Κωτσόβολος Αξιολογήσεις πελατών

Βαθμολογία 1.53 από 958 κριτικές

Στοιχεία εταιρίας

Πληροφορίες για Κωτσόβολος:

ΚΩΤΣΟΒΟΛΟΣ - Εικόνα, Ήχος, Computing, Smartphones, Gaming, Κλιματισμός, Λευκές Συσκευές, Οικιακές Συσκευές, Προσωπική Φροντίδα

Μετάβαση στον ιστοτόπο
Βαθμολογήστε την επιχείρηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

958 κριτικές για “Κωτσόβολος

  1. Παρασκευή Ζ.

    Ηρθα χτες στο κατάστημα για να αγοράσω ένα play station για τους 2 εγγονους μου. Ο υπάλληλος που με εξυπηρέτησε ήταν πολύ ευγενικός, χαμογελαστός και εξυπηρετικός. Μου απάντησε σε όλες μου τις απορίες με πολυ καλή διάθεση και υπομονή.
    Στην ερώτηση μου ‘ποια παιχνίδια μου προτείνεται από αυτά που βλέπω, για τον μικρότερο εγγονό μου που είναι 6 ετών μου απάντησε με ειλικρίνεια οτι τα συγκεκριμένα
    παιχνίδια είναι για μεγαλύτερες ηλικίες και ότι αν ήθελα μπορεί να κοιτάξει να μου φέρει κάποια άλλα. Έτσι και έγινε. Διάλεξα τελικά να πάρω ένα από αυτά που μου πρότεινε. Πήγα να τον βρω για να κάνουμε πλάνο δόσεων. Εκείνη την ώρα εξυπηρετούσε έναν απίστευτα εκνευριστικο και παράξενο πελάτη. Από αυτούς τους πελάτες που δεν είχαν τίποτα να κάνουν κυριακάτικα και βγηκαν να δημιουργήσουν προβλήματα! Τον εξυπηρετούσε ομως με την ίδια προθυμία και την ίδια ευγένεια. Εντυπωσιακό!
    Από μένα ένα μεγάλο ευχαριστώ και μπράβο στον Δημήτρη για την εξυπηρέτηση και τον επαγγελματισμό του.

    Στα αρνητικά μας τώρα, χρειάζεστε προσωπικό!!! Κάθε φορά ψάχνουμε διαθέσιμο υπάλληλο με το κυαλι!

  2. Ελευθερία Κ.

    Ευχαριστώ την εταιρεία Κωτσόβολος, που μου έμαθε, πως ένας πωλητής μπορεί να σου πασάρει αυτό που του περισσεύει και όχι αυτό που πραγματικά θέλεις να αγοράσεις εσύ σαν πελάτης. ΠΟΤΕ ξανά Κωτσόβολο!!!

  3. Ανδρέας Κ.

    Αισχος και τα μαύρα τους τα χάλια, πληρώνω κανονικά τις δόσεις μου μέσω e-banking, και οι τράπεζες έχουν άγνοια και σε παίρνουν δικηγόροι ότι χρωστάς! Μακριά μακριά έχω κινηθεί νομικά ήδη!

  4. ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ Υ.

    Έχω πάρει όλες τις ηλεκτρικές συσκευές για δύο σπίτια από Κωτσόβολο!ΑΥΤΟ ΕΧΩ ΝΑ ΠΩ ΜΟΝΟ.
    Αυτό που αντιμετώπισα σήμερα σε κατάστημα στη Πάτρα ήταν ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ το λιγότερο!
    Ενώ έχω ενημερωθεί για την παραγγελία μου ότι είναι έτοιμη για παραλαβή από το κατάστημα πήγα σήμερα να τη παραλάβω.
    Εν τέλει από τις τέσσερις συσκευές που ήταν να παραλάβω κατέληξα να παραλάβω τη μια!Οι υπόλοιπες ΠΟΥΘΕΝΑ!Δεν ξέρει κανένας τίποτα.Δοθηκαν σε κάποιον άλλον;;Δεν τις είχαν ετοιμάσει ποτέ;;Πολλά ΔΕΝ..
    ΛΥΠΑΜΑΙ!!!

  5. Βασω Κ.

    Έχω αγοράσει τον Αύγουστο ενα στεγνωτήριο morris απο το stock του Κωτσοβολου στο “Σειριο” με επέκταση εγγύησης(θεωρητικά και μόνο όπως θα δείτε παρακάτω.) η συσκευή ελαττωματική (χτυπημένη ναι μεν το γνώριζα εξαρχής αλλά σε σημείο που επηρέαζε λειτουργικά το στεγνωτήριο)μου γίνεται αντικατάσταση χωρίς να ερωτηθώ για το αν συμφωνώ για άλλη μάρκα με ένα στεγνωτηριο της candi.(αντικαταστάθηκε στις 17/11/23)
    Το οποίο λειτουργεί σε μόνο ένα πρόγραμμα απο τα 15 που έχει.(σε όλα τα άλλα τα ρούχα βγαίνουν ΜΟΥΣΚΕΜΑ)
    Δεν έχει πρόγραμμα βρεφικής φροντίδας όπου είχα ζητήσει επανηλλημένα απο το κατάστημα της Ανθούπολης(όπως διέθετε το morris που είχα επιλέξει εξαρχής) και μου είχαν επαληθεύσει πως διαθέτει.
    Ζητώ εδώ και έναν μήνα αντικατάσταση συσκευής(μέσα στις 14 μέρες του δικαιώματος υπαναχώρησης απο ημερομηνία αντικατάστασης) αφού η εταιρία σέρβις με 7 λεπτά που κάθισε στον χώρο μου μπόρεσε να αναγνωρίσει αν έχει πρόβλημα ή όχι η συσκευή και ούτε σε αυτό δεν εξυπηρετούν.
    Που να μην ήταν μέσα στις 14 μέρες ,που να μην είχα πληρώσει έξτρα την “παροχή” total support καμία εξυπηρέτηση απο το τηλεφωνικό κέντρο.
    Τελείως απρόσωπη εταιρία καθώς μέχρι και οι υπάλληλοι των καταστημάτων της επικοινωνούν μέσω ενός chat ώστε να μάθουμε την πορεία του αιτήματος μου.
    Και προφανώς ΚΑΜΙΑ ενημέρωση αν δεν καλέσω εγώ.

    ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ ΕΤΑΙΡΙΑ ΚΑΙ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΘΑ ΚΙΝΗΘΩ ΜΕ ΚΑΘΕ ΤΡΟΠΟ ΩΣΤΕ ΝΑ ΑΠΟΖΗΜΙΩΘΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΣΚΕΥΗ ΠΟΥ ΠΛΗΡΩΣΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ.

  6. Παναγιώτα Μ.

    Δεν ξέρω τι γίνεται αλλού αλλά στα Χανιά δεν υπάρχει εξυπηρέτηση!
    Όχι ένα αστέρι αλλά μηδέν…

  7. Μαρία Μ.

    Μηδενική εξυπηρέτηση
    Απίστευτη ταλαιπωρία
    Ασχετο προσωπικό
    Ότι χειρότερο

  8. Έχω έρθει από κατάστημα, έχω πληρώσει την αγορά μου από 4 του μήνα… σήμερα έχει 15 ο μήνας και ακόμα να παραδωθει!!!!!
    Είμαι στην αναμονή τηλεφωνικά και η διαφήμιση λέει σε 20 λεπτά στον χώρο σου !!!!!!!
    ΤΡΑΓΙΚΟΙ ΑΠΛΑ

  9. ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ Χ.

    αγορα σιδερο tefal 99e και την επομενη πηγε στα 180.δρν βγαζει ατμο και καμια σχεση με αυτα που μας ειπε η πωλητρια

  10. ΑΝΤΩΝΙΟΣ Κ.

    Κρίμα για τον χρόνο που σπατάλησα να παραγγείλω. Περιμένω μια παραγγελία από τις 25/11 η οποία εννοείται δεν γνωρίζει κανείς που βρίσκεται, ούτε καν αυτοί οι ίδιοι. και χωρίς κανείς να ξέρει πότε θα παραλάβω. Θα ακυρώσω την παραγγελίαΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ!!! Και το ένα αστέρι είναι υπερβολή για εσάς.

  11. ΙΩΑΝΝΗΣ Κ.

    Μακριά από Κωτσόβολο. Αγόρασα ψυγείο 1000 ΕΥΡΩ Και με εγγύηση Κωτσόβολου άλλα 200 . Μετά από ένα χρόνο!!!! η πόρτα του καταψύκτη έβγαλε κάτι σαν σκουριά . Ο υπεύθυνος του καταστήματος στην ΑΡΤΑ κοίταγε μόνο πως να με ξεφορτωθεί. Για να μην πολυλογώ άκρη με αυτούς δεν βγάζεις. Απρόσωπη αλυσίδα μας βλέπει καθαρά σαν ευρώ.

  12. Ιρίνα Βόλσκα Β.

    Διαφημιζουν αμεση παραδοση 1-3 εργασιμων ημερων. Εχω παραγγειλει πανω απο μια βδομαδα κ ακομα η παραγγελια ειναι σε επεξεργασια, ουτε καν εχει σταλει. Περιμενω στην αναμονη να συνδεθω τηλεφωνικα ήδη 30 λεπτα κ ακομα κανενας δεν εχει απαντησει. Το τσατ επισης αναμονη ατελειωτη. Δεν θα ξανακανω καμια παραγγελια. Απαραδεκτοι το λιγοτερο!

  13. Παναγιωτα Κ.

    Απαισια άλλη η συμφωνία με την αγορά κουζίνας από κάτω Τούμπα Θεσσαλονίκης αλλα στο τιμολόγιο.Η προϊσταμένη μου έδωσε δίκιο τι με αυτό;;;;;θα μου έπαιρνε τηλεφωνο καλά κρασιά ακόμη περιμένω.Ντροπη σας ολόκληρη εταιρεία.Θα ήθελα να ήξερα δεν βλέπετε τόσο αρνητικά σχόλια;;;;;;τι κάνετε μου θυμίζετε το χαζό παιδί χαρά γεμάτο.Η διαφημιση που σας κάνω σε όσους μπορώ είναι υπέρ αρνητική.Για κλείσιμο είστε αισχος αισχος αισχος.Θα μπορούσα να γράψω πάρα πολλά άλλα πλέον απαξιω.

  14. Δέσποινα Μ.

    Απαράδεκτη εξυπηρέτηση σε on-line παραγγελίες.
    Άπειρη αναμονή στο τηλεφωνικό κέντρο.
    Σίγουρα θα αποκλειστεί σαν επιλογή σε μελλοντικές αγορές.

  15. Χρηστος Σ.

    Μου παρέδωσαν χαλασμένη τηλεοραση (σπασμενη οθονη εσωτερικα) και με κατηγορουν οτι την εσπασα εγω.Μενω κέντρο Αθηνας και στειλαν την τηλεοραση απο..Ρόδο και μου λενε οτι τετοιο σπασιμο δεν καλυπτεται.Εκανα καταγγελια στον Συνηγορο του καταναλωτη.Είναι απατεωνες μακρυά

  16. Γκίζα Ν.

    Στο κατάστημα της Χαλκίδας, η κοπέλα που με εξυπηρέτησε δεν είχε καμία διάθεση να με βοηθήσει. Φαινόταν να βαριέται και δεν έδειξε κανένα ενδιαφέρον να μου παρέχει τις πληροφορίες που χρειαζόμουν ωστε να αγοράσω το προϊόν που ήθελα. Η συμπεριφορά της ήταν αντιεπαγγελματική!

  17. Theodora Louki L.

    Παραγγελία με άμεση εξόφληση 20/9 … μέχρι και σήμερα 9/12 δεν έχει ολοκληρωθεί !!μερική αποστολη μετά από 3 αιτήματα 2 εβδομάδες πριν ! Σε αλλά site η συγκεκριμένη συσκευή είναι άμεσα διαθέσιμη πως γίνεται στις δικές τους αποθήκες να μην υπάρχει εδώ και 3 μήνες ;!;!;!;!;! Απαράδεκτη εξυπηρέτηση , εάν δεν μπορείτε να το στηρίξετε μην έχετε on line παραγγελίες !

  18. ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ Φ.

    έχετε άθλιο σέρβις.
    μου έχουν ακυρώσει 5 φορές την εγκατάσταση του πλυντηρίου και έχουν προπληρωθει 1 μήνα πριν περίπου.
    παράδοση με μεταφορικές τραγικές. χωρίς καμία πρόθεση εξυπηρέτησης.
    γενικά χάλια σε όλα.
    παράγγειλα ένα πλυντήριο πριν ενάμιση μήνα και ακόμα δεν έχω πλυντηριο.

  19. Παναγιώτης Π.

    Μας παραδόθηκε ηλεκτρική κουζίνα στις 27/11/2023, συσκευασμένη σε νάυλον.
    Σε κάποιο σημείο (κοντά στην κεραμική) η λαμαρίνα ήταν σκουριασμένη.
    Ζητήσαμε αντικατάσταση και από τότε μέχρι σήμερα 8/12/2023, έχουν οριστεί τρία ραντεβού αλλά κάθε φορά ακυρώνονται και ορίζεται νέα ημερομηνία.
    ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ!!!
    Την έχω πατήσει και στο παρελθόν, από τη συγκεκριμένη εταιρεία, αλλά δυστυχώς δεν είχα άλλη επιλογή.
    Δεν πρόκειται να παραγγείλω ξανά από Κωτσόβολο.
    Δεν υπάρχει χειρότερη εξυπηρέτηση.

  20. βασιλης κ.

    μια βδομαδα τωρα εκανα ηλ/κα παραγγελια κ ακομα τιποτα. αναμονη δε στο τηλ/κο κεντρο απαραδεκτη!!!! αμα δεν μπορειτε να υποστηριξετε ιντερνετικες παρ/λιες καλυτερα μεινετε στη φυσικη παρουσια.

  21. Ελισάβετ Τ.

    Κρίμα για τον χρόνο που σπατάλησα να παραγγείλω. Περιμένω μια παραγγελία από τις 17/11 η οποία εννοείται δεν γνωρίζει κανείς που βρίσκεται, ούτε καν αυτοί οι ίδιοι. Κάθε μέρα παίρνω και κάθε μέρα είναι και σε μια διαφορετική κούριερ, χωρίς κανείς να ξέρει πότε θα παραλάβω. Προσπαθώ να ακυρώσω την παραγγελία και το σύστημα δεν με αφήνει. ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ!!! Και το ένα αστέρι είναι υπερβολή για εσάς.

  22. Νάντια Τ.

    Μετά από δέκα μήνες αναμονής για μια ρημαδοεπιταγη ανακύκλωσης 30€ βρήκα το δίκιο μου .Το οφείλω στην Ειρήνη που εργάζεται στο ταμείο του καταστήματος Κερατσινίου.Ευγενικη,πρόθυμη και αποτελεσματική .Χίλια ευχαριστώ ειρήνη μου είσαι αστέρι

  23. ΕΛΕΝΗ Π.

    Παρήγγειλα ηλεκτρονικά στις 27 Νοεμβρίου laptop, άμεσα διαθέσιμο, πλήρωσα με χρεωστική κάρτα και όρισα ως ημερομηνία παράδοσης την 29η Νοεμβρίου. Πέντε μέρες μετά ακόμη περιμένω. Το laptop, όλες αυτές τις μέρες στο site της εταιρείας παραμένει άμεσα διαθέσιμο. Επιπλέον στην προσπάθεια μου μέσω chat, αλλά και τηλεφωνικά να πληροφορηθώ την εξέλιξη της παραγγελίας μου, ουδεμία απάντηση έλαβα για την καθυστέρηση και για νέα ημερομηνία παραλαβής. Πέντε μέρες χωρίς λάπτοπ και χωρίς την δυνατότητα ν’απευθυνθώ σε άλλη εταιρεία για να εξυπηρετηθώ αμέσως, γιατί το laptop έχει ήδη εξοφληθεί. Ποτέ ξανά.

  24. Apostolos P.

    Στης 30/10 έγινε παραγγελία online άμεσης πληρωμής με κάρτα ποσού 2430,00€ , η παραγγελία αποτελούνταν από 11 αντικείμενα, τα οποία για όλα αναγραφόταν ότι θα είναι διαθέσιμα από 3-5 εργάσιμες μέρες, Δεν ήρθε τίποτα πριν από 2 ολόκληρες εβδομάδες και το μεγαλύτερο μέρος της παραγγελίας ήρθε μετά από 20-25 ημέρες εκτός το 1 αντικείμενο από όλα αυτά που δεν ήρθε ποτέ. Σήμερα στης 4/12 ένα μήνα ++ μετά την παρραγελια μου, το τελευταίο αντικείμενο αξίας 170 ευρώ δεν έχει έρθει ποτέ και μέσα στην σελίδα λέει ακόμα σύντομα διαθέσιμο, όπως και εννοείται δεν εχω ενημερωθεί πουθενά απολύτως, μετά από πολλά τηλέφωνα με την χειρότερη εξυπηρέτηση πελατών που έχω δει/μιλήσει ποτέ στην ζωή μου , πέρα του ότι δεν ξέρουν τι τους γίνεται.. η Κυρία που μίλησα την πρώτη φορά με είπε κατά γράμμα ότι αυτό που παραγγείλατε δεν υπάρχει!!(δεν θα έρθει ποτέ) και την λέω εγώ τη ακριβώς περιμένω μετά από 1 μήνα? Χωρίς να έχω ειδοποιηθεί ούτε με τηλέφωνο, ούτε με email η μύνημα? Τι ακριβώς περιμένω? Ούτε καν επιστροφή χρημάτων δεν μου κάνατε!! Και με έβαλε στην αναμονή και ακριβώς μετά από 2 λεπτά μου το έκλεισε και δεν με κάλεσαν ποτέ πίσω, εννοείται ότι και της επόμενες φορές που κάλεσα δεν έβγαλα ποτέ άκρη και την συγκεκριμένη στιγμή που μιλάμε είμαι ήδη σε αναμονή να συνδεθώ με κάποιον εκπρόσωπο να μου πει τι γίνεται 55 λεπτά.. μακριά από τον Κωτσόβολο, δεν σέβονται τον πελάτη και τα λεφτά που τους δίνεται!! Και πόσο ακόμα όταν μιλάμε για ένα ποσό τον 2.430 ευρώ, ούτε 50 ούτε 100 ευρώ.. που ακόμα και αυτά λεφτά είναι.. ποτέ ξανά! Μακριά και αγαπημένοι!!

  25. Μαρία Κ.

    Παραγγειλα 16/11 στο black Friday μια φριτέζα αέρως και μέχρι και την Παρασκευή 1/12 δεν είχα παραλάβει με κορόιδευαν στα τηλέφωνα δεν ήξεραν τι τους γίνεται μίλησα με 5 διαφορετικά άτομα ο ένας έλεγε ότι θα παραλάβω αυτή την Δευτέρα,η άλλη ότι έχει εξαντληθεί και πήγα στο κατάστημα του Περιστερίου μου έδωσαν εκθεσιακό μοντέλο και δεν μου έκοψαν τίποτα στην τιμή και όταν είπα ότι θα έπρεπε να μου κάνουν έστω ένα δώρο για όλη την ταλαιπωρία απλά μου είπε η πωλήτρια ότι έχω απόλυτο δίκιο.Και εν τέλη έχει και όλο μικρό γρατσουνιές που στο κατάστημα δεν φαίνονταν τόσο καλά όταν μου το έδειξαν.Αλλα έπρεπε έστω να κόψουν χρήματα ή ένα δώρο ούτε κουτί δεν είχαν να το βάλουν!!! Τραγικοί!!!Μόνο στα τηλέφωνα ξέρουν να λένε για ταχύτατη παράδοση…