Αγόρασα την τηλεόραση LG OLED55BX6LB (B1) με ενσωματωμένο σύστημα ήχου 40 W 2.2 ch. Χάλασε εντός της εγγύησης των 5…
Γενική Ταχυδρομική Αξιολογήσεις πελατών
Πληροφορίες για Γενική Ταχυδρομική:
Η Γενική Ταχυδρομική είναι ένας οργανισμός επιχειρήσεων με αντικείμενο την παροχή ταχυδρομικών υπηρεσιών στην Ελλάδα και στο εξωτερικό. Ιδρύθηκε το 1994 από τους πρωτοπόρους της υπηρεσίας ταχυμεταφορών στην Ελλάδα και κατέχει την υπ’ αριθμόν 99-149 Γενική Άδεια Ταχυδρομικών Υπηρεσιών της ΕΕΤΤ και την πιστοποίηση ISO 9001:2015. Το 2017 πιστοποιήθηκε κατά ISO 9001:2015 και για τη «Μεταφορά και Διακίνηση Φαρμάκων εντός 24-48 ωρών, σε ελεγχόμενη θερμοκρασία». Είναι μία αμιγώς ελληνική εταιρεία η οποία παρέχει ταχυδρομικές υπηρεσίες σε επιχειρήσεις αλλά και στο ευρύ κοινό, βασιζόμενη στο ανθρώπινο δυναμικό της και στην εμπιστοσύνη των πελατών της. Διαθέτει δίκτυο άνω των 260 καταστημάτων στην Ελλάδα, 4 καταστήματα στην Κύπρο, 7 καταστήματα στη Βουλγαρία και 1 κατάστημα στην Ρουμανία.•Απασχολεί περίπου 3.500 άτομα (πάνω από 1.370 στη μητρική εταιρεία και περίπου 2.130 στο δίκτυο καταστημάτων των αποκλειστικών συνεργατών της).
Μετάβαση στον ιστοτόπο
ΑΙΣΧΟΣ, ούτε τηλέφωνο δεν σηκώνουν στην Κοζάνη
”Αργή μεταφορική. Η παραγγελία μου έχει κανείς περιοδία σε όλη την χώρα εκτός από το μέρος που μένω. Το τηλέφωνο δεν το σηκώνουν.
”Το αντίτιμο που Πληρώνεις είναι για να παραδοθεί στην διεύθυνση που έχει δηλώσει αποστολέας και όχι να πάει στο κατάστημα ο παραλήπτη (αυτό λέγεται ντροπή και κλοπή).
”Το κρατάνε 20 ημέρες χωρίς να σε ενοχλήσουν .
Είναι μέχρι να βρει στην αγορά ένας σοβαρός επαγγελματίας και μετά θα δεις κλάμα.
Απαράδεκτοι ..
Ακόμα περιμένω από την παραλάβω ενώ το δέμα είναι στο κατάστημα
Απαραδεκτη συμπεριφορα κ τ κουτι απο τ προϊον ηρθε σκισμενο. Καθολου ευχαριστημενη απο εσας.
”Απαράδεκτοι καθώς πλήρωσα για να κάνω έκπληξη στέλνοντας δεμα, όταν επικοινώνησαν με τον παραλήπτη κι αφού ο άνθρωπος τους είπε πως δεν έχει παραγγείλει κάτι, δεν μπήκαν καν στον κόπο να του πούνε πως είναι πλήρωμενο κι από ποιόν είναι… Και τσάμπα ταλαιπωρία του αντικειμένου στο δέμα , χάσιμο χρημάτων και ψυχολογικό άγχος καθώς έπαθα σοκ όταν μου παν ότι δεν δέχτηκε το δέμα ο παραλήπτης. Δυστυχώς λυπάμαι και μετά από αυτό θα το σκεφτώ πάρα πολύ να χρησιμοποιήσω ξανά γενική ταχυδρομική..
”Αίσχος στην καλύτερη των περιπτώσεων.
”Κατάφεραν να μην με βρουν στο σπίτι 2 φορές τη ίδια μέρα.
Εν το μεταξύ το παράθυρο μου δίπλα στην είσοδο της πολυκατοικίας. Βλέπω το φορτηγάκι να περνάει. Καμμία κίνηση να σταματήσει. Τσουπ, “αδυναμία παραδοσης’ στο tracking. Τηλέφωνο γιοκ εννοείτε.
Τσάμπα τους πληρώνουν τους κούριερ. Κι εμείς τσάμπα καθόμαστε σπίτι να περιμένουμε.
Και αυτό βέβαια δεν έχει γίνει μια και δυο…
Όπα δεν παίζονται αυτοί για νά μας παραδώσουν τρία δέματα. Μάλλον πρέπει νά σαραντησουν πρώτα και μετά παραδώσει. Καί από servis. Άστα να πάν
”Οι παραδόσεις είναι προβληματικές. Δεν υπάρχει live tracking του μεταφορέα για να μπορεί ο παραλήπτης να υπολογίσει την ώρα άφιξης ή έστω το εύρος αυτής. Πολλές φορες δεν χτυπάνε καν το κουδούνι και στέλνουν μήνυμα ότι ήρθαν και ήταν ανεπιτυχής η παράδοση (ενώ στο σημείο παραλαβής υπάρχει κόσμος). Τέλος η επικοινωνία μετά για επαναπρογραμματισμό ραντεβού παράδοσης είναι πρωτόγονη! Αντι να υπάρχει ένα σύστημα ηλεκτρονικό βλ ACS, DHL και άλλες σοβαρές εταιρίες, πρέπει να μείνει κάποιος κατά μέσο όρο 30’ στο τηλέφωνο για να περιμένει να απαντηθεί η κλήση του. Αντιλαμβάνομαι γιατί πολλοί αποστολείς προτιμούν την ΓΤ : γιατί προφανώς για τόσο κακό service δεν θα μπορούσαν να χρεώνουν κανονικές τιμές και είναι μάλλον οι πιο φτηνοί στην αγορά.
”Γενικη ταχυδρομικη Μυτιληνησς
”Τηλεφωνο δεν σηκωνουν ΠΟΤΕ. Τα δε δεματα μοιραζονται 2 μερες μετα την αφιξη τους
Απαραδεκτοι..
”Σε σημειο γελοιοτητας..
Γενικη ταχυδρομικη κερκυρας.
Μακρια…
Φτάνει δέμα στη Γενική Ταχυδρομική της Νάξου 17/7 το πρωί. Πληρωμένο και με πληρωμένα μεταφορικά. Περιμένω δύο μέρες να μου το παραδώσουν τίποτα. Παίρνω σήμερα το πρωί τηλέφωνο με αγένεια μου απαντούν πως και καλά δεν υπήρχε η διεύθυνση αποστολής και που πηγαίνει το δέμα και μου λένε πως θα το δρομολογήσουν. Παίρνω τηλέφωνο τώρα κοντά στο κλείσιμο με βάζουν να περιμένω και πέντε από πέντε λεπτά μου κλείνουν το τηλέφωνο στα μούτρα. Ξαναπαίρνω για να μου απαντήσουν με αγένεια και πάλι πως έχουν έρθει πολλές φορές να μου παραδώσουν το δέμα και δεν με βρήκαν ενώ δεν έχει έρθει κανείς. Συνεχίζει λέγοντας πως δεν μου είπε το πρωί πως θα το βάλει σε δρομολόγιο παράδοσης σήμερα αλλά από αύριο και πιθανόν από βδομάδα. Τελικά πήγα εγώ και το παρελαβα.
”ΜΑΖΕΨΤΕ ΤΟΥΣ!!!!!
Απατεκτοι!!!δεν εχω λόγια πραγματικα!!!προσπαθπυσα τρεις μερες να μάθω για τη παραγγελία μου αλλά……τίποτα!!!ντροπη!!
”Οι καλύτεροι με διάφορα! Εκτός από ταχυμεταφορείς είναι και εκπαιδευτές logistics – αποστολών.
”Μύνημα Α : το δέμα σας μετακινήθηκε από το σημείο Α στο σημείο Β.
Μύνημα Β : το δέμα σας μετακινήθηκε από το σημείο Β στο σημείο Γ.
Μύνημα Γ: Το δέμα σας το παραλάβαμε (κάπου)
Μύνημα Δ: Το δέμα σας θα αποσταλεί (κάπου)
Μύνημα Ε : το δέμα σας έχει αποσταλεί.
Μύνημα Ζ: το δέμα σας έχει παραληφθεί.
Μετά… Ελα πάρτο μόνος σου γιατί κάναμε τόσο κόπο!
Παιδιά.. δε θέλω να εκπαιδευτώ στα logistics και τις ταχυμεταφορές, ΝΑ ΠΑΡΑΛΑΒΩ ΘΕΛΩ!
Παρήγγειλα από φαρμακείο Καλλιθέας ένα σκεύασμα στις 9/7/2024. Παραδόθηκε στη Γενική ταχυδρομική στις 13/7/2024. Έφυγε από το κέντρο διαλογής Καλλιθέας στις 13/7/2024 για παράδοση στην Πάρο. Σήμερα έχουμε 17/7/2024 βράδυ. Δεν εχω ούτε κάποια ενημέρωση ούτε εμφανίζεται η πορεία της αποστολής. Μεγάλη κοροϊδία. Απαράδεκτοι. Τα δε τηλέφωνα τα έχουνε για μόστρα ποτέ δεν τα σηκώνουν.
”Μεγάλη καθυστέρηση στην παράδοση προϊόντων,..και ακόμα μετά από συνεννόηση με τον κούριερ,να αφήσει το προϊόν στο κατάστημα,να το παραλάβω εγώ(δίνοντας αρκετό χρόνο για να το κάνει),όταν πήγα στο κατάστημα Κωλέττη 19Α στην Θεσσαλονίκη,μια αγενείς υπάλληλος δεν είχε ιδέα,και μου είπε να περάσω πολύ αργότερα να το παραλάβω….. κρίμα γιατί είχα ξανά πάρει παλιά και ήταν ποιο άμεσοι…0….
”Απλά απαράδεκτοι. Έλαβα δύο ψευδείς ενημερώσεις ότι ο διανομέας ήρθε σπίτι και είμαστε απόντες. Επίσης ότι έχουν αφήσει χαρτί, πράγμα που επίσης δε συνέβη. Επίσης όλες οι προσπάθειες να επικοινωνήσω μαζί τους ήταν ανεπιτυχείς, τουλάχιστο 10 τηλέφωνα με αναμονή, όπου στο τέλος έκλεινε η γραμμή. Τελικά αφού με εγκλώβισαν δύο μέρες στο σπίτι παρέλαβα μόνη μου το πακέτο με την υπάλληλο να απορεί για την ένταση που είχα. Πιστεύω πως αυτή είναι η τακτική τους.
”Βάζω ένα αστέρι για να γίνει κριτική. Καθυστερούν στις παραδόσεις και δεν απαντούν στα τηλέφωνα, κλείνει η γραμμή συνεχώς. Δεν τους επέλεξα εγώ αλλά το κατάστημα που ιντερνετικά αγόρασα.
”Ειναι ανευθυνοι ψευτες και αχρηστοι.16/7/2024 δεν εξυπηρετηθηκα οπως και αλλες φορες.Απο 13/7/2024 το δεμα ειναι στο καταστηματους.Στην αναζητηση γραφει δεν μας βρηκαν σαββατο που δεν κανουν παραδοσεις και δευτερα 12,30 πρωι δεν μας βρηκαν στο καταστημα.Τριχες.
”Ή να απολυθούν οι υπάλληλοι ή να κλείσει η εταιρεία στην Ελλάδα. Δεν πιστεύω ότι ο/οι επιχειρηματίας/ες που την δημιούργησαν έβαλαν χρήματα για να τα χάσουν.
”Έχουν το δέμα μου “όμηρο” από της 08/07/24 έως κ σήμερα 16/07/24.
Ενημέρωσα πως αν δεν το φέρουν ως της 14:00 να το επιστρέψουν στην αφετηρία του στην Αθήνα.
Δεν ξέρω αν είναι η πιο οικονομική κούριερ αλλά χίλιες φορές να πληρώσω κάτι παραπάνω αρκεί να φτάσει γρήγορα κ ασφαλή κάτι στα χέρια μας.
1/10 που θα αποφασίσουν να έρθουν απο το σπιτι σου, φτάνουνε στην πόρτα σου με πανιά στις οπλές για να μην τους καταλάβεις, ίσα ίσα για να κολλήσουνε το ποστ ιτ. Πας σα μ****** απο εκει να παρεις το δέμα. Το δίπλωμα είναι επαρκής ταυτοποίηση για να πετάξεις με αεροπλάνο, αλλά στην Γενική Χασομερική ξινίζουνε τα μούτρα τους. Ότι χειρότερο. Μακάρι όλες οι εταιρίες που δραστηριοποιούνται και ονλάιν να έχουν την δυνατότητα να επιλέξουμε μεταφορική, μήπως και βάλουνε μυαλό…
”ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ. Είναι μια απο της χειρότερες εταιρείες σ’αυτο τον τομέα.Λένε οτι ήρθαν να παραδώσουν δέμα ενώ αυτό δεν έχει γίνει ποτέ.Το δέμα έχει έρθει εδώ και μέρες αλλά………
”Είναι απλά ότι χειρότερο υπάρχει
”ΜΑΚΡΙΑ
αισχοσ!!!τα δεματα χανονται και οταν τολμησεισ να τα ψαξεισ σε βριζουν.μια συμβουλη η κοπελια στο καταστημα τησ ικαριασ αμα δεν μπορει ασ το κλεισει δεν τησ φταιει ο πελάτησ.ασ παρει κανα φορτηγο
”Ανύπαρκτο τηλεφωνικό κέντρο,
”Μηνύματα εξέλιξης παραγγελίας που σε μπερδεύουν, στην επιτόπια επίσκεψη κανένας προσανατολισμό στην εξυπηρέτηση του πελάτη, εύρος παράδοσης 8 το πρωί με 4 το απόγευμα, κιβεδυ καυσε σπιτι και περίμενε όλη μέρα την παραγγελία.
Εάν δεν αλλάξουν τακτική,
Δεν θα ξαναπαραλαβω ποτε δέμα με αυτή την εταιρεια.
απαραδεκτοι!! ουτε το site ειναι σωστα ενημερωμενο ουτε επικονωνουν με τον πελατη. η χειροτερη εταιρια courier!!!! αδυναμια παραδοσησ χωρισ ποτε να ερθει κανεισ!! περιμενα ολη την ημερα για νσ απαντησουν μετα απο 20 λεπτα αναμονησ οτι ο υπαλληλοσ δεν προλαβε!
”