Κωτσόβολος Αξιολογήσεις πελατών

Βαθμολογία 1.53 από 951 κριτικές

Στοιχεία εταιρίας

Πληροφορίες για Κωτσόβολος:

ΚΩΤΣΟΒΟΛΟΣ - Εικόνα, Ήχος, Computing, Smartphones, Gaming, Κλιματισμός, Λευκές Συσκευές, Οικιακές Συσκευές, Προσωπική Φροντίδα

Μετάβαση στον ιστοτόπο
Βαθμολογήστε την επιχείρηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

951 κριτικές για “Κωτσόβολος

  1. Γιαννης Β.

    Μια εταιρεία που είναι σκέτη απάτη…όταν αγόρασα κάποια προϊόντα από εκεί μου είπαν να κάνω την επέκταση εγγύησης (total support)εγώ δέχτηκα με την λογική ότι για 5 χρόνια θα έχω εγγύηση..έχω πάρει λοιπόν μια τηλεόραση και όταν του πήρα γιατί είχα πρόβλημα μου είπαν να την στείλω στην Θεσσαλονίκη που είναι η εταιρία για να την δουν και εννοείται με δικά μου έξοδα…και τώρα έχω θέμα με το ψυγείο και μου είπα ότι ξέρετε θα υπάρχει χρέωση διότι δεν είναι μέσα στην εγγύηση το πρόβλημα που έχετε….και φαντάσου έχω πλήρωση μόνο για την επέκταση στην εγγύηση του ψυγείου 250 ευρώ….σκέτη απάτη είναι αυτή η υπηρεσία και άχρηστη…όπως και ο κωτσοβολος….

  2. Ελένη Π.

    Είμαι 15 και πέρσι το καλοκαίρι 2023 είχα πάει να πάρω ακουστικά και μου τα πουλήσανε κανονικά (ΧΩΡΙΣ ΚΑΠΟΙΟΝ ΕΝΗΛΙΚΑ) φέτος ήθελα ένα καλώδιο για τον υπολογιστή μου και δεν με άφηναν να το αγοράσω χωρίς να έχω κάποιον ενήλικα μαζί ντροπή

  3. Klaountio N.

    3 μήνες έχω πρόβλημα με ένα πλυντήριο και για αντικαταστήσει ακόμα περιμένω να παραλάβω το καινούριο δίστιχος δεν θα ξανά αγοράσω απο τν εταιρία σας είστε απαράδεχτη και πλήρωσα και 50€ μεταφορά

  4. Λια Ν.

    Απαράδεκτοι!!!! Νέο κλιματιστικό του κουτιού αξίας 711€, δουλεψε 2 μέρες και τέλος!!! Έχουν περάσει 15 και ακόμα περιμένουμε το καινουργιο!!! Ούτε αυτά που είναι για ανακύκλωση δεν έχουν πάρει, τα οποία πρέπει να φυλάμε σκοπιά για να μην τα πάρουν οι γύφτοι γιατί διαφορετικά δεν θα γίνει η αντικατάσταση!!! Στο σπίτι, δεν χωράνε γιατί είναι 2 AC μαζί με τις εξωτερικές μονάδες!!! Άλλος για παραλαβή, Άλλος για εγκατάσταση, Άλλος για ανακύκλωση!!! Στα δυσκολα φαίνονται πόσο καλοί είναι, τελικά! Λυπάμαι γιατί το ξεχώριζα από τα άλλα καταστήματα!

  5. Σταυρούλα Μ.

    Τέλεια εξυπηρέτηση σε αγορά κλιματιστικου και γρήγορη εγκατάσταση ευχαριστούμε πολύ για όλα.

  6. Δημητριος Μ.

    Απαράδεκτοι! Αγόρασα τηλεόραση JVC, στην 1η εβδομάδα παρουσίασε πρόβλημα η οθόνη. Στο κατάστημα μας είπαν ότι δεν καλύπτεται από την εγγύηση, γιατί σπάσαμε την οθόνη. Η τηλεόραση δεν έχει κανένα εξωτερικό σημάδι. Να μην το θεωρώ απάτη, όταν δεν σέβονται την εγγύηση; Πέταξα τα λεφτά μου, γιατί έκανα το λάθος να αγοράσω από Κοτσοβολο, παρ’ ότι με είχαν προειδοποιήσει ότι δεν σέβονται την εγγύηση που δίνουν.

  7. ΑΘΗΝΑ Κ.

    Εχω κλείσει δυο ραντεβού για να παραλαβουν δυο air conditions απο τον χώρο μου, για το πρόγραμμα ανακύκλωσης,στα οποια δεν εμφανίστηκε ποτέ κανείς.Το πρωτο ραντεβού ηταν στις 5/8 και το δεύτερο στις 7/8.Δεν ήρθε κανείς,ουτε ηξεραν από το τηλέφωνο να μου πουν τον λόγο που δεν ήρθαν.Το μονο που μου έλεγαν είναι οτι δεν βρισκουν τους οδηγούς,οτι να ναι δλδ.

  8. ΣΤΕΦΑΝΟΣ Σ.

    Παράγγειλα κουζίνα με ενημέρωσαν ότι θα παραλάβω την Τρίτη 6/8/2024 , την Δευτέρα με ενημέρωσε η μεταφορική εταιρεία ότι δεν θα την παραλάβω την προκαθορισμένη μέρα αλλά 2 μέρες μετά. Προσπάθησα να επικοινωνήσω με την εταιρεία αλλά η αναμονή στο τηλεφωνικό κέντρο ξεπερνά την μισή ώρα. Η υπάλληλος όταν κατάφερα να μιλήσω, ευγενέστατη μεν, αλλά δεν μου έδωσε λύση . Ζήτησα να με καλέσει ο υπευθυνος … αλλά δεν με κάλεσε κανείς. Η επικοινωνία μέσω live chat για γέλια … Πολλή κακή ποιότητα εξυπηρέτησης και αθέτηση συμφωνημένων !!! Δεν αξίζει να ψωνίζεις απο εκεί !!!

  9. Θεοδούλα Τ.

    Αγόρασα κλιματιστικό με δωρεάν εγκατάσταση και ο τεχνικός δεν ήρθε ποτέ…Μετά από 10 μέρες πήρα τηλέφωνο να ρωτήσω τι έγινε και μού είπαν πως δεν πέρασαν την υπηρεσία εγκατάστασης στην απόδειξη, οπότε πρέπει να περιμένω άλλες 10 μέρες, ούτε καν λόγος για προτεραιότητα…

  10. Καλή η συνεργασία με το κατάστημα κωτσοβολος αλλά οι τεχνικοί εγκατάσταση απαράδεκτοι επιεικώς.

  11. Παρέλαβα χτυπημένη κουζίνα …Με έχουν δύο ώρες αναμονή στο τηλεφωνικό κέντρο. Είναι απαράδεκτοι
    Μακρυά

  12. Konstantina Z.

    Ένα αστέρι γιατί δεν μου δίνετε η ευκαιρία να μην βάλω κανένα !
    Πήρα κινητό iPhone 14pro maxπριν 18 μήνες δημιούργησε πρόβλημα με τη μπροστά κάμερα ! Το πήγα το κινητό καθώς είχε ακόμα και εγγύηση ακόμα 6 μήνες ! Πήγα ένα κινητό χωρίς ίχνος γρατζουνιάς και στρέβλωσης (υπάρχουν και φωτογραφίες πως παρέδωσα το κινητό στο Σέρβις ! )μετά από 15 μέρες με καλούν από κεντρικά Κωτσόβολου Αθήνας από τμήμα σέρβις. Και με ενημερώνουν ότι το κόστος είναι στα 850 ευρώ δεν το καλύπτει η εγγύηση διότι έχει ζημιά στρέβλωσης και ευθύνομαι εγώ. Γιατί το έβαλα λέει στην κολοτσεπη 🤣🤣🤣🤣🤣! Εξηγήσα την κατάσταση και μου είπαν να ζητήσω αποδεικτικά πως το παρέδωσα (έτσι κι έγινε )και το κινητό επιστράφηκε ! Ήρθε ένα κινητό με πολύ εμφανή σημάδια στρέβλωσης και ξεκόλλησε η οθόνη(καθόλου λειτουργικό το κινητό πλέον αξίας 1500€)Εννοείτε δεν το παρέλαβα ! Μίλησα με τα κεντρικά της apple αναγνώρισαν ότι το κινητό μου δεν είχε κανένα σημάδι πριν ότι δεν είμαι υποχρεωμένη να πληρώσω για τίποτα καλύπτεται από εγγύηση και ότι την ευθύνη την φέρει ο Κωτσόβολος κι εκείνος να ψάξει να βρει πως έφτασε ένα κινητό στρεβλωμένο στο σέρβις που ενδεχόμενος φταίει η μεταφορική !(την οθόνη αναγνώρισαν το λάθος καθώς έστειλα φωτογραφίες αποδεικτικες και είπαν θα την καλύψουν ! Την στρέβλωση όμως όχι γιατί έφτασε σε εκείνους στρεβλωμένο ! Κοντεύει μήνας με κοροϊδεύουν συνεχώς και προσπαθούν να ρίξουν τις ευθύνες σε εμένα από τα κεντρικά ενω το κατάστημα το οποίο παρέλαβε αναγνωρίζει ότι το κινητό δεν ήταν σε αυτή την κατάσταση αλλά δεν μπορεί να κάνει κάτι καθώς εκτελεί εντολές από Αθήνα και περιμένουν κι εκείνοι από Αθήνα ενημέρωση !
    Δεν θα σχολιάσω το ποσό καλοί πελάτες είμαστε γιατί αυτό δεν έχει σημασία στον να συμπεριφέρονται έτσι ! Το μόνο σίγουρο είναι ότι δεν θα ξαναπάρουμε ούτε μπαταρία από εσάς ! Είστε πραγματικά για λύπηση !
    Θα το τραβήξω όσο δεν πάει !

  13. Πριν από 20 μήνες αγόρασα ένα ψυγειοκαταψύκτη και πλήρωσα εγγύηση 129 ευρώ σε περίπτωση βλάβης άμεση αποκατάσταση με καινούργιο.
    Το ψυγείο δεν δουλεύει και μας λένε θα μας πάρουν τηλέφωνο σε 2-5 εργάσιμες ημέρες για να κλείσουμε ραντεβού.
    Φυσικά πεταξα ότι είχε ο καταψύκτης και μείναμε χωρίς ψυγείο μέσα στον Ιούλιο με 40o Κελσίου να μην έχουμε ούτε κρύο νερό .
    Σε περιπτώσεις σαν αυτές θα έπρεπε να υπάρχει προτεραιότητα . Δεν χάλασε η τηλεόραση η το PlayStation αλλά ο ψυγείο καταψυκτης
    Απαράδεκτη πολιτική από ένα μεγάλο κατάστημα .

  14. Μπετυ Κ.

    ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ !!!!!! 1 ώρα αναμονή για να σου απαντήσουν κ μετά από 3 άτομα που μίλησα αφού ουρλιαζα ζήτησα υπεύθυνο κ με εξυπηρέτησε γιατί γνωρίζει το θέμα ότι στο τηλεφωνικό είναι άσχετη !!!!Δεν πρόκειται να σας ξανά δώσω ευρώ !!! Η γνώμη μου είναι να το κλείσετε αλλά δεν μου φταίνε οι υπάλληλοι!! Αγορά 2 κλιματιστικών 24 μετρητά κ αφού τα πήραν τα λεφτά ξέχασαν να έρθουν να τοποθετήσουν κ δούλεμα από μέρα σε μέρα με δυο μωρά !!!!

  15. Κωστας Χ.

    Τραγική εξυπηρέτηση. Κάναμε 150χλμ για να παραλάβουμε την παραγγελία. Είχαμε ραντεβού για παραλαβή μεταξύ 5-7 το απόγευμα. Μέχρι τις 8:30 δεν εμφανίστηκε κανένας. Μετά από 1 ώρα αναμονή καταφέραμε να μιλήσουμε με τηλεφωνικό κέντρο. Δήθεν θα μας ενημέρωναν για την εξέλιξη της παραγγελίας. Ακόμη περιμένουμε…..

  16. ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ Α.

    Μια εταιρία που τα αποτελέσματα της και η εξαγορά της τελικά από την ΔΕΗ δικαιολογούν το επίπεδο της και που κανείς Έλληνας και Ελληνίδα δεν πρέπει καν να την επισκέπτεται γιατί οι ιθύνοντες προφανώς πιστεύουν ότι απευθύνονται σε Παπούα και όχι σε Έλληνες νοήμονες πολίτες.
    Επίπεδο συμπεριφοράς πλανόδιων πωλητών καλυπτόμενοι πίσω από μεγάλες βιτρίνες ντροπής, που συναντάται μόνο σε επιχειρηματίες τυχάρπαστους μη σεβόμενους τους πελάτες τους και που μόνο ντροπή μπορούν να αποτελούν για τον κλάδο τους!
    Απαράδεκτοι με σκόπιμη και ελλιπή ενημέρωση κατά την πώληση των προϊόντων τους εμπαίζοντας τους πελάτες, που όταν ανακαλύψουν το παιχνίδι που τους έπαιξαν αποποιούνται των ευθυνών τους όπως κάνουν οι παπατζήδες, όλοι αυτοί που στήνουν τα “μαγαζιά” τους στις γωνίες και στα πεζοδρόμια. ΝΤΡΟΠΗ “κύριοι”.
    Και προς επιβεβαίωση όλων των ως άνω αναφορών: Τους προηγούμενους μήνες δυστυχώς αγοράσαμε από την εταιρία τους στην Πάτρα 3 Τηλεοράσεις – 1 Φούρνο και 1 Κεραμική Εστία που στα περισσότερα εξ αυτών αντιμετωπίσαμε προβλήματα για τα οποία επέδειξαν πλήρη αδιαφορία για την επίλυση τους, ούτε τα τηλέφωνα καν δεν σηκώνουν!
    Μετά τα ως άνω για να καλύψουμε μια δωροεπιταγή αξίας 30,00€ που μας όφειλαν από τις αγορές μας, αναγκαστήκαμε να κάνουμε νέες αγορές άνω των 100€, οπότε επισκεπτόμενη η σύζυγος μου το επί της Αγ. Ανδρέου κατάστημα τους στην Πάτρα, ζήτησε να αγοράσει μια τοστιέρα, αντί αυτής όμως μας έδωσαν μια σαντουιτσιέρα η οποία δεν έψηνε ούτε καν ψωμί, απλά μόνο το ζέσταινε!
    Επισκεπτόμενη πλέον εκ νέου το κατάστημα μετά από 2-3 ημέρες ζήτησε να μας την αντικαταστήσουν με μια τοστιέρα όπως αρχικά είχαμε ζητήσει επιστρέφοντας τους την λάθος συσκευή που κακώς μας είχαν δώσει μέσα στην συσκευασία της με όλα τα χαρτιά της και αποστειρωμένη, κάτι που δεν χρειαζόταν καν γιατί είχαμε προσπαθήσει να ψήσουμε μόνο 2 φέτες ψωμί ωστόσο, δυστυχώς αρνήθηκαν να την αντικαταστήσουν ως όφειλαν!
    Μετά από αυτό η σύζυγος μου τους είπε ότι αυτό που κάνουν είναι τουλάχιστον απαράδεκτο και αντιεπαγγελματικό αφήνοντας τους την σαντουιτσέρα στο κατάστημα τους για να το ξανασκεφτούν. Από τότε εξαφανίστηκαν, ούτε φωνή, ούτε ακρόαση!
    Σήμερα μετά από δυο μήνες έχοντας ιδιοποιηθεί πλέον η εταιρία την εξοφλημένη συσκευή μας την παρακρατούν, κάτι που θα μας οδηγήσει τελικά στο να καταγγείλουμε το γεγονός στις αρμόδιες υπηρεσίες του κράτους και να αναθέσουμε στον δικηγόρο μας να καταθέσει μήνυση εναντίον τους, κοινοποιώντας ταυτόχρονα την πράξη τους και στα Μ.Μ.Ε. για να πληροφορηθεί κάθε καταναλωτής σ’ αυτόν τον τόπο το επίπεδο αυτής της εταιρίας καθώς είναι κάτι που το θεωρούμε υποχρέωση μας απέναντι στο καταναλωτικό κοινό!

  17. Georgios K.

    Μετά την κοροϊδία για το πότε θα παραλάβουμε την τηλεόραση που αγοράσαμε από τον κωτσόβολο Αίγιο. Έπρεπε να αγοράσουμε άμεσα ένα a/c για έναν άνθρωπο με προβλήμα υγείας . Ερώτηση προς τον υπάλληλο ” πότε θα γίνει η τοποθέτηση του μηχανήματος ? ” Η απάντηση ήταν το σύστημα λέει ότι θα γίνει μέχρι 30 Ιουλίου Μπορείτε να κάνετε κάτι να μπει πιο γρήγορα γιατί υπάρχει προβλήμα υγείας . ” ” Όχι δυστυχώς είναι συστημικό “” 10 λεπτά μετά την πληρωμή σκάει μήνυμα η τοποθέτηση του μηχανήματος θα γίνει από 30 Ιουλίου έως 5 Αυγούστου.. Τι γίνεται εδώ ρε φίλε μέσα σε 10 λεπτά χάσαμε 5 μέρες “”””αααα δεν ξέρω είναι συστημικό “” η απάντηση του υπαλλήλου Τώρα που πληρώσατε σας παίζει μπαλίτσα το σύστημα . Ένας θεός ξέρει πότε θα παραλάβω το μηχάνημα και κυρίως πότε θα τοποθετηθεί ΑΦΟΥ ΞΑΝΆ ΨΏΝΙΣΑ ΑΠΟ κωτσόβολο ΚΑΛΑ ΝΑ ΜΟΥ ΚΆΝΟΥΝ . ΕΊΝΑΙ ΜΑΚΡΆΝ ΟΙ ΧΕΙΡΌΤΕΡΟΙ

  18. Κύριοι είναι δυνατον !!!! Να αναμένει πελάτης σας σημερα 31′ λεπτά στην αναμονή για να μιλήσει με εκπρόσωπο σας. Να ζητώ να μιλήσω με συγκεκριμένο άνθρωπο της εταιρείας σας,να με υπόσχονται ότι ΑΜΜΕΣΑ θα επικοινωνήσει μαζί μου ,και να μην υπάρχει καμμιά επικοινωνία.
    Είναι δυνατον να αγοραζω, επώνυμα αρκετά ακριβά κλιματιστικά, και να βγαίνουν βαρέως προβληματικά.Αυτη είναι η εταιρεία ΚΩΤΣΟΒΟΛΟΣ .
    Μάλλον δεν σας ενδιαφέρει καθόλου η γνώμη των πελατών σας.
    ΑΝΑΜΕΝΩ από τον κύριο Μ**** ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΊΑ ΑΜΜ

  19. Ιωάννης Φ.

    Η κριτική δεν αφορά την αγορά αλλά την άθλια εξυπηρέτηση, την ουσιαστικά ανύπαρκτη εξυπηρέτηση, μετά από ελαττωματικό προϊόν. Ελαττωματικό κλιματιστικό μέσα σε περίοδο καύσωνα.Η παντελής έλλειψη εξυπηρέτησης, η αδιαφορία μετά από συνεχόμενη επικοινωνία αποκλειστικά από πλευρά μας! Συνεχείς υποσχέσεις ότι θα επικοινωνήσουν και μετά καμία ενημέρωση. Πάνω από 1 μήνας από την δήλωση του προβλήματος , απαράδεκτη συμπεριφορά! Καμία υποστήριξη μετά την πώληση!!!
    Η εταιρεία είναι για τα μπάζα . κλείστε το καλύτερα!
    …… αναμονή 1 ώρα.

  20. Sonia I.

    Η χειρότερη εταιρεία στην Αθήνα.Σου λένε άλλα και κάνουν άλλα.Τραγικά απαράδεκτη!!!

  21. Λίτσα Τ.

    Μπορεί να έχει αναμονή μέχρι και 4 ώρες το τηλεφωνικό κέντρο εξυπηρέτησης, για μια τροποποίηση παραλαβής, τις τελευταίες 2 ημέρες που προσπαθώ, εφόσων με ενημέρωσαν ότι μπορείς να γινει. Μετά από άπειρες προσπάθειες συνομιλίας με διάφορους υπαλλήλους , πραγματικά προς εκπλήξεως μου η κα. Μαίρη Λ, αξίζει 10* για την άμεση ανταπόκριση της στο θέμα μου, η οποία ενδιαφέρθηκε, επικοινώνησε και μαζί μου και διευθέτησε το πρόβλημα μου. Τόσο απλό και βοηθητικό προς εμάς τους πελάτες σας, το κατάφερε η συγκεκριμένη κυρία. Εκπαιδεύσετε με αυτον τον τρόπο όλους τους υπαλλήλους σας.

  22. Γεωργιος Κ.

    Δεν υπάρχει εξυπηρέτηση μετά την αγορά Δεν σηκώνουν τα τηλέφωνα.Ηρθε ψυγειο χτυπημένο και με στραβή βάση με αποτέλεσμα να κουτσαινει.Εχω2 ώρες κατεγραμενες κλήσεις.Εχουμε και δουλειές.ΕΛΕΟς

  23. Πενυ Χ.

    Το τηλεφωνικό κέντρο πετάει χαρταετό;

  24. ΡΟΥΜΠΙΝΗ Μ.

    Παράγγειλα ένα κλιματιστικό στις 11/7 με την υπόσχεση ότι θα εγκατασταθεί στις 15/7.
    Δύο φορές επικοινώνησα έκτοτε με το τηλεφωνικό τους κέντρο για να πάρω την απάντηση ότι δεν έχει οριστεί ραντεβού από τον τεχνικό.
    Θα επικοινωνήσει εκείνος μαζί μου.
    Τα συμπεράσματα δικά σας.

  25. Georgia K.

    Απαράδεκτοι.Ειμαι χωρίς ψυγείο εν καιρώ καύσωνα. Το παρήγγειλα Παρασκευή με ενημερώσαμε ότι θα το παραλάβουν από την αποθήκη τους κ θα μου το παραδώσουν Τρίτη πρωί.Στειλανε μήνυμα ότι θα το φέρουν στις 2:00 με 4:00 και μένω σε κοντινή απόσταση από το κατάστημα.Θα περιμένω 3 ώρες για να μπει σε λειτουργία…. Κάλεσα μου απάντησαν μετά από 30 λεπτά κ μου είπαν ότι δεν μπορούν να κάνουν κάτι.