E-shop Αξιολογήσεις πελατών

Βαθμολογία 1.28 από 199 κριτικές

Στοιχεία εταιρίας

Πληροφορίες για E-shop:

Το e-shop.gr ιδρύθηκε το 1998 και αποτελεί το πρώτο ηλεκτρονικό κατάστημα στην Ελλάδα! Με περισσότερα από 200.000 προϊόντα στο e-shop.gr το πρώτο ηλεκτρονικό κατάστημα στην Ελλάδα προσφέρει λύσεις για κάθε είδους ανάγκες! Συγκεκριμένα, διαθέτει ολοκληρωμένα συστήματα υπολογιστών με το σήμα Innovator™ καθώς και ότι άλλο χρειάζεται ο καταναλωτής από hardware, software, περιφερειακά, ήχο και εικόνα, κινητή τηλεφωνία, βιβλία, παιχνίδια, εργαλεία, συσκευές θέρμανσης και πολλές ακόμα ηλεκτρικές συσκευές.

Μετάβαση στον ιστοτόπο
Βαθμολογήστε την επιχείρηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

199 κριτικές για “E-shop

  1. George N.

    Μη γελιέστε με το 1 αστέρι. Δεν έχει μηδέν, για αυτό. Μηδέν λοιπόν. Η “εταιρεία” (που αμφιβάλλω ότι είναι εταιρεία παρά μια παρέα φίλων που φτιάξανε μια σελίδα και τους έκατσε, απλά τώρα βαρέθηκαν, μεγάλωσαν, τέλος πάντων τα παιδιά απλά δεν κάνουν που λέμε) αν ήδη δεν έχει φουντάρει, πάει βουρ για βουτιά στο κενό! Τα παραδείγματα από άλλες εταιρείες που βάλαν λουκέτο σε μια νύχτα, άπειρα! Τα δείγματα μας το επιβεβαιώνουν, αρκεί εμείς να το καταλάβουμε. Για να προστατευθούμε λοιπόν, απλά μην προπληρώνετε τις παραγγελίες σας. Παραγγείλετε όσο θέλετε, απλά μην περιμένετε να έρθουν! Εξάλλου αν θυμάμαι καλά και παλαιότερα, πριν αρκετά χρόνια η συγκεκριμένη επιχείρηση είχε προβλήματα με οικονομικές ατασθαλίες! Ίσως να παραγγέλνουν από TEMU και ebay και να αργούν!!! Ίδωμεν! Καλό Πάσχα σε όλους !

  2. Theodora C.

    Παραγγελία από 15/3 παρέλαβα σήμερα 7/4, ενώ τα προϊόντα όταν έγινε η παραγγελία έγραφαν 2 με 3 εργάσιμες ημέρες. Η παραγγελία αφορούσε 3 προϊόντα από τα οποία τα 2 την επόμενη κιόλας μέρα στην εξέλιξη παραγγελίας αναγραφόταν ότι τα έχουν παραλάβει και το 3ο ήταν σε αναμονή παραλαβής. Όταν είχαν ήδη περάσει αρκετές ημέρες επικοινώνησα μαζί τους και με ενημέρωσαν ότι το συγκεκριμένο προϊόν θα το παραλάβουν σε 4 ημέρες από την ημέρα επικοινωνίας μας. Όταν παρήλθε κι αυτή η ημερομηνία τους ζήτησα να με ενημερώσουν τι γίνεται με την παραγγελία και μου είπαν ότι περιμένουν άλλο προϊόν σε 5 μέρες το οποίο φαινόταν να το έχουν παραλάβει από την αρχή.
    Κρίμα καθώς έχει τύχει στο παρελθόν να παραγγέλνω και να παραλαμβάνω τη μεθεπόμενη ή και την επόμενη κιόλας μέρα.

  3. Nikolaos S.

    Πάει από το κακό στο χειρότερο.
    Χειρότερη οργάνωση δεν πρέπει να έχω ξαναδεί.

    Η ημερομηνία εξυπηρέτησης…..
    Ακόμα περιμένω σε ετοιμοπαραδοτα.
    Η προηγούμενη παραγγελία από 4-7 εργασιμες (15 ημέρες) ήρθε μετά από 36 ημέρες.

  4. Γλύκα Δ.

    Και ένα αστέρι είναι πολύ.. απαράδεκτοι και απατεώνες.. για ένα προϊόν που άξιζε 18 ευρώ δε δούλευε το έστειλα πίσω κ μου χρέωσαν 11 αποστολής.. όταν το στείλανε μου ζητήσανε αλλά 14 ευρώ και πάλι δε λειτουργεί. Απατεώνες!!!!!!

  5. παντελης β.

    true story παιδια .αγορασα κινητό τα χριστουγεννα απτην eshop.gr.το κινητό ηρθε ελαττωματικο απο την αρχή ,δεν ανοιγε η θύρα της κάρτας sim ,ζητησα επιστροφη αλλα μου προτειναν επιδιορθωση (αν δεν ηθελα να καθυστέρησει κι αλλες μερες χωρίς να εχω τηλέφωνο μου ειπανε ) και το δεχτηκα ,αυτο εγινε την 1η(!) μέρα .2ο προβλημα του κινητού ηταν ο επεξεργαστης του ,με λίγα λόγια το κινητό κολλουσε απο την πρωτη μέρα που λειτούργησε και για τις επομενες βδομάδες ,ανοιγa σελίδες η εφαρμογές και παγωνε η οθόνη ,προφανως και δεν ητανε λογικό σε ολοκαινουργια συσκευη .3ο και οριστικό προβλημα ηρθε ξαφνικά μια μέρα και ενω βρισκομουν στο δρόμο για τη δουλειά μου χάθηκε το δίκτυο και το ιντερνετ ,ουτε να καλεσω μπορουσα ουτε να με καλεσουν ουτε ιντερνετ ,με λίγα λόγια νεκρό το κινητό .

  6. Έφη Μ.

    Πίστευα πως είχα αγοράσει από μία αξιόπιστη εταιρεία. Πραγματικά λυπάμαι.
    Ένα έχω να σας πω σε όσους έχετε προβεί να κάνετε τον κόπο να διαβάσετε τις αξιολογήσεις.
    ΜΑΚΡΙΆ ….ΚΟΨΤΕ ΠΕΡΑ ΛΕΜΕ.

  7. ΝΟΠΗ ΚΟΤΙΔΟΥ Κ.

    Εχω κάνει παραγγελία εδώ και ένα μήνα, την έχω πληρώσει και ακόμη δεν την έχω λάβει!
    ΤΡΑΓΙΚΟΙ!!! ΜΑΚΡΙΑ!!!

  8. Sk G.

    Ολοκληρωμενη παραγγελια στις 12/2 με παραδοση 5-10 εργασιμων ημερων στις 7/3 δεν εχει ερθει τιποτα. Πηρα να ρωτησω γιατι δεν ηρθε το προιον στις 19 πλεον εργασιμες μερες και η απαντηση ηταν πως εχει προβλημα ο προμηθευτης τους και πως η ενημερωση αυτη εγινε χθες (χωρις να με ενημερωσουν). Απαραδεκτο για καθε επιχειρηση να θελει να εξυπηρετισει κατι στο οποιο αδυνατει στην πραγματικοτητα. Τουλαχιστον η τηλεφωνικη εξυπηρετιση ηταν συντομη και ευγενικη. Σιγουρα δεν θα ξανα προτιμηθει ακομα και αν το προιον ειναι στην φθινοτερη τιμη της αγορας, καθως και η παραδοση ειναι το πιο συμαντικο κομματι της συναλλαγης.

  9. ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Σ.

    Δυστυχως δεν ειχα διαβασει τις κριτικες πριν παραγγειλω.Περιμενω ενα μηνα και για να μου απαντησουν για ελαττωματικο προιον που παρελαβα.!!!!

  10. ΒΑΣΙΛΙΚΗ Μ.

    Δεν ξέρω τι έχει πάθει η εταιρεία αυτή…..εκεί που οι παραγγελίες μας έθφαναν την επόμενη ημέρα από την ημερομηνία της παραγγελίας πλέον χρειάζεται ένα δύο ακόμη και τρεις μήνες για να έρθει μία παραγγελία. Πρώτη παραγγελία αρχές ιανουαρίου 2025 και ακόμη την περιμένω…… Δεύτερη παραγγελία αρχές φεβρουαρίου και ακόμη την περιμένω . Σήμερα είναι 4/3….και περιμένουμε!

  11. Ιωάννης Κ.

    Για μια απλή παραγγελία από Αίγιο, είμαι στη 15η μέρα αναμονής.

  12. Αίσχος σε όλα ότι χειρότερο σε εταιρία αν θεωρείται αυτό το χάλι εταιρία. Ενάμιση μήνα στο σέρβις η τηλεόραση και ακόμα δεν υπάρχει καμία ενημέρωση για το πού βρίσκεται και σε τι κατάσταση. Η δουλειά όσων σηκώνουν το τηλέφωνο είναι να μη γνωρίζουν τίποτα. Δεν μπορείς να επικοινωνήσεις με κανέναν τρόπο για να απαντήσουν στο οτιδήποτε .Αηδία πραγματικά!!!

  13. ολγα κ.

    Αν υπήρχε 0 θα έβαζα.. Απαράδεκτο after sales service.
    Επιστροφή στον μήνα Xaomi earbuds. Δημιούργηθηκε πρόβλημα συγχρονισμού των ακουστικών. Το επιστρέψαμε . Μας είπαν ότι θα το δει το service.
    Έχουν περάσει 3 εβδομάδες και για κάτι τόσο απλό καμία ενημέρωση. Εχω καλέσει 4 φορές, έχω στείλει 3 mail και τίποτα. Η αρχική ενημέρωση ήταν ότι το service χρειάζεται 7-10 μέρες το οποίο εξαρχής ειναι απαράδεκτο.
    Σε κανένα άλλο μεγάλο κατάστημα τεχνολογίας δεν έχει τέτοιο χειρισμό.
    Κριμα, μάλλον πάνε για κλείσιμο .

  14. Οδυσσέας Π.

    Είμαι πολλά χρόνια πελάτης από 2007 και έχω ψωνίσει αμέτρητα πράγματα. Κινητά οθόνες υπολογιστές εξαρτήματα υπολογιστή ζυγαριές κτλπ. Δεν μου ήρθε ποτέ κάτι ελλαττωματικό. Μια φορά που χάλασαν κάτι ανεμιστήρες στο pc και ήταν εντός εγγύησης ήρθαν το πήραν το έφτιαξαν και μου το έφεραν πάλι σε μια βδομάδα χωρίς χρέωση. Οπότε η εμπειρία μου ήταν καλή. Σε προϊόντα διαθέσιμα έχει τύχει να παραγγείλω Πέμπτη πρωί και Παρασκευή μεσημέρι να έρθει σπίτι μου(μένω Χαλκίδα). Σχεδόν πάντα στα διαθέσιμα έρχονται σε 1-2 μέρες. Πάμε στα αρνητικά. Όταν το προϊόν λέει 2-3 εργάσιμες έρχεται συνήθως σε 10-15 μέρες.Αν λέει 4-7 εργάσιμες πιάνει μήνα και βάλε συνήθως εκτός από ελάχιστες φορές. Το θεωρώ αρκετά εκνευριστικό η τόση αναμονή.Πάντα πληρώνω με αντικαταβολή για ασφάλεια. Η καθυστέρηση το μεγάλο πρόβλημα

  15. John N.

    29/01/2025 06:49 Παραγγελία για δύο στικάκια USB με διαθεσιμότητα 4-7 ημέρες. Στις 10/02/2025, ακόμα τίποτα. Φαίνεται έχουν πολλή δουλειά με το e-food και τα πιτόγυρα και δεν προλαβαίνουν με το e-shop.

  16. Εμμανουήλ Μ.

    Απαράδεκτοι πήρα τηλεόραση αριελι την άνοιξα την συσκευασία μετά από 10 μέρες ην έβαλα στην μπριζα και δουλεύε η μισή οθόνη την πάω πίσω μετά της αργίες ήταν κλειστά δεν έχετε κύριε εγγύηση αυτή είναι δυστυχώς είμαι συνταξιούχος των 500 ευρώ καί ήθελα μια δεύτερη τηλεόραση για το υπνοδωμάτιο πλεονεκτης καλά νά παθο

  17. Ιωάννης Μ.

    Παραγγελία 20 Ιανουαρίου, κάποια προϊόντα δεν ήταν άμεσα διαθέσιμα αλλά <>. Κάτι που είναι ΜΕΓΑ ΨΕΜΑ, είναι εξαπάτηση όπως και ότι “Εδώ θα βρείτε κάθε μέρα τις πιο ανταγωνιστικές τιμές”. (skroutz it)
    Μετά απο επικοινωνία με το τμήμα πωλήσεων, με ενημέρωσαν ότι οι 4-7 εργάσιμες είναι κατά προσέγγιση !!! Δηλαδή παράγγειλε και βλέπουμε, αν έχει μπονάτσα κάτι θα γίνει ….. Επίσης για 1 βδομάδα μετά την παραγγελία υπήρχαν προϊόντα που ήταν “Διαθεσιμότητα μη ελεγμένο” και έπρεπε να τους πάρω τηλέφωνο να τους ρωτήσω γιατί. Ενώ μετά το τηλεφώνημα είχε κατάσταση “Αναμονή παραλαβής”. Συνοψίζοντας, κάποτε (έως 2009-10) ήταν ένα πάρα πολύ αξιόλογο και ανταγωνιστικό e-shop. τώρα δυστυχώς οχι

  18. Ένας μήνας κι ακόμα περιμένουν το προϊόν από τον προμηθευτή! Αν έχετε υπομονή για τεράστια αναμονή καλώς, αλλιώς πάμε αλλού.

  19. Παραγγέλνεις Χριστούγεννα κ φτάνει Πάσχα.Ουτε λόγος για επιστροφή χρημάτων.Πληρωνεις κ από πάνω για να διαλέξεις άλλο προϊόν.ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ!!!!

  20. Dionisis P.

    Μακάρι να είχε -5 αστέρια.
    Αναμονές τεράστιες παντού.
    Αναμονή παραλαβής για μια θήκη 20 μέρες, αναμονή για αλλαγή γιατί δεν μου έκανε άλλες 15 μέρες και τελικά δεν έβγαλα άκρη αφού δε βρήκα το δίκιο μου. Το δε τηλεφωνικό κέντρο, ακόμα χειρότερα: από 10′ ως μισή ώρα αναμονή. Κανένα πρόβλημα. Εγώ κράτησα τη θήκη και ας μην μου έκανε. Μικρό το ποσό. Εκείνοι έχασαν πολλά όμως, γιατί εμείς παίρνουμε συνεχώς gadgets και τα συναφή , πολύ ακριβότερα. Δυστυχώς οι κύριοι δεν πέρασαν το test drive. Πάμε αλλού. Μακριά.
    (Το προσωπικό στα καταστήματα όμως ευγενέστατο. )

  21. Βαγγέλης Α.

    Παραγγελία σε “άμεσα διαθέσιμο” προϊόν στις 23/1/25. Περιμένω μια βδομάδα να παραλάβω από eshop point, αλλά άδικα! Παίρνω τηλέφωνο και μου λένε ότι θα έχουν νέα παραλαβή 4/2. Ενημέρωση καμία, καμία παραδοχή του λάθους, μόνο ένα “Kατανοούμε όσα μας αναφέρετε.”. Εξυπηρέτηση για τα μπάζα! Μακριά!

  22. Στράτος Γ.

    Παραγγελία λίγες μέρες πριν τα Χριστούγεννα για δυο προϊόντα με διαθεσιμότητα 4-7 εργάσιμες. 21/1/2025 και ακόμα δεν έχουν σταλεί. Στο τηλέφωνο απλά το πηγαίνουν από βδομάδα σε βδομάδα. Το πιο εντυπωσιακό δεν είναι το ψευδές της διαθεσιμότητας, ούτε καν το ότι σε δουλεύουν όταν παίρνεις τηλέφωνο λέγοντας σου ότι περιμένουν τα προϊόντα μέσα στη βδομάδα ένω γνωρίζουν ότι θα πάρει κανένα μήνα. Ακόμα και όταν τελικά τα προϊοντα ήρθαν (επιβεβαίωση και στην εξέλιξη παραγγελίας και τηλεφωνικά) τους παίρνει μέρες να τα στείλουν. Και αυτό σε μια εταιρεία που θυμάμαι στο παρελθόν να στέλνουν τα προϊόντα ακόμα και αυθημερόν. Ένα service που πραγματικά φυλλορροεί και απλά με τις τακτικές τους παρατείνουν το μοιραίο. Καλή πτώχευση.. 🙂

  23. Κατερίνα Κ.

    Παραγγελία = 30/12/24 (κάποια προϊόντα διαθέσιμα σε 4-7 εργάσιμες)
    Έλεγχος Διαθεσιμότητας Προϊόντων = 08/01/25
    Σήμερα έχουμε 21/01/25 και έχω ήδη επικοινωνήσει 4 φορές μέσω email και κάθε φορά λένε πως “αναμένουμε να παραλάβουμε τα προϊόντα εντός της εβδομάδας/την ερχόμενη εβδομάδα, εκτός απροόπτου” – Δέχομαι την μικρή καθυστέρηση λόγω εορτών, αλλά σχεδόν ένα μήνα αργότερα και καμία εξέλιξη.
    Ξεφτίλα σαν εταιρεία και σαν εξυπηρέτηση.

  24. Δημοσθένης Λ.

    Κατάντησε απαράδεκτο , έστειλα ένα προϊόν πού ήταν μέσα στην εγγύηση πριν ενα μήνα και ακόμη απάντηση δεν πήρα .
    Σε επικοινωνία μαζί τους απαντάνε ότι το service έχει φόρτο εργασίας . Απαράδεκτοι.

  25. ΓΙΑΝΝΗΣ Π.

    Πολύ αργό service, για δύο ελλαττωματικά προϊόντα που επιστράφηκαν. Έχει περάσει ένας μήνας από τότε και σε επικοινωνία μαζί τους σου απαντάνε “δεν ξέρουμε πότε θα τα ελέγξουμε, γίνεται ένας πανικός στο service”. Τι γίνεται ρε παιδιά;;;!!! Σοβαρή εταιρεία έχασε τη μπάλα και δεν ξέρει τί της γίνεται;;;