Σας παρακαλώ ακυρώστε την παραγγελία 1011901104 (ανακύκλωση συσκευών) με έχετε κοροϊδέψει 3 φορά σας έχω στείλει μηνύμα στο viber και…
Γενική Ταχυδρομική Αξιολογήσεις πελατών
Πληροφορίες για Γενική Ταχυδρομική:
Η Γενική Ταχυδρομική είναι ένας οργανισμός επιχειρήσεων με αντικείμενο την παροχή ταχυδρομικών υπηρεσιών στην Ελλάδα και στο εξωτερικό. Ιδρύθηκε το 1994 από τους πρωτοπόρους της υπηρεσίας ταχυμεταφορών στην Ελλάδα και κατέχει την υπ’ αριθμόν 99-149 Γενική Άδεια Ταχυδρομικών Υπηρεσιών της ΕΕΤΤ και την πιστοποίηση ISO 9001:2015. Το 2017 πιστοποιήθηκε κατά ISO 9001:2015 και για τη «Μεταφορά και Διακίνηση Φαρμάκων εντός 24-48 ωρών, σε ελεγχόμενη θερμοκρασία». Είναι μία αμιγώς ελληνική εταιρεία η οποία παρέχει ταχυδρομικές υπηρεσίες σε επιχειρήσεις αλλά και στο ευρύ κοινό, βασιζόμενη στο ανθρώπινο δυναμικό της και στην εμπιστοσύνη των πελατών της. Διαθέτει δίκτυο άνω των 260 καταστημάτων στην Ελλάδα, 4 καταστήματα στην Κύπρο, 7 καταστήματα στη Βουλγαρία και 1 κατάστημα στην Ρουμανία.•Απασχολεί περίπου 3.500 άτομα (πάνω από 1.370 στη μητρική εταιρεία και περίπου 2.130 στο δίκτυο καταστημάτων των αποκλειστικών συνεργατών της).
Μετάβαση στον ιστοτόπο
Αν υπήρχε πιο κάτω από ένα αστέρι θα το έβαζα. Ιατρικές εξετάσεις που αν πήγαινα να τις πάρω με τα πόδια θα είχα κάνει πιο γρήγορα τις πήγαν πιο μακρυά από εκεί που τις έκανα, τις φέρνουν πίσω γιατί πάνε λέει στο κέντρο διαλογής. Καθόλου ευχαριστημένη 😡
”Η χειρότερη εταιρεία πανελλαδικά, δεν απαντούν στα τηλέφωνα, δεν φέρνουν τα δέματα ενώ είναι πληρωμένα να έρθουν στο σπιτι μου, όταν πάω να τα παραλάβω δεν βρίσκουν τα δέματα μου. Απαράδεκτοι.
”Δε τηλεφωνούν ποτέ. Δε παραδίδουν δέματα και δηλώνουν πως δε βρήκαν τον παραλήπτη ώστε να πάει ο ίδιος να παραλάβει το δέμα του εν τέλει(τακτική λέγεται αυτο!!!).Δε συμμορφωνονται. Λειαν επιεικώς απαράδεκτοι! Αν υπήρχε η επιλογή πάντα της εταιρείας διανομης, δε νομίζω να τους επέλεγε κάνεις! 😡
”Δεν παραδίδουν
”Ζητούν να επικοινωνήσεις εσυ με mail η τηλέφωνο στο οποιο μπορεί να περιμένεις και ώρες χωρίς να καταφέρεις να μιλήσεις
Απαράδεκτη εταιρεια
Εχουν ένα δέμα μου στο κατάστημα εξυπηρέτησης πάνω απο 24 ωρες και δεν απαντούν ούτε τηλεφωνα ούτε mail για να συνεννοηθούμε πως θα το παραλάβω.
Το ίδιο εχει συμβεί στο παρελθόν όπου πήγα εχω στο καταστημα.
Αίσχος. Η λογική του courier έχει να κάνει με το επείγον την αποστολής / παραλαβής
”Απαράδεκτοι! Να βλέπεις τον courier απ το παραθυρο, να περιμενεις το κουδουνι που δεν χτυπησε ποτε και απλά να φευγει…. γιατί δεν ημουν σπίτι!
”Αν μπορούσα θα έβαζα και 0 αστεράκια!!! Η χειρότερη ταχυδρομική απ όλες!!Δεν φέρνουν τα δέματα ΠΟΤΕ!!!σε καλούν μερικές φορές αααααν το θυμηθούν και όχι για να σου φέρουν το δεμα,αλλά για να πάμε εμείς να το παίρνουμε αλλιώς να το δρομολογησουν από την άλλη εβδομάδα!! Πλέον δεν παίρνουν καν δεν τα φέρνουν ΚΑΙ ΔΕΝ ΣΗΚΏΝΟΥΝ ΤΑ ΤΗΛΈΦΩΝΑ! αδιαφορία!!! Δεν έχω ξανά σχολιάσει ποτέ αλλά είστε ότι χειρότερο….
”Ότι χειρότερο. Δεν απαντάνε στα τηλ . Μια βδομάδα και ακόμα δεν έχουν δώσει τα λεφτά αντικαταβολής. Πας στο κατάστημα τους δίνεις ότι σου ζητάνε σου λένε σε λίγο σας περνούμε τηλ και δεν παίρνουν. Για να πάρω πίσω την αντικαταβολή πρέπει να πηγαίνεις στο κατάστημα για να δεις τι γίνεται. 0 τους βάζω ούτε πάλι. Από 1 Απριλίου που έγινε η συναλλαγή έχει πάει 8 Απριλίου και δεν μπορώ να επικοινωνήσω μαζί τους . Κατάστημα Κορίνθου 00000000
”Ούτε ένα αστέρι δεν αξίζουν για το κατάστημα Νάουσας Ημαθίας. Ντροπή για την κοροϊδία που δεχόμαστε κατάμουτρα.
1. Σε παιρνουν τηλέφωνο για να σε ρωτήσουν αν θέλεις να πας από εκεί να παραλάβεις το δέμα
2. Δεν χτυπάνε, ούτε παίρνουν τηλέφωνο και απλώς σε ενημερώνουν ότι υπάρχει αδυναμία παραδοσης
3. Με θράσος και αγένεια σου λένε ότι δεν τους επιτρέπει το σύστημα να κάνουν δεύτερη προσπάθεια παράδοσης σε περίπτωση που δεν σε βρουν, κάτι το οποίο μου διευκρινησαν από τα κεντρικά της Αθήνας ότι δεν ισχύει και ότι μπορεί να δρομολογηθεί εκ νέου το δέμα σε περιπτωση αδυναμίας παράδοσης.
Το παράδοξο είναι ότι μου έστειλαν και email οι άχρηστοι για να με ενημερωσουν ότι έγιναν 3 ανεπιτυχείς προσπάθειες παράδοσης. Πως γίνεται να δρομολογησαν 3 φορές το δέμα, ενώ με τόσο σθένος υποστηρίζουν ότι δεν τους επιτρέπει το σύστημα να κάνουν ούτε δεύτερη δρομολόγηση;
Την ημέρα που με πήραν τηλέφωνο και τους απάντησα 10 ακριβώς λεπτά μετά την κλήση τους, επίσης μου αρνήθηκαν να το φέρουν μέχρι να τελειώσει η βάρδια τους.
4. Απαράδεκτος και αγενής κουριερ και υπάλληλος στο τηλέφωνο.
Κλείστε το.. Είναι ξεφτίλα.
”Συνεχεια ‘δεν καταφερνει να παραδοσει’ και το αναφερει με τροπο που νομιζει κανεις οτι περασαν και δεν μας βρηκαν! Ομως οταν πας απο εκει και ρωτας ποτε ακριβως περασατε , λετε ψεμματα κλπ κλπ, το γυριζουν το παραμυθακι σε ‘ δεν καταφερε να περασει ο διανομεας ´
”Πραγματικα ο ορισμος της αθλιας εταιρειας
Αθάνατη Ελλάδα!. Θα ήθελα πάρα πολύ να δω τον Μιτσικώστα να σατιρίζει τους διανομείς της Γενικής Ταχυδρομικής. Κατά τα άλλα, όλο ευγένεια και επενδύσεις είμαστε. Ας είναι καλά το EUROSTAT που επικυρώνει την πραγματική κατάσταση των πραγμάτων.
”είναι με διαφορα η χειροτερη εταιρια μεταφορασ, αδιαφορη,
”ανευθυνη και με προσωπικο αγενεστατο.
μείνετε μακριά και μην το σκεφτείτε καν να στείλετε με αυτήν την εταιρία, θα χαθεί το πακέτο, δεν θα σας ειδοποιήσουν ποτέ και οι χρεώσεις τους είναι υψηλές σε σχέση με άλλα κούριερ.
μακρια!!!!!!!!!
Η γενική είναι απαράδεκτη απο κάθε άποψη. Εάν χρειάζονται υπαλλήλους να πάρουν. Δεν σε ειδοποιούν για τίποτα απολύτως έτσι κάθεσαι και περιμένεις πότε θα δεησουν να έρθουν -κάτι που δεν συμβαίνει τελικώς. Όλη η προσμονή χωρίς έλεος δημιουργεί άγχος και ταλαιπωρία.
”Απαράδεκτοι.
”Κερκυρα σήμερα με κορόιδευαν κατάμουτρα,δεν με ειδοποίησαν για την παραλαβή της παραγγελίας μου, σήμερα με κάλεσε ο διανομέας και όταν πέρασα από το κατάστημα μου είπαν ότι έχει επιστραφει.
Ειρωνεία και χλευασμός από δύο μη επαγγελματίες.
Ντροπή τούς.
Με είχαν και περίμενα 5 ώρες.
Ντροπή και μόνο.
Εννοείται ότι επικοινώνησα με το ηλεκτρονικό κατάστημα κ αφού τούς εξήγησα ζήτησα όλες μου οι παραγγελίες να έρχονται με οτιδήποτε άλλο εκτός τής γενικής.
Σε δέμα 15 ευρώ 6 ευρώ μεταφορικά ….. εκτός αυτού το δέμα είναι στο κατάστημα παραλαβής εδώ και μια εβδομάδα και δεν έχει γίνει ακόμα προσπάθεια παράδοσης λόγω έλλειψης προσωπικού ( το οποίο ενημερώθηκα αφού πήρα τηλέφωνο )
”στο τηλεφωνο απαντουν και βοηθουν, λιγο αργουν αλλα δεν πειραζει. αν πασ απο εκει στη ρεσεψιον στα κεντρικα στον ρεντη ευγενεστατεσ οι κοπελεσ που σε εξυπηρετουν αμεσα αφου δεν εχει ποτε κοσμο.
”Απαράδεκτη η εταιρεία μου έχασε δέμα κανονικά πρέπει να κλείσει τελείως αφού είστε άχρηστοι να παραδώσετε ένα δέμα
”Το αδιανοητο με την εταιρεια ειναι οτι στελνει παραδοση χωρις μηχανημα pos τη σημερον ημερα!!!!Οποιον και να ρωτησεις απ τους υπαλληλους της εταιρειας τι λογικη εχει αυτο σου απαντανε το ιδιο αδιαφορα και αγενως,ετσι ειναι η εταιρεια!Για να μην πω για την αγενεια υπαλληλου στο υποκαταστημα της Μεσογειων που ειρωνευτηκε και εβγαλε και γλωσσαρα οταν παραπονεθηκα για την αδικαιολογητη αναμονη που οφειλοτανε σε δικο τους λαθος.Το νομα της ηταν Χριστινα Τ και ειναι ο,τι πρεπει για να πιασει δουλεια στο δημοσιο.Παντως οχι για εξυπηρετηση πελατων σε ιδιωτικο τομεα!
”ΘΕΜΑ: ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΚΑΙ ΠΑΡΑΛΑΒΗ ΦΑΚΕΛΟΥ ΣΕ ΔΗΜΟΣΙΑ ΥΠΗΡΕΣΙΑ (ΜΕ ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΗΣΗ COURIER)ΑΠΟ ΡΟΔΟ ΑΘΗΝΑ
”Κόστος που προπληρωσα για να έρθει μέσα σε μια το πολύ 2 ημέρες 25.60Ε το φάκελο τον έστειλα στις 11/03, οπου και αναχωρησε την ιδια ημέρα… έχουμε 15/03 ο φάκελος δεν έχει επιστρέψει ακόμα στη Ρόδο…παίρνω τηλεφωνα δεν απαντάει κανεις..Αδιαφορία, ανευθυνότητα, κολυσιεργεια, είναι μόνο κάποια από τα χαρακτηριστικά τους…δυστυχως ο φάκελος περιέχει σημαντικά έγγραφα και με διαβεβαιώσαν υπάλληλοι της εταιρίας ότι σε 24-48 ώρες θα είχα παραλάβει το φάκελο πίσω. Αυτός είναι και ο λόγος που πλήρωσα τόσα.
Η υπάλληλος που απαντά στο τηλέφωνο όταν απαντά είναι αγενής. Αργούν πάρα πολύ στην παράδοση. Έχουν τακτική να στέλνουν μήνυμα στο βάιμπερ ότι το δέμα βρίσκεται για προώθηση ενώ αν μπεις στο μειλ εκεί που λέει παρακολούθηση παραγγελίας γράφουν στα σχόλια ότι δεν βρήκαν τον πελάτη. Είναι η τακτική τους τέτοια ώστε να πηγαίνεις να τα παίρνεις εσύ ο ίδιος άσχετα που έχεις πληρώσει επιπλέον κατά την παραγγελία. Η χειρότερη εταιρία courier που υπάρχει. Η παρακάτω ημερομηνία είναι η πιο πρόσφατη. Δυστυχώς έχω πολλές κακές εμπειρίες από αυτή την εταιρία.
”Η ποσότητα των παραδόσεων ανά ημέρα είναι πρόβλημα της επιχείρησης και ΟΧΙ του πελάτη. Δεν μπορείς να δικαιολογήσε στον πελάτη ότι έχεις 1.500 παραδόσεις κάθε μέρα… Οι παραδόσεις των πακέτων πρεπει να έχουν ένα χρονοδιάγραμμα απόκλισης μισής με μιας ώρας τουλάχιστον , ώστε ο πελάτης να έχει το περιθώριο να κινηθεί και με άλλες δουλειές και ΟΧΙ να περιμένει όλη μέρα το πότε θα του παραδώσουν το πακέτο του. Μιλάω για το κατάστημα Γενική Ταχυδρομική Κατερίνης! Απαράδεκτη συμπεριφορά ,
”κακή εξυπηρέτηση.
Η χειρότερη ταχυδρομική εταιρεία
”1) Μας στέλνετε μηνύμα πως ήρθε το πακέτο μας στη αποθήκη και δεν μας ενημερώνετε ποτέ θα το παραλάβουμε
2) την επόμενη μέρα μας λέτε είναι στο δρόμο και ΔΕΝ γράφετε μια ώρα που θα έρθει και εμείς ήμαστε υπόχρεοι να μείνουμε στο σπίτι ΑΝ τυχόν έρθετε ΠΟΥ ΔΕΝ ΈΡΧΕΣΤΕ ΠΟΤΕ ΑΠΑΡΆΔΕΚΤΟΙ
Ότι χειρότερο . Απορώ πως υφίσταται ακόμη αυτή η εταιρεία , αλλά κυρίως απορώ πως είναι δυνατό, μεγάλες επιχειρήσεις να συνεργάζονται ακόμη μαζί της .
”Ότι χειρότερο υπάρχει. Πληρώνεις να στο φέρουν στο σπιτι και σου λένε να πας να το πάρεις από το κατάστημα. Λόγο φόρτο εργασίας η δικαιολογία. Για άλλη μια φορά δεν μου το έστειλαν σπιτι.
”Η καλυτερη και ταχυτερη ταχυδρομικη υπηρεσια,παντα με γενικη ταχυδρομικη συνεργαζομαι και η συνεργασια μας ειναι αψογη,οι υπαλληλοι με εξυπηρετουν παντα με αυταπαρνηση και ανθρωπια,ισως η καλυτερη κουριερ!!!
”