Βασω Κ.


Review on Κωτσόβολος

  1. Βασω Κ.

    Έχω αγοράσει τον Αύγουστο ενα στεγνωτήριο morris απο το stock του Κωτσοβολου στο “Σειριο” με επέκταση εγγύησης(θεωρητικά και μόνο όπως θα δείτε παρακάτω.) η συσκευή ελαττωματική (χτυπημένη ναι μεν το γνώριζα εξαρχής αλλά σε σημείο που επηρέαζε λειτουργικά το στεγνωτήριο)μου γίνεται αντικατάσταση χωρίς να ερωτηθώ για το αν συμφωνώ για άλλη μάρκα με ένα στεγνωτηριο της candi.(αντικαταστάθηκε στις 17/11/23)
    Το οποίο λειτουργεί σε μόνο ένα πρόγραμμα απο τα 15 που έχει.(σε όλα τα άλλα τα ρούχα βγαίνουν ΜΟΥΣΚΕΜΑ)
    Δεν έχει πρόγραμμα βρεφικής φροντίδας όπου είχα ζητήσει επανηλλημένα απο το κατάστημα της Ανθούπολης(όπως διέθετε το morris που είχα επιλέξει εξαρχής) και μου είχαν επαληθεύσει πως διαθέτει.
    Ζητώ εδώ και έναν μήνα αντικατάσταση συσκευής(μέσα στις 14 μέρες του δικαιώματος υπαναχώρησης απο ημερομηνία αντικατάστασης) αφού η εταιρία σέρβις με 7 λεπτά που κάθισε στον χώρο μου μπόρεσε να αναγνωρίσει αν έχει πρόβλημα ή όχι η συσκευή και ούτε σε αυτό δεν εξυπηρετούν.
    Που να μην ήταν μέσα στις 14 μέρες ,που να μην είχα πληρώσει έξτρα την “παροχή” total support καμία εξυπηρέτηση απο το τηλεφωνικό κέντρο.
    Τελείως απρόσωπη εταιρία καθώς μέχρι και οι υπάλληλοι των καταστημάτων της επικοινωνούν μέσω ενός chat ώστε να μάθουμε την πορεία του αιτήματος μου.
    Και προφανώς ΚΑΜΙΑ ενημέρωση αν δεν καλέσω εγώ.

    ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ ΕΤΑΙΡΙΑ ΚΑΙ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΘΑ ΚΙΝΗΘΩ ΜΕ ΚΑΘΕ ΤΡΟΠΟ ΩΣΤΕ ΝΑ ΑΠΟΖΗΜΙΩΘΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΣΚΕΥΗ ΠΟΥ ΠΛΗΡΩΣΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ.

Επικοινωνία