Ανύπαρκτοι! Απαράδεκτοι! Μόνο να τα παίρνουν θέλουν χωρίς να εξυπηρετούν τους πελάτες τους. Έχουν αυτό το περιβόητο 13888 που σου…
Κωτσόβολος Αξιολογήσεις πελατών
Πληροφορίες για Κωτσόβολος:
ΚΩΤΣΟΒΟΛΟΣ - Εικόνα, Ήχος, Computing, Smartphones, Gaming, Κλιματισμός, Λευκές Συσκευές, Οικιακές Συσκευές, Προσωπική Φροντίδα
Μετάβαση στον ιστοτόπο
Περιμένω μία εβδομάδα να έρθει μια παραγγελία ακόμη έρχεται, ο τηλεφωνητής μου βγάζει οτι έπρεπε ηδη να ειχα παραλαβει, ζηταω εκπροσωπο και φυσικά δεν μπορεσα να βρω κανεναν γιατι ειναι παντα απασχολημενοι και σε βαζουν σε αναμονη. Σε λάιβ τσάτ αναμονη μισης ωρας και δεν εξυπηρετήθηκα.
”η ” επιχειρηση” μεσα σε εισαγωγικα γιατι δεν ειναι πρεπει να εξαφανιστει απο τον εμπορικο χαρτη το μονο ποθ κανει ειναι να παιρνει τισ πάραγγελιεσ και δεν την νοιαζει απο κει και υστερα τιποτα κοροιδευει για την παραδοση σου λεει οτι θα γινει σε 2 μερεσ ηια να σε κρατησει και μετα παραδιδει οποτε να νε ντροπη
”Οτι χειροτερο σε customer service!!! Σε αφηνουν να περιμενεις μεχρι να παρεις εσυ τηλεφωνο να ρωτησεις τι γινεται με το προϊόν σου! Στην Κυπρο κανενας δεν ξερει να σε βοηθησει και σε παραπεμπουν στην Ελλαδα που ουτε εκει δεν εχουν ιδεα τι τους γινεται!!!
Δεν φτανει που εφοραζουμε σε μεγαλυτερη τιμη του κανονικου δεν ξενρεουν να εξυπηρετησουν και σωστα!
Και το ενα αστερι ειναι παρα πολυ!!!
Κλειστε το δεν σας περνα!!
”Για την εξυπηρέτηση! Και όχι για τα παιδιά στις γραμμές γιατί όταν βγαίνουν στις γραμμές είναι ευγενέστατα! Για τον εργοδότη που δεν παίρνει προσωπικό για την τηλεφωνική εξυπηρέτηση αλλά και για τα καταστήματα! ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ! Λένε παραλαμβάνεις γρήγορα και εγώ παρέλαβα μέρες μετά ενω είχε προκαθοριστεί συγκεκριμένη ημερομηνία και ώρα ΔΕΝ ΗΡΘΑΝ ΠΟΤΕ και χωρίς ενημέρωση κι ολας με απίστευτες ώρες αναμονής από μένα στα τηλέφωνα!
”Το τηλέφωνο το έχουν για διακοσμητικό, δεν απαντάνε ποτέ! Περιμένεις στην αναμονή μέχρι να βαρεθείς και να το κλείσεις (την τελευταία φορά που προσπάθησα να επικοινωνήσω μαζί τους περίμενα 54 λεπτά). Στην επίσημη σελίδα τους στο facebook δεν ξέρουν τι τους γίνεται. Ομοίως και στα καταστήματα που σου λένε ψέματα για να σε καθησυχάσουν και δεν σου λύνουν το πρόβλημα που οι ίδιοι έχουν δημιουργήσει! Αν στην βαθμολογία της αξιολόγησης είχε μείον θα ήταν στην κορυφή! Και το ένα αστέρι που βάζω πολύ τους είναι!!
”Διαφημίζουν ότι έχουν τη γρηγορότερη παράδοση μόλις σσμε 60 λεπτά. Έκανα την παραγγελία την Κυριακή και έλεγε ότι θα παραδοθεί Δευτέρα. Αφού πέρασε η Δευτέρα και δεν εμφανίστηκε κάνεις, πέρασαν και 2 μέρες που έπαιρνα τηλέφωνο και δεν το σήκωνε κανεις, τελικά μου είπαν θα παραδοθεί Σάββατο σχεδόν μια εβδομάδα μετά. Για να δούμε θα έρθει το Σάββατο ή παραγγελία? Έρθει δεν έρθει το Σάββατο, 3 φορές θα το σκεφτώ πριν αγοράσω κάτι από την συγκεκριμένη εταιρεία.
”Δεν σηκώνουν ποτέ το τηλ εξυπηρέτηση στα κεντρικά για να μπορείς να μιλήσεις με εκπρόσωπο έχω καταγεγραμενη κλήση 52 λεπτά αν είναι δυνατόν..
”Στην Κέρκυρα δεν έχουνε καμία Ευγενία με τους πελάτες πιγα συμερα να παρο μια κουζίνα διάλεξα μια ρωτάω δεν έχει ρωτάω για άλλη δεν έχει τότε ρώτησα γιατί δεν πουλάνε αυτά που είναι εκεί και το απάντηση ήτανε απαράδεκτη εροτιση : γιατί δεν το κλεισουνε αυτό το μαγαζί δεν αξίζει τίποτα αφού κουραιδεβουνε πας να αγοράσεις με τα χριματα σου και από πανό να σε βρειζουνε και να γελάνε από πισο σου δεν εχο λόγια τα ψαχνό να πάρω τηλεφονο εκεί που έγινε ασχολουνε με αυτές της ετεριες
”*** Security ***
”Γεια σας εδω στο Ηράκλειο Κρήτης Λ. Κνωσσού 123
στην Είσοδο του καταστήματος θα συνάντησης τον Ευγενικο , Εξαιρετικο κ Καλοσυνάτο Security ,ενα ανθρώπο που πραγματικά ειναι Τζέντλεμαν στην δουλειά του.
Μόλις γύρισα από μια επίσκεψη στο μαγαζί στην Μεσογείων στο Χαλάνδρι.
”Για μεγάλη μου απογοήτευση και όντας πελάτης της εταιρείας για χρόνια με είχαν και περίμενα για πάνω από 15 λεπτά χωρις άλλο πελάτη στο μαγαζί. Οταν ζητησα να εξυπηρετηθώ μου είπαν να περιμένω. Περίμενα λοιπόν μέχρι που κατέβηκε ο manager μαζί με τον τέταρτο υπάλληλο που εξηπηρέτησε έναν νεοφερμενο πελάτη. μετά από διαμαρτυρία μου ο manager μου είπε ότι έχουν πρόβλημα λόγω ημερών. Μου απάντησε στην ερώτησή μου αλλά το κέφι μου να αγοράσω ένα ακριβό printer μου είχε φύγει. Ετσι λοιπόν έφυγα χωρίς αγορά που θα την κάνω αλλού τελικά. δεν καταλαβαίνω πως αντιλαμβανονται στον Κωτσόβολο την έννοια του πελάτη που με τα χρήματά του εξασφαλίζει τον μισθό τους. Έχει επαναληφθεί αυτή η συμπεριφορά σε αυτό το μαγαζί.
Την θεωρώ απαράδεκτη και λυπάμαι πολύ.
Απαράδεκτη σαν εταιρεία. Μου δέσμευσε προϊόν , το πλήρωσα και μετά από 15 μέρες το προϊόν δεν υπάρχει και το περιμένουν από τον προμηθευτή. Πλήρωσα δηλαδή προϊόν που δεν υπάρχει. Όσο για την τηλεφωνική επικοινωνία…….από μισάωρο και πάνω αναμονή. Κρίμα που δεν υπάρχει αρνητικό αστέρι και είναι υποχρεωτικό το ένα.
”Έκανα αγορά ενός ψυγείου μου και μου το έφεραν χτυπημένο στην πόρτα. Το πήραν πίσω για να μου φέρουν το καινούριο, μετά από τρεις ημέρες μου είπαν, αφού πήγα στο κατάστημα Χαϊδαρίου που το αγόρασα, ότι το συγκεκριμένο έχει εξαντληθεί τους είπα να μου επιτρέψετε τα χρήματα και μου πρότεινε ένα άλλο στην ίδια τιμή, υποτίθεται καλύτερο, και θα το στείλουν μετά από έξι ημέρες. Πέταξα όλα τα πράγματα που είχα στο παλιό μου ψυγείο. Απαράδεκτη συμπεριφορά και εξυπηρέτηση από το κατάστημα Χαϊδαρίου.
”Απαράδεκτοι! Μου άλλαξαν το ραντεβού παράδοσης 3 φορές, με άφησαν να περιμένω μια ολόκληρη μέρα χωρίς να ειδοποιήσουν ότι τελικά δε θα έρθουν. Στο τηλέφωνο περίμενα 40 λεπτά μέχρι να απαντήσει κάποιος. Ήθελα να κάνω καταγγελία και δεν είχαν mail για να το στείλω ούτε μου έδιναν κάποιο.
”Ένα μεγάλο ευχαριστώ στον υπάλληλο Κωνσταντίνο Σ για την εξαιρετική βοήθεια του στην επιλογή προϊόντων της εταιρείας. Με υπομονή, ευγένεια και επαγγελματισμο με εξυπηρέτησε!!!
”Ειρήνη Παπαδόγιαννη
Είχα καλέσει για την υπηρεσία ανακύκλωσης ηλεκτρικής συσκευής, όπου παραλαμβάνουν απ το χώρο σου την χαλασμένη να ρωτήσω πόσες εργάσιμες χρειάζονται. Η κυρία στο τηλεφωνικό κέντρο μετά από μισή ώρα αναμονής μου είπε μόλις δύο ημέρες. Κάναμε το αίτημα και την ημέρα που θα ερχόντουσαν, εστειλαν μήνυμα ότι θα έρθουν την επόμενη εβδομάδα. Ξανακαλεσα και αφού περίμενα άλλα 45 λεπτά στη γραμμή, ο υπάλληλος με ενημέρωσε ότι δεν μπορεί να κάνει κάτι για αυτό. Του εξήγησα ότι θα είμαι στο χειρουργείο την επόμενη εβδομάδα και γι αυτό και συμφώνησα να έρθουν γιατί ήταν σίγουροι ότι θα έρθουν σε δύο ημέρες, αλλιώς δεν θα είχα κάνει το αίτημα στην εταιρεία τους. Και το ακύρωσα φυσικά, αφού ούτε υπευθυνότητα έδειξαν, ούτε προσπάθησαν να λύσουν το λάθος τους. Ντροπή τους για τις ανακρίβειες και για το χρόνο αναμονής και για την αφερεγγυοτητα τους.
”Έχω παραγγείλει το iPhone 15pro max και μόλις το παραγκειλα μετά από κάποιες μέρες μου στάλθηκε ένα μήνυμα ότι υπάρχει το προϊόν και θα μου το στείλετε και εδώ και δυο μήνες δεν υπάρχει πουθενά η παραγγελία λογικά το δώσατε σε κάποιον άλλον σε κάποιον δικό σας δεν ξέρω τι να πω αλήθεια είμαι παρά πολύ απογοητευμένος και δεν πρόκειται να ξανά κάνω αγορά ξανά από κοτσοβολο. Αν το είχα παραγγείλει από οποιαδήποτε άλλο κατάστημα θα το είχα στα χέρια μ τώρα το κινητό όχι να περιμένω 2 μήνες και να με κοροϊδεύετε πτι ήρθε στις αποθήκες και ξαφνικά ακόμα να το περιμένετε γτ Σιγουρα το δώσατε σε κάποιον δικό σας
”ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ… Έκανα παραγγελία η οποία είχε υποχρεωτική κατάθεση. 2 προϊόντα. Το ένα προϊόν ήρθε μια εβδομάδα μετά. Το 2ο δεν ήρθε ποτέ. Μετά από συνεχόμενα τηλεφωνήματα και ώρες στην αναμονή ο κάθε υπάλληλος έλεγε και κάτι διαφορετικό καταλήξαμε στο ότι δεν υπάρχει διαθέσιμο το προϊόν σε κανένα κατάστημα. Λογικό 3 εβδομάδες μετά είχαν όλα εξαντληθεί.. Είμαι στο περίμενε για να με καλέσει άλλος υπάλληλος για να γίνει η επιστροφή χρημάτων. Ελπίζω να γίνει τουλάχιστον αυτό άμεσα.
”Έκανα μια αγορά ενός ψυγείου με κωδικό 01863412 από 9/11 για να το στείλω στην Κρήτη.Ειμαι χρόνια πελάτης και όλα μου τα ηλεκτρικά και εμένα και των παιδιών μου τα έχω αγοράσει από τον Κοτσοβολο.Ειναι η τελευταία φορά που κάνω αγορά και γιατί; Μου είπαν ότι το ψυγείο δεν γίνεται να σταλεί την Τρίτη 14/11 και θα γίνει η μεταφορά στις 21/11. Σήμερα 22/11 δεν έχουμε λάβει ακόμα το ψυγείο και μου λένε ότι θα σταλθεί στις 28/11. Τα χρήματα σας τα θέλετε άμεσα ενώ εμείς θα μείνουμε 3 βδομάδες χωρίς ψυγείο!!! Είστε απαράδεκτοι και θα προχωρήσω σε ακύρωση παραγγελίας! Ούτε ένα αστέρι δεν σας αξίζει!
”Απαράδεκτοι εξυπηρέτηση
”Τηλέφωνο δεν απαντά 25 λεπτά βαρέθηκα νά περνω για δικό τους πλυντήριο ρούχων απογοήτευση και όταν πήρα τηλέφωνο σέ τεχνητή Μου είπε ότι δεν Φτιάχνει 5 χρονών
”Θελω να ευχαριστησω τον home consultant κυριο Γιωργο Κ για την αψογη εξυπηρετηση του στο καταστημα στην λεωφ.Μεσογειων448 του αξιζουν πολλα συγχαρητηρια…
”Θέλω να ευχαριστήσω τον κ.Δημητρη από τις λευκές συσκευές που με εξυπηρέτησε άψογα. Είμαι τόσα χρόνια πελάτισσα στον Κωτσόβολο και πρώτη φορά είχα τόσο άψογη εξυπηρέτηση. Πρέπει να γράφουμε και τα καλά όχι μόνο τα άσχημα. Σας ευχαριστώ κ. Δημήτρη από καρδιάς. Έτσι πρέπει να είναι οι υπάλληλοι σε όλους τους τομείς. Συγχαρητήρια!!!!
”Επισκέφτηκα πρόσφατα 2 φορές το καταστημα Κωτσόβολου στην Τσιμισκή (εμπορικό κέντρο), προκειμένου να επιλέξω συσκευή κινητού η φωτογραφική μηχανή κατάλληλη για τη δουλειά μου. Έμεινα απόλυτα ικανοποιημένος από την κ. Ιωάννα Μ, η οποία Ασχολήθηκε μαζι μου και η βοήθεια της ήταν καταλυτική ώστε να κάνω την καλύτερη επιλογή και να επενδύσω με τον καλύτερο τρόπο στην δουλειά μου. Έτσι αγόρασα προχθές το iPhone 14 pro Max 1 terra.
”τα καλά πρέπει να λέγονται η να γράφονται την ευχαριστώ από καρδιάς! Όλες οι μεγάλες εταιρείες είναι μεγάλες και παραμένουν μεγάλες όταν οι εργαζόμενοι έχουν αυτό το επίπεδο, την απόδοση, την ευγένεια και την διάθεση να βρουν λύσεις που αφορούν την κάθε περίπτωση ξεχωριστά.
Η παραγγελια ενω ελεγε 3-5 ημερες παραδοση, εχουν περασει 15 μερες κι ακομη τιποτα. Αναμονη στο τηλεφωνο μιση ωρα χωρις τελικα να μιλω με κανενα εκπροσωπο για ακυρωση παραγγελιας. Απο το chat δεν μπορουν να κανουν τιποτα. ΑΙΣΧΟΣ
”Είναι άσχετοι αγενέστατο και αδιάφορο προσωπικό και μιλάω συγκεκριμένα για το Κωτσοβολος της Λεωφόρος Συγγρού Νέα Σμύρνη
”Είχα αγοράσει 1 ψυγειοκαταψυκτη και 1 κινητό με 2 μήνες διαφορά το έβαλα σε δόσεις προχθές ήταν η δόση του ψυγείου και χθες το κινητό μπερδεψανε τις δόσεις ότι ναναι.
Σημείωση Χρεώνουν 100 ευρώ για δόσεις
ΠΟΤΕ ΞΑΝΑ ΚΩΤΣΟΒΟΛΟ!!!