Οι παραδόσεις είναι προβληματικές. Δεν υπάρχει live tracking του μεταφορέα για να μπορεί ο παραλήπτης να υπολογίσει την ώρα άφιξης ή έστω το εύρος αυτής. Πολλές φορες δεν χτυπάνε καν το κουδούνι και στέλνουν μήνυμα ότι ήρθαν και ήταν ανεπιτυχής η παράδοση (ενώ στο σημείο παραλαβής υπάρχει κόσμος). Τέλος η επικοινωνία μετά για επαναπρογραμματισμό ραντεβού παράδοσης είναι πρωτόγονη! Αντι να υπάρχει ένα σύστημα ηλεκτρονικό βλ ACS, DHL και άλλες σοβαρές εταιρίες, πρέπει να μείνει κάποιος κατά μέσο όρο 30’ στο τηλέφωνο για να περιμένει να απαντηθεί η κλήση του. Αντιλαμβάνομαι γιατί πολλοί αποστολείς προτιμούν την ΓΤ : γιατί προφανώς για τόσο κακό service δεν θα μπορούσαν να χρεώνουν κανονικές τιμές και είναι μάλλον οι πιο φτηνοί στην αγορά.
Οι παραδόσεις είναι προβληματικές. Δεν υπάρχει live tracking του μεταφορέα για να μπορεί ο παραλήπτης να υπολογίσει την ώρα άφιξης ή έστω το εύρος αυτής. Πολλές φορες δεν χτυπάνε καν το κουδούνι και στέλνουν μήνυμα ότι ήρθαν και ήταν ανεπιτυχής η παράδοση (ενώ στο σημείο παραλαβής υπάρχει κόσμος). Τέλος η επικοινωνία μετά για επαναπρογραμματισμό ραντεβού παράδοσης είναι πρωτόγονη! Αντι να υπάρχει ένα σύστημα ηλεκτρονικό βλ ACS, DHL και άλλες σοβαρές εταιρίες, πρέπει να μείνει κάποιος κατά μέσο όρο 30’ στο τηλέφωνο για να περιμένει να απαντηθεί η κλήση του. Αντιλαμβάνομαι γιατί πολλοί αποστολείς προτιμούν την ΓΤ : γιατί προφανώς για τόσο κακό service δεν θα μπορούσαν να χρεώνουν κανονικές τιμές και είναι μάλλον οι πιο φτηνοί στην αγορά.
”