Καμία εξυπηρέτηση. Μου εχουν κοψει το Internet στο σπιτι χωρις λογο ενώ δουλεύω και δεν απαντανε σε κανένα τηλεφωνο ή…
Courier Center Αξιολογήσεις πελατών
Πληροφορίες για Courier Center:
Η COURIER CENTER είναι ένας ευέλικτος και ζωντανός οργανισμός με στόχο τη συνεχή εξέλιξή του. Παρακολουθώντας στενά τις τάσεις της παγκόσμιας αγοράς και των τεχνολογιών, είμαστε πάντα ένα βήμα μπροστά. Στοχεύοντας στη διαφοροποίηση, παρέχουμε καινοτόμες λύσεις προσαρμοσμένες στις ανάγκες σας. Άλλωστε, η ικανοποίηση των πελατών βρίσκεται στον πυρήνα της φιλοσοφίας μας. Για αυτό τον λόγο, είμαστε η μόνη ελληνική εταιρεία που παρέχει 24ωρη εξυπηρέτηση.
Μετάβαση στον ιστοτόπο
Στάνταρ η χειρότερη ετερεια που υπάρχει. Ανίκανοι από 18/12 να μου παραδώσουν το δεμα μου.μας κρέμασε χάσαμε τα πράγματα και τα χρήματα και ούτε τηλ σηκώνουν φυσικά ούτε σε mail απαντούν απλά πως υπάρχουν δεν ξέρω ακόμη..ότι χειρότερο στο είδος τους..μόνο μαυρίλα
”ανύπαρκτοι!!! δεν παραδίνουν, δεν απαντούν με κανένα τρόπο, ΚΛΕΙΣΤΕ ΤΟ!!!
”Αργούν απίστευτα ενώ έχουν τα δέματα και ισχυρίζονται ότι δεν σε έχουν βρει για να τα αφήνουν σε clever point..οι χειρότεροι μακράν.
”Ότι χειρότερο στης εταιρείες ταχυμεταφορών
”Δεν ξέρω αν υπάρχει πιο κάτω !!
”Τραγικοί…περιμενω απο 19 Δεκεμβρίου ενα δεμα,εννοείται δεν εχω παραλάβει ακόμη…Ειλικρινά αν ηξερα οτι θα εξυπηρετηθω απο τη συγκεκριμένη εταιρεία, θα ειχα ακυρωσει την παραγγελία!ΝΤΡΟΠΗ!
”Αν μπορούσα να βάλω 0 θα το έβαζα. Αρχικά να πω ότι είναι αδύνατο να τους βρεις στο τηλ. Ένα τηλ που έχουν στο site, σε ενημερώνει αυτόματος τηλεφωνητής ακριβώς για ότι βλέπεις και στο tracking κι έτσι όμορφα κι ωραία στο κλείνουν. Κατά δεύτερον ο διανομέας Ήρθε αλλά δεν έγραψε ποτέ ούτε σημείωμα ούτε τηλέφωνο να καλέσει κάπου ενώ ήμασταν μέσα στο σπίτι περιμένοντας από τις 10 μέχρι τις 5 η ώρα και ήρθε στις 6:35 χωρίς να χτυπήσεις κουδούνι χωρίς τίποτα μέρες ότι δεν μπόρεσε να με βρει, ενώ ήμουν στο σπίτι !!! Δεν εμφανίστηκαν ποτέ.Απορώ με της μεγάλες εταιρίες όπως η COSMOTE και SHOPFLIX κάνουν τέτοιες συνεργασίες
”Αν μπορούσα να βάλω 0 θα το έβαζα.
”Αρχικά να πω ότι είναι αδύνατο να τους βρεις στο τηλ. Ένα τηλ που έχουν στο site, σε ενημερώνει αυτόματος τηλεφωνητής ακριβώς για ότι βλέπεις και στο tracking κι έτσι όμορφα κι ωραία στο κλείνουν.
Κατά δεύτερον ο διανομέας έγραψε δύο συνεχόμενες μέρες ότι δεν μπόρεσε να με βρει, ενώ είχα κανονίσει άδεια και είχα κλειστεί δύο μέρες στο σπίτι να τους περιμένω!!! Δεν εμφανίστηκαν ποτέ, και είχαν και το θράσος να γράψουν ότι η παράδοση δεν έγινε εξαιτίας μου!
Και τρίτον, τους έστειλα μνμ από τη φόρμα επικοινωνίας του site για να τους διευκολύνω και να πάω εγώ να το πάρω από το κατάστημα, και με έγραψαν εκεί που δεν πιάνει μελάνι.
Επιεικώς απαράδεκτη εταιρία και μου κάνει τρομερή εντύπωση που η Cosmote συνεργάζεται με τέτοιους τσαρλατάνους.
Δεν υπάρχει τίποτα χειρότερο από αυτούς.
”Είμαι σπίτι μου και περιμένω την αποστολή που έχω μαζί τους, και βλέπω αναδρομολογηση κατόπιν αιτήματος του πελάτη. Λένε ψέματα γιατί εγώ δεν ζήτησα ποτέ κάτι τέτοιο γιατί είμαι ακρωτηριασμενος στο ένα πόδι. Κανείς δεν μου τηλεφώνησε. Τοσο απαίσιο Flow Customer service έχουν.
Η ποιο απαράδεκτη courier στην Ρόδο. Υπάρχει μια υπάλληλος από το προϊόν μέχρι το απόγευμα στο ταμείο,η ίδια σκαθάρι ,η ίδια ψάχνει το δεμα έλεος κρίμα για αυτή την υπάλληλο και τον κόσμο που περιμένει έξω στον δρόμο μιάμιση ώρα το λιγότερο.Εχω ακύρωση παραγγελίες όταν μαθαίνω ότι θα έρθουν με αυτή την εταιρεία. Έχω δεμα από της 17 Δεκεμβρίου μπλοκαριστεί στο Αιγάλεω.Τελικα δεν έχω παραλάβει ακόμα. Πείρα δύο φορές από 2 ώρες στην ουρά ούτε μνμ ούτε τιποτα
”Απαράδεκτοι. Δεν μπορείς να επικοινωνήσεις και να μιλήσεις με την εξυπηρέτηση πελατών. Το κατάστημα της Γλυφάδας δε το τηλέφωνο τους δεν δουλεύει!!!
”Μακράν η χειρότερη μεταφορική από όσες συνεργάζομαι.
”Ανύπαρκτοι ! Κάθε φορά πρέπει να στέλνω κάποιον στα γραφεία τους για να παραλάβει τα πακέτα μου!!!!!
”η χειρότερη εταιρεία courier στον κόσμο. Κάνουν μια -δύο εβδομάδες για να στείλουν κάτι στην ίδια πόλη . Επιπλέον δεν απαντούν σε μηνύματα και δεν σηκώνουν τηλέφωνα . Προτέινω να την κλείσουν και να ανοίξουν κανα σουβλατζίδικο…
”Ήρθε το δέμα που περιμένω από Γερμανία στα χέρια τους σε 3 μέρες και οι απαράδεκτοι το έχουν 4 μέρες στη Θεσσαλονίκη χωρίς να έχει καν μετακινηθεί ακόμα προς το Βόλο, χειρότερα δεν γίνεται, γενικότερα τους αποφεύγω αλλά τώρα έτυχε ξ εταιρεία που ψώνισα να συνεργάζεται μ αυτους τους ψόφιους και δεν χρησιμοποιώ τυχαία τη λέξη γιατί ο ανταγωνισμός έχει ανέβει κατακόρυφα κι αυτοί οι κοιμισμένοι αγρόν ηγόραζα.
”Κατάστημα Ρόδου.
Δεν σηκώνουν ποτέ τηλέφωνα, το κατάστημα μέσα βλεπεις τα πακετα πεταμένα το ένα πάνω στο άλλο.
Δέμα που έφυγε από Αθήνα πριν μιάμιση εβδομάδα μου είπαν θαντονφερουν μετά τις γιορτές γιατί δεν προλαβαίνουν έχουν μπλοκάρει όλα είπαν. Δεν είναι καν κούριερ. Χειρότερη από την speedex.
”Επιεικώς απαράδεκτη με τρομερή έλλειψη επικοινωνίας
”Η χειρότερη courier από όλες. Ο διανομέας δεύτερη φορά λεεί ψέματα ότι πέρασε και δεν μας βρήκε. Έπειτα από τηλεφωνικό τσακωμό μου το έφερε σε 3 λέπτα μέσα. Οι κομπλέξικοι παίζουν μαζί μας. Ήταν κάτω από το διαμέρισμα και δεν μου έφερναν το δέμα αν δεν τσακωνόμουν και δεν ανέβαζα πίεση.
”η courier center δεν ήρθε εχθές να με παραδώσει το δέμα πήρα τηλέφωνο σήμερα και με είπαν ότι δεν μπορούσα να το φέρουν , και όταν τους είπα ότι θα ενημερώσω Την Τεμου μου έκλεισαν το τηλέφωνο είναι απαράδεκτοι αυτή η εταιρεία παίρνεις τηλέφωνο όλη την ημέρα και δεν το σηκώνει κανείς
”αλλά είπαμε ψέματα ότι πέρασαν και δεν με βρήκαν στο σπίτι ενώ ήμουνα όλη μέρα σπίτι.
Και στην αθήνα άλλο χάλι μόνο αυτοποιημένα συστήματα έχουν δεν μπορείς να βρεις κανέναν υπάλληλο να μιλήσεις έλεος με αυτή την εταιρεία κλείστε την να απαλλαγούμαι από το χάλι σας
Είχα την ατυχία να μου στείλουν 2 παραγγελίες τελευταία με αυτήν την ηλίθια εταιρεία και τις δύο φορές ταλαιπωρία και καμία ενημέρωση. Μάλιστα η δεύτερη που ακόμη περιμένω (φάρμακα) ακόμη δεν έχω παραλάβει… 0 και πολύ τους είναι, έχει χάρη που το χαμηλότερο είναι 1
”Η χειρότερη εταιρεία μεταφορών. Δεν υπάρχει περίπτωση να επικοινωνήσεις μαζί τους ούτε τηλεφωνικά ούτε μέσω email. Δεν έρχεται ούτε μήνυμα ανακατεύθυνσης σε clever point.
”Από τις 18 Δεκέμβρη ο…..διανομέας μου φέρνει το πακέτο. Όσο τον είδατε εσείς άλλο τόσο τον είδα κι εγώ.
Επιεικώς ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ
Αναφέρουν ψευδως ότι η παραγγελία θα παραδοθεί στις 18/12, σε συγκεκριμένο διάστημα και δεν ήρθε ποτέ. Στις 19/12 δόθηκε σε διανομέα για παράδοση την ίδια μέρα….. Στο τηλέφωνο δεν υπάρχει δυνατοτητα για επικοινωνία με εκπρόσωπο. Πόσες μέρες πρέπει να περιμένουμε???
”Οι Άνθρωποι είναι απίθανοι 3 μέρες να φέρουν ένα δέμα 📦 στην Θεσσαλονίκη! Αν μπορούσα να βάλω 0 στην βαθμολογία αυτό θα έβαζα!
”Απαραδεκτοι,,,,,δεν σηκωνουν τηλεφωνα,,,,δεν απαντουν στα email,,,,,,δεν παραδιδουν τα δεματ ακομα και 15 μερες μετα την προκαθορισμενη ημερομηνια παραδοσης και το κερασακι στην τουρτα ,,,,,,σου στελνουν ειδοποιηση να τα παραλαβεις εσυ ,,,,,ναι κυριοι να πληρωσω 40 ευρω ταξι και να χαλασω χρονο και χρημα που δεν εχω,,,,,για να κανω την δουλεια την δικη σας.
”Πραγματικα δεν ξερω τι να κανω να κλαψω η να γελασω,,,,,,εαν ειναι να ερθω εγω να παραλαβω τα δεματα μου,,,,,τι σκοπο εξυπηρετητε εσεις ??????????????
Από τις 13/12 γράφει παράδοση…
15/12 αποφάσισαν να το χρεώσουν σε διανομέα..ο οποίος με τη σειρά του αποφάσισε να το κλείσει σε θυρίδα (όπως μας είπαν) για να το βγάλει προς παράδοση στις 19/12..
Ανύπαρκτο τηλεφωνικό κέντρο, κ καμία διάθεση για εξυπηρέτηση..
Στην πρόταση Μ να μείνει στο κατάστημα κ να πάω εγώ ο ίδιος να το παραλάβω,Μ απάντησαν ότι είναι αδύνατο να ξεχρεωθει από τη θυρίδα..
Κρίμα να εξυπηρετείτε μεγάλες εταιρίες κ να τους παίρνετε στο λαιμό σας .
Ντροπή είναι μια από τις λέξεις που περνάνε από το μυαλό Μ..
”