Λέγομαι χατζηαλέξης γεώργιος και είμαι πάρα πολλά χρόνια πελάτης στην εταιρεία κωτσόβολος από το 2022 έχουνε υπάρξει τα πρώτα προβλήματα τα οποία έχουν πάρι θέση Στο κατάστημα του αεροδρόμιου Ελ. Βενιζέλου το πρώτο συμβάν ξεκίνησε με προϊόντα τα οποία είχα παραγγείλει και είχα δώσει την εντολή ότι η μεταφορείς αν δεν δουν ταυτότητα αυτουνού που παραλαμβάνει να μην παραδώσουν, κάνανε ακριβώς το αντίθετο φέρανε προϊόντα στα κάτω πατήσια τα πετάξανε έξω από το σπίτι και σηκωθήκανε και φύγανε. όχι φορτηγό του κωτσόβολου. φορτηγό δημοσίας συνεργαζόμενο με τον κωτσόβολος. άλλο συμβάν παραγγέλνω πράγματα μου λένε θα παραλάβετε πέμπτη δεν υπάρχει καμία ενημέρωση παραλαμβάνουμε όποτε θέλουν αυτοί χωρίς καμία ενημέρωση….
και για να μην μακρηγορώ το τελευταίο κρούσμα έχω παραγγείλει φριτέζα air fryer της tefal μία φορά μου τη φέρανε σπασμένη τη δεύτερη φορά βραχυκυκλωμένη ξαναγύρισα πίσω 23 του μήνα στο κατάστημα του αεροδρομίου ελευθέριος βενιζέλος την παρέλαβαν και μου είπαν ότι 26 ιανουαρίου μέρα παρασκευή θα παραλάμβανα την αντικατάσταση μετά από επαναλαμβανόμενες κλήσεις στην εξυπηρέτηση πελατών και μετά από πάρα πολλά παράπονα από το 2022 δεν έχω πάρει ούτε μία απάντηση για αυτά που έχουν συμβεί συνεχίζω να πληρώνω εδώ και τέσσερις μήνες ένα προϊόν το οποίο δεν μου το χουν φέρει ακόμα σωστό και δεν φτάνουν όλα αυτά η αγένεια της κυρίας γ. βασιλικής στην τηλεφωνική εξυπηρέτηση του ομίλου κωτσόβολου την φτάνει στο σημείο να μας κλείνει τα τηλέφωνα στα μούτρα με το αποτέλεσμα αυτού να προσπαθώ από την αρχή για καμιά ώρα να ξαναπιάσω γραμμή γιατί ζήτησα να καταγράψω την ομιλία μας όπως την κατέγραφε και η ίδια χωρίς την συγκατάθεσή μου για να έχω αποδεικτικά στοιχεία…. ήταν λίαν επιεικώς απαράδεκτοι αγενής και καθόλου εξυπηρετικοί….
Και εννοείται ότι επιφυλάσσομαι κάθε νόμιμο δικαίωμά μου.
Λέγομαι χατζηαλέξης γεώργιος και είμαι πάρα πολλά χρόνια πελάτης στην εταιρεία κωτσόβολος από το 2022 έχουνε υπάρξει τα πρώτα προβλήματα τα οποία έχουν πάρι θέση Στο κατάστημα του αεροδρόμιου Ελ. Βενιζέλου το πρώτο συμβάν ξεκίνησε με προϊόντα τα οποία είχα παραγγείλει και είχα δώσει την εντολή ότι η μεταφορείς αν δεν δουν ταυτότητα αυτουνού που παραλαμβάνει να μην παραδώσουν, κάνανε ακριβώς το αντίθετο φέρανε προϊόντα στα κάτω πατήσια τα πετάξανε έξω από το σπίτι και σηκωθήκανε και φύγανε. όχι φορτηγό του κωτσόβολου. φορτηγό δημοσίας συνεργαζόμενο με τον κωτσόβολος. άλλο συμβάν παραγγέλνω πράγματα μου λένε θα παραλάβετε πέμπτη δεν υπάρχει καμία ενημέρωση παραλαμβάνουμε όποτε θέλουν αυτοί χωρίς καμία ενημέρωση….
”και για να μην μακρηγορώ το τελευταίο κρούσμα έχω παραγγείλει φριτέζα air fryer της tefal μία φορά μου τη φέρανε σπασμένη τη δεύτερη φορά βραχυκυκλωμένη ξαναγύρισα πίσω 23 του μήνα στο κατάστημα του αεροδρομίου ελευθέριος βενιζέλος την παρέλαβαν και μου είπαν ότι 26 ιανουαρίου μέρα παρασκευή θα παραλάμβανα την αντικατάσταση μετά από επαναλαμβανόμενες κλήσεις στην εξυπηρέτηση πελατών και μετά από πάρα πολλά παράπονα από το 2022 δεν έχω πάρει ούτε μία απάντηση για αυτά που έχουν συμβεί συνεχίζω να πληρώνω εδώ και τέσσερις μήνες ένα προϊόν το οποίο δεν μου το χουν φέρει ακόμα σωστό και δεν φτάνουν όλα αυτά η αγένεια της κυρίας γ. βασιλικής στην τηλεφωνική εξυπηρέτηση του ομίλου κωτσόβολου την φτάνει στο σημείο να μας κλείνει τα τηλέφωνα στα μούτρα με το αποτέλεσμα αυτού να προσπαθώ από την αρχή για καμιά ώρα να ξαναπιάσω γραμμή γιατί ζήτησα να καταγράψω την ομιλία μας όπως την κατέγραφε και η ίδια χωρίς την συγκατάθεσή μου για να έχω αποδεικτικά στοιχεία…. ήταν λίαν επιεικώς απαράδεκτοι αγενής και καθόλου εξυπηρετικοί….
Και εννοείται ότι επιφυλάσσομαι κάθε νόμιμο δικαίωμά μου.