Στις 29 Οκτωβρίου παρήγγειλα δυο συστήματα συναγερμού. 01-11 θα ήταν η παράδοση σε κατάστημα, απ όπου θα το αγόραζα με…
Γερμανός Αξιολογήσεις πελατών
Πληροφορίες για Γερμανός:
Καλώς ήρθες στην καρδιά της τεχνολογίας. Απόκτησε ό,τι πιο νέο κυκλοφορεί σε Smartphone, Gadget, Αξεσουάρ, Gaming και όχι μόνο.
Μετάβαση στον ιστοτόπο
Στις 29 Οκτωβρίου παρήγγειλα δυο συστήματα συναγερμού. 01-11 θα ήταν η παράδοση σε κατάστημα, απ όπου θα το αγόραζα με αντικαταβολή. Μία μέρα πριν την παράδοση, η εξέλιξη της παραγγελίας δεν παρουσίαζε πληροφορίες στο σύστημα του germanos.
”Είναι 04-11 έχω καλέσει 3 φορές στο τηλεφωνικό κέντρο, έχω στείλει και email για να με ενημερώσουν για αιτία της καθυστέρησης.
Επί ματαίω …. Φωνή βοώντος εν τη ερήμω … κανείς δεν ξέρει γιατί η παραγγελία δεν έχει προχωρήσει και γιατί δεν προχωράει.
Τελικά πήγα σε μάγισσες και χαρτορίχτρες να δω που χάθηκε.
Προσπαθώ να τους βρω στα τηλέφωνα για να πάω επιτόπου να πάρω ένα κινητό κ δεν το σηκώνουν ποτέ. Τόσο στο κατάστημα του Ναυπλίου όσο κ στων μεγάρων
”Κρίμα. Χάσανε ένα χιλιάρικο.
Πολύ κακή εξυπηρέτηση και μηδενική ευθύνη από την εταιρεία.
”Το λάπτοπ παρουσίασε την ίδια βλάβη τρεις φορές στο ίδιο σημείο. Τις δύο πρώτες το επισκεύασαν, αλλά την τρίτη αρνήθηκαν, λέγοντας ότι φταίω εγώ — παρότι πρόκειται για ακριβώς το ίδιο πρόβλημα. Εδώ και μήνες δεν έχω καμία λύση, μόνο ταλαιπωρία.
Πληρωμένο I phone 17 pro max από 12/9/2025 και ενημέρωση για παράδοση σε κατάστημα 19/9/2025 κατόπιν 22/9/2025 κατόπιν 23/9/2025 σήμερα 2/10/2025 με ενημέρωσαν τηλεφωνικά ότι θα το παραλάβω σε 3 εβδομάδες από την ημερομηνία εκκίνησης που είναι η 19/9/2025.
”Eδώ και 12 μέρες έχω κάνει παραγγελία και στο site έγραφε θα παραλάβω σε 2 μέρες, πέρασαν 12 μέρες και ακόμη δεν στάλθηκε η παραγγελία μου, δεν μπορούν να εντοπίσουν που βρίσκεται το προιόν, είναι ανίκανοι και πολύ άσχετοι, 20 χρόνια πίσω είναι, μου λένε ότι δεν την παρέλαβε η μεταφορική εταιρεία λόγου όγκου μιας 65″ τηλεόραση (με κοροϊδεύουν) , δεν θα ξαναγοράσω ούτε καλώδιο από το germano, και με πολύ κόπο παιδεύομαι να πάρω πίσω τα χρήματα μου.
”Η εξυπηρέτηση είναι εξαιρετικά αργή. Για να αλλάξεις μια μπαταρία σε ένα σελφι στικ σε αναγκάζουν να περιμένεις όλους όσοι απασχολούν τον έναν και μοναδικό τεχνικό για υπηρεσίες επισκευής.
”