Κωτσόβολος Αξιολογήσεις πελατών

Βαθμολογία 1.53 από 958 κριτικές

Στοιχεία εταιρίας

Πληροφορίες για Κωτσόβολος:

ΚΩΤΣΟΒΟΛΟΣ - Εικόνα, Ήχος, Computing, Smartphones, Gaming, Κλιματισμός, Λευκές Συσκευές, Οικιακές Συσκευές, Προσωπική Φροντίδα

Μετάβαση στον ιστοτόπο
Βαθμολογήστε την επιχείρηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

958 κριτικές για “Κωτσόβολος

  1. Ελένη Α.

    Πήγα ένα απόγευμα με τον μικρό μου γιό στο κατάστημα τις Ελευσίνας, μπενω μέσα ήταν 3 άτομα του καταστήματος μέσα ούτε καν να χαιρετήσουν η και να εξυπηρετήσουν,κατά λάθος ενώ έψαχνα μόνη μου Πήγα να κατέβω κάτω στο υπουργείο και τότε μου είπε η κοπέλα απαγορεύεται η είσοδος, πλησίασα μια κοπέλα στο ταμείο και την ρωτάω τα άτομα που είναι στην πόρτα δεν εξυπηρετούν; και μου λέει… είναι ο αποθηκάριος ο προϊστάμενος και ο διευθυντής, και σας ρωτάω κόσμε πως γίνεται σε άλλα κατάστημα να σε παρακαλανε να ψωνίζεις και στο κατάστημα τις Ελευσίνας πλήρη αδιαφορία για το ποίος μπαίνει? Απαράδεκτο και ήμουνα και με ένα μικρό παιδί, θα μπορούσαν έστω να με χαιρετήσουν η να με καθοδηγήσουν γιαυτό που ψάχνω.

  2. Jfhfjfjhg Χ.

    Απαράδεκτοι…..1.5 μήνα περιμένουμε επιδιόρθωση ακουστικών.

  3. Ιωάννης Π.

    απαράδεκτοι αναξιόπιστοι το ραντεβού που σου κλείνουν δεν ισχύει είναι παραμύθια κοροϊδεύουν τον κόσμο

  4. Απαράδεκτοι. Αναξιόπιστοι στα ραντεβού με πελάτες. Κωτσόβολος Χαϊδάρι Λένε ότι θα έρθουν στα ραντεβού για παραλαβή και μετά επινοούν ψέματα ότι δεν βρήκαν κάποιον σπίτι.

  5. Στελιος Σ.

    Είναι απαράδεκτοι,2 φορές μου φέραν το ψυγείο μαρκα Βosch στο σπίτι και ήταν χτυπημένα στο πλαι δεξια και αριστερα(το ενα χειροτερο απο το αλλο).Τους επερνα τηλέφωνο δεν το σηκώνουν για κανένα λόγο και αναγκαστικά να πάω στο κατάστημα στο Περιστέρι 2 φορές και ακόμα περιμένω .Είμαι στην αναμονή για τουλάχιστον 8 ημερες

  6. Ιωάννης Π.

    αναξιόπιστη κακή μόνο να πάρουν τα χρήματα μετά δεν σε ξέρουνε κλείσαμε ραντεβού και δεν ήρθαν στο ραντεβού και τώρα θέλουν έξτρα χρέωση για να μας παραδώσουν τα αντικείμενο που το έχουμε πληρώσει απαράδεκτοι

  7. Βασιλικη Β.

    Ήταν η πρώτη φορά που πήγα στον Κωτσόβολο και με εξυπηρέτησαν εξαιρετικά ! Ήταν το κατάστημα στην Κέρκυρα και το όνομα του υπαλλήλου ήταν Μπαμπης ! Αξίζει το λιγότερο μια αύξηση !! Πολύ ευγενικός, πολύ πρόθυμος να βοηθησει σε όλες τις απορίες μας !

  8. Βασιλης Π.

    Είστε εξαιρετικά κακοί στο να αναλαμβάνετε ευθύνη για ότι πουλάτε. Πουλάτε όμως καλή παπατζα. Αγοράζουμε από εσάς ( αλλά όχι τη παπατζα σας ) και όταν το προϊόν δεν λειτουργεί σωστά πετάτε το μπαλάκι στον «αντιπρόσωπο» καθώς είναι εντός εγγύησης και ξεμπερδεύετε !

    Αν ήταν έτσι θα αγοράζαμε απευθείας από το προμηθευτή σας να γλυτωναμε και το καπέλο ( περιθώριο κερδουσ Σας) που μερικές φορές σκεπάζει και την Ακρόπολη.

    Αφήστε που ενώ πληρώνουμε σε αλλά προϊόντα τις δόσεις μας και με το παραπάνω καθώς πληρώνουμε 3 μαζί ή και παραπάνω δεν είστε σε θέση να δείτε τις πληρωμές μας και μας παραπέμπετε σε «εταιρείες» χωρίς εμείς να έχουμε δώσει τη συγκατάθεση μας για αυτό.

    Γενικά κακη λειτουργία κακη συμπεριφορά και κακό after sale service.

  9. Ανίκανοι !!!Δεν ξαναπατάω το πόδι μου !!!Αγόρασα πλυντήριο στο υποκατάστημα της Ευκαρπίας 28-2-24 .Μου κλείσανε ραντεβού για την τοποθέτηση (κόστος 10 ευρώ η μεταφορά και 35 ευρώ η σύνδεση),πήρα άδεια από τη δουλειά μου ,περίμενα ένα ολόκληρο πρωί και δεν ήρθαν.!!! Δεν απαντούσαν στο τηλέφωνο και πήγα από το κατάστημα. Την άλλη εβδομάδα μου λένε η παράδοση (μόνο η παράδοση )γιατί κάτι δεν πήγε καλά και δεν δρομολογήθηκε από την αποθήκη και θα χρειαστώ νέο ραντεβού για τη σύνδεση !!!

  10. Ζωή Β.

    Πήγα στο κατάστημα για αγορά κλιματιστικού. Με εξυπηρέτησε η κα Ελένη Κ. Μου έκανε εντύπωση η ευγένειά της, η υπομονή της και η διάθεσή της να με ενημερώσει για όσα ρωτούσα.
    Πραγματικά τόσο πρόθυμη υπάλληλο είχα πολύ καιρό να συναντήσω.
    Υπόδειγμα υπαλλήλου.

  11. Δάφνη Κ.

    Μακριά!!!!
    Ότι χειρότερο υπάρχει!!!
    Ελλατωματικα προϊόντα, ανύπαρκτη εξυπηρέτηση, έχω κάνει παραγγελία από τον Νοέμβριο και ακόμη δεν έχω εξυπηρετηθεί!!
    Ανύπαρκτο τηλεφωνικό κέντρο!
    Περιμένεις 2 ώρες στην αναμονή σε πετούν από υπάλληλο σε υπάλληλο και στο τέλος το κλείνουν. Μετά από 4 μήνες αναμονής για να παραλάβω, παρέλαβα χτυπημένο air-condition και για την αντικατάσταση χρειάστηκε να περάσω 5 φορές από το κατάστημα για παράπονα και άλλους τόσους μήνες αναμονής.
    Πρέπει να κλείσει άμεσα αυτό που λέγεται Κωτσόβολος!
    Είναι ντροπή να υπάρχει μετά από τόσες καταγγελίες!!!

  12. Σαρα Τ.

    Κακό το γεγονός ότι ο κούριερ δεν είχε ρέστα ούτε ένα ευρώ και αναγκαστικά να πάω να χαλάσω σε σούπερ μάρκετ τα λεφτά 🙁

  13. Παναγιώτα Κ.

    Στις 13/02/24 έγινε από φυσικό κατάστημα της εταιρείας στην Αθήνα παραγγελία της συσκευής Xiaomi 13 T pro αξίας 749 ευρω.Το προϊόν πληρώθηκε κανονικά αλλά λόγω μη διαθεσιμότητας στο κατάστημα έγινε παραγγελία από το κατάστημα Ευκαρπίας στη Θεσ/νίκη και η αποστολή θα γινόταν με κούριερ το οποίο χρεώνεται με 10 ευρώ, χωρίς να παρέχονται δωρεάν μεταφορικά για μια τόσο υψηλή αξία προϊόντος.
    Επί 10 μέρες η παραγγελία φαινόταν από την εταιρεία σε επεξεργασία, χωρίς να έχω παραλάβει το προϊόν. Στις 22/02/24 σε επικοινωνία δική μου με το live chat της εταιρείας, αναφέρθηκε ότι υπήρξε “τεχνικό πρόβλημα” και δεν είχε δοθεί ποτέ η εντολή στο κατάστημα της Ευκαρπίας για την παραγγελία. Την επόμενη μέρα λαμβάνω μήνυμα με τον κωδικό αποστολής του προϊόντος από το συνεργαζόμενο κούριερ. Στις πληροφορίες αποστολής διαπιστώνεται ότι το προϊόν που έχω αγοράσει θα έρθει από το κατάστημα της Ρόδου. Η εταιρεία δεν με ενημέρωσε για αυτο. Ο υπάλληλος στο φυσικό κατάστημα το παρήγγειλε από τη Θεσσαλονίκη με την αιτιολογία της ταχύτερης αποστολής. Μεγάλη κοροϊδία, ακόμα περιμένω την αποστολή του προϊόντος κοντεύοντας τις 15 μέρες . Για όλο αυτό το ζήτημα δεν ενημερώθηκα ποτέ από την εταιρεία και αν δεν επικοινωνούσα με δική μου πρωτοβουλία μαζί τους δε θα είχε διαπιστωθεί αυτό το ζήτημα.
    Ακόμα περιμένω την αποστολή του προϊόντος.
    Ψάχνοντας στους τρόπους επικοινωνίας με την εταιρεία, διαπίστωσα ότι δεν υπάρχει mail παραπόνων ή εξυπηρέτησης πελατών, παρά μόνο φόρμες επικοινωνίας.

  14. Πετροσ Κ.

    Προϊόντα κακής ποιότητας!!αλλά αυτό το ξέρουμε χρονια .Τωρα παρατηρω ότι προσπαθούν με τακτικές παραπλάνησης να σε κάνουν πελάτη.Παραδειγμα λένε αυτή την περίοδο ΤΟΥΜΠΑΝΕΙΡΟ ΝΤΗΛΣ ΕΩΣ 29-02-2024 και οι τιμές τους είναι ίδιες και ακριβότερες από ΠΛΑΙΣΙΟ ΚΑΙ PRACTIKER.

  15. Η αγορά αφορά το κατάστημα της κερκυρας, μαζι με την αγορά του προϊόντος είχαμε επιλέξει και τεχνικό για την εγκατάσταση, ο οποίος φυσικά πληρώθηκε. Ο τεχνικός στην προσπάθεια του
    να εγκαταστήσει το πλυντήριο, έσπασε το σωλήνα της ύδρευσης, και πλημμύρισαμε.Και ρωτάω ποιος θα επομιστει το κόστος της ζημιάς που προκλήθηκε ?

  16. Νίκος Τ.

    Η συγκεκριμένη επιχείρηση έχει ένα ιδιαίτερο ενδιαφέρον γιατί είναι η μοναδική που έχω συναντήσει που κάθε αγορά περιέχει ένα μικρό δράμα .Στην αρχή σκέφτηκα να μην ξαναπάω αλλά μετά λέω Ελα ρε ! Το παρατραβας έτυχε και συνέχισα …είναι απίστευτο το τι μπορεί να συμβεί για να σου χαλάσει την διάθεση σε κάθε αγορά μικρής η μεγάλης αξίας προϊόντων.Το μαρκετιγκ και η εξυπηρέτηση ανήκει στον κόσμο του υπερφυσικού πχ πότε δεν μου έτυχε να ρωτήσω κάτι σε μιαν άλλη επιχείρηση και να ακούσω τόσο διαφορετικές και αντικρουόμενες απαντήσεις υπαλλήλων το σασπένς σ αυτή την περίπτωση είναι φοβερό.Επισης οι υπάλληλοι είνα τόσο ι ενήμεροι να παρέχουν πληροφορίες για τα διάφορα προϊόντα του τύπου αυτό είναι πλυντήριο ή τηλεόραση αλλά και για αυτό δεν είμαι και τόσο σίγουρος Παντως μετά από πολύ μιζέρια και αγώνα υπάρχει ένα πικρό happy end .Έχω πολύ ελεύθερο χρόνο και δεν ξέρω πώς να τον ξοδέψω..Ε δεν γίνεται ρε φίλε να δω κάτι να μ αρέσει να το πάρω να φύγω πρέπει να υπάρχει έργο να μην υπάρχει παρά ένα εκθεσιακό ,το λένε τώρα,να το πάρω σπίτι να μην δουλεύει αλλά να το γυρίσω να μου το επισκευάσουν έτσι να το φχαριστηθώ,η άλλη είχε πάρει σκούπα κι ο κάδος ήταν γεμάτος λέει μπορεί να της έστειλαν του μαγαζιού.Εγω είχα πάρει αιρκοντίσιον και σήκωνε την γειτονιά στο πόδι,όσο δούλεψε, κ η υπάλληλος ήταν σίγουρη πώς ο τοίχος που εγκαταστάθηκε ήταν ελαττωματικός ενω στην έκπληξη μου μου απάντησε που ξέρουμε αν η αναλογία τσιμέντου άμμου που έβαλε ο χτίστης ήταν σωστή θα μπορούσα να γράψω βιβλίο με δικές μου ιστορίες αλλά θα βάλω και άλλων γιατί τώρα τελευταία έχω βρει ένα νέο χόμπυ να γυρίζω τα καταστήματα και να περνάω την ώρα μου με τα δράματα που συμβαίνουν.

  17. Η χειρότερη εταιρία στον τομέα της. Για να πάρεις κάτι που έχεις πληρώσει πρέπει να παρακαλάς και στο τέλος να καταλήγεις στον συνήγορο του Πολίτη. Μόνο έτσι αποφασίζουν να κάνουν κάτι.

  18. δυστυχωσ δε μπορω να βαλω 0.αγορασα λαπτοπ και μολισ το ανοιξα εγραφε οτι εχει προβλημα στη μπαταρια(δεν δουλευε εκτοσ ρευματοσ).το καταστημα το μονο που ανελαβε να κανει ειναι να το στειλει στην εταιρεία(του προιοντοσ) για επισκευη.δε δεχοταν σε καμια περιπτωση αντικατασταση λεγοντασ πωσ αυτο αν ηταν να γινει οφειλε να το κανει η εταιρεία του προιοντοσ και οχι ο κωτσοβολοσ.τα χρηματα ομωσ ο κωτσοβολοσ τα πηρε απο εμενα.αυτα..το αφηνω στην κριση του καθενοσ

  19. Σοφία Χ.

    Ένα μήνα τώρα περιμένω ένα πιστολάκι μαλλιών. Έχω ήδη επικοινωνήσει τηλεφωνικά τρείς φορές και τις δύο πρώτες με καθησυχαζαν ότι θα έρθει. Τη τρίτη φορά η κοπέλα είπε ότι θα ρύθμιζε εκείνη την παραγγελία και θα την έπαιρνα στο τέλος της εβδομάδας. Προφανώς το προϊόν μια εβδομάδα μετά παραμένει άφαντο. Επειδή πήγα σε κατάστημα του Κωτσόβολου στου Ζωγράφου για άλλη δουλειά, με ενημέρωσαν ότι το προϊόν είναι να έρθει από το κατάστημα του The mall και να πάει στη Καισαριανή. Ένα μήνα κάνουν να έρθουν προϊόντα από την Κίνα, όχι το Μαρούσι. Η απόλυτη ανοργανωσιά και κοροϊδία.

  20. ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ Ι.

    Ούτε στη χειρότερη δημόσια υπηρεσία τέτοια εξυπηρέτηση. Ενας υπάλληλος σε παραπέμπει σε άλλον. Κάθε φορά σκέφτεσαι αν θα πας στο Κωτσόβολο και κάθε φορά το μετανιώνεις.

  21. Παναγιωτη Π.

    Χάλια μαύρα .η αναμονή στα τηλέφωνα (αν το απαντήσουν ποτε ) είναι τεράστια . Μην μπλεξεις και πρέπει να ρωτήσεις κάτι ΧΑΘΗΚΕΣ… Κάτι συμβαίνει τα πραγματα δεν ήταν έτσι .. ακούει κανείς !!!

  22. Αγορά τηλεόρασης, άμεσα διαθέσιμου προϊόντος , αξίας 1300€, με πάνε από εβδομάδα σε εβδομάδα… Ακόμη περιμένω… Παραγγέλνεις Χριστούγεννα και παραλαμβάνεις Πάσχα… Είναι τραγικοί και ανεκδιήγητοι…

  23. ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ Σ.

    Τραγικότητα στο μεγαλείο της!!!
    Πρέπει να βάλετε την επιλογή και κανενός αστεριού.
    Ήθελα να αγοράσω για το σπίτι μου ένα πλυντήριο και ένα στεγνωτήριο είχα δει ένα και ένα στο σάιτ και πήρα να ρωτήσω πληροφορίες μου είπαν κάνουμε και τηλεφωνικά την παραγγελία δεν χρειάζεται να την κάνετε ηλεκτρονικά. Την κάνω μου λένε θα σταλεί μήνυμα με το rf για την πληρωμή. Ποτέ. Παίρνω τηλέφωνο την επόμενη μέρα λέω ότι δεν μου έχει σταλεί μου το στέλνουν την επόμενη μέρα. Κάνω την κατάθεση την επόμενη μέρα και περίμενα περίμενα τίποτα. Μετά από δύο εβδομάδες παίρνω τηλέφωνο η παραγγελία φαινόταν ακυρωμένη με μία υπάλληλο μου λέει θα το κοιτάξω δεν με πήρε ποτέ πίσω. Περνάει η άλλη μία εβδομάδα. Την επόμενη μιλάω με εκπρόσωπο πάλι της εταιρείας για να μου γυρίσουν τα χρήματα μου πίσω. Ναι φυσικά θα σας τα γυρίσουμε σε τρεις με πέντε εργάσιμες θα σας φανούν μου λέει. Περνάει άλλη μία εβδομάδα. Την επόμενη μιλάω πάλι με άλλο εκπρόσωπο ναι θα σας τα επιστρέψουμε θα σας φανούν σε τρεις με πέντε εργάσιμες. Περνάει η άλλη μία εβδομάδα δεν υπήρχε κάτι. Μετά από αυτό πήγαινε η μητέρα μου σε κάποιο κατάστημα της εταιρείας και της είπαν ότι αίτημα για επιστροφή χρημάτων δεν είχε καταγραφεί ποτέ. Με τα πολλά της είπαν να περιμένουμε άλλη μία εβδομάδα και τελικά τα χρήματα μπήκαν μετα από όλο αυτό και ένα μήνα μετά το πρώτο μου αίτημα. Τα χρήματα παρεμπιπτόντως ήταν 1600€. Κάνω το λάθος και ξαναπαραγγελνω μια φρυγανιέρα την έχω πληρώσει από τις 27/1 και δεν έχει έρθει ακόμα. Επικοινώνησα πριν μια εβδομάδα και μου είπαν φαίνεται ακυρωμενη η παραγγελία αλλά η φρυγανιερα θα φροντίσουμε να σας σταλεί. Περιμένω ακόμα.

  24. Panos H.

    Απλά τραγικοί. Μου παρέδωσαν χτυπημένη ηλεκτρική κουζίνα κι επέμεναν να την παραλάβω και οτι θα μου κάνουν έκπτωση. Αν το χτύπημα είχε προκαλέσει και εσωτερική βλάβη δεν τους ενδιέφερε καθόλου. Και πάμε στο ανέκδοτο: παραλαβή της παλιάς κουζίνας για ανακύκλωση. Τέσσερις φορές κλείσαμε ραντεβού αλλά εμφανίστηκαν μόνο στο τελευταίο. Στα προηγούμενα τρία ραντεβού δεν μπήκαν καν στον κόπο να ενημερώσουν ώστε να μπορέσω να κάνω τις δουλείες μου αντί να χάνω χρόνο περιμένοντας. Μετά από κάθε ραντεβού που τελικά δεν έρχονταν, τους καλούσα για να μάθω τι έγινε και μου έλεγαν οτι δεν είχε κανονιστεί κάποιο σχετικό δρομολόγιο!!! Κι αυτό ενώ δύο μέρες νωρίτερα οι ίδιοι μου είχαν προτείνει τη συγκεκριμένη ημέρα για παραλαβή. Στο τέταρτο ραντεβού ήρθαν μια μέρα νωρίτερα από το κανονισμένο και τυχαία με βρήκαν στο χώρο. Απορώ πως τέτοιες εταιρείες παραμένουν ακόμα σε λειτουργία. Προσωπικά δεν πρόκειται να αγοράσω ξανά από αυτούς.

  25. Σπύρος Κ.

    Εμάς ο Γολγοθάς άρχισε όταν αποφασίσαμε να αγοράσουμε έναν διάδρομο γυμναστικής….θέλω να πω για να είμαι σπολυτως ειλικρινής ότι μέχρι αυτή την περίπτωση που θα περιγράψω ιδιαίτερα προβλήματα δεν είχαμε αντιμετωπίσει…και έχουμε ψωνίσει πάρα πολλές φορές από αυτό το κατάστημα. Έτσι λοιπόν πάμε να πάρουμε τον διάδρομο…εκεί δεν μας ενημέρωσε κανείς ότι η παράδοση θα γίνει απλά στην πόρτα…και εμείς δεν ρωτήσαμε να πω την αλήθεια γιατί όλες τις προηγούμενες φορές μας πήγαιναν τα αντικείμενα εκεί που θα τα τοποθετούσαν…έρχεται η μέρα της παράδοσης….έρχεται το φορτηγό και αρνείται να κατέβει την κατηφόρα που οδηγεί στο σπίτι μας…να σημειωθεί ότι σε αυτόν τον δρόμο έχουν κατέβει οι πάντες και ο ίδιος ο κωτσοβολος σε προηγούμενες παραγγελίες…μας λέει λοιπόν ο οδηγός ότι θα σημειώσει ότι χρειάζεται μικρότερο φορτηγό….κσι έφυγε…..τις επόμενες μέρες μας περνούν από τα κεντρικά τους λέμε τι έγινε…μας λένε δεν έχουν τέτοια σημειωση..αλλά η τηλεφωνήτρια το σημείωσε…προφανώς στα παλιά της τα παπούτσια!! Έρχεται η δεύτερη φορά παράδοσης…και έκπληξη το ίδιο φορτηγό!!!! Και φυσικά αρνείται να κατέβει…..εδώ να πω ότι προφανώς η συγκεκριμένη μεταφορική δεν θα εξυπηρετεί Γαλάτσι ή Πειραιά που έχει κατηφόρες και ανηφόρες!! Τέλος πάντων φεύγει και αυτός φεύγουμε και εμείς για το κατάστημα! Εκεί αφού τους περιγράψαμε τι έγινε μας είπαν “μα δεν έχετε επιλογή φορτηγού!!” Κάγκελο εμείς!!! Και λέμε τώρα το θα γίνει αφού αυτοί αρνούνται να έρθουν! Θα σας στείλουμε εμείς λένε μικρότερο…ως εξυπηρέτηση!!! Στο μεταξύ έδωσα το τηλέφωνο του οδηγού που με είχε πάρει για να συννενοηθουν και να μην πάει τον διάδρομο πίσω στην Αθήνα! Μας ξεκαθάρισαν ότι αφού θα το φέρουν από το κατάστημα της Χαλκίδας θα είναι ένας υπάλληλος και θα θέλει βοήθεια! Και εμείς είπαμε οκ…αλλά να είναι απόγευμα για να είναι ο γιος μας να μας βοηθήσει…μας είπαν δεν υπάρχει πρόβλημα το ραντεβού θα το κλείσουμε μεταξύ μας! Και φύγαμε…το απόγευμα λαμβάνουμε τηλέφωνο από τα κεντρικά και μας λένε ότι ο διάδρομος γύρισε Αθήνα!!!!! Τους είπαμε ότι είχαμε κανονίσει με Χαλκίδα αλλά μας είπαν ότι αυτοί τον βλέπουν στις δικές τους αποθήκες!!! Τους είπαμε ότι αν και τρίτη φορά δεν παραδοθεί θα υποχρεωθουμε να ακυρώσουμε την παραγγελία! Την επόμενη μέρα το πρωί μας πήραν τηλέφωνο από Χαλκίδα! Θα σας φέρουμε τον διάδρομο!!! Κάγκελο εμείς!! Μα είπαμε εμείς ζητήσαμε απόγευμα για να είναι και ο γιος μας….ναι αλλά σχολαω στις 1 μας είπε ο υπάλληλος!!! Έτσι ήρθε, τον άφησε στην αυλή μας, εξασφάλισε την υπογραφή μας ότι παραλάβαμε και μείναμε εκεί 2 άνθρωποι 50 χρόνων ,ο ένας μετά από μεταμόσχευση (που το είχαμε πει), να κοιτάμε ένα κουτί 100 κιλών και να αναρρωτιωμαστε πως θα τα καταφέρουμε να το βάλουμε στο σπίτι……απλά ντροπή!!!