Είμαι (ήμουν) πελάτης 2 δεκαετίες, & έχω ξοδέψει συνολικά πάνω από €20.000.
Παλιά ήταν οκ, τώρα όλο καθυστερήσεις & δικαιολογίες.
Το κερασάκι στην τούρτα όμως ήταν η τελευταία αγορά ενός HDD σκληρού.
Αν & “άμεσα διαθέσιμος” ήρθε μετά από 2 εβδομάδες… με κατασκευαστικό ελάττωμα στη θύρα δεδομένων!
Στο τηλέφωνο μου είπαν να τον στείλω πίσω για αντικατάσταση, αφού ήταν DoA.
Καμιά 10ριά μέρες μετά, ούτε φωνή ούτε ακρόαση.
Παίρνω πάλι τηλέφωνο & το Service λέει ότι τον χάλασα εγώ!
Πώς δηλαδή, τον ξεβίδωσα & έσπασα την πλακέτα; Γιατί εξωτερικά δεν είναι προσβάσιμη.
Όχι μόνο δεν σέβονται έναν παλιό πελάτη που έχει ξοδέψει δεκάδες χιλιάδες €, δεν σέβονται ούτε την εγγύηση βάσει Ευρωπαϊκών & Ελληνικών ΝΟΜΩΝ!
Αν εκτιμάτε λοιπόν τόσο τα λεφτά σας, όσο & την ψυχική σας υγεία, ΜΑΚΡΙΑ από e-shop!
Είμαι (ήμουν) πελάτης 2 δεκαετίες, & έχω ξοδέψει συνολικά πάνω από €20.000.
Παλιά ήταν οκ, τώρα όλο καθυστερήσεις & δικαιολογίες.
Το κερασάκι στην τούρτα όμως ήταν η τελευταία αγορά ενός HDD σκληρού.
Αν & “άμεσα διαθέσιμος” ήρθε μετά από 2 εβδομάδες… με κατασκευαστικό ελάττωμα στη θύρα δεδομένων!
Στο τηλέφωνο μου είπαν να τον στείλω πίσω για αντικατάσταση, αφού ήταν DoA.
Καμιά 10ριά μέρες μετά, ούτε φωνή ούτε ακρόαση.
Παίρνω πάλι τηλέφωνο & το Service λέει ότι τον χάλασα εγώ!
Πώς δηλαδή, τον ξεβίδωσα & έσπασα την πλακέτα; Γιατί εξωτερικά δεν είναι προσβάσιμη.
Όχι μόνο δεν σέβονται έναν παλιό πελάτη που έχει ξοδέψει δεκάδες χιλιάδες €, δεν σέβονται ούτε την εγγύηση βάσει Ευρωπαϊκών & Ελληνικών ΝΟΜΩΝ!
”Αν εκτιμάτε λοιπόν τόσο τα λεφτά σας, όσο & την ψυχική σας υγεία, ΜΑΚΡΙΑ από e-shop!