Αίσχος! Αύριο θα απευθυνθώ στον Συνήγορο του Καταναλωτή! Ούτε απ'έξω από τον Κωτσόβολο δεν θα περνάω.
Κωτσόβολος Αξιολογήσεις πελατών
Πληροφορίες για Κωτσόβολος:
ΚΩΤΣΟΒΟΛΟΣ - Εικόνα, Ήχος, Computing, Smartphones, Gaming, Κλιματισμός, Λευκές Συσκευές, Οικιακές Συσκευές, Προσωπική Φροντίδα
Μετάβαση στον ιστοτόπο
Αν θα μπορούσα δεν θα έβαζα κανένα αστερι
”Με ταλαιπωτειτε και λέτε συνεχώς ψέμματα για ένα πλυντήριο που αγόρασα τελευταίας τεχνολογίας και τα βγάζει όλα βρεγμένα με στάμπες και δεν διαλύει την ταμπλέτα με κοροιδευετε από τις 29/2 /24
Έχω επικοινωνήσει πάρα πολλές φορές να βρεθεί λύση κι έχω πάρει πάρα πολλά τηλέφωνα έως εδώ. Να το ξέρει και ο κόσμος.ποτε ξανά κωτσοβολο και να ρωτάτε πάντα ποιους τεχνικούς έχουν σας συνεργάτες.Γιατι άπαξ και περάσεις το ταμείο η εξυπηρέτηση είναι κάκιστη. Και μη ξεγελαστειτε να πάρετε την επιπλέον εγγύηση δεν έχει νόημα κανένα
Σημερα 05/04/24 πηγα στο K Spot Ιωαννινων οπου και 01/07/2022 ειχα αγορασει μια κονσολα series X με επεκταση εγγυησης για 4 ετη και προσθετο κοστος 70 ευρώ
Καθως προερχομουν απο κακη εμπειρια εξυπηρετησης περιφερειακου κονσολας xbox one σε καταστημα public επελεξα τον Κωτσοβολο για την αγορα
”Ομως για την επεκταση εγγυησης μιλωντας λαικα μου την « πλάσαρε» ο πωλητης εκεινη την ημερα (ενας κυριος 55ετων περιπου ασπρομαλλης αδυνατος με γυαλια μυωπιας στρογγυλα ) οπου και μου ειπε σε απαντηση στην ερωτηση μου αν καλυπτει η εγγυηση περιφερειακα ΝΑΙ
Κ του απαντησα αν ΝΑΙ τοτε βαλτην μου καθως του ειπα οτι δεν πηγα στα παμπλικ γιατι ειχα περασει ταλαιπωρια απο το σερβις και ημουν απογοητευμενος , επεμενα οτι η οργη μου ηταν τοσο μεγαλη που αν θα ερχοταν η ωρα και δεν θα ειχε καλυψη να θυμαται οτι θα ερχομουν νυχτα και θα πεταγα το κοντρολερ στην βιτρινα
Και μου ειπε «μην ανησυχεις η εγγυηση ειναι total support και θα θα θα θα»
Εφτασα σημερα η στιγμη που παρουσιασε προβλημα το κοντρολερ
Παω εντελως ανετος να παραδοσω τυπικα το χειριστηριο και να δω αν θα παρω αλλο νεο ή αν θα επισκευασουν το ιδιο, λεω στον υπαλληλο «εχω την επεκταση εγγυησης τοταλ σαπορτ μην ασχολεισαι καθολου να εχουν περασει 2 χρονια και κατι μηνες αντε 3»
Με εκπληξη μου αρχισε τα τηλεφωνα
Λεω δεν το ζω αυτο
Μου λεει μεχρι 2 ετη καλυπτει η εργοστασιακη εγγυηση μετα η επεκταση ειναι μονο για την κονσολα»
Δεν καταλαβες του λεω, την αγορασα αφου ρητα ο υπαλληλος πωλησεων μου ειπε (ψεμματα) οτι καλυπτει κ περιφερειακα
Οχι μου λεει κακως στο ειπε δεν ισχυει
Θα ήθελα να αναφέρω την εξαιρετική και ταχεία εξυπηρέτηση που είχα από την Κα Δ, στο κατάστημα του Κωτσόβολου στην Ευκαρπία Θεσσαλονίκης.
”Με εξυπηρέτησε με υπομονή και χαμόγελο και ήταν ενημερωμένη για όλα τα τεχνικά χαρακτηριστικά των συσκευών που με ενδιέφεραν.
Μπράβο σε τέτοιους υπαλλήλους, με διάθεση να μείνουν ευχαριστημένοι οι πελάτες.
Εγώ έμεινα απόλυτα ικανοποιημένη!!!!!
Χαλασμένο ψυγείο 1 εβδομάδα και ο ψυκτικός που ήταν να έλθει 8-10 , μου λέει μην φωνάζεις πρωί πρωί στο αυτι μου τώρα ξυπνησα . Θα έλθω . Και μου έκλεισε το τηλέφωνο .
”Έλαβα εξαίρετη εξυπηρέτηση από την Μαριάννα Σ. για παραγγελία που είχα κάνει μέσω internet. Ενώ θα μπορούσε την εκκρεμότητα που της ανατέθηκε να την κλείσει με συνοπτικές διαδικασίες έπραξε ακριβώς το αντίθετο. Απόλυτα ευγενική στην κλήση της , ήταν ολοφάνερο και στο λεκτικό της και στην χροιά της φωνής της πως ο κάθε πελάτης ανεξαρτήτως ποσού παραγγελίας αποτελούσε για εκείνη βασική προτεραιότητα. Μακάρι μα συναντούμε συχνά παρόμοιας ποιότητας επαγγελματίες ! Μπράβο Μαριάννα συνέχισε έτσι !
”Απλά κλέφτες πήρα πλυντήριο και σε 3 μήνες χάλασε και δεν αναλαμβάνουν ευθύνες
”Κάνω αυτή αξιολόγηση για να εκφράσω το ευχαριστώ μου στην κύρια Δέσποινα K δεν ξέρω αν το λέω σωστά έμεινα τόσο ευχαριστημένη που δεν μπορώ να περιγράψω με την εξυπηρέτηση της πολύ ευγενική και σε κάνει να νιώθεις εμπιστοσύνη προς την εταιρεία που εργάζεται υπάρχουν και καλοί πωλητές όρεξη για δουλειά ελπίζω να το εκτιμάνε οι εργοδότες σου ευχομαι να είσαι καλά !!! Μπράβο σου
”Χθες πήγα στο κατάστημα του Περιστερίου με σκοπό να αγοράσω ένα smart watch 389ευρο .ο υπάλληλος στον κόσμο του εφόσον έψαξα μόνος μου γύρο στα 30 λεπτά αποφάσισα να κάνω την αγορά τότε είδαν στον υπολογιστή ότι δεν έχουν κανένα από τα ρολόγια στο κατάστημα.Ουτε κάν ξέρανε πότε θά ξανά έχουν για Πολλά Πολλά γέλια
”Αν είχε 0 θα έβαζα. Δυστυχώς δεν έχει. Μην τους εμπιστεύεστε. Η χειρότερη εταιρεία ever!
”Ευχαριστουμε πολυ τη κα Μαρινα M στο καταστημα της αγιας παρασκευης για την ευγενια και τον επαγγελματισμο της. Μειναμε πολυ ευαριστημενοι και θα τους επισκεφτουμε ξανα σιγουρα
”Εκανα τη παραγγελια πλυντήριο τηλεφωνικα και πληρωσα με RF μεσω τραπεζης. Ελαβα μηνυμα την αλλη μερα οτι δεν εχω πληρωσει. Εστειλα με ημειλ την αποδειξη και κανονισαν την αποστολη του πληντυριου το Σαββατο. Το Σαββατο ελαβα μηνυμα οτι δεν εχω πληρωσει. Τηλεφωνησα δεν ειχε δηθεν ιδεα ο εκπρωσοπος και μου ειπαν οτι θα αποσταλεί το πλυντηριο τη Τριτη αντι του Σαββατου. Ακυρωσα την παραγγελια και θα μου επιστραφούν τα χρηματα μετα απο 5 μερες. Ποτε ξανα Κοτσοβολο.
”Σήμερα 22/03/24 είχαμε ραντεβού για να παραλάβουν 3 συσκευές προς ανακύκλωση χάσαμε όλο το απόγευμα περιμενοντας. Δεν ήρθαν ποτέ. φυσικά ούτε λόγος για ενημέρωση μετά από αρκετά τηλεφωνήματα μας είπαν ότι ο οδηγός δεν σηκώνει το τηλέφωνο. ΑΠΛΆ ΑΠΑΡΆΔΕΚΤΟΙ….
”Αφου παραγγέλθηκε η τηλεόραση, μου παραδόθηκε εντος 2 εργασίμων ημερών μετά την αγορά της, απο το προσωσπικο της εταιρίας στην αναμενόμενη ώρα και ημέρα μετα το sms που έλαβα.
”Τα 2 άτομα που ήρθαν για τη ρύθμιση και εγκατάσταση (απο Πυλαία) ήταν 15 λεπτά νωρίτερα κιόλας απο την αναμενόμενη ώρα. Πολύ ευγενείς και συνεπείς, επεξηγηματικοί σε ότι τους ρώτησα. Εξαιρετική εμπειρία, επικοινωνιας και γνώσεων.!!
Πελάτης εδώ και πολλά χρόνια με πολύ μεγάλες αγορές και στο κατάστημα της Ευκαρπίας επιεικώς απαράδεκτη η εξυπηρέτηση
”Κ γυρνάνε και σου απαντάνε κ με ύφος
Απαράδεκτη συμπεριφορά
Επισκέφτηκα το κατάστημα στην Τούμπα για την εξαργύρωση voucher από νόβα και μου είπαν ότι η συγκεκριμένη υπάλληλος που είναι υπεύθυνη για τα voucher έχει άδεια και θα επιστρέψει σε μια εβδομάδα.Ειναι τόσο δύσκολο ρε παιδιά??Κάποιος άλλος δεν μπορεί να το κάνει??Ένας υπεύθυνος υπάρχει μόνο κ η μοίρα του κάθε πελάτη εξαρτάται από το πότε θα είναι στη βάρδια??Καποιοι δουλευουν δεν γινεται να ερθουν οποτε σας καπνισει.Ανειδίκευτοι άσχετοι παντού.
”Κλέφτες
”Πήρα κινητό 📱 Samsung και δεν είχε φορτιστή, πλήρωσα τον φορτιστή EXTRA, Μετά το είδα σε άλλο κατάστημα πωλούνταν μαζί με φορτιστή και σε πιο χαμηλή τιμή. Άσε πού ήθελε και έχτρα εγγύηση αλλά 30 ευρώ, ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ
ΤΡΑΓΙΚΗ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ πελατών! αν σας χαλάσει κάτι την πατήσατε! και μην παίρνετε τις εγγυήσεις τους είναι κοροϊδία προσπαθώ όλη τη βδομάδα να βγάλω άκρη και ακόμα τους περιμένω που «είναι πλάι μας σε 24 ώρες»!!
”Μακριά!!!!Πήρα σετ εντιχοισμενης κουζινας Davoline στην κόρη μου και την πρώτη φορά έβρασα αυγά ράγισε το ένα μάτι.Μετα από δύο μέρες τηγανησε η κόρη μου αυγά σε άλλο μάτι και ράγισε ακόμη περισσότερο και το άλλο μάτι! Επικοινώνησα με την εταιρία ότι υπάρχει πρόβλημα και μου λένε ότι τζάμπα θα πληρώσω 40 ευρω επιπλεον τον τεχνικό (και ας εχω πληρωσει για πληρη ασφαλιστικη καλυψη)γιατί είναι κακή χρήση δική μου και ότι δεν καλύπτει η ασφάλεια το κρυσταλλο. Δηλαδή θα μαγειρεύω και ας σπάει το κρυσταλλο!!! ΜΑΚΡΙΑ!!!Ουτε καν να έρθει τεχνικος να δει αν ειναι προβληματική η κουζινα!Με κοροϊδεύουν και ας έχω πληρώσει την ασφαλεια χωρίς να μου δώσουν τους όρους, χωρίς να μου εξηγήσουν, χωρίς να υπογράψω!!!Μου την πούλησαν ότι έχω πλήρη κάλυψη και δεν έχω τίποτα τελικά!!! Το λόγο θα παρει ο Συνήγορος του καταναλωτή και όχι μόνο!!!Αλλά θα περιμένω λίγες μέρες και αν δεν βγάλω άκρη θα πάω στο κεντρικό τους καταστημα και θα κάνω καθιστική διαμαρτυρία μπροστά στην είσοδο τους μεχρι να με ακούσουν!!!Δεν μπορεί κάτι που αγοράζεις με χιλιους δύο κόπους στο παιδί σου να είναι άχρηστο και να σου κάνουν τον κινεζο!!!
”Δεν υπάρχει βαθμολογία αρνητική γιαυτό έβαλα ενα αστέρι. Αγόρασα εντοιχισμένο φούρνο και κεραμική εστία για τα οποία πλήρωσα και 5ετή ασφαλιστική κάλυψη 130 ευρώ (total support ) για αντικατάσταση ελλαττωματικού προϊόντος κλπ και στο μήνα ράγισε η κεραμική εστία της DAVOLINE μόλις στό δεύτερο μαγείρεμα . Παρά τις συνεχόμενες οχλήσεις αρνήθηκαν όχι μόνο να την αντικαταστήσουν , αλλά ζητούσαν και 40 ευρώ για να έρθει να ελέγξει τη βλάβη ο τεχνικός!!
”Εντελώς απαράδεκτη εξυπηρέτηση από τον Κωτσόβολο .
Μην ασφαλίζετε τα προϊόντα τους με την 5ετή κάλυψη που προτείνουν , την πληρώνετε ακριβά και είναι πεταμένα λεφτά , δεν υπάρχει σέρβις , δεν τα αντικαθιστούν είναι μόνο δικαιολογίες και κάνουν αρπαχτή. Επιπλέον με την αγορά δεν δίνουν τους όρους ασφάλισης και το ασφαλιστήριο συμβόλαιο για να μην γνωρίζει ο πελάτης τι δικαιούται.
Εμένα μου έστειλαν το ασφαλιστήριο δυο μήνες μετά την αγορά και όταν τους απείλησα οτι θα καταθέσω αγωγή.
Η κεραμική εστία της DAVOLINE για πέταμα μέσα σε ένα μήνα , ράγισε σε δυο σημεία και μου είπαν οτι συνέβη από υπερθέρμανση αλλά αρνήθηκαν την αντικατάσταση. Ο Κωτσόβολος δυστυχώς δεν είναι αυτός που ήταν.
Μου άφησαν άφησαν το πληντυριο χωρίς σύνδεση ενώ είχα πληρώσει την σύνδεση μου κατέστρεψαν το πάτωμα και με πήρε ο οδηγός ότι θα μου κάνει μήνυση γιατί τον πήρα τηλέφωνο να γυρίσει να μου το φτιάξει και μου είπε δεν είμαι τεχνικός δεν στέλνουν εγώ είμαι οδηγός και έκανα και την σύνδεση βάλε μονωτική ταινία λυπάμαι απαράδεκτο 1
”Εάν παραγγείλεις ένα προϊόν και δεν υπάρχει στο κατάστημα μετά από 15 μέρες θα έρθει και αν…
”Ειδικά στο Περιστέρι ,είναι μεγαλο χτικιό.Νομιζουν ότι έχουν πιάσει τα τέτοια του πάπα.Αγενεια ,φρύδι σηκωμένο ,και κάτι ιβριδια κλαρίνογαμπροί να λένε,θα κάνουμε την αιτησουλα ,να έρθει η επιδοτησουλα,τέλεια και τέλεια.ποτε δεν φέρνουν από άλλο καταστήματα αν κάτι δεν έχουν και το ζητήσεις.Παντα υπάρχει και ο ανίκανος που παραγγελνει όλα τα τηλ.μαυρο χρώμα γιατί τον κερατωσε η γυναίκα του .Ουρές όπως οι κάμπιες και όλα τέλεια .επειδή πιο κάτω λέει ημερομηνία που με εξυπηρέτησε η εταιρεία,βάζω την ημέρα που πήγα και έφυγα απραγος.Eπισης πατάω ένα αστέρι γιατί δεν έχει μείον να βαλω
”Ότι χειρότερο υπάρχει σαν επιχείρηση. Αγοράζεις ένα προϊόν και δεν έχουν να σού δώσουν το δώρο, θα το φέρουν από την αποθήκη, τηλεφωνεις σού λένε ότι το έχουν στο μαγαζί πας δεν το βρίσκουν γιατί έχει κάνει λάθος το σύστημα είναι για γέλια σαν εταιρία ό,τι χειρότερο μακριά
”Εντελώς άχρηστοι όλοι εκεί μέσα να κλείσει πρέπει ο Κωτσόβολος.Οτι παίρνεις το φέρνουν χαλασμένο και ούτε σε εξυπηρετούν για να σε εξυπηρετήσουν πρέπει να τους παρακαλέσεις κ να έχεις υπομονή .Επίσης στο τηλεφωνικό κέντρο δεν ξέρουν τίποτα ο καθένας λέει τα δικά του ότι να ναι
”Η πιο απαράδεκτη εταιρία απορώ πως πηγαίνει τόσος κόσμος !!!!! Είστε απαράδεκτοι !!!!! ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ χαλασμένα όλα όσα πήρα έδωσα 2500 για το ερκοντισιον κ είναι χαλασμένο ΑΚΟΜΗ ΕΡΧΟΝΤΑΙ το πλυντήριο χάλασε και γυρίσανε μου είπανε να το φτιάξω μόνη μου αλλιώς αν έρθει τ συνεργείο θα με χρεώσουν εάν ειναι κάτι που μπορούσα να φτιάξω μπνη μου !!!!!!! Η κουζίνα άθλια 800 ευρώ μου ηρθε με χτυπημένο καπάκι ..Ο διάδρομος χαλασμένο το μοτέρ και για να γίνει η επιστροφή χρημάτων μου βγάλανε το λάδι !!!!!! Ο ΚΩΤΣΟΒΟΛΟΣ ΠΡΕΠΕΙ να κλείσει ΣΤΗΡΙΞΤΕ ΑΛΛΕΣ ΕΤΑΙΡΙΕΣ ΠΟΥ ΤΟ ΑΞΙΖΟΥΝ
”