3 άτομα στην εξυπηρέτηση κανένα δεν ήξερε γιατί έχει βλάβη η γραμμή μου. Απαντήσεις καθυστερημένες και δη 2 ώρες μετά.…
Κωτσόβολος Αξιολογήσεις πελατών
Πληροφορίες για Κωτσόβολος:
ΚΩΤΣΟΒΟΛΟΣ - Εικόνα, Ήχος, Computing, Smartphones, Gaming, Κλιματισμός, Λευκές Συσκευές, Οικιακές Συσκευές, Προσωπική Φροντίδα
Μετάβαση στον ιστοτόπο
Απαραδεκτη συμπεριφορα, η εξυπηρέτηση πελατών απλα ανίκανοι !
”Η εμπειρία μου με την συγκεκριμένη εταιρεία δεν ήταν καθόλου καλή.αγορασα ένα ψυγείο και μάλιστα αρκετά ακριβό το οποίο μου ήρθε ελαττωματικό δεν λειτουργούσε από την πρώτη ημέρα.εχει περάσει ένας μήνας από τότε με άπειρα τηλεφωνήματα και αρκετές ώρες αναμονής χωρίς να μου δώσει κάποιος μια απάντηση η μία λύση. Δεν ξέρουν τι τους γίνεται ο ένας το ρίχνει στο άλλο χωρίς να παίρνει κάποιος την ευθύνη. Δεν θα το πρότεινα σε κανέναν και εννοείται δεν πρόκειται να ψωνίσω ποτέ ξανά από εκεί. Κρίμα μια τόσο μεγάλη αλυσίδα να αποτελείται από αντί επαγγελματιες.
”Πραγματικά δεν μπαινω στην διαδικασία να κανω 2η αξιολογηση για κανεναν αλλα στην συγκεκριμενη περιπτωση τους αξιζει, πριν απο 2 χρονια ειχα ορκιστει οτι δεν θα ξανα αγορασω απο την συγκεκριμενη αλυσιδα, τους εδωσα ομως μια δευτερη ευκαιρια γιατι κακα τα ψεματα και εγω κερδιζω απο το πλανο δοσεων που προσφερουν, το προιον λοιπον που ηθελα κοστιζε 279 ευρω τιμη black friday, δεν ηθελα να το αγορασω κασερι οποτε εβαλα δοσεις, με καλεσαν και μου ειπαν οτι δεν μπορω να το παρω απο αυτους το συγκεκριμενο προιον, οπως ακριβως σας το λεω, μονο με πιστωτική καρτα ή να το παρει καποιος αλλος για εμενα, αλλο ονομα, μα τι λεει λεω… καλεσα στην τραπεζα μου γιατι δεν μου απαντησαν τον λογο η οποια με ενημερωσε οτι ποτε δεν εγινε αιτηση στο ονομα απο την εν λογο επιχειρηση, πιθανολογο ειτε οτι λογο μικρου ποσου δεν ηθελαν να δωσουν δανειο αν και δεν κολλαει γιατι λεφτα ειναι και αυτα, ειναι και στην μεση η εξαγορα απο την ΔΕΗ, ειτε με εχουν βαλει μπλακ λιστ λογο της αξιολογησης που εκανα στην google πριν απο 2 χρονια, μιλαμε για καταστασεις τριτοκοσμικες δλδ… ο νοων νοειτω…
”Αγενέστατοι, κάνουν συνέχεια λάθη, ειρωνεύονται, δεν παραλαμβάνεις σωστά την παραγγελία ούτε την υπηρεσία που πλήρωσες και δεν ζητούν ούτε συγγνώμη. Στο κατάστημα του Παγκρατίου είχαμε πληρώσει και για ανακύκλωση συσκευής (30 ευρώ) και δεν την πήραν από δικό τους λάθος και δική τους κακή συνεννόηση και ο υπεύθυνος του καταστήματος μας απάντησε “ε, πως κάνετε έτσι για 30 ευρώ, δωστε την παλιά συσκευή σε έναν παλιατζή που θα περνάει”. Επίσης είχαν κάνει 2 φορές λάθος στο όνομα μας και υπήρχε πρόβλημα στην παραλαβή και μας είπαν ότι ήταν λάθος του συστήματος χωρίς να ζητήσουν συγγνώμη. Πληρώνεις και για την επίδειξη προϊόντος και στένουν κάτι άσχετους που ψάχουν και τα πιο απλά πράγματα στο εγχειρίδιο και τελικά αναγκάζεσαι να τους διώξεις γιατί δεν ξέρουν τίποτα και σπαταλάς τζάμπα τον χρόνο σου (ενώ έχεις πληρώσει).
”Απαραδεκτη συμπεριφορα ,εχουν σε παραταξη τηλεορασεις δηθεν προσφορες ,αλλα δεν ειναι διαθεσιμες και ως εκθεσιακες δεν πωλουνται ,ενω σου δειχνουν αλλες με υψηλοτερη τιμη !Προφανως κραχτες για τους αφελεις και καλοπιστους πελατες !Ο ενας υπαλληλος αναιρει αυτα που λεει ο αλλος διοτι <> !Μακρια απο τη συγκεκριμενη εταιρια ,χαρηκα που πουληθηκε ,ελπιζω ο νεος ιδιοκτητης να βαλει ταξη στο χαος .
”Απαράδεκτοι ! Έχω αγοράσει Έμα ψυγείο των 600 ευρώ το οποίο είναι ελαττωματικό από την πρώτη στιγμή που το παρέλαβα. Δεν βγάζω άκρη κάνεις δεν αναλαμβάνει την ευθύνη. Στα τηλέφωνα μου λένε κάθε μέρα και κάτι διαφορετικό. Θα πω απλά ότι πιο αντί επαγγελματικό υπάρχει στην αγορά .δεν θα το πρότεινα σε καμία περίπτωση. Ντροπή
”Κοιτούσα ένα συγκεκριμένο πλυντήριο εδω και μια βδομαδα στα 449 ευρω και μπηκα σήμερα λίγες ώρες πριν ξεκινήσουν οι προσφορές της Black Friday και το εχουν παει στα 579. Θέλω πραγματικά να δω την υποτιθεμενη εκπτωση μετα τισ 8μμ που ανακοινωνουν τις προσφορες. Ντροπή τους.
”Παράγγειλα ενα laptop το οποίο συμφωνα με το σαιτ ήταν άμεσα διαθέσιμο. Επι μία εβδομάδα και ενω είχαν εισπράξει τα χρήματα, η παραγγελία ηταν υπό επεξεργασία. Οταν κατάφερα να επικοινωνήσω μου ειπαν οτι δεν υπήρχε απόθεμα, οτι έπρεπε να κανω προπαραγγελια και φυσικα δεν ήξεραν ποτε θα μπορούσα να παραλάβω. Ελπίζω να επιστρέψουν τα χρήματα γιατι αλλιώς δεν ξερω τι θα γίνει….
”¨εχω παραγγείλει τρια air frier rohnson από τις 04/11/2023 .Μου ήρθε μήνυμα στο Viber ότι θα παραλάβωστις 07/011 από τις 13:00 μέχρι τις 15:00,η παραγγελία δεν ήρθε ποτέ.Μετά από τηλεφωνική επικοινωνία μου είπατε ότι έγινε λάθος και θα έρθει σήμερα 09/11 από 14:00 μέχρι 16:00.Πάλι τίποτα , ο οδηγος που θα παρέδιδε την παραγγελία είπε ότι έγινε λάθος και δεν έπρεπε να την δώσουν σε αυτον γιατί δεν καλύπτει την συγκεκριμένη περιοχή.Κατά τα άλλα διαφημίζεται ότι παραδίνεται τις παραγγελίες μέσα σε μια ημέρα,ακόμα περιμένω.Η κοπέλλα που μίλησα στο τηλέφωνο είπε ότι δεν φταίει αυτή και δεν γνωρίζει ποιός φταίει.Ποιός φταίει και θα παραλάβω την παραγγελία μου τελικά?Είστε απαράδεκτοι περιμένω να επικοινωνήσετε μαζί μου.Αριθμός παραγγελίας 1003401044.
”ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ !! Με κοροδευουν εδώ και 10 μέρες για το ποτε θα έρθει το πλυντήριο που παράγγειλα ,μου έχουν δώσει 2 ημερομηνίες που δεν ήρθε ποτέ ,(δεν πήγα δουλειά για να περιμένω τους ανίδεους ) και ακόμα δεν έχει κανένας ιδέα πότε θα έρθει ,το ένα τμήμα με στέλνει στο άλλο και κανένας δεν ξέρει ! Ντροπή σας ,θέλετε και προκαταβολές απατεώνες !!
”Έσπασε εσωτερικό πλαστικό της υποδοχής των ακουστικών σε ολοκαίνουριο τηλέφωνο μίας εβδομάδας με τρεις φορες που έβαλα ακουστικά… Σημειωτέον ότι δεν πιέστηκε τίποτα και καθόλου. Αρνήθηκαν να καλύψουν τη ζημιά επειδή δυστυχώς το τηλέφωνο μου έπεσε πριν πάω στο κατάστημα και είχε ένα μικρό χτύπημα, άρα “φταίω”.
Με λίγα λόγια μου πούλησαν σκάρτο πράμα, η πωλήτρια στην οποία μίλησα αρχικά με ρωτούσε αν αγόρασα ασφάλεια και έκανε την πάπια, ο τύπος στο σέρβις ήταν ένα ζώον που δεν έκανε την παραμικρή προσπάθεια να μου βρει κάποια λύση ενώ εκείνη την ώρα βαρούσε μύγες, και η υπεύθυνη μου έλεγε ότι απλά δεν καλύπτει η αντιπροσωπεία.
Αγοράστε καλύτερα από το Σκρουτζ πιο φτηνά. Δεν υπάρχει λόγος να πληρώνετε παραπάνω για να μην έχετε κάλυψη. Τα παραπάνω λεφτά πηγαίνουν μόνο σε μισθούς αργόσχολων και στη διαρρύθμιση του καταστήματος.
Σημειωτέον ότι ο Κωτσόβολος ανήκει στη Δ.Ε.Η. πλέον.
”Έχω προβληματικό προϊόν από 6/9/23
”Και σε συνεχείς επικοινωνίες μας με email και τηλέφωνο πάντα η απάντηση είναι ότι θα το προωθήσουν στο τεχνικό τμήμα και θα επικοινωνήσουν εκείνοι μαζί μας.
Εννοείται δεν έχει συμβεί ποτέ
Παραγγείλαμε μια καρέκλα, την έστειλαν σε άλλο κατάστημα, μας έβαλαν να πληρώσουμε Κ όταν πήγαμε να την παραλάβουμε μας είπαν ότι δεν υπάρχει και κάναμε 45 λεπτά να την παραγγείλουν ξανα. Απαράδεκτοι, δεν θα ξαναψωνισουμε ποτέ.
”Βρηκα σε προσφορα ενα smartwatch το οποιο ηταν διαθεσιμο μονο σε 3 καταστηματα.Καλω για να επιβεβαιωσω και μετα απο 12 λεπτα αναμονης απο φασιζω να παω στο πιο κοντινο.Απ το Αιγαλεω στη Πατησιων.Μου λεει η υπαλληλος οτι δεν υπαρχει ουτε εκει ουτε πουθενα.
”Α Π Α Ρ Α Δ Ε Κ Τ Ο Ι
ΜΑΚΡΙΑ
Ξεκινήσαμε σαν τους μ****** να πάμε στην άλλη άκρη της Αθήνας γιατί το προϊόν που θέλαμε να αγοράσουμε ήταν διαθέσιμο μόνο για αγορά από κατάστημα. Η προσφορά για το συγκεκριμένο άνοιξε στις 21.00 το βράδυ μόλις έκλεισαν τα καταστήματα, αγορά on line δεν μας επέτρεπε να κάνουμε και στις 9 το πρωί της επόμενης ημέρας που ήμασταν στο μαγαζί, η προσφορά είχε τελειώσει!
”Και πιο ακριβά πλέον να βρίσκω τα ίδια προϊόντα σε άλλο κατάστημα, θα τα παίρνω απο άλλο κατάστημα!
Απατεώνες ολκής!
Ο, τι χειρότερο, άθλια εξυπηρέτηση, μεγάλη ταλαιπωρία στο θέμα επιστροφής χρημάτων, άθλιο τηλεφωνικο κέντρο, απρόσωπα όλα, πραγματικά δεν θα συνιστούσα σε κανένα να αγοράσει από εδώ. Ήταν η τελευταία φορά που παρήγγειλα κάτι,τέτοια ταλαιπωρία δεν έχω ζήσει ποτέ μου με κατάστημα ηλεκτρονικών ειδών. Μια ωρα για να επικοινωνήσω μαζί τους. Ούτε τα μισά λεφτα δεν αξίζουν από αυτά που κοστολογούν τα προϊόντα.
”50 λεπτά αναμονή και ποτε δε συνδέθηκα με εκπρόσωπο
Απαράδεκτη καθυστέρηση αποστολής παραγγελίας σε διαθέσιμο προιον
”Κάκιστη εξυπηρέτηση στα κεντρικά.
”Αναμονή 20 λεπτά στο τηλέφωνο.
Απαράδεκτη η εταιρεία.οσες φορές και αν προσπάθησα να επικοινωνήσω με εκπρόσωπο δεν είχα καμία ΤΥΧΗ
”Είναι τελείως απαράδεκτη και κοροϊδεύουν τον κόσμο έχω Προ παραγγείλει κινητό από 21 Σεπτεμβρίου με πήραν τηλέφωνο μου είπαν ότι ήρθε Για να θες όλο το ποσό και να γίνει αποστολή κατέθεσα τα λεφτά και το κινητό, δεν έχει έρθει μέχρι και σήμερα και όταν τους πήρα τηλέφωνο να μάθω τι έγινε μου είπαν ότι το δώσανε σε άλλον
”Καινουριος φουρνος 1 μηνα χρησης,που τρεχει νερα,χαλασε το ντουλαπι σε νεα κουζινα.Με Υπηρεσια Total support και περιμενω ηδη 24 μερες να απαντησουν πως θα κινηθουν.με επαναλαμβανομενες κλησεις και επισκεψεις στο καταστημα.στελνουν συνεχως mail ο ενας στον αλλον,κωτσοβολος,τεχνικος και hoover και ολοι δηλωνουν οτι ειναι θεμα του “αλλου”
”Άθλια εξυπηρέτηση. Δεν έχω ξανά ζήσει τέτοια αντιμετώπιση. Μητρική πλακέτα Η/Υ αγοράστηκε στις 22/09/2023. ‘Επειτα από δοκιμές σε ηλεκτρονικό κατάστημα επισκευών αποδείχθηκε πως το προιον είναι ελαττωματικό. Ο τεχνικός όπου και συνάντησα στον Κοτσόβολο δεν γνώριζε ΚΑΝ πως πουλάνε μητρικές πλακέτες Η/Υ και ήταν σίγουρος πως δεν το αγόρασα από αυτούς. Για να μην τα πολυλογώ με τα πολλά καταλήξαμε πως αγοράστηκε εκεί. Στις 07/10/2023 μου είπαν από τα κεντρικά πως δηλώθηκε η βλάβη από τον Κοτσόβολο και τους πήγα το προιον συσκευασμένο για αποστολή στην εταιρεία. Μέχρι και σήμερα 27 του μήνα (20 ημέρες μετά) έχω πάει 2 φορές στο κατάστημα και μου λένε πως δεν έχουν καμία ενημέρωση ούτε για την πορεία της αποστολής, ούτε για την κατάσταση επισκευής/αντικατάστασης. Μάλιστα ο τεχνικός του υποκαταστήματος όταν τον ρώτησα που είναι η έδρα της εταιρείας του προιόντος που υποτίθεται πως το έστειλε για επισκευή, σήκωσε τα χέρια και μου είπε πως δεν γνωρίζει! Και πως οτι συνεπάγεται με επισκευές τα στέλνουν στα κεντρικά και μετά αυτοί τα αναλαμβάνουν. Αυριο που θα τους επισκεφτώ για 3η και τελευταία φορά, αν δεν βγάλω πάλι άκρη, θα ζητήσω τα χρήματά μου πίσω ώστε να αγοράσω από αλλού το προιόν μου. Ενημέρωση 27.10.2023: Ούτε χρήματα μου επέστρεψαν ενώ βρίσκομαι μέσα στο χρονικό όριο της πολιτικής επιστροφών χρημάτων που έχουν, ούτε αντικατάσταση προιόντος μου κάναν, και πάλι έφυγα από εκεί χωρίς να έχω καμία απολύτως ενημέρωση για την εξέλιξη του προιόντος που αγόρασα. Την επόμενη φορά που θα έχουν νέα από το όνομά μου, θα είναι από τον Συνήγορο του Καταναλωτή. Αίσχος! Μείνετε μακριά από κωτσόβολο εκτός αν πρόκειται για κάτι φθηνό γιατί αν σας βγει ελαττωματικό, με το συμπάθιο, την πουλέψατε.
”Απαράδεκτη εταιρεία, ασυνεπής και χωρίς δυνατότητα επικοινωνιας μετά την αγορά. Πήγαμε για ψυγείο, τους ρωτήσαμε αν παραλαμβάνουν το παλιό, μας είπαν βεβαίως. Πήραμε νέο ψυγείο που υποτίθεται ότι είχε και 30 ευρώ δώρο για ανακύκλωση του παλιού. Έφεραν το νέο, αρνήθηκαν να πάρουν το παλιό (ένα μικρομεσαίο ψυγείο) λέγοντας ότι είναι βαρύ!!!! και όταν προσπάθησα να επικοινωνήσω με τον Κωτσοβολο διαπίστωσα ότι είναι ΑΔΥΝΑΤΟ. Έχουν μόνο ένα τηλέφωνο για όλα, έκατσα μια ώρα στην αναμονή και δεν έχουν ούτε mail για να επικοινωνήσεις. Ακόμη και ένα chat που έχουν είναι ψηφιακό και σου λέει ότι δεν καταλαβαίνει τι του λες. Προφανώς δεν χαραμίζουν ούτε δεκάρα για να ακούσουν ή να διαβάσουν οποιοδήποτε πρόβλημα που δημιουργούν.
”Κάκιστη εξυπηρέτηση, μας ζητούσαν 3 και 4 φορές τα ίδια πράγματα.
Είναι η δεύτερη φορά που μας ταλαιπωρούν.
Την πρώτη εγκρίθηκε χρηματοδότηση σε μια εβδομάδα ήταν να πληρώσουμε και δεν είχαμε παραλάβει το κινητό τηλέφωνο που είχαμε αγοράσει. Τελικά δεν υπήρχε καν στις αποθήκες τους το τηλέφωνο, μας έβαλαν να πληρώσουμε κάτι που δεν είχαν καν!!!!!!!!!!!!
Δεύτερη φορά με μια τηλεόραση, 4 φορές τα ίδια χαρτιά τα ίδια τηλέφωνα δυο εβδομάδες τώρα δεν έχουμε παραλάβει και ενώ είχαμε πει απόγευμα αυτοί το έβαλαν πρωί και για να το αλλάξουν πρέπει να ακυρώσουν όλη την σύμβαση????!!!!!! Άσε που δεν υπήρχε επικοινωνία με το κατάστημα, έπρεπε κάθε μέρα να πηγαίνουμε από εκεί γιατί το τηλεφωνικό κέντρο δεν μπορούσε να μας εξυπηρετήσει. Κάθε μέρα επί μία εβδομάδα για να βγάλουμε άκρη και την επόμενη εβδομάδα ζητούσαν τα ίδια ξανά……
”Δεν έχει να παραπονεθεί ς πουθενά, απρόσωπα και χωρίς καμία διάθεση για εξυπηρέτηση του πελάτη.
Ένα δώρο ταχα μου μας έκαναν (μια ρύθμιση για την τηλεόραση) και τελικά μας την χρέωσαν 10€!!!!!!!!
4/10/2023 έγινε τηλεφωνικά η παραγγελία για μια κουζίνα προς αντικατάσταση της παλιάς που χάλασε. Μετά από τηλέφωνο στις 11/10/2023 μου έστειλαν μνμ ότι θα μας την παραδώσουν στις 16/10. Η παράδοση δεν έγινε ποτέ. Έπειτα από άλλο τηλεφώνημα μου είπαν ότι θα μας παραδοθεί στις 18/10. Η παράδοση δεν έγινε ποτέ. Για να μην τα πολυλογω, αυτό συνεχίστηκε άλλες 3 φορές κ ακόμα κουζίνα δεν είδαμε. ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ!
”