Easy Mail Αξιολογήσεις πελατών

Βαθμολογία 1.1 από 26 κριτικές

Στοιχεία εταιρίας

Πληροφορίες για Easy Mail:

Η Easy Mail ιδρύθηκε το 2013 και δραστηριοποιείται στο χώρο των ταχυμεταφορών στην Ελλάδα και το εξωτερικό.

Μετάβαση στον ιστοτόπο
Βαθμολογήστε την επιχείρηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

26 κριτικές για “Easy Mail

  1. Σοφία Λ.

    Η εμπειρία μου με την Easy Mail είναι εξαιρετικά απογοητευτική. Κρατούν τα δέματα για ημέρες χωρίς καμία ενημέρωση και χωρίς να τα παραδίδουν. Στην περιοχή μας τα δίνουν σε συνεργαζόμενη εταιρεία courier, αλλά από την Easy Mail ενημερώνουν ψευδώς ότι έχει γίνει η παράδοση, ενώ αυτό δεν ισχύει. Το τηλεφωνικό κέντρο δεν απαντά ποτέ, κάνοντας αδύνατη οποιαδήποτε επικοινωνία. Ακόμη και στα email οι απαντήσεις είναι γενικές και αόριστες, χωρίς καμία ουσιαστική βοήθεια ή επίλυση του προβλήματος. Πολύ κακή και αναξιόπιστη εξυπηρέτηση. Το ενα αστερι ειναι γιατι δεν μπορω να βαλω λιγότερο Και χελώνα …κουτσή …να έπρεπε να φέρει δεμα πιο γρήγορα θα το έφερνε…

  2. Sonia N.

    Δεν με εξυπηρέτησε καθόλου, ούτε με είμαιl ούτε με τηλ.

  3. ΦΩΤΙΟΣ Κ.

    Απαράδεκτοι …… Δεν απαντάνε στα τηλέφωνα και κάνουμ πάνω απο 10 εργάσιμες να παραδώσουν ενα δέμα απο Αθήνα στην Καβάλα ….

  4. Αθηνά Π.

    Όπως λένε και οι προηγούμενοι οι σχολιαστές, η εταιρεία αυτή είναι απαράδεκτη. Δεν απαντάνε στα τηλέφωνα, ο σύνδεσμος που στέλνουνε δε λειτουργεί. Έπειτα από 10 μέρες αναγκάστηκα και πήγα στο κατάστημα του ελληνικού για να το παραλάβω, ελπίζω να μην χρειαστεί ποτέ ξανά να λάβω κάτι από αυτούς.

  5. ελενη ζ.

    το ενα αστερι μονο για να μου επιστρεψει να σχολιασω….απ τις 4/11 στα χερια τους κ μεχρι 21/11 σημερα ουτε μου εχει παραδοθει τιποτα, ουτε εχει επικοινωνησει κανεις μαζι μου, απαραδεκτο απαραδεκτοι… !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  6. Achilles Mylonopoulos M.

    Aθλια εξυπηρετηση, αθλιο και βρωμικο καταστημα οι υπαλληλοι στα προθυρα της παρανοιας οι πελατες γκρινιαζουν ή βριζουν διαρκως.
    Δε νομμιζω οτι σε 3 συναλλαγες που ειχα μαζι τους εχω συναντησει χειροτερη εμπειρια κουριερ. Η παραδοση κατ οικον ανυπαρκτη και οταν πας απο εκει μετα απο μερες μπορει να εχεις αναμονηαπο μιση εως 1.5 ωρα.
    Δε μιλαμε για τηλεφωνα και ραντεβου. Στελνουν μηνυμα παραδοσης και δεν εμφανιζονται ποτε.
    Η αθλιοτητα σε μοντελο εταιρικο.
    Υ.Γ. το ενα αστειρ μπηκε γιατι ειναι αδυνατο να βαλεις 0

  7. Ελενη Δ.

    Δεν απαντά το τηλέφωνο του Ελληνικού. Η σελίδα που σου στέλνουν για να ξαναπρογραμματισης το ραντεβού βγάζει not found. Τα ΤΗΛΈΦΩΝΑ ΣΤΑ ΚΕΝΤΡΙΚΑ ΑΘΗΝΑΣ δεν απανταν ποτέ, ούτε μετά από 40 λεπτά αναμονής. 12/11 με 14/11. 15/11 ήρθα να το πάρω εγώ. Α και βρήκα στην Θεσσαλονίκη άτομο και συννενοηθηκαμε να ενημερώσει την Αθήνα να μου το στείλει σπίτι και τελικά η σημειώσει στο track ήταν παράδοση στο κατάστημα. Επίσης την επόμενη ημέρα που ξαναπήρα Θεσσαλονίκη σημείωσαν να ενημερώσουν Ελληνικό να με καλέσουν και δεν με κάλεσαν ΠΟΤΕ!

  8. Βασιλική Π.

    Ο,τι χειρότερο. Προσπαθώ 4 μέρες να τους βρω στο τηλέφωνο και μαντέψτε. Δεν τους έχω εντοπίσει ακόμα. Είναι απαράδεκτη εταιρία. Δεν ήξερα καν για την ύπαρξη της και δεν χάρηκα που την έμαθα. Δεν με εξυπηρέτησαν ποτέ.

  9. Ποστολακη Ε.

    Έχουνε την παραγγελία μου σπο την Vodafone 6 μέρες και επίτηδες δεν την φέρνουν ώστε να αναγκαστούν οι οελατες να πάνε να την παραλάβουν. Ότι χειρότερο

  10. Ασημίνα Π.

    Καθόλου καλή εξυπηρερηση ! Απαράδεκτο να μην σηκώνουν τηλέφωνα !

  11. Μαρία Α.

    Και το ένα αστέρι μπαίνει γιατί πρέπει κάτι να βάλω. Τηλέφωνα δε σηκώνουν, email δεν απαντάνε , οι αποστολές κάπου υπάρχουν αλλά δεν έρχονται στην ώρα τους! Γιατί ακόμα συνεργάζονται οι επιχειρήσεις με αυτή την εταιρεία; Σκέτη ταλαιπωρία . Το easy μόνο easy δεν είναι στην πραγματικότητα.

  12. Κλειώ Γ.

    Η χειρότερη μακράν. Απορώ γιατί την χρησιμοποιούν οι έμποροι για τις συναλλαγές τους. Δυστυχώς δεν προβλέπεται κάποια διαδικασία αναστολής λειτουργίας αυτών των άθλιων “επαγγελματιών”.

  13. Άψογοι στις παραδόσεις του ειδικά στις παραγγελίες μου απο το temu

  14. ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ Κ.

    Δυστυχώς, είναι αδύνατη η επικοινωνία μαζί τους. Δεν σηκώνουν ποτέ το τηλέφωνο. Χτυπάει για ώρα, ρίχνουν την γραμμή και πάλι από την αρχή η κλήση για να μην απαντήσουν και πάλι. Το το ‘χουν το σκατοτηλέφωνο τότε;

  15. Despoina K.

    EasyMail. Μόνο easy δεν είναι. ΟΤΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ… έχω παραγγείλει από 6/10 έχουμε 28/10 ΚΑΙ ΑΚΟΜΗ ΤΙΠΟΤΑ. Πραγματικά συμφωνώ με τα παρακάτω σχόλια. Η ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ ΕΤΑΙΡΙΑ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ. Πραγματικά σας συμβουλεύω να μην πάρετε ποτέ από εκεί για τους εξής λόγους: 1) Δεν σηκώνουν ΠΟΤΕ το τηλέφωνο. 2) ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΝ ΠΟΤΕ ΜΙΑ ΣΩΣΤΗ ΔΟΥΛΙΑ. 3) είναι αναιδέστατοι. Χειρότερη εταιρία από αυτούς ΔΕΝ υπάρχει. τους παίρνω καθημερινά αλλά καμία ανταπόκριση…. Έχει να ενημερωθεί η παραγγελία μου από 21/10 και έχουμε 28. Παρακαλώ πολύ οι εταιρίες που συνεργάζονται μαζί με την EasyMail να διακόψουν τη συνεργασία γιατί έτσι ο κόσμος ΔΕΝ θα μένει ευχαριστημένος όπως εγώ… ΟΥΤΕ 1 ΑΣΤΕΡΙ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΑΞΙΖΕΙ…

  16. Μαρία Ρ.

    Ότι χειρότερο…..
    Δεν βγαίνει άκρη και το χειρότερο είναι ότι συνεχίζει να λειτουργεί χωρίς κανείς να την ενοχλεί ενώ οοοοοολοι οι καταναλωτές λένε ότι έχουν πρόβλημα….τι πρέπει να κάνουμε;
    Έχουμε προπληρώσει δέματα και οι κύριοι μας κοροϊδεύουν….όσα σχόλια έχω διαβάσει λένε πάνω κάτω τα ίδια και οι easymail στα @@ της …

  17. ΓΙΩΡΓΟΣ Π.

    Πολύ κακή εξυπηρέτηση. Μακριά

  18. Aa B.

    Εινσι άσχετοι, ασυνέπειες και ψεύτες.Τους κυνηγάς για να πάρεις το δέμα σου.

  19. ΣΤΕΦΑΝ Π.

    Για τον Γαιδαρο…… Απο τις 27/9 μεχρι σημερα το δεμα στην αθηνα , σημερα 13/10 ηρθε στα ΕΛΤΑ με ΜΗ ενημερωμενο αριθμο αποστολης ( καλα να ειναι η κοπελα στα ΕΛΤΑ που εψαξε )….. Το θεμα δεν ειναι γιατι δεν το κλεινουν… αλλα ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΚΛΕΙΝΟΥΝ οι καταναλωτικες οργανωσεις

  20. Κυριακη Σ.

    ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ οπως λενε ολοι οι παρακατω. Ας το κλεισουν το μαγαζακι τους αν δεν μπορουν να κανουν σωστα την δουλεια τους. Καλω και δε το σηκωνουν και οταν το σηκωσαν βρεθηκε ενας κυριος που ειπε οτι και καλα θα το τακτοποιησει .Πραγμα που δεν εγινε

  21. Καμία επικοινωνία. Καμία εξυπηρέτηση. Δεν απαντούν στα τηλέφωνα. Ασυνεπείς. Κανένας επαγγελματισμός.

  22. Αναργυρος Τ.

    ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ
    Δεν απαντούν στα τηλέφωνα.
    Έχω screenshot με 55 λεπτά αναμονής. Ειναι μόνο 55 λεπτά γιατί έφτασα στον προορισμό μου και χρειάστηκα το τηλ.
    Μπαίνεις σε μια εφαρμογή που σου έχει προεπιλεγμενα δυο πράγματα. Το ένα είχε V και η ακύρωση παράδοσης είχε Χ. Πάτησα το Χ νομίζοντας ότι το αφαιρώ σαν επιλογή και ενεργοποιηθηκε. Οπότε φαινόταν σαν να ακύρωσα…
    επι 3 ώρες δεν μπορώ να επικοινωνήσω…

  23. Pen J.

    Απαραδεκτοι. Απο τις 27/8 περιμενω δέμα μου. Ειχαν κανει λαθος διευθυνση και ενω ειπα τη σωστη στον διανομεα που μου τηλεφωνησε ακομα δεν εχω καμια ενημερωση για το ποτε θα παραλαβω τελικα. Ασυνεπείς, ανύπαρκτη εξυπηρέτηση πελατών, και κανένας τρόπος επικοινωνίας. Θα προτεινω σε ολους να αλλαξουν εταιρεια.

  24. Anna D.

    Δίνω αναγκαστικά ένα αστέρι, γιατί δεν υπάρχει η δυνατότητα να μη δώσω κανένα!
    Ασυνεπείς, ανύπαρκτη εξυπηρέτηση πελατών, και κανένας τρόπος επικοινωνίας. Εχω κι εγώ ενημερώσει τον προμηθευτή ώστε ν αμην χρησιμοποιεί τον εν λόγω διανομέα πλεόν.

  25. ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ Γ.

    Η EASY MAIL συνώνυμο της ταλαιπωρίας . Ασυνέπεια, απόλυτο χάος στην “οργάνωση” ! Τα τηλέφωνα δεν απαντούν ποτέ! Μία κυρία κάνει μια φιλότιμη προσπάθεια με ότι εργαλείο της έχει δοθεί, δυστυχώς ανεπιτυχώς διότι δεν έχει όπως προ-είπα τα κατάλληλα μέσα. Ενημέρωσα και τον προμηθευτή μου για την κατάσταση αυτή και τον προέτρεψα να πάψει τη συνεργασία του με τους ακατάλληλους.