Κωτσόβολος Αξιολογήσεις πελατών

Βαθμολογία 1.53 από 951 κριτικές

Στοιχεία εταιρίας

Πληροφορίες για Κωτσόβολος:

ΚΩΤΣΟΒΟΛΟΣ - Εικόνα, Ήχος, Computing, Smartphones, Gaming, Κλιματισμός, Λευκές Συσκευές, Οικιακές Συσκευές, Προσωπική Φροντίδα

Μετάβαση στον ιστοτόπο
Βαθμολογήστε την επιχείρηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

951 κριτικές για “Κωτσόβολος

  1. Από τις χειρότερες εταιρίες στην εξυπηρέτηση after sales service, στέλνουν κωδικό αιτήματος σε λάθος κινητό παραγγελίας, ατελείωτη τηλεφωνική αναμονή χωρίς επιλογές λόγω αυτοματοποίησης. Χάσατε τη μπάλα!

  2. Asy L.

    Ότι χειρότερο μου στείλανε πλυντήριο που μου έκανε δώρο συγγενής μου σπασμένο …. Εξυπηρέτηση πελατών πουθενά. Η γυναίκα που μου έκανε το δώρο πηγαίνει συνεχώς στο μαγαζί και παρακαλάει και εγώ έχω μια εβδομάδα παρκαρισμένο στο σαλόνι ένα σπασμένο πλυντήριο … Και πρέπει να περιμένω άλλη μια για να το αλλάξουν . Μην πάρετε ποτέ είναι ότι χειρότερο υπάρχει και η ταλαιπωρία τεράστια ….

  3. Αγγελική Τ.

    Αγορά ψυγείο το οποίο από την πρώτη μέρα χρήσης έπιανε πάγο στην συντήρηση, ηρθε τεχνικός και κατευθείαν έβγαλαν πρόβλημα με την πλακέτα τους πήραμε τηλέφωνο και τους είπαμε ότι θελουμε να πάρουμε κάτι άλλο διότι δεν γίνεται από την πρώτη μέρα να βγάλει θέμα. Όλα καλά πήραμε ένα άλλο στο οποίο συμπληρώσαμε χρήματα γιατί υπήρχε διαφορά και το ψυγείο ήρθε σε άθλια κατάσταση με σκόνη στο πάνω μέρος, χτυπήματα στην πόρτα, γρατζουνιές εσωτερικά πιθανόν από χρήση, από πίσω στις συνδέσεις (καλώδια) είχε μούχλα. Όλο αυτό τράβηξε 1 μήνα και εγώ με μωρό στο σπίτι δεν είχα ψυγείο, όταν πήγα λοιπόν για την επιστροφή χρημάτων η υπάλληλος μου είπε ότι δεν είστε η μόνη που το παθαίνει… οπότε μπορείτε να καταλάβετε

  4. Μαρία Φ.

    Εταιρεία εξυπηρετική όταν αγοράζεις. Όταν χρειάζεσαι σέρβις, η κατάσταση απογοητευτική. Η επικοινωνία τραγική, δε σηκώνουν τηλ περιμένεις και δε λένε χρόνο αναμονής, δεν μπορείς να στείλεις παράπονο, δεν υπάρχει e-mail επικοινωνίας πουθενά , περιμένεις τηλ τεχνικού ένα μήνα, και τάχα παρέχουν σέρβις φοβερό και ταχύτητα εξυπηρέτησης.

  5. Σοφια Κ.

    Αγόρασα δύο απορροφητήρες με σκοπό να τους τοποθετήσω σε νεόδμητη οικοδομή στη Θέρμη
    Μου είπαν ότι θα τους παρέδιδαν σε δύο μέρες,κ τους παρέδωσαν σε πέντε
    Ταυτόχρονα ξέχασαν κ τα φίλτρα άνθρακα ,που ήταν μέσα στην αγορά…

  6. Kostas Lioudakis L.

    Η πιο χειρότερη εταιρεία ever!!! Όσο για το κατάστημα του αεροδρομίου….. μακράν το χειρότερο!!! Ντροπή τους !!!! Καλύτερα να το κλείσουμε το μαγαζάκι τους. Το service τους πιο άχρηστο από ποτέ!!!!!

  7. Βαγγέλης Π.

    Απαραδεκτη ! Μου στείλανε σπασμένη τηλεόραση κι δε το παραδέχονται ! Καμία εξυπηρέτηση ! ΜΑΚΡΙΑΑΑ

  8. Κωτσόβολος Άρτας η ντροπή των καταστημάτων η καινούργια υπεύθυνη μιλάω για μέσα 2024 χειρότερη και από δημόσια υπάλληλος επ ουδενί δεν νοιάζεται αν θα ακυρώσεις παραγγελία με καμία διάθεση για εξυπηρέτηση τόσο στριφνη δεν ξέρω ποιος της έδωσε τη θέση μου αλλάξανε ημέρα παράδοσης χωρίς προσυνεννοηση και ενώ είχα πάρει ρεπό να παραλάβω όπως μου είπαν μου ήρθε μύνημα ότι η παράδοση θα γίνει άλλη μέρα ακύρωσα παραγγελία 1200 ευρώ για ψυγείο και δεν μπήκαν καν στον κόπο να επικοινωνήσουν μαζί μου η ντροπή της αγοράς εγώ κατά ενενήντα της εκατό προμηθεύομουν από κει τις ηλεκτρικές συσκευές λόγω πλάνου δώσεων τώρα ούτε απ’ έξω μακριά μόνο Κοιλιάς για την Αρτα

  9. Όλο και μεγαλύτερη σπογοητευση

  10. Αναστασία Γ.

    Επισκεφτήκαμε σήμερα το κατάστημα Κωτσόβολος της πόλης της Καρδίτσας για να αγοράσουμε μια βάση στήριξης για την τηλεόραση μας. Νομίζω ότι ο πωλητής ( Χρήστος ) που μας εξυπηρέτησε είναι ο καλύτερος που υπάρχει στην ελληνική αγορά . Ευγενικός, ενημερωμένος, εξυπηρετικός και πολύ προσιτός. Απάντησε στην κάθε απορία μας και μας έδωσε λύσεις για ότι τον ρωτήσαμε. Κάθε φορά που θα θελουμε να κάνουμε μια αγορά από το κατάστημα “Κωτσόβολος ” της Καρδίτσας, θα ζητάμε πάντα τον Χρήστο για να μας εξυπηρετήσει. Βασίλης – Αναστασια

  11. Andreas O.

    Είναι η δεύτερη φορά που αγόρασα κάτι από αυτό το “κατάστημα” και και τις δύο φορές η εμπειρία ήταν απαίσια!! Οι άνθρωποι της εξυπηρέτησης πελατών είναι αλαζονικοί και σου λένε ψέματα χωρίς ντροπή. Δεν είναι περίεργο που δεν επιτρέπουν κριτικές στη σελίδα τους στο FB… Μην αγοράζετε από αυτό το κατάστημα, αφού γίνει η πώληση δεν τους νοιάζει πια. Έχω περάσει τις τελευταίες 2 ημέρες προσπαθώντας να μιλήσω μαζί τους χωρίς αποτέλεσμα. Έκανα μια παραγγελία, δεν έλαβα ποτέ καμία επιβεβαίωση μέσω email και καμία πληροφορία αποστολής. Ο μόνος τρόπος για να λάβετε πληροφορίες ήταν να επικοινωνήσετε μαζί τους, κάτι που είναι εφιάλτης.

  12. Άγγελος Τ.

    Μου έλεγαν ότι την Τετάρτη θα έρθει μια gaming καρέκλα και μετά μου είπαν ότι θα έρθει την Δευτέρα

  13. Θα αναφερθώ στο κατάστημα της 62 μαρτύρων στο Ηράκλειο Κρήτης!! Το επισκευθηκαμε πρόσφατα και μας εξυπηρέτησε η Κυρία Καλλια Σ η οποία ήταν εξαιρετική!!! Σας ευχαριστούμε πολύ!!

  14. Κάναμε παραγγελία πριν από 2 μήνες πλυντήριο πιάτων. Βγήκε ελλατωματικό. Βγαίνει εντολή αντικατάστασης με υποσημείωση πως θέλουμε η παραλαβή του παλιού και η παράδοση του καινούργιου να γίνει από τις 3,30 και μετά λόγω εργασίας. Υπήρξε και υποσημείωση στην εντολή αντικατάστασης. Μας έρχεται μήνυμα πως θα παραλάβουμε 12 με 2 . Ξανά τηλ στον Κωτσόβολο. Μας λένε πως θα μας πάρει ο οδηγός 1 ώρα πρίν. Μας πήρε όταν ήταν έξω από το σπίτι. Ξανά τηλέφωνο στον Κωτσόβολο. Επικρατεί χαμός. Φτάσαμε στον διευθυντή. Μετά από απειλή πως θα τους πάμε το παλιό πλυντήριο στο κατάστημα και θα αναλάβει η αστυνομία και η δικηγόρος μας μας κανόνισαν ραντεβού για Παρασκευή 4 με 6. Απλά απαράδεκτοι από την αναμονή στο τηλεφωνικό κέντρο έως και τον τελευταίο υπάλληλο. Η κριτική αφορά το κατάστημα της Συγγρού.

  15. Ηλίας Γ.

    Επισκεφτήκαμε με τη σύζυγο μου το κατάστημα Αγ.Παρασκευής για αγορά ψυγείου. Απευθυνθήκαμε στην υπάλληλο κ. Μαρίνα. Γνώστης του αντικειμένου, προθυμότατη & αποτελεσματική. Εύγε!
    Μακάρι το υπόλοιπο προσωπικό να επιδεικνύει τον ίδιο επαγγελματισμό.
    Ηλίας Γρ.

  16. Δεν ισχύει η γρήγορη παράδοση πόσο μάλλον των 20 λεπτών που διαφημίζεται η διάρκεια είναι ακριβώς η ίδια με άλλα καταστήματα

  17. Αφροδίτη Χ.

    Απαράδεκτοι.!!! Είμαι εκτός Αθηνών και ενώ έχω πληρώσει το προϊόν που παραγγειλα εδώ και 18 μέρες δεν έχω παραλάβει. Η απάντηση του Κωτσόβολος είναι πάρτε το courier τηλέφωνο, που εννοείται ότι δε βγάζεις γραμμή. Ντροπή τους που διαφημίζονται και για τις γρήγορες παραδόσεις τους!!!

  18. δεν έχετε το θεο σασ

  19. ΑΝΝΑ Χ.

    Στο καταστημα της Λεωφορου Βουλιαγμένης στην Γλυφαδα δεν επεξεργαστηκαν σωστα την παραγγελία μου και ενω περιμενα να παραλάβω ένα πλυντήριο μία κουζίνα και ένα κλιματιστικο στείλανε μόνο το πλυντήριο.
    Πήγα στο κατάστημα οπού μου είπανε οτι πρέπει να το ξαναπρογραμματίσουν γιατί έκαναν λάθος , το οποίο συνεπαγεται αλλες δυο μέρες καθυστέρηση και τρεις επιπλέον για την εγκατασταση του κλιματιστικου λογω ΣΚ.
    Καμια συγνώμη απο τον υπεύθυνο κύριο Π ο οποιος απλά με κοιταζε και δεν εκανε καμια προσπαθεια να με εξυπηρετήσει.
    Παρήγγειλα ένα κλιματιστικό απο τον Κωτσόβολο και ένα απο τα Leroy Merlin για να βεβαιωθω οτι θα παραλάβω έστω το ένα. Η Leroy ήταν άψογοι και συνεπείς σε αντίθεση με τον Κωτσόβολο.

  20. Ζαχος Κ.

    Δεν έχω συναντήσει ποτε χειρότερη ιδιωτικοί εταιρεία. Προφανώς και υπάρχουν άτομα στην εξυπηρέτηση που θέλουν να βοηθήσουν, αλλά η κατάσταση είναι τραγική. Σε καμία των περιπτώσεων μη πληρώσετε το total support και γενικά μην ψωνίζετε από εκεί, υπάρχουν και αλλες εταιρείες οι οποίες τρέχουν για να σε εξυπηρετήσουν

  21. ΧΡΙΣΤΙΆΝΑ Γ.

    Η χειρότερη επιχείρηση ever. Για την ιστορία -αγορά καινούργιου κλιματιστικού το οποίο δεν λειτούργησε ούτε 24ωρες (10ωρες), και σταμάτησε, η απάντηση από το τοταλ σαπορτ ,πρέπει να έρθει τεχνικός ξανά και ξανά και εμείς ψηνομαστε που υποτίθεται ότι έχουμε να κάνουμε με τον Κωτσόβολο, και θα ενημερωθούμε, πότε όμως από Οκτώβριο μήπως , και θα μας πούνε κιόλας πως δεν ξέρουν, δεν έχουν ενημερωθεί πως δεν λειτουργεί. Η χειρότερη επιχείρηση, κρίμα που για να τους αξιολογήσεις πρέπει να τους βάλεις ένα αστέρι, ούτε την μια γωνία του αστεριού δεν αξίζουν, κρίμα, τους αφήνουμε και τα λεφτά μας, κρίμα. Να προσθέσω προς όλους τους αναγνώστες πως μετά από 2 εβδομάδες ήρθε συνεργείο του Κωτσόβολου οι κύριοι Σκυρακης Αλέξανδρος και Ισμαηλαι Ορφέας στις 29 Αυγούστου, και μου τοποθέτησαν καινούργιο κλιματιστικό , έκαναν καταπληκτική δουλειά επαγγελματική όντως – μπράβο στα παιδιά, τους ευχαριστώ από καρδιάς, αυτοί αξίζουν τα 4 αστέρια.

  22. Nick G.

    Από αρχές Ιουλίου δεν ήρθαν για την δωρεάν εγκατάσταση κλιματιστικού. Ενώ καλούσαμε στο τηλ.κεντρο μας απαντούσαν πως, άμεσα θα επικοινωνήσει κάποιες τεχνικός. Βγαίνει ο Αύγουστος και σήμερα μας είπαν πως τελικά δεν ήταν σε προσφορά εκείνο το διάστημα η εγκατάσταση! Τόσο διάστημα ήταν όμως εε!!;;
    Υπάρχουν όλα τα screenshot, ευτυχώς, οπότε εκτίθονται!

  23. Καλλιόπη Α.

    Τραγική η κατάσταση!!
    Μη σου σκάσει βλάβη στο προϊόν
    (εργοστασιακά)!!!! Απαράδεκτοι ,
    καμιά συνεννόηση για κανένα λόγο!!!!
    Οι πωλητές καλή μα τι να σου κάνουν κι αυτοί???
    Η πολιτική της εταιρείας λέει 🤣😭🤣😭🤣😭🤣😭!!!!
    💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩

  24. Evi M.

    Η χειρότερη επιχείρηση οσον αφορά τους πελάτες της. Όταν γίνει ένα λάθος δεν το αναγνωρίζουν και δεν κάνουν ΤΙΠΟΤΑ για να εξυπηρετήσουν όλους εμάς που τόσα χρόνια «χτίσαμε» αυτό το μαγαζι ψωνίζοντας τα πάντα από εκεί.
    Απαράδεκτοι , κακοί επαγγελματίες και εύχομαι να πάθουν αυτά που κάνουν. Ο,τι χειρότερο.

  25. Λιανα Κ.

    Σήμερα επισκέφθηκα το κατάστημα σας στην Λεωφόρο Βουλιαγμένης στην οδο Εμμανουήλ Δημελα και έκανα κάποιες αγορές.
    Με εξυπηρέτησε η κυρία Μαρία Μ και έμεινα πάρα πολύ ευχαριστημένη . Με εντυπωσίασε η ευγένεια της ,η προθυμία της αλλά και πόσο καλά καταρτισμένη είναι .
    Δυστυχώς είναι σπάνιο για αυτό ήθελα να σας το γράψω.
    Την ευχαριστώ πολύ