Στις 13/02/24 έγινε από φυσικό κατάστημα της εταιρείας στην Αθήνα παραγγελία της συσκευής Xiaomi 13 T pro αξίας 749 ευρω.Το προϊόν πληρώθηκε κανονικά αλλά λόγω μη διαθεσιμότητας στο κατάστημα έγινε παραγγελία από το κατάστημα Ευκαρπίας στη Θεσ/νίκη και η αποστολή θα γινόταν με κούριερ το οποίο χρεώνεται με 10 ευρώ, χωρίς να παρέχονται δωρεάν μεταφορικά για μια τόσο υψηλή αξία προϊόντος.
Επί 10 μέρες η παραγγελία φαινόταν από την εταιρεία σε επεξεργασία, χωρίς να έχω παραλάβει το προϊόν. Στις 22/02/24 σε επικοινωνία δική μου με το live chat της εταιρείας, αναφέρθηκε ότι υπήρξε “τεχνικό πρόβλημα” και δεν είχε δοθεί ποτέ η εντολή στο κατάστημα της Ευκαρπίας για την παραγγελία. Την επόμενη μέρα λαμβάνω μήνυμα με τον κωδικό αποστολής του προϊόντος από το συνεργαζόμενο κούριερ. Στις πληροφορίες αποστολής διαπιστώνεται ότι το προϊόν που έχω αγοράσει θα έρθει από το κατάστημα της Ρόδου. Η εταιρεία δεν με ενημέρωσε για αυτο. Ο υπάλληλος στο φυσικό κατάστημα το παρήγγειλε από τη Θεσσαλονίκη με την αιτιολογία της ταχύτερης αποστολής. Μεγάλη κοροϊδία, ακόμα περιμένω την αποστολή του προϊόντος κοντεύοντας τις 15 μέρες . Για όλο αυτό το ζήτημα δεν ενημερώθηκα ποτέ από την εταιρεία και αν δεν επικοινωνούσα με δική μου πρωτοβουλία μαζί τους δε θα είχε διαπιστωθεί αυτό το ζήτημα.
Ακόμα περιμένω την αποστολή του προϊόντος.
Ψάχνοντας στους τρόπους επικοινωνίας με την εταιρεία, διαπίστωσα ότι δεν υπάρχει mail παραπόνων ή εξυπηρέτησης πελατών, παρά μόνο φόρμες επικοινωνίας.
Στις 13/02/24 έγινε από φυσικό κατάστημα της εταιρείας στην Αθήνα παραγγελία της συσκευής Xiaomi 13 T pro αξίας 749 ευρω.Το προϊόν πληρώθηκε κανονικά αλλά λόγω μη διαθεσιμότητας στο κατάστημα έγινε παραγγελία από το κατάστημα Ευκαρπίας στη Θεσ/νίκη και η αποστολή θα γινόταν με κούριερ το οποίο χρεώνεται με 10 ευρώ, χωρίς να παρέχονται δωρεάν μεταφορικά για μια τόσο υψηλή αξία προϊόντος.
”Επί 10 μέρες η παραγγελία φαινόταν από την εταιρεία σε επεξεργασία, χωρίς να έχω παραλάβει το προϊόν. Στις 22/02/24 σε επικοινωνία δική μου με το live chat της εταιρείας, αναφέρθηκε ότι υπήρξε “τεχνικό πρόβλημα” και δεν είχε δοθεί ποτέ η εντολή στο κατάστημα της Ευκαρπίας για την παραγγελία. Την επόμενη μέρα λαμβάνω μήνυμα με τον κωδικό αποστολής του προϊόντος από το συνεργαζόμενο κούριερ. Στις πληροφορίες αποστολής διαπιστώνεται ότι το προϊόν που έχω αγοράσει θα έρθει από το κατάστημα της Ρόδου. Η εταιρεία δεν με ενημέρωσε για αυτο. Ο υπάλληλος στο φυσικό κατάστημα το παρήγγειλε από τη Θεσσαλονίκη με την αιτιολογία της ταχύτερης αποστολής. Μεγάλη κοροϊδία, ακόμα περιμένω την αποστολή του προϊόντος κοντεύοντας τις 15 μέρες . Για όλο αυτό το ζήτημα δεν ενημερώθηκα ποτέ από την εταιρεία και αν δεν επικοινωνούσα με δική μου πρωτοβουλία μαζί τους δε θα είχε διαπιστωθεί αυτό το ζήτημα.
Ακόμα περιμένω την αποστολή του προϊόντος.
Ψάχνοντας στους τρόπους επικοινωνίας με την εταιρεία, διαπίστωσα ότι δεν υπάρχει mail παραπόνων ή εξυπηρέτησης πελατών, παρά μόνο φόρμες επικοινωνίας.