Άθλια εξυπηρέτηση. Δεν έχω ξανά ζήσει τέτοια αντιμετώπιση. Μητρική πλακέτα Η/Υ αγοράστηκε στις 22/09/2023. ‘Επειτα από δοκιμές σε ηλεκτρονικό κατάστημα επισκευών αποδείχθηκε πως το προιον είναι ελαττωματικό. Ο τεχνικός όπου και συνάντησα στον Κοτσόβολο δεν γνώριζε ΚΑΝ πως πουλάνε μητρικές πλακέτες Η/Υ και ήταν σίγουρος πως δεν το αγόρασα από αυτούς. Για να μην τα πολυλογώ με τα πολλά καταλήξαμε πως αγοράστηκε εκεί. Στις 07/10/2023 μου είπαν από τα κεντρικά πως δηλώθηκε η βλάβη από τον Κοτσόβολο και τους πήγα το προιον συσκευασμένο για αποστολή στην εταιρεία. Μέχρι και σήμερα 27 του μήνα (20 ημέρες μετά) έχω πάει 2 φορές στο κατάστημα και μου λένε πως δεν έχουν καμία ενημέρωση ούτε για την πορεία της αποστολής, ούτε για την κατάσταση επισκευής/αντικατάστασης. Μάλιστα ο τεχνικός του υποκαταστήματος όταν τον ρώτησα που είναι η έδρα της εταιρείας του προιόντος που υποτίθεται πως το έστειλε για επισκευή, σήκωσε τα χέρια και μου είπε πως δεν γνωρίζει! Και πως οτι συνεπάγεται με επισκευές τα στέλνουν στα κεντρικά και μετά αυτοί τα αναλαμβάνουν. Αυριο που θα τους επισκεφτώ για 3η και τελευταία φορά, αν δεν βγάλω πάλι άκρη, θα ζητήσω τα χρήματά μου πίσω ώστε να αγοράσω από αλλού το προιόν μου. Ενημέρωση 27.10.2023: Ούτε χρήματα μου επέστρεψαν ενώ βρίσκομαι μέσα στο χρονικό όριο της πολιτικής επιστροφών χρημάτων που έχουν, ούτε αντικατάσταση προιόντος μου κάναν, και πάλι έφυγα από εκεί χωρίς να έχω καμία απολύτως ενημέρωση για την εξέλιξη του προιόντος που αγόρασα. Την επόμενη φορά που θα έχουν νέα από το όνομά μου, θα είναι από τον Συνήγορο του Καταναλωτή. Αίσχος! Μείνετε μακριά από κωτσόβολο εκτός αν πρόκειται για κάτι φθηνό γιατί αν σας βγει ελαττωματικό, με το συμπάθιο, την πουλέψατε.
Άθλια εξυπηρέτηση. Δεν έχω ξανά ζήσει τέτοια αντιμετώπιση. Μητρική πλακέτα Η/Υ αγοράστηκε στις 22/09/2023. ‘Επειτα από δοκιμές σε ηλεκτρονικό κατάστημα επισκευών αποδείχθηκε πως το προιον είναι ελαττωματικό. Ο τεχνικός όπου και συνάντησα στον Κοτσόβολο δεν γνώριζε ΚΑΝ πως πουλάνε μητρικές πλακέτες Η/Υ και ήταν σίγουρος πως δεν το αγόρασα από αυτούς. Για να μην τα πολυλογώ με τα πολλά καταλήξαμε πως αγοράστηκε εκεί. Στις 07/10/2023 μου είπαν από τα κεντρικά πως δηλώθηκε η βλάβη από τον Κοτσόβολο και τους πήγα το προιον συσκευασμένο για αποστολή στην εταιρεία. Μέχρι και σήμερα 27 του μήνα (20 ημέρες μετά) έχω πάει 2 φορές στο κατάστημα και μου λένε πως δεν έχουν καμία ενημέρωση ούτε για την πορεία της αποστολής, ούτε για την κατάσταση επισκευής/αντικατάστασης. Μάλιστα ο τεχνικός του υποκαταστήματος όταν τον ρώτησα που είναι η έδρα της εταιρείας του προιόντος που υποτίθεται πως το έστειλε για επισκευή, σήκωσε τα χέρια και μου είπε πως δεν γνωρίζει! Και πως οτι συνεπάγεται με επισκευές τα στέλνουν στα κεντρικά και μετά αυτοί τα αναλαμβάνουν. Αυριο που θα τους επισκεφτώ για 3η και τελευταία φορά, αν δεν βγάλω πάλι άκρη, θα ζητήσω τα χρήματά μου πίσω ώστε να αγοράσω από αλλού το προιόν μου. Ενημέρωση 27.10.2023: Ούτε χρήματα μου επέστρεψαν ενώ βρίσκομαι μέσα στο χρονικό όριο της πολιτικής επιστροφών χρημάτων που έχουν, ούτε αντικατάσταση προιόντος μου κάναν, και πάλι έφυγα από εκεί χωρίς να έχω καμία απολύτως ενημέρωση για την εξέλιξη του προιόντος που αγόρασα. Την επόμενη φορά που θα έχουν νέα από το όνομά μου, θα είναι από τον Συνήγορο του Καταναλωτή. Αίσχος! Μείνετε μακριά από κωτσόβολο εκτός αν πρόκειται για κάτι φθηνό γιατί αν σας βγει ελαττωματικό, με το συμπάθιο, την πουλέψατε.
”