Από Nova πήγα Vodafone. Στην Nova δεν είχα καλό σήμα γενικά παντού & αναγκάστηκα να φύγω μετά από 10 χρόνια.…
Κωτσόβολος Αξιολογήσεις πελατών
Πληροφορίες για Κωτσόβολος:
ΚΩΤΣΟΒΟΛΟΣ - Εικόνα, Ήχος, Computing, Smartphones, Gaming, Κλιματισμός, Λευκές Συσκευές, Οικιακές Συσκευές, Προσωπική Φροντίδα
Μετάβαση στον ιστοτόπο
Περιμένω 20 μέρες για να παραλάβω ένα ερκοντισιον στην Κερατεα. Η εταιρεία έχει συστημα σαθρό. Δεν είναι κοντά στον πελάτη. Οι πωλητές άβουλοι και φοβισμένοι.κανουν συχνά λάθη. Απορώ γιατί δεν συμμορφωνετε. Απορώ γιατί η προστασία του καταναλωτή δεν επεμβαινει. Εγώ μόλις τελειώσω δεν θα ξαναπατήσω. Στους δικούς μου ανθρώπους θα τούς περιγράψω την περιπέτεια μου. Άλλη εταιρεία δεν υπάρχει με τόσα δυσμενει σχολεία.
”Θα ήθελα να ευχαριστήσω την υπάλληλο Αγγελική Κ για την άψογη εξυπηρέτηση της , την προθυμία της και για την ευγενική συμπεριφορά της. Συγχαρητήρια!!
”Μετά από την επίσκεψη μου στο κατάστημα Ευκαρπίας Κωτσόβολος νιώθω την υποχρέωση αλλά και την ανάγκη να αποδώσω συγχαρητήρια στην υπάλληλο του καταστήματος Χριστίνα Μ για την εξυπηρέτηση αλλά και για την υπομονή και προθυμία που υπέδειξε κατά την διάρκεια των αγορών μας, ενημερώνοντας για τα χαρακτηριστικά των συσκευών που άπτονταν του ενδιαφέροντος μας. Επίσης ένα μεγάλο μπράβο γιατί η εν λόγω κυρία παρ’ όλο που είναι επιφορτισμένη με τις ευθύνες της εργασίας της και της οικογενειακής καθημερινότητας της ως σύζυγος και μητέρα τριών τέκνων, αφιέρωσε χρόνο και σε ακαδημαϊκές ανησυχίες της οι οποίες στέφθηκαν επιτυχώς με την εισαγωγή της στην τριτοβάθμια εκπαίδευση σε σχολή οικονομικού ενδιαφέροντος. Συγχαρητήρια και πάλι κυρία Μ και καλή σταδιοδρομία και συγχαρητήρια και στο κατάστημα για την επιλογή του.
”Τα παραπάνω αφορούν σε εξυπηρέτηση εντός του προαναφερόμενου καταστήματος.
Απαράδεκτη εταιρεία. Αγόρασα ένα κλιματιστικό και μου έδωσαν 2 δωροεπιταγές.
”1) Στο μαγαζί κατά την αγορά, μου είπαν για μια δωροεπιταγη . Μου έστειλαν μια στην μισή αξία. Μετά από επαφή μου έδωσαν και δεύτερη , με σκοπό να πραγματοποιησω δύο αγορές και όχι μια.
2) Πραγματοποίησα 2 αγορές που χρειαζόμουν.
Η μια αγορά ήταν μια καφετέρια nespresso delonghi χάλασε 7 μήνες μετά την αγορά .
Προσπάθησα να μάθω τηλεφωνικα ,στο 2102899999 το τηλέφωνο servis και δεν απαντούν πάρα μόνο αν επικαλεστης αγορά προϊόντος.
Μακριά από καφετέριες nespresso.
Εδώ και αρκετό καιρό προσπαθώ να κάνω μια παραγγελία η οποία ακυρώθηκε λόγω εκκρεμότητας μου σε δόσεις που έχω απο αλλά προϊόντα! Οκ τις εξοφλώντας, το καταλαβαίνω δεν γινόταν αλλιώς! Κάνω εκ νέου παραγγελία η οποία μέχρι να εγκριθεί μπήκαν πάλι οι δόσεις του Καινούργιου μηνα και φυσικα δεν εγκρίνεται γιατί φαίνεται πάλι να έχω εκκρεμείς δόσεις!
”Ειπα στην κοπέλα στο τηλέφωνο ότι θέλω να μιλήσω με κάποιον υπεύθυνο , γιατί κάποιος δεν έχει κάνει την δουλειά του έγκαιρα! Για να δούμε ….. θα μιλήσω;
Τα χειρότερα προϊόντα αίσχος καμία εξυπηρέτηση από τον υπεύθυνο
”Η ιστορία μου είναι αρκετά μεγάλη δεν χωράει σε σχόλιο..
”Με λίγα λόγια..
Στην δωρεάν τοποθέτηση κλιματιστικού Χρεωθηκα 170 €εγκατάσταση , χρεώθηκα κανάλι, ούπα γιατί δεν είχαν..
Ένα σπασμένο τοίχο μια κακό μπαλωμένη τρύπα κλεισμένη με σιλικόνη …
Ο Κωτσόβολος με έχει κάνει μπαλάκι να πηγαίνω στο κατάστημα και εκεί να με δουλεύουν και στο τέλος για να ξεχαστεί το θέμα μετά από 2 μήνες με τηλέφωνα και άπειρη ταλαιπωρία μου δίνουν 50€ κουπόνι για να μου κλείσουν το στόμα, όταν είπα ότι δεν δεχομαι μου το έκαναν 100€ αλλά ούτε αυτό το δέχτηκα!
Για εμένα είναι μακράν η χειρότερη εταιρία και ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΜΟΥ ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΟ…..
Η χειρότερη εταιρία μακριαααα 19 Δεκέμβρη κάνω παραγγελία για 3.410 ευρώ ηλεκτρικά για το σπίτι ενημερώνω ότι θα τα παραλάβω 15 Γενάρη δίνω προκαταβολή ερχετε η μέρα που θα τα παραλαμβάνα με ενημερωνουν μέσω μυνηματος ότι θα παραλάβω συγκεκριμένη μέρα και ώρα αποσυνδέω και εγώ τα δικά μου κουζινες νεροχύτες τα πάντα χωρίς ενημέρωση δεν παραλαμβάνω καλώ εγώ μετά από αναμονή μιας ώρας μου λένε ότι τα προϊόντα που προπληρωσα δεν υπάρχουν ούτε θα βγει ξανά το μοντέλο και μου το κλείνουν ακολουθούν πολλές κλήσεις χωρίς αποτελεσμα(20 με 25 κλήσεις με διαφορετικούς υπαλλήλους κάθε φορά να λέει ο καθένας αλλά πραγμετα)πηγαίνω στο κατάστημα να ενημερωθώ τι έχει γίνει να δω τι πλήρωσα και τι πείρα με ενημερώνει η προϊσταμένη του καταστήματος της Συγγρού αγενέστατη κρυα και ψυχρή αντιπροσωπεύει πληρως την εταιρία να μου λέει ότι το προϊόν δεσμευετε αλλά δεν θα το έχω το πλήρωσα για να μη το έχω φυσικά ακολούθησαν φωνές όταν είπα ότι θα φωνάξω την αστυνομία γέλαγε και έλεγε ότι είμαστε κολλημένη δε μας νοιάζει και ηρωνευοταν ενώ ήμουν σε άθλια κατάσταση με αποτέλεσμα να μου αντικαταστήσει τα ηλεκτρικά μου με αλλά υποτίθεται ποιο ακριβά αλλά τι να το κάνω εγώ αλλά παρήγγειλα αλλά επειδή τα χρειαζόμουν άμεσα έπρεπε να δεχτώ τη κοροϊδία τους γιατί εκεί ποντάρουν ότι θα πάρεις κάτι άλλο να ξεπούλησαν κ αυτοί μετά ακολούθησε πάλι μια τρελα μέχρι να τα παραλάβω μου λέγαν δεν υπάρχει η μπαταρία νεροχύτη ενώ ήταν στο φορτηγό και την έφερνε σπίτι μου αρρώστισα ΜΑΚΡΙΑ ….αα και με πειραν τηλ..και επειδή έκανα αρνητική κρητική μου πρόσφεραν δωρακι μια καφετιέρα εγώ ήμουν για ψυχιατριο και με μια καφετιέρα νομίζουν ότι θα ξεχαστεί παιδιά είναι ΑΘΛΙΟΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ
”Περίμενα ένα πλυντήριο 2 ΜΗΝΕΣ. Μετά από πολλαπλά τηλεφωνήματα ήρθαν το άφησαν χωρίς να το συνδέσουν ενώ τους το είπα και έφυγαν . Επιεικώς απαράδεκτοι !!!!
”27 Δεκεμβρίου παρέλαβα ένα πλυντήριο έδωσα το δικό μου πίσω για ανακύκλωση με δώρο επιταγή 30 ευρώ μου είπαν σε 7 εργάσιμες μέρες θα μου έστελναν κωδικό για να μπορούσα να εξαργυρωσω αφού πέρασε ένας μήνας δεν είχα λάβει τίποτα. Πήρα τηλέφωνο μίλησα με κια κυρια μου έδωσε τον κωδικό και μου είπε από 99 ευρώ και πάνω μόνο μπορώ να την χρησιμοποιήσω. Της είπα αυτό δεν το γράφει πουθενα μου λέει μισό λεπτό να το κοιτάξω περίμενα σε αναμονή 20 λεπτά με αποτέλεσμα στο τέλος να κλείσει η γραμμή. Εννοείται απάντηση δεν πήρα ποτέ.Δεν ξανάδινω τα χρήματα μου στην εταιρία σας.
”Λέγομαι χατζηαλέξης γεώργιος και είμαι πάρα πολλά χρόνια πελάτης στην εταιρεία κωτσόβολος από το 2022 έχουνε υπάρξει τα πρώτα προβλήματα τα οποία έχουν πάρι θέση Στο κατάστημα του αεροδρόμιου Ελ. Βενιζέλου το πρώτο συμβάν ξεκίνησε με προϊόντα τα οποία είχα παραγγείλει και είχα δώσει την εντολή ότι η μεταφορείς αν δεν δουν ταυτότητα αυτουνού που παραλαμβάνει να μην παραδώσουν, κάνανε ακριβώς το αντίθετο φέρανε προϊόντα στα κάτω πατήσια τα πετάξανε έξω από το σπίτι και σηκωθήκανε και φύγανε. όχι φορτηγό του κωτσόβολου. φορτηγό δημοσίας συνεργαζόμενο με τον κωτσόβολος. άλλο συμβάν παραγγέλνω πράγματα μου λένε θα παραλάβετε πέμπτη δεν υπάρχει καμία ενημέρωση παραλαμβάνουμε όποτε θέλουν αυτοί χωρίς καμία ενημέρωση….
”και για να μην μακρηγορώ το τελευταίο κρούσμα έχω παραγγείλει φριτέζα air fryer της tefal μία φορά μου τη φέρανε σπασμένη τη δεύτερη φορά βραχυκυκλωμένη ξαναγύρισα πίσω 23 του μήνα στο κατάστημα του αεροδρομίου ελευθέριος βενιζέλος την παρέλαβαν και μου είπαν ότι 26 ιανουαρίου μέρα παρασκευή θα παραλάμβανα την αντικατάσταση μετά από επαναλαμβανόμενες κλήσεις στην εξυπηρέτηση πελατών και μετά από πάρα πολλά παράπονα από το 2022 δεν έχω πάρει ούτε μία απάντηση για αυτά που έχουν συμβεί συνεχίζω να πληρώνω εδώ και τέσσερις μήνες ένα προϊόν το οποίο δεν μου το χουν φέρει ακόμα σωστό και δεν φτάνουν όλα αυτά η αγένεια της κυρίας γ. βασιλικής στην τηλεφωνική εξυπηρέτηση του ομίλου κωτσόβολου την φτάνει στο σημείο να μας κλείνει τα τηλέφωνα στα μούτρα με το αποτέλεσμα αυτού να προσπαθώ από την αρχή για καμιά ώρα να ξαναπιάσω γραμμή γιατί ζήτησα να καταγράψω την ομιλία μας όπως την κατέγραφε και η ίδια χωρίς την συγκατάθεσή μου για να έχω αποδεικτικά στοιχεία…. ήταν λίαν επιεικώς απαράδεκτοι αγενής και καθόλου εξυπηρετικοί….
Και εννοείται ότι επιφυλάσσομαι κάθε νόμιμο δικαίωμά μου.
Άριστη συμπεριφορά, πολύ καλή γνώση για όλα τα είδη από την κυρία Ρούλα στο κατάστημα Καλαμάτας.
”Ας μου πει κάποιος πως βρίσκω τον υπεύθυνο του καταστήματος kotsovolos city plaza στη Γλυφάδα; ειλικρινά,η εξυπηρέτηση που μου έκανε η κοπέλα στο ταμείο,ήταν επιεικως απαράδεκτη.
”Περίμενα με το παιδί μου και τον σύζυγό μου 1,5 ώρα γιατί η υπάλληλος αποφάσισε να φύγει από το πόστο της διότι σχολασεεε..το γράφω και το πιστεύω.μας άφησε χωρίς να μας πει τίποτα και εμείς την περιμέναμε νομίζοντας ότι πήγε να ρωτήσει πώς να λύσει το πρόβλημα που είχε δημιουργηθεί στο σύστημά τους.εκεινη,έβαλε το μπουφανακι της και στις 5 έφυγε χωρίς να μας πει τίποτα..
Απαράδεκτο ύφος γιατί μάλλον είδε ότι δημιουργήθηκε πρόβλημα λίγο πριν σχολάσει και είχε νευρακια..αλλά μουγκα..
Έφυγε..τέτοια γαιδουρινη συμπεριφορά δεν έχω ξαναδεί
Το όνομα της Δανάη..
Η Χριστίνα και η Έφη εξαιρετικές.. ευχαριστώ που με εξυπηρέτησαν εκείνες
Νομίζω κοροϊδεύουν τους πελάτες τους !!!αγόρασα ένα aircidition για το οποίο μου είπαν ότι κάνουν δωρεάν εγκατάσταση και τελικά αφού έφτασε στον χώρο μας ένας αγενέστατος τεχνικός μας ζήτησε επιπλέον χρήματα για το καλώδιο και κάτι άλλο που έβαλε δηλαδή το σύνολο ζήτησε 22 € άρα που είναι η δωρεάν εγκατάσταση!!! Και τέλος το έριξαν το φταίξιμο στον υπάλληλο τους ότι δεν μας ενημέρωσε. Κοροϊδεύουν αυτή είναι η γνώμη μου και λένε ψέματα στους πελάτες τους !!! Το προϊόν φαίνεται μια χαρά (θα δείξει βεβαια)αλλά από εξυπηρέτηση και ειλικρινια προς τους πελάτες τους 0 άρα αναξιοπιστοι
”Μετα απο ακύρωση παραγγελίας περιμένω επιστροφή πάνω απο ένα μήνα τώρα Μετά απο επίσκεψη σε κατάστημα μου είπε ο διευθυντής ότι μέσα σε τρεις εργάσιμες θα γίνει η επιστροφή. Η ακύρωση έγινε επειδή δεν υπήρχε το προιον και μου είπαν ότι επειδή έκανα την παραγγελία με δόσεις (24) ότι θα μου επιστρέψουν το ποσό με δόσεις. Εάν είναι δυνατόν να περιμένεις δυο χρόνια για επιστροφή για κάτι που δεν πήρες. Μετά απο 5 τηλεφωνήματα τώρα μέσα σε ένα μήνα ακόμα τίποτα άρα πιστεύω ότι κάτι πρέπει να πω για την πολιτική της εταιρείας να θέλει να επιστρέψει σε δόσεις κάτι που ακυρώθηκε. Προσοχή με παραγγελίες στον Κοτσωβολο με δόσεις
”Πολύ καλή επιχείρηση και πολύ καλή εξυπηρέτηση. Ότι χρειαστείς και θέλεις από τεχνολογία μόνο ο κωτσοβολος το έχει!! Μπράβο του!!
”Η καλύτερη εταιρεία σε οτιδήποτε χρειαστείς πάνω στην τεχνολογία
”Πήγα να αγοράσω εκτυπωτή. Είχα δει το μοντέλο στην ιστοσελίδα τους και σε ποιο κατάστημα υπήρχε διαθέσιμο. Όταν πήγα στο συγκεκριμένο κατάστημα και το ζήτησα, τα παιδιά έλεγξαν αν είναι διαθέσιμο, είδαν πως ναι, και άρχισαν να το ψάχνουν. Τελικά, επειδή δεν το έβρισκαν τηλεφώνησαν κάπου και ενημερώθηκαν ότι η ιστοσελίδα έλεγε λάθος και υπήρχε μόνον το εκθεσιακό μοντέλο. Επίσης, δεν υπήρχαν και άλλοι 4 παρόμοιοι εκτυπωτές παρά μόνον τα εκθεσιακά μοντέλα τους. Που δεν μού τα έδιναν. Το δεύτερο αστεράκι το έβαλα για την κοπελίτσα που ήταν άψογη στην εξυπηρέτηση, αλλιώς θα έβαζα μόνον 1.
”Μακρια απο τον Κοτσοβολο.Η χειρότερη εμπειρία.Αγορασαμε πριν ενα μηνα Grundig GFBM23420XC Κουζίνα Κεραμική.Η χειρότερη επιλογή,που καναμε. Δεν ξέρω σε ποιο εργοστάσιο εκαναν αυτή την κουζίνα και απο τη υλικά. Την αγοράσαμε πριν από ένα μήνα και έχει πολλά προβλήματα: 1. Το μικρό μάτι κάτω αριστερά ζεσταίνει δύο ποτήρια νερό για τσάι σχεδόν 20 λεπτά. Αυτό σημαίνει σπατάλη χρόνου και ενέργειας. 2. Για τα Χριστούγεννα μαγείρεψα κοτόπουλο σε αλουμινόχαρτο. Το αλουμινόχαρτο από αέρα κόλλησε στην πόρτα του φούρνου. .Έχει μείνει τεράστιος λεκές από την οξείδωση. Και χάλασε ολη την πορτα. 3. Είναι σχεδόν αδύνατο να αφαιρέσετε σταγόνες νερού ή υπολείμματα φαγητού από την επιφάνεια κουζίνας. Οτι και αν κανεις ,μένουν λεκέδες. 4. Δεν λειτουργεί κάτω αντίσταση του φούρνου. Η πίτες δεν ψήνονται και μεινουν λευκές και άψητες κατω. Όταν αγόρασαμε το Grundik πλήρωσαμε μια ασφαλεια για 5 χρόνια σέρβις 76.90 ευρω . Για εξυπηρετηση απο τον ιδιο τον Κοτσοβολο και για αλλαγη συσκευης στην περιπτωση αναγκης.<>. Στις 28 .12.23 ζητησαμε βοηθεια.Ήρθε ένας τεχνικός από Κοτσοβολο, εκανε έλεγχο και συμφώνησε μαζί μας με όλα όσα είδε.Περιμέναμε δύο βδομάδες να μας πουν τι θα κάνουν με αυτή την άχρηστη κουζινα. Δεν τηλεφώνησε κανείς.Στο τέλος ,σημερα πήγαμε πάλι στον Κωτσόβολο .Είπαν ότι ο τεχνικός έδωσε αναφορά ότι όλα ήταν εντάξει .Επίσης είπαν οτι δεν θα κάνουν τίποτα. Είμαστε αγανακτισμένοι.Μακρια απο τον Κοτσοβολο.Η χειρότερη εμπειρία.
”Απλά απαράδεκτοι. Αγόρασα πλυντήριο με ανακύκλωση της παλιάς συσκευής. Ήρθε μήνυμα ότι η παράδοση της συσκευής θα γίνει μεταξύ 13: 30 και 15:30.Στις 11:00 η ώρα πήραν τηλέφωνο ότι θα περάσουν πιο νωρίς. Ο σύζυγός μου έφυγε άρον άρον από την δουλειά του για να προλάβει. Πέρασαν και πήραν την παλιά συσκευή και μας είπαν ότι άλλοι θα φέρουν το νέο πλυντήριο. Έφτασε η ώρα 17:35 και επικοινώνησα με τον Κωτσόβολο να δω τι γίνεται. Μου απάντησαν πως δεν θα παραλάβουμε σήμερα και ότι θα παραλάβουμε σε 2 ημέρες στις 19-01-2024 χωρίς να υπάρχει ενημέρωση για την ώρα παράδοσης.Α Π Α Ρ Α Δ Ε Κ Τ Ο!!!!!
”Η παραγγελία μου, πληρωμένη στο κατάστημα Γλυφάδας “set home cinema” από 12/1/24, σήμερα έχουμε 16/1/24 ούτε καν έχει ξεκινήσει η συλλογή των προϊόντων. Αδικαιολόγητη τόση καθυστέρηση για την κατ οίκον παράδοση.
”στισ 4/1/2024 αγορασα για την κορη μου στο καταστημα στην πατρα τηλεοραση και πληρωσα επισησ για να την μεταφερουν και να την συνδεσουν/ρθυμισουν. μεχρι σημερα δεν την εχουν φερει και η γενικη ταχυδρομικη ειδοποιει την κορη μου να παει νατην παραλαβει η ιδια.
”Μη παράδοση προϊόντων, τα οποία παρεπιπτόντως ήταν όλα πληρωμένα μέσω πιστωτικής. Συνολικό ποσό χρέωσης 1.577.10€. Η παραγγελία πραγματοποιήθηκε 20/10/23 και μέχρι κ σήμερα 13/01/2024 δεν έχουν αφενός μεν παραδοθεί τα προϊόντα και δεν μου έχει επιστραφεί το ποσό το οποίο ανέρχεται πάνω από 1000€. Έχω ήδη προβεί σε καταγγελία. Να ενημερώσω πως στο χρονικό διάστημα του Διμήνου έχω καλέσει πάνω από 20 φορές στον όμιλο Κωτσόβολου. Εάν υπήρχε βαθμολογία υπό του μηδενός αυτό αξίζει.
”Αγόρασα στην μητέρα μου ένα κινητό με2 Χρονια εγγύηση και λίγες μέρες πριν χρειάστηκε ένα σερβις το κινητό γιατί όταν την καλούσαμε μας άκουγε αλλά όταν καλούσε εκείνη δεν Ακουγόταν τίποτα , το πήγε στο σερβις και της ζήτησαν 20 ευρώ και όταν τους είπε για την εγγύηση της απάντησαν ότι αν δεν θέλει να το πληρώσει εκτός εγγύησης θα το στείλουν προς πώληση στα μεταχειρισμένα ! Υπέροχη απάντηση και εξαιρετικό σερβις !!!! Υπέροχη μπανανία χωρίς μπανάνες
”Ούτε 1 αστέρι.
”Αγόρασα σύστημα σιδερωματος τεφαλ το Δεκέμβριο 2023 . Έχω σιδερωσει 4 φορές το οποίο δεν λειτουργεί όπως θα έπρεπε κ το γυρνάω πίσω. Μου λένε ότι δεν γυρνάει πίσω πρέπει να τι πάω σε αντιπροσωπεία για έλεγχο. Μ δίνει τηλ της αντιπροσωπείας να το πάω κ εκει μου το φτιάχνει με πληρωμή. Ότι ν ναι δλδ. Αίσχος!!!! Μακρυά από κοτσοβολο !!!