E-shop Αξιολογήσεις πελατών

Βαθμολογία 1.2 από 229 κριτικές

Στοιχεία εταιρίας

Πληροφορίες για E-shop:

Το e-shop.gr ιδρύθηκε το 1998 και αποτελεί το πρώτο ηλεκτρονικό κατάστημα στην Ελλάδα! Με περισσότερα από 200.000 προϊόντα στο e-shop.gr το πρώτο ηλεκτρονικό κατάστημα στην Ελλάδα προσφέρει λύσεις για κάθε είδους ανάγκες! Συγκεκριμένα, διαθέτει ολοκληρωμένα συστήματα υπολογιστών με το σήμα Innovator™ καθώς και ότι άλλο χρειάζεται ο καταναλωτής από hardware, software, περιφερειακά, ήχο και εικόνα, κινητή τηλεφωνία, βιβλία, παιχνίδια, εργαλεία, συσκευές θέρμανσης και πολλές ακόμα ηλεκτρικές συσκευές.

Μετάβαση στον ιστοτόπο
Βαθμολογήστε την επιχείρηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

229 κριτικές για “E-shop

  1. Chris D.

    Αγορασαμε κλιματιστικο MBO 12αρι σε 2 3 μηνες χαλασε το τηελχειρηστηριο τους το αναφεραμε κ μας ειπαν δεν εχει διαθέσιμο ο προμηθευτης να μας το αντικαταστηση.
    Απαραδεκτοι.

  2. Ilias G.

    Απαράδεκτοι!!! Εγώ παρήγγειλα έναν εκτυπωτή που υποτίθεται ότι ήταν ετοιμοπαράδοτος στο κατάστημα που είναι και η κεντρική τους αποθήκη στο Μενίδι. Κατόπιν τηλ επικοινωνίας μου είπαν ότι μπορώ να περάσω να τον παραλάβω από εκεί. Έφυγα από την Καλλιθέα να πάω στο Μενίδι και όταν πήγα μου είπαν ότι η παραγγελία μου δεν είναι έτοιμη και δεν τον έχουν διαθέσιμο. Με άφησαν να φύγω με ένα απλό “ε οκ συγνώμη”!!!!

  3. Χρ Ν.

    Παραγγελία 31/10/25 πλυντήριο πιάτων και σημερα ακόμα το περιμένω …από βδομάδα σε βδομάδα λένε και ότι δεν έχει παραλάβει ο προμηθευτής… Απαράδεκτο..

  4. ΜΟΥΣΤΑΦΑΣ Μ.

    εχω δωσει παραγγελια και εκανα την βλακεια να προπληρωσω μεγαλο τετραψηφιο ποσο και τωρα με πανε απο μερες σε μερες ενω λεει (ΜΕΓΑΛΗ ΕΞΑΠΑΤΗΣΗ 4-7εργασιμες για εκεινους οπου το εχουν ακομα στο σαιτ τους ενω ξεκαθαρα δεν ισχυει) και αλλες 1-3 στην ουσια σε νησιωτικη περιοχη οπου ημουν οκ με αυτο.
    θα τους παρω παλι τηλεφωνο σε 4 μερες και θα μου πουν μπουρδες για τον προμυθευτη τους και ξανα μανα παλι αλλαγη ημερομηνιας +3 μερες αναμονη για το τιποτα, τους το ειπα μολις παραλλαβω το προιον με χασατε μονιμα 15χρονια σταθερο πελατη. τελος.
    εξυπηρετηση 0 γιατι πολυ απλα κανεις δεν παιρνει ευθυνη ουτε μου δινουν καποιον υπευθυνο. αμα ειναι να παραγγελνω απο σας και να το περνω μεχρι και 2 μηνες+ οσο λενε καποια παιδια εδω για κατοπιν παραγγελιες αστο κλειστε το προτιμω να πληρωσω 300ε παραπανω.

  5. Stachtaris Vasileios V.

    Η μεγαλύτερη εξαπάτηση των πελατών! Προϊόντα που υποτίθεται έπρεπε να είναι σε 4-7 ημέρες πάμε στις 20 και ακόμα σφυρίζουν αδιάφορα! Έκανα καταγγελία στον συνήγορο του καταναλωτή και τέλος ! Το δρόμο έχει η αρμόδια αρχή!

  6. Dimitris S.

    μακριά…στην Κοζάνη ειδικά ο οδηγός τους ειναι απαράδεκτος

  7. Τάσος Γ.

    Απαράδεκτοι!!
    Στο site αναφέρουν Διαθεσιμότητα 4-7 μέρες από την παραγελία.
    Βάσει αυτού επέλεξα το site τους.
    12 μέρες μετά, κατόπιν δικής μου επικοινωνίας, μου λένε ότι φταίει ο προμηθευτής τους και θα παραλάβω 20 μέρες μετά την τοποθέτηση παραγγελίας.
    Μετά από νέα επικοινωνία, με ενημερώνουν ότι θα παραλάβω 24 μέρες μετά την τοποθέτηση παραγγελίας.
    Εννοείται ότι στο site τους ακόμα αναφέρουν Διαθεσιμότητα 4-7 μέρες!!!
    Εξαπάτηση σε όλο το μεγαλείο. ΜΑΚΡΥΑ!

  8. Alexia Ellada M.

    Οτι χειρότερο ! Είναι απάτη ! Λένε πως δεν αναγνωρίζουν το email και ότι δεν βρίσκουν την παραγγελία ούτε τον κωδικό παραγγελίας!
    Απάτη ! Κλέβουν λεφτά ! Δεν βγάζεις άκρη !

  9. παναγιωτης μ.

    Επτα ολοκληρους μηνες εκαναν να μου παραδωσουν ελλατωματικη μητρικη η οποια κατα πασα πιθανοτητα δεν πηγε ποτε στην gigabyte οπως μου ειπαν και εξακολουθει να μην δουλευει.
    Με χρεωσαν και 80 ευρω.
    Τους εχω κανει δυο καταγγελιες
    Αισχος 20 χρονια και πλεων πελατης.

  10. Μάρκος Ο.

    Παράγγειλα τηλεόραση σχετικά φθηνή παράδοση σε 4 με 7 μέρες λέγανε και μετά από 20 μέρες μου είπαν όταν τους ενόχλησα ότι θα περιμένω ακόμα 12 μέρες και αν….
    Ευτυχώς που δεν προπλήρωσα!

  11. Giorgos R.

    Αγορά ραδιόφωνου αυτοκινήτου pioneer έβγαλε βλάβη εντός εγγύησης, τους το πήγα και μου απάντησαν ότι πρέπει να πάει αντιπροσωπεία, η οποία μου το επέστρεψε μετά δύο εβδομάδων , χαλασμένο όπως το παρέδωσα στην εταιρεία αγορά e-shop.gr , η οποία αντί να μου κάνει άμεση αντικατάσταση του προϊόντος, εφόσον έχω υποστεί χάσιμο χρόνου για να πάω 2 φορές στο κατάστημα τους , μου απάντησαν ότι δεν γίνεται και πρέπει να ξαναπάει στην αντιπροσωπεία, απαράδεκτη αντιμετώπιση και δεν έχουνκαμία εξέλιξη στην διαπροσωπική επαφή με τον πελάτη. Λείπαμε πολύ αλλά δεν το προτείνω για κατάστημα αγορών.

  12. Βασίλης Κ.

    Απαράδεκτοι… Όταν κάποιο προϊόν δεν είναι σε άμεση διαθεσιμότητα, απλά μην το αγοράσετε. Αυτά περί διαθεσιμότητας σε 2-3 ή 4-5 ή 6-7 μέρες, δεν ισχύει τίποτα. Σε κοροϊδεύουν κανονικότατα. Εγώ όσες φορές έχω κάνει παραγγελία δεν έρχετε ποτέ στην ώρα του, αντίθετα θα έρθει μετα από 1 μήνα τουλάχιστον. Αν τους πάρεις δε τηλέφωνο, σου απαντάνε ότι θα ειναι σε 1-2 μερες στην αποθηκη μας και εννοειται οτι δεν ερχονται ποτέ….. Γενικά είναι εκτός προγραμματισμού….

  13. Xman X.

    Είμαι (ήμουν) πελάτης 2 δεκαετίες, & έχω ξοδέψει συνολικά πάνω από €20.000.
    Παλιά ήταν οκ, τώρα όλο καθυστερήσεις & δικαιολογίες.

    Το κερασάκι στην τούρτα όμως ήταν η τελευταία αγορά ενός HDD σκληρού.
    Αν & “άμεσα διαθέσιμος” ήρθε μετά από 2 εβδομάδες… με κατασκευαστικό ελάττωμα στη θύρα δεδομένων!
    Στο τηλέφωνο μου είπαν να τον στείλω πίσω για αντικατάσταση, αφού ήταν DoA.
    Καμιά 10ριά μέρες μετά, ούτε φωνή ούτε ακρόαση.
    Παίρνω πάλι τηλέφωνο & το Service λέει ότι τον χάλασα εγώ!
    Πώς δηλαδή, τον ξεβίδωσα & έσπασα την πλακέτα; Γιατί εξωτερικά δεν είναι προσβάσιμη.

    Όχι μόνο δεν σέβονται έναν παλιό πελάτη που έχει ξοδέψει δεκάδες χιλιάδες €, δεν σέβονται ούτε την εγγύηση βάσει Ευρωπαϊκών & Ελληνικών ΝΟΜΩΝ!
    Αν εκτιμάτε λοιπόν τόσο τα λεφτά σας, όσο & την ψυχική σας υγεία, ΜΑΚΡΙΑ από e-shop!

  14. Νικολαος Β.

    Φανταστικό e shop κάνεις παραγγελία κ σου βάζουν ότι γουστάρουν αυτοί γιατί έτσι μπορούν !
    Καλό θα ήταν να μάθετε να κάνετε τη δουλειά σας κ να μιλάτε καλύτερα στο πελάτη !

  15. Simos T.

    Προϊόν που τελικά δεν είναι άμεσα διαθέσιμο και πρέπει να περιμένω τουλάχιστον 10 μέρες μου ζητάνε να πληρώσω διαφορετική τιμή, ενώ κατά την ημέρα της παραγγελίας είχε την ίδια, για να αλλάξω χρώμα

  16. Παρήγγειλα ένα αρχοντίσιο19 ιουλίου. 30 Αυγούστου
    μου έστειλαν ένα μήνυμα να πάω από το κατάστημα της Ρόδου να το παραλάβω. Η υπάλληλοι της Ρόδου γωρίζουν ότι επερπατώ με το ζόρι. Φυσικά τους απάντησα εάν δεν μου το φέρουνε στο σπίτι δεν πρόκειται ποτέ να πάω να το παραλάβω.

  17. Μαριανα Μ.

    Αν υπάρχει κάτι που λέγεται καθυστέρηση αυτό είναι το e-shop.gr ονομα και πράγμα το παράδειγμα της καθυστέρησης το πιο αργό κατάστημα όλων των εποχών έχουμε παραγγείλει temu έχουμε παραγγείλει απο AliExpress bagood, ebay ολα εκαναν 18 μερες και το Temu 8 μερες το e-shop.gr αν δεν κλείσει 40 ολόκληρες μερες δεν γίνεται να έρθει παραγγελία τελευταία φορά που πήρα πράγμα από το e-shop τέλος δεν είναι κατάσταση αυτή κυριοι αν θέλετε να λέγεστε κατάστημα πρέπει να το λιγότερο στο 10ήμερο να έχετε παραδόσει τις παραγγελίες σας υποτίθεται ότι εσείς είστε και ελλάδα δεν δικαιολογήστε 40 μέρες καθυστέρηση αν είναι να περιμένω να βγει ο μήνας για να στείλετε εσείς την παραγγελία μου, ας παω και από αλλού και ας δώσω κάτι παραπάνω..

  18. Nikolaos P.

    μπορει να εχει τισ πιο φθηνεσ τιμεσ αλλα η αναμονη ειναι χωρισ προηγουμενο (εγω εχω να παραλαβω πραγματα εδω και 31 μερεσ και ακομα να μου τα στελνουν)

  19. Απο τα ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ ηλεκτρονικά καταστήματα ever. Ειχα παρει εναν βραστηρα ο οποιος πεταγε το νερο απέξω, κυριολεκτικά. για να μην το πεταει επρεπε να βαλεις περιπου το μισο να παει ως τη μεση… οπου τα λιτρα γινονται αυτοματα τα μισα, αν και πληρωσα για τα διπλασια λιτρα.
    Οταν τους το ειπα, ειπαν πως δεν θα μου κανουν επιστροφη χρηματων γιατι δεν εχει βλάβη. Τους ειπα “οταν ενα προιον δεν πληροι τις προδιαγραφες που καταγραφετε, ακομα και βλαβη να μην εχει, τοτε απαιτω επιστροφη χρηματων. πολυ απλα”
    Μου εκαναν το βιο αβιωτο επι 40 ημερες και εμτα απο πολλα τηλεφωνηματα, και φωνες, μου τα επεστρεψαν. Λες και τους ζητησηες 1000 ευρω. αν δεν εχουν 30 ευρω να επιστρεψει ολοκληρη η επιχειρηση φαντασου…..

  20. Ανώνυμος Ε.

    Το ποιο αργω κατάστημα όλον τον εποχών!!! ζητάνε και 0.50€ εξοδα παραγγελία για την άμεση εξυπηρέτηση που αν δεν κλεισουν μηνα η έστω 17 μερες αναμονής δεν σου φερνουν δεμα και συγκεκριμένα στην Κω εχουμε μαγαζί κύριοι οταν ο πελατης το pc του το θελει το πολυ σε 7 μερες δεν μπορειτε εσεις την παραγγελια να μου την φέρνετε στης 20 με 30 μερες μετά έλεος!!! Θελω να κανω ενα δωρο καπου θα περιμένω ενα μηνα η 15 με 20 μερες μονο temu παιδια μακρια απο eshop!!! Τελος και απο εμενα το eshop!!!

  21. Nikolaos Papaioannou P.

    Η Καθυστέρηση σε όλο το μεγαλείο της .

  22. Natsu D.

    Απαράδεκτη εξυπηρέτηση, συνεχείς καθυστερήσεις και πλήρης αδιαφορία Έκανα παραγγελία για άμεσα διαθέσιμο προϊόν και πέρασαν πάνω από 3 εβδομάδες χωρίς να έχω παραλάβει τίποτα. Η επικοινωνία με την εταιρεία ήταν απογοητευτική—ατελείωτη αναμονή στο τηλέφωνο, αντιφατικές πληροφορίες, και προσωπικό που δεν γνώριζε ούτε τα βασικά χαρακτηριστικά των προϊόντων που πουλά.

  23. ΜΙ Τ.

    Μακριά από το eshop. Η χειρότερη εμπειρία που μπορείς να έχεις.
    Απέστειλαν το προιόν 10 ημέρες μετά την παραγγελία ενώ υποτίθεται ήταν ετοιμοπαράδοτο.
    Ήθελα να το επιστρέψω. Αναμονή 1 ώρα στο τηλεφωνικό κέντρο. Δεν υπάρχει επιλογή για επιτροφές στο site, είναι μέσα στο service!!!
    Έχουν περάσει 22 ημέρες από την επιστροφή και ακόμη ψάχνονται.
    Η χειρότερη εμπειρία που μπορείς να έχεις ως πελάτης.

  24. Maria K.

    Παραγγελία στις 25/5. Eχω στείλει 3 emails έκτοτε κ σε όλα μου απαντούν “αναμένεται μες στην εβδομάδα εκτός απροόπτου”. Είναι τέλος Ιούλη …Άμα δεν μπορούν να εξυπηρετήσουν να το κλείσουν το ” μαγαζάκι”

  25. Γιώργος Ρ.

    Κύριοι, το e- shop μάλλον πάει
    για φούντο,δεν έχει τίποτα πάνω του από την παλιά εποχή.Τα περισσότερα προϊόντα δεν έχουν διαθεσιμότητα ,δεν ενημερώνουν ποτέ για καθυστερήσεις πέρα από την ημερομηνία διαθεσημότητας των προϊόντων τους.Εαν δεν πάρεις τηλέφωνο δεν θα μάθεις ποτέ ότι το προϊόν θα καθυστερήσει 10,20,30 μέρες.
    Τελευταιες τρεις παραγγελίες καθυστέρηση πάνω από 20 μέρες με διαθεσιμότητα στο site 3 έως 7 μέρες.
    Κρίμα είναι για κλάματα,αναξιόπιστοι μέχρι εκεί που δεν πάει