της ανακυκλωσης. Αυτη η διαδικασια ολοκληρωθηκε κανονικα.
    Εκτοτε με πανε απο βδομαδα σε εβδομαδα με αναβολες για την παραλαβη της ανακυκλωσης. σημερα ηταν να ερθουν να παραλαβουν 9-11 το πρωι (κανονισα αλλη μια φορα με την δουλεια μου να βρισκομαι σπιτι) και δεν ηραν ποτε. Αιτιολογια: ¨Ο πελατης δεν ηταν σπιτι¨. Στο τηλεφωνο μου ειπαν οτι δεν ειχαν χωρο. ΤΡΑΓΙΚΟΙ!!! Επρεπε να εμπιστευτω τους ανταγωνιστες σας, που δεν με εχουν απογοητευσει ποτε.

  10. Στεφανια Κ.

    Παραπλανητικές και ψευτικεσ πληροφορίες για αγορά έξτρα εγγυησης. Όταν χρειαστεί να γίνει χρήση σου αραδιάζουν τα ψιλά γράμματα , μα δεν πλήρωσες για αντικατάσταση αλλά για μια επίσκεψη τεχνικού δωρεάν . Πλήρωσα για πληντηριο ρούχων μορις 107 ευρώ εγγύηση για μια επίσκεψη τεχνικού δωρεάν. Είμαι τρεις εβδομάδες χωρίς πλυντήριο και μάλλον για πολύ ακόμα . Ψεύτες απατεώνες .

  11. Μιχάλης Π.

    Σε μια και μόνο σε μια αγορά από της 19 δόσεις όλες με wind bang εξοφληνες δύο δόσεις δε μου της περάσανε πήγα στο κατάστημα δύο φορές με τα δικαιολογητικά των πληρωμών μου είπαν ότι γίνανε οι ενέργειες όλες για να λυθεί το θέμα και ότι λύθηκε,άλλα δύο μήνες μετά πήγα να εξωφλησω όλο το ποσό και .ου λένε ότι χρωστάω πάλι της ίδιες δόσεις.μου είπανε ξανά ότι θα λυθεί αλλά δεν είχα καμία ενημέρωση.τη πρώτη φορά με είπανε ότι όντως το σύστημα τους έχει προβλημα και χάνουμε της δόσεις

  12. Δημήτρης Π.

    Είμαι ευχαριστημένος από την εξυπηρέτηση του καταστήματος της Πάτρας. Είχα παραγγείλει δύο bluetooth από το διαδίκτυο, και μου τα έφεραν κανονικά.

  13. ΤΕΡΕΖΑ Κ.

    Εχω παραγγείλει από 3/12/24 2 οικιακές συσκευές, τις έχω πληρώσει , αλλά ακόμα σήμερα 17/12/24 δεν τις έχω λάβει μέσω κούριερ που έχουν σταλεί. Η εταιρεία μου λέει εδώ και δέκα μέρες θα επικοινωνήσει με το κούριερ και θα με ενημερώσει αλλά δεν έχω ΚΑΜΙΑ ενημέρωση. Ωραίοι μόνο στην διαφήμιση.
    Απαράδεκτοι και οι συνεργάτες τους ΓΕΝΙΚΗ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ.

  14. Αγόρασα ένα παιδικο ρολοι χωρίς να έχει μέσα το καλώδιο φόρτισης.Τους παίρνω 2 ημέρες τηλ.και δεν το σηκώνει κανένας.όχι απλα απαράδεκτοι,αλλά και οι αντιπρόσωποι πρέπει να είναι πλασματικοί!μονο εξυπηρέτηση πελατών δεν είναι αυτό.ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ!!!

  15. ΖΩΗ Π.

    Απλά απαράδεκτοι, είμαι έτοιμη να πάω στο μαγαζάκι τους με δικηγόρο και να κάνω αγωγή. Παρήγγειλα κινητό 900 ευρώ στις 28-11 , μου είχαν πει ότι θα το έχω μέσω courier ως 4 μέρες. Το κινητό δεν ε,ει έρθει ποτέ, δεν εχει εντοπιστει ποτέ. Ζήτησα ακυρωση παραγγελίας και μου λένε μετά από ατελείωτες ώρες αναμονής ότι πρέπει να τους επιστραφεί το κινητό από την courier για να πάρω τα λεφτά μου πίσω, λες και είναι δικό μου λάθος. Δεν μου δίνουν υπεύθυνο να μιλήσω και οι υπάλληλοι στο τηλ. Κέντρο είναι σαν ρομπότ που δίνουν αυτόματο ποιμένας μηνύματα. Τους νοιάζει να παίρνουν τα λεφτά τους και μετά δεν δίνουν καμία σημασία στον πελάτη. Μην ψωνίσει κανείς από αυτούς. Να κλείσει το κατάστημα τους. Να επέμβει ο φορέας προστασίας καταναλωτή.

  16. ΖΑΦΕΙΡΟΥΛΑ Μ.

    Παρήγγειλα ένα κινητό με παραλαβή στο χώρο μου . Ήρθε μετά από 5 μέρες λάθος παραγγελία. Ενημέρωσα αμέσως και έπειτα μέχρι και τωρα αγνόησε η τύχη του κινητού που έχω παραγγείλει και έχω προπληρωσει. Δεν υπάρχει κανείς αρμόδιος στο τηλ που να διαχειρίζεται αυτά τα ζητήματα άμεσα. Οι υπάλληλοι στο τηλεφωνικό κέντρο ευγενικοί μεν αλλά χωρίς καμία αρμοδιότητα ώστε να μπορούν να λύσουν το πρόβλημα άμεσα. Ζητώ να μιλήσω με αρμόδιο και δεν παίρνω απάντηση. Απαράδεκτο!!!!!

  17. Leonidas T.

    “Άμεσα διαθέσιμο” προϊόν έχει περάσει βδομάδα κι ακόμη τπτ. Κάθε μέρα στο τηλ. κέντρο τους το ίδιο βιολί: το δίνουμε σήμερα στο κουριερ. Το προϊόν είναι όντως στην Αποθήκη όπως λένε ή παίζουν καθυστέρηση για να περνάνε οι μέρες; Εν τω μεταξύ μιλάμε για εταιρικό κινητό με τιμολόγιο. Έχουν δεσμεύσει 1500 Ευρώ από μια εταιρία τόσες μέρες και σφυρίζουν αδιάφορα. Ο λογιστής φωνάζει, αλλά έτσι κι αλλιώς ποτέ ξανά Κωτσόβολος, τουλάχιστον online. Μόνο επί τόπου σε κατάστημα, αλλά και πάλι είναι να τους εμπιστεύεσαι;

  18. Κασσανδρος Λ.

    Σημερα 11/ 12 ./24 μου παραδόθηκε το ψυγείο που αγόρασα από Κωτσοβολο Πυλαιας..Ο ενας από τους δύο υπαλλήλους ήταν επιθετικός ανάγωγος, εκνευρισμένος…ρώτησα πως θα γίνει η απόσυρση του παλιού…..όπως είχα συμφωνήσει με το κατάστημα …με άσχημο τρόπο ψέλλισε κάτι μέσα στο στόμα του μπήκε στο ασανσέρ κι έφυγε..μάλλον η ευγένεια στον Κωτσοβολο σταματάει στα ταμεία!!!!λυπάμαι που συνεργάστηκα μαζί τους!!!

  19. Φωτεινη Λ.

    Απαράδεκτοι,ασυνεπείς,θρασείς
    Αγόρασα πλυντήριο ρούχων στις 3/12 και κανονίσαμε την παράδοση. Εξήγησα ότι είμαστε γιατροί κ εφημερεύουμε στις δουλειές μας. Ήρθαν ημερομηνίες άσχετες με την παράδοση ,με “στυλάκι” ο οδηγός και λάθος διεύθυνση σπιτιού. Βέβαια θα πάρω τα € πίσω ( δεν γνωρίζουν πότε το πλυντήριο θα είναι στην αποθήκη) και θα προχωρήσω στις νόμιμες διαδικασίες. Ασφαλώς κ θα ψάξω για ΣΟΒΑΡΟ μαγαζί.

  20. Δωρα Δ.

    Οτι χειρότερο Κωτσόβολος και Electrolux πήρα το στεγνωτήριο 8 μηνες πριν καταλαβαίνετε φυσικά πόσα αμέτρητα τηλεφωνήματα έκανα και σε πόσο αναμονή περίμενα… με κάνανε μπαλάκι ο ένας στον άλλον μια στον τεχνικό μια στον υπεύθυνο και φυσικά πήγα και στο μαγαζί (τα λόγια φτωχά)….. η τελευταία λύση είναι δικηγόρος. .αυτο να κάνετε όλοι γιατί μας εκμεταλλεύονται

  21. Χρυσα Κατρη Κ.

    Έβαλα 1 αστέρι γιατί δεν με αφήνει να κάνω κριτική χωρίς να βάλω αστέρι.. Έδωσα 500€ μετρητά για κλιματιστικο,μεταφορά αυτού στο σπίτι μου και τοποθέτηση και με έβαλαν ραντεβού μετά από 20 μέρες.. 28/11 το αγορασα. 17/12 ΘΑ το τοποθετήσουν.. Δεν έχουν λέει κενό ραντεβού.. Απαράδεκτοι ..ΠΟΤΕ ξανά από εκεί..

  22. Αγορασα από την Συγκεκριμένη Εταιρεία,προβληματικό Tablet και δεν δέχτηκαν αντικατάσταση,αλλά να το στείλουμε για επισκευή..Είχα βάλει και την Έξτρα Εγγύηση που παρεχευτο Κατάστημα.
    Κρίμα,διότι ζούμε σε εποχές πούλησα,και όλα καλά!!
    Όλα τα υπόλοιπα έχουν ξεχαστεί.

  23. Σαμουήλ Φ.

    Ότι χειρότερο υπάρχει με έστησαν 3 ώρες για παράδοση και δεν ήρθε ποτέ

  24. ΑΚΗΣ Τ.

    Απαράδεκτοι!! Μια φορά καθυστέρησε η μητέρα μου μία δόση και την κάνατε άνω κάτω μεγάλη γυναίκα, από τις εισπρακτικές που συνεργάζεστε. Τόσα προϊόντα έχει πάρει από εσάς. Πληρώνει τις δόσεις μέσω τράπεζας και μάλιστα χρεώνεται για αυτό με προμήθεια. Δεν ντρέπεστε ρε ενώ έχει πληρώσει και υπάρχει απόδειξη μετά από μια εβδοομάδα να την οχλουν οι εισπρακτικές σας πρωινιατικα και να την αναστατωνουν ΕΝΩ ΥΠΑΡΧΕΙ Η ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΠΛΗΡΩΜΗΣ!!Δεν πρόκειτε να ξαναγοράσει κανένας προϊόντα από την εταιρείας σας. Εχετε κανει τη γυναίκα να έχει ταραχή. Ντροπή σας!!

  25. Pettos P.

    Αγόρασα απο το κατάστημα Χανίων ηλεκτρικό πατίνι xiaomi 549 eu και αν έχεις το θεό σου μου ζήτησαν 20 eu για την συναρμολόγηση του που όπως ενημερώθηκα από την πωλήτρια κ έναν προϊστάμενο είναι πολύ περίπλοκη.Θυμωσα παρα πολύ κ αποφάσισα να το συναρμολόγησω μόνος μου κ όταν άνοιξα την κούτα σπίτι η περίπλοκη συναρμολόγηση που ήθελε 20 eu ήταν να βιδώσω 2 βίδες στο τιμόνι!Είναι εντελώς μα εντελώς απαράδεκτοι ούτε απ έξω ξανά δεν περνάω !Κ επίσης όταν έγραψα την το συμβάν στο site τους η απάντηση τους ήταν. ….ριπορτ αυτό είχαν να πουν !ουστ ελεεινοί !