E-shop Αξιολογήσεις πελατών

Βαθμολογία 1.28 από 199 κριτικές

Στοιχεία εταιρίας

Πληροφορίες για E-shop:

Το e-shop.gr ιδρύθηκε το 1998 και αποτελεί το πρώτο ηλεκτρονικό κατάστημα στην Ελλάδα! Με περισσότερα από 200.000 προϊόντα στο e-shop.gr το πρώτο ηλεκτρονικό κατάστημα στην Ελλάδα προσφέρει λύσεις για κάθε είδους ανάγκες! Συγκεκριμένα, διαθέτει ολοκληρωμένα συστήματα υπολογιστών με το σήμα Innovator™ καθώς και ότι άλλο χρειάζεται ο καταναλωτής από hardware, software, περιφερειακά, ήχο και εικόνα, κινητή τηλεφωνία, βιβλία, παιχνίδια, εργαλεία, συσκευές θέρμανσης και πολλές ακόμα ηλεκτρικές συσκευές.

Μετάβαση στον ιστοτόπο
Βαθμολογήστε την επιχείρηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

199 κριτικές για “E-shop

  1. εργ εφγ ε.

    20 μέρες και ακόμη δεν έχουν έρθει 3 κομματια που λεγανε 2-3 μερες για να ερθουν.

  2. Yiota K.

    Απαράδεκτοι, έχω παραγγείλει ένα φορτιστή εδώ και ένα μήνα και καμία εξέλιξη στην παραγγελία. Στην τηλεφωνική επικοινωνία υποτίθεται πως αποστέλλεται αλλά τίποτα. Αποφύγετε τη συγκεκριμένη εταιρία.

  3. Νίκος Δ.

    Παρήγγειλα μια κάρτα γραφικών 10 μέρες πριν (στο site έγραφε 4-10 μέρες παράδοση) και δεν μου είχε σταλθεί ακόμα. Κατόπιν επικοινωνίας μου είπαν ότι θα έπρεπε να περιμένω ακόμα 15 μέρες ακόμα ΑΙΣΧΟΣ

  4. Αναξιόπιστη εταιρεία! για ένα προιόν που το παρουσίαζαν ως ετοιμοπαράδοτο, έκανε 22μέρες να έρθει. Δεν υπήρξε καμία ενημέρωση σε οποιοδήποτε στάδιο, έπρεπε να επικοινωνήσω μαζί τους εγώ για να μου πουν ψέματα ότι τώρα αποστέλλετε!!!

  5. ΘΕΜΗΣ P.

    Αγορά στις 27/11/204 , πληρωμη μέσω τραπεζικού λογαρισαμού . ακύρωση της παραγγελίας 10/12/2024 καθώς κάθε φορά που επικοινωνούσα μου έλεγαν ότι παραλαμβάνουν σήμερα.
    Επικοινωνία στις 20/12/2024 με το λογιστήριο του eshop όπου μου είπαν αόριστα ότι η επιστροφή εξετάζεται από την “διοίηκηση” με σειρά προτεραιότητας χωρίς να μπορούν να μου δώσουν ενά εύρος (1 εβδομάδα , 1 μήνα ή 1 χρόνο αναμονής).
    Η υπάλληλος δε εκνευρίστηκε που ζητούσα να γίνει πιο συγκεκριμένη και άρχισε να φωνάζει και μου έκλεισε το τηλέφωνο.
    Στο ΙΚΑ και στην εφορία πλέον συμπεριφέρονται και εξυπηρετούν καλύτερα. Περιμένω να περάσουν 14 ημέρες ημερολογιακά βάσει νόμου και να προχωρήσω σε καταγγελία καθώς δεν υπάρχει καμία εμπιστοσύνη για το εν λόγω κατάστημα δεδομένης της εξυπηρέτησης και της εταιρικής τους συμπεριφοράς

  6. Anastasios Parisis P.

    2/12 παραγγελία για pc build. Τα περισσότερα parts διαθέσιμα σε 4/7 εργάσιμες και κάποια σε 2/3. Πήρα τηλέφωνο στις 12/12 γιατί όλα ήταν ακόμη σε αναμονή παραλαβής και έμαθα τότε ότι ένα part δεν είναι διαθέσιμο και θα πρέπει να το αντικαταστήσω με κάποιο παρόμοιο. Ξανά τηλέφωνο στις 14/12 γιατί δεν έχει αλλάξει κάτι στην κατάσταση παραγγελίας και μαθαίνω ότι το καινούριο part που αντικατέστησε το μη διαθέσιμο θα είναι διαθέσιμο απ’ τις 20/12 και μετά. Ξανακάνω αλλαγή με κάποιο άμεσα διαθέσιμο. 18/12 ξανά τηλέφωνο και πάλι ενώ τα τελευταία τα περίμεναν για παραλαβή στις 16/12 δεν έχουν κάποια απάντηση για το πότε θα λάβω την παραγγελία που θα έπρεπε να έχω εδώ και 10 μέρες σύμφωνα με την διαθεσιμότητα. ΣΚΡΟΥΤΖ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΣΚΡΟΥΤΖ

  7. Πόπη Μ.

    Επιεικώς απαράδεκτοι. Παρήγγειλα ένα προϊόν από τις 24 Νοεμβρίου και ενώ στο site τους έγραφε ότι θα το παραλάβω 4-7 μέρες, έχει ήδη καθυστερήσει 3 εβδομάδες και συνεχίζουμε. Φυσικά δεν υπήρξε καμία δική τους ενημέρωση, ενώ καλώ ακόμα εγώ για να μάθω με πάνε από εβδομάδα σε εβδομάδα. Τα ρίχνουν σε καθυστέρηση του προμηθευτή αλλά εντάξει είπαμε. Ούτε μια σωστή ενημέρωση.

  8. Μαριβεττα Σ.

    Έχω πληρώσει για ένα κρεββατι και στρωμα 180 ευρώ εδώ και 3 μήνες Ζήτησα τα λεφτά μου πισω γιατί δεν έχω λάβει τα προιοντα.Μουειπε ο κύριος που σηκώνει το τηλ ότι σήμερα Δευτέρα 16/12/24 θα έβλεπα τα λεφτά στο λογαριασμό μου αλλά συνεχίζει την κοροϊδία

  9. ΣΠΥΡΟΣ
  10. Θέμης Π.

    Δεν ισχύουν οι χρόνοι παράδοσης κατα πολύ , αδιάφορο customer support , πελάτης από το 2005 και έχει διαγραφεί πλέον από την λίστα καταστημάτων που συνεργάζομαι

  11. Chris K.

    Απαράδεκτη πρακτική. Προεισπράτουν όλο το ποσό, ΦΠΑ, κόστος συσκευασίας κλπ, και με την παραγγελία, διαπιστώνεις ότι 1. Δεν έχουν στοκ στην αποθήκη και απλά το περιμένουν. Δεν σου λένε μέχρι πότε. 2. Δύο μέρες μετά την παραγγελία, στο site βλέπεις το στοκ των προϊόντων που παρήγγειλες να είναι “μη διαθέσιμο-εξαντλημένο” και απλά περιμένεις πότε θα παραλάβουν για να σου πούν πότε θα στα στείλουν. Εχουν εισπράξει όλο το ποσο ΚΑΙ ΤΟ ΦΠΑ. Προσωπικά συμπλήρωσα φόρμα παραπόνου/αναφοράς στο site του υπουργείου ανάπτυξης για αυτή την συστηματική πρακτική. Εν τω μεταξύ περιμένω να μου πιστώσουν τα λεφτά….. Εάν λοιπόν θέλουμε να βελτιωθεί το online commerce,, απλά κάντε αναφορές όταν σας κοροϊδεύουν/εξαπατούν…. Εγώ πάντως το έκανα.

  12. ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ Φ.

    παρηγγειλα το redmi note 11 pro και μου εστειλαν ενα σε μεταχειρισμενη συσκευασια με κομμενη την ταινια ασφαλειασ. το κινητο δεν ανοιγε και δεν φορτιζε! το επεστρεψα για αντικατασταση και μου εστειλαν ξανα συσκευασια με ταινια που ηταν κομμενη. σιγουρα μεταχειρισμενο – πιθανον ανακατασκευασμενο… οι ανθρωποι ειναι γελοιοι και απατεωνεσ..!!! ποτε ξανα eshop.gr

  13. Χαρίσιος Σ.

    Ενώ είμαι συχνός πελάτης,πρόσφατα δεν έμεινα ικανοποιημένη καθόλου ενώ είχα να παραλάβω δύο δέματα κ ήρθε πρώτα το ένα κ μετά θα ερχόταν και το άλλο, πήρα τηλέφωνο αρκετές μέρες πριν την τελική ημερομηνία στο τηλεφωνικό κέντρο κ είπα εάν γίνεται να παραλάβω κ τα δυο προϊόντα και μου είπαν εννοείται και έστειλαν πίσω το προϊόν κ ενώ μου είπαν ότι έκαναν αίτημα και θα γυρίσει πίσω ξανά στην ίδια τιμή.Μετα απο μέρες παίρνω τηλέφωνο και μου λένε δεν μπορεί να γυρίσει πίσω δεν είναι διαθέσιμο,μπαίνω στο site και είναι διαθέσιμο στα 90€ ενώ εγώ το είχα παραγγείλει στα 40€ οπότε απλά κατάλαβαν την λάθος τιμή κ είπαν ότι δεν είναι διαθέσιμο πλέον.
    Απαράδεκτο.

  14. ΔΗΜΗΤΡΗΣ Ρ.

    δεν υπαρχουν λογια για την κοροιδια που εχει γινει απο το service τησ αθηνασ. μετα απο 3 εβδομαδεσ η συσκευη μου δεν γνωριζουν που βρισκεται κ ο ενασ ριχνει το μπαλακι στον αλλον. εαν θα μπορουσα να βαλω (-) θα εβαζα. απαραδεκτη τεχνικη υποστηριξη.

  15. ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ Π.

    Η εξυπηρέτηση πελατών πλέον στα τάρταρα, από μια εταιρεία που στο παρελθόν ήταν πολύ καλή. 10 μέρες αναμονή για προϊόντα άμεσα διαθέσιμα στο site…Για εμένα τέλος το e-shop.gr……

  16. Παναγιώτης Κ.

    Ενώ το προϊόν έγραφε διαθέσιμο δεν το έστελναν….μετά από 3 τηλέφωνα κοροϊδίας ακυρωσα…. Με καθυστέρησαν 1 εβδομαδα. Αυτο μου το έχουν ξανακάνει και άλλες 2 φορές…Κάτι έχουν πάθει και χάλασαν παρά πολύ…. Παλιά ήταν ενταξη…

  17. Αλέξανδρος Α.

    Για ένα κινητό που θα το είχα σε 2-3 εργάσιμες μέρες έχει περάσει 1 εβδομάδα και ακόμα δεν γνωρίζουν εάν θα το παραλάβουν μέσα στην εβδομάδα και πότε θα το στείλουν … (29/10 το πρωι έγινε και πληρώθηκε η παραγγελία 5-11 απόγευμα τα γράφω). τελικά τηλεφωνική παραγγελία στο σκρουτζ και το κινητό θα είναι στα χέρια μου αυριο …

  18. Γεράσιμος Β.

    2η φορά που ψωνίζω και έχω προεξοφλήσει το προϊόν (ESTIA ΘΕΡΜΟΣ COFFEE MUG SAVE THE AEGEAN 350ML-παράδοση σε 2-3 εργάσιμες !) . Παραγγελία στις 17-10-24 . Απο τις 21-10 μείναμε στο συγκέντρωση προϊόντων και στις 29-10 κάλεσα την “εξυπηρέτηση πελατών” όπου ένας βαριεστημένος υπάλληλος αφού μου έκανε τη χάρη και μου μίλησε μου είπε οτι περιμένουν σήμερα (29-10) το προϊόν . Την επομένη ξανά τηλέφωνο αφού η ενημέρωση παραγγελίας εξακολουθούσε στο “συγκέντρωση προϊόντων” . Αυτή τη φορά έτυχα σε έναν ευγενέστατο υπάλληλο όπου κι εκείνος απόρρησε με την καθυστέρηση . (το σύστημα εξακολουθούσε να ενημερώνει οτι το προϊόν είναι σε αναμονή παραλαβής . Τελικά ζήτησα ακύρωση παραγγελίας και επιστροφή χρημάτων . Ταλαιπωρία χωρίς λόγο … Άν συνεχίσουν έτσι θα το κλείσουν …

  19. Stella S.

    Χρόνια πελάτισσα, έχω μείνει πλήρως ικανοποιημένη από την ποιότητα, την ποικιλία, την ταχύτητα αλλά και την εξυπηρέτηση. Οποιοδήποτε email έγραψα, απαντήθηκε άμεσα. Παράλληλά, το προσωπικό στο κατάστημα Θεσσαλονικής στον Εύοσμο, εξίσου ευγενέστατο. Μια υποσημείωση, κατά τις παραγγελίες σας πάντα να κοιτάτε τον εκτιμώμενο χρόνο παράδοσης, όπως και να έχουμε όλοι υπόψιν ότι σε προϊόντα έκπτωσης από την κατηγορία πχ Crazy Sundays ή και γενικά προϊόντα σε περίοδο εκπτώσεων, είναι λογικό να υπάρχουν περαιτέρω καθυστερήσεις ή ελλείψεις.

  20. Kate K.

    Μου έστειλαν email προ μίας εβδομάδας ότι από λάθος έκαναν το 2021 επιστροφή ΦΠΑ στο λογαριασμό μου 21€. Εχθές έλαβα νέο email ότι αν δεν τα επιστρέψω μέχρι 19/10 θα δώσουν την υπόθεση στο νομικό τους τμήμα. Λες και είμαστε πάνω από τα email μας όλοι για να παρακολουθούμε τι λάθη κάνει το E-shop. Ποτέ ξανά!

  21. Ηλιας Λ.

    κανεισ να μην αγορασει απο αυτουσ τουσ αθλοιουσ.ολα τα προιοντα ειναι ελλατωματικα και εισαγωγησ απο ινδια

  22. Π. L.

    Πριν από λίγο καιρό αγόρασα Desktop υπολογιστή με κόστος περίπου 520 ευρώ. Στο πάνω μέρος της ιστοσελίδας τους αναφέρεται ρητά, ότι για αγορές άνω των 90 ευρώ τα μεταφορικά είναι δωρεάν. Όταν όμως έκανα την παραγγελία μου ζήτησαν μεταφορικά 38 (!) ευρώ, για αποστολή εντός Ελλάδας και όχι σε δυσπρόσιτη περιοχή. Όταν επικοινώνησα μαζί τους, μου είπαν ότι η μεταφορική που συνεργάζονται, τόσα χρεώνει λόγω βάρους. Περιττό να πω, ότι από άλλο διαδικτυακό κατάστημα, παρήγγειλα αφυγραντήρα κόστους 120 ευρώ, ο οποίος ήρθε με μηδενική χρέωση μεταφορικών. Αρκεί κάποιος να αναλογιστεί, πόσο ζυγίζει μία μονάδα PC και πόσο ένας αφυγραντήρας, για να καταλάβει την κοροϊδία του e-shop.

  23. ΓΙΏΡΓΟΣ Κ.

    απαράδεκτοι πείρα ελαττωματικό σκληρό δίσκο και όταν το πήγα πίσω μου είπαν ότι το s/n δεν είναι ίδιο!! δεν είχα κοιτάξει καν το τιμολόγιο με τους s/n και τώρα μου έμεινε στο χέρι .. ΑΑ και η παραγγελία άργησε και 1 μήνα!

  24. Ελένη Α.

    Μη κάνετε λάθος να παραγγείλετε είδη γυμναστικής.δε θα έρθουν ποτέ.τα καταστήματα που συνεργάζονται τελικά δεν είναι καθόλου συνεργάσιμα

  25. Κώστας Π.

    Τους επέστρεψα ακουστικά Bluetooth Motorola στις 29/8… Πήρα στις 27/9 τηλέφωνο γιατί όλο αυτό το διάστημα δεν είχα καμία ενημέρωση! Μετά από ένα μήνα! Σημειωτέον μένω στην Αθήνα! Η απάντηση ήταν ….η επιστροφή είναι σε επεξεργασία….δεν ξέρουμε κάτι άλλο όταν έχουμε κάτι νεότερο θα σας ενημερώσουμε! Μετά από ένα μήνα. Μοιραία η σύγκριση με γνωστό site από Κίνα.Η παραγγελία μου ήρθε εντός 10 ημερών από … Κίνα το επέστρεψα, πιστώθηκαν τα χρήματα σε τρεις μέρες και μου έστειλαν άλλο προϊόν εντός δέκα ημερών από την Κίνα…. πάλι! Τα συμπεράσματα δικά σας! Και το ένα αστέρι είναι πολύ γιατί απλά δεν μπορώ να μην βάλω τουλάχιστον ένα! Στην πραγματικότητα αξίζουν για κανένα! Οι χειρότεροι και με διαφορά! Σήμερα είναι 30/9/ με πήραν τηλέφωνο για να με ενημερώσουν πως μέχρι την Παρασκευή το πολύ τη ….. Δευτέρα θα μου έχουν απαντήσει για το τι θα γίνει…. ! Δηλαδή θα ξέρουμε μου είπε αν επισκευάζεται οπότε θα πρέπει να περιμένω λίγο παραπάνω ή αν θα γίνει αντικατάσταση που θα παραλάβω σε δύο τρεις μέρες ή αν θα πάρω πιστωτικό που είναι άμεσα! ….και όμως δεν μου κάνουν πλάκα έτσι δουλεύουν….!