Ούτε ένα αστέρι δεν αξίζουν για το κατάστημα Νάουσας Ημαθίας. Ντροπή για την κοροϊδία που δεχόμαστε κατάμουτρα.
1. Σε παιρνουν τηλέφωνο για να σε ρωτήσουν αν θέλεις να πας από εκεί να παραλάβεις το δέμα
2. Δεν χτυπάνε, ούτε παίρνουν τηλέφωνο και απλώς σε ενημερώνουν ότι υπάρχει αδυναμία παραδοσης
3. Με θράσος και αγένεια σου λένε ότι δεν τους επιτρέπει το σύστημα να κάνουν δεύτερη προσπάθεια παράδοσης σε περίπτωση που δεν σε βρουν, κάτι το οποίο μου διευκρινησαν από τα κεντρικά της Αθήνας ότι δεν ισχύει και ότι μπορεί να δρομολογηθεί εκ νέου το δέμα σε περιπτωση αδυναμίας παράδοσης.
Το παράδοξο είναι ότι μου έστειλαν και email οι άχρηστοι για να με ενημερωσουν ότι έγιναν 3 ανεπιτυχείς προσπάθειες παράδοσης. Πως γίνεται να δρομολογησαν 3 φορές το δέμα, ενώ με τόσο σθένος υποστηρίζουν ότι δεν τους επιτρέπει το σύστημα να κάνουν ούτε δεύτερη δρομολόγηση;
Την ημέρα που με πήραν τηλέφωνο και τους απάντησα 10 ακριβώς λεπτά μετά την κλήση τους, επίσης μου αρνήθηκαν να το φέρουν μέχρι να τελειώσει η βάρδια τους.
4. Απαράδεκτος και αγενής κουριερ και υπάλληλος στο τηλέφωνο.
Ούτε ένα αστέρι δεν αξίζουν για το κατάστημα Νάουσας Ημαθίας. Ντροπή για την κοροϊδία που δεχόμαστε κατάμουτρα.
1. Σε παιρνουν τηλέφωνο για να σε ρωτήσουν αν θέλεις να πας από εκεί να παραλάβεις το δέμα
2. Δεν χτυπάνε, ούτε παίρνουν τηλέφωνο και απλώς σε ενημερώνουν ότι υπάρχει αδυναμία παραδοσης
3. Με θράσος και αγένεια σου λένε ότι δεν τους επιτρέπει το σύστημα να κάνουν δεύτερη προσπάθεια παράδοσης σε περίπτωση που δεν σε βρουν, κάτι το οποίο μου διευκρινησαν από τα κεντρικά της Αθήνας ότι δεν ισχύει και ότι μπορεί να δρομολογηθεί εκ νέου το δέμα σε περιπτωση αδυναμίας παράδοσης.
Το παράδοξο είναι ότι μου έστειλαν και email οι άχρηστοι για να με ενημερωσουν ότι έγιναν 3 ανεπιτυχείς προσπάθειες παράδοσης. Πως γίνεται να δρομολογησαν 3 φορές το δέμα, ενώ με τόσο σθένος υποστηρίζουν ότι δεν τους επιτρέπει το σύστημα να κάνουν ούτε δεύτερη δρομολόγηση;
Την ημέρα που με πήραν τηλέφωνο και τους απάντησα 10 ακριβώς λεπτά μετά την κλήση τους, επίσης μου αρνήθηκαν να το φέρουν μέχρι να τελειώσει η βάρδια τους.
4. Απαράδεκτος και αγενής κουριερ και υπάλληλος στο τηλέφωνο.
Κλείστε το.. Είναι ξεφτίλα.
”