Αγόρασα την τηλεόραση LG OLED55BX6LB (B1) με ενσωματωμένο σύστημα ήχου 40 W 2.2 ch. Χάλασε εντός της εγγύησης των 5…
Courier Center Αξιολογήσεις πελατών
Πληροφορίες για Courier Center:
Η COURIER CENTER είναι ένας ευέλικτος και ζωντανός οργανισμός με στόχο τη συνεχή εξέλιξή του. Παρακολουθώντας στενά τις τάσεις της παγκόσμιας αγοράς και των τεχνολογιών, είμαστε πάντα ένα βήμα μπροστά. Στοχεύοντας στη διαφοροποίηση, παρέχουμε καινοτόμες λύσεις προσαρμοσμένες στις ανάγκες σας. Άλλωστε, η ικανοποίηση των πελατών βρίσκεται στον πυρήνα της φιλοσοφίας μας. Για αυτό τον λόγο, είμαστε η μόνη ελληνική εταιρεία που παρέχει 24ωρη εξυπηρέτηση.
Μετάβαση στον ιστοτόπο
χαλια μαυρα απαδεκτη εξυπηρετηση
”Δεν έχω ξαναδεί χειρότερη εταιρεία. Κάθε φορά που κάνω παραγγελία διαδικτυακά, σκέφτομαι και ελπίζω ότι δεν θα είναι αυτοί που θα την φέρουν. Παρακαλώ τον Θεό να με λυπηθεί.
”Όταν παίρνουν τηλέφωνο, είμαι στη δουλειά, δεν μπορώ να το σηκώσω και αρχίζει η αρχή του τέλους.
Είναι φτηνοί, δεν ξέρω γιατί τους προτιμούν.
Απατεωνες, απαραδεκτοι, ΔΕΝ υπαρχουν τηλεφωνα να παρεις, ουτε και τα mail που στελνεις τα κοιτανε, φροντιζουν απο συστημα να μην ερχονται ποτε στη διευθυνση σας (εχω αποδειξεις επειδη εχουμε καμερες οτι δεν ηρθαν ποτε) και απο συστημα και απο μονοι τους χωρις να τους δωσει κανεις την αδεια αφηνουν το δεμα σου σε “clever point” να σε αναγκαζουν να πας να το παραλαβεις απο εκει, ωραρια φαρμακειων κυριως! Στελνονται συστηματικα και μονο sms οτι θα παραδοσουν και καλα σημερα και μετα απο μονοι τους στελνουν παλι sms αποτυχια παραδοσης και απο μονοι τους οτι το αφησαν σε ενα clever point! ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΗ ΚΟΥΡΙΕΡ, ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ! εγω ετοιμαζω τωρα το φακελο (με υλικο ψηφιακο απο τις καμερες και τα sms και τα μειλ που εχω στειλει για καταγγελια στο συνηγορο του καταναλωτη
”Στη σελίδα γράφει παραδοση στη πόρτα και ο κουριερ με πήρε τηλέφωνο όταν φτάσει να κατέβω να το πάρω απτό δρόμο! Όταν τον ρώτησα γιατί δν το φερνει στη πόρτα με ύφος μου είπε πως δεν είναι υποχρεωμένοι και πως το γράφει και το φεκ;! Όταν του το έκανα θέμα μου δικαιολογηθηκε πως δεν μπορεί να παρκάρει γιατί γράφει η αστυνομία! Τελικά κάνετε η όχι παράδοση στην πόρτα όπως γράφει η σελιδα;!
”Ότι χειρότερο υπάρχει.ψευτες, απατεώνες, παίζουν με τα νεύρα του κόσμου.ακαταλληλοι τελείως,αν δεν πήγαινα μόνος μου εκεί να πάρω το δέμα μου δεν θα ερχόταν ποτέ.σε σοβαρή χώρα δεν θα υπήρχανε οι τύποι
”Υπηρεσίες επιπέδου κάτω από το μηδέν…. Αναμονή 45 λεπτά (!!!) μέχρι να απαντήσει το τηλεφωνικό κέντρο, αγένεια και ύφος από τους υπαλλήλους και -φυσικά- μόλις διαμαρτυρήθηκα για την απαράδεκτη αναμονή, μου είπαν ότι έχουν πολλούς πελάτες και δεν έχουν χρόνο να με ακούσουν. Ζήτησαν τα στοιχεία του παραλήπτη και παρακάλεσα να περιμένουν λίγο για να τα βρω.
”Η θρασύτατη τηλεφωνήτρια είπε “έπρεπε να τα έχετε ήδη έτοιμα” και μου έκλεισε το τηλέφωνο.
Ντροπή κι αίσχος, καλύτερα να πας το δέμα σου με τα πόδια παρά να το δώσεις σε αυτούς τους ελεεινούς απατεώνες. Σε οποιαδήποτε άλλη χώρα, τέτοια μπίζνα θα είχε βαρέσει φαλιμέντο προ πολλού.
Μηδέν αστέρια!
”Εντελώς απαράδεκτοι!
Έχουν χάσει 2 αποστολές μου από Γερμανία εδώ και 25 ημέρες και αδυνατώ να πάρω την αποζημίωσή μου. Δεν γράφουν στην “αναζήτηση αποστολής” ότι οι αποστολές μου είναι χαμένες. Στο τηλ μου λένε να μην ανησυχώ. Είναι εντελώς άσχετοι! Η χειρότερη εταιρία μεταφοράς!
Δεν μπορω να βαλω 0 οποτε ενα αστερι. Απο 24 Νορμβριου το δεμα ερχεται στη Πάτρα απο Αθήνα. Με τα ποδια να το εφερναν θα ειχε φτασει. Εχω στειλει 2 μαιλ κ εννοειται δεν εχουν απαντησει. Αμφιβαλλω αν θα το παραλαβω.
”Προσοχή σε όσους πληρώνουν την αντικαταβολή με κάρτα. Έκανα παραγγελία με χρέωση μεταφορικών 1.99 και με χρέωσαν συν 4,21 ξεχωριστά χωρίς να το καταλάβω. Το διαπίστωσα όταν έκανα ενημέρωση του λογαριασμού μετά από λίγες μέρες. Πρώτα μου χρέωσαν τα 4,21 και μετά το κανονικά ποσό.
”Απαράδεκτη εταιρια!!!!! Δύο μέρες δεν σηκωνουν τα τηλέφωνα! Περιμένω ένα δέμα το οποίο αμφιβάλω αν θα το παραλάβω ποτέ!!!!
”χαρτησ υποχρεωσεων προσ τον καταναλωτη
”υπηρεσιεσ υπο το καθεστωσ γενικησ και ειδικησ αδειασ
τελευταία αναθεώρηση ιούλιος 2023
https://www.courier.gr/consumer-obligations/
οποιος περιμενει ωρες και μερες σαν βλακας την courier center να του/της φερει δεμα,ας διαβασει αυτο απο το site της εταιρειας-ειναι για γελια η για κλαματα η και για τα δυο;
Τα ίδια και χειρότερα απαράδεκτη εταιρεία χωρίς κανέναν σεβασμό στον πελάτη, μέσα στα ψέματα και τις δικαιολογίες όταν δεν μπορούν να παραδοσουν το δέμα , το έχουν στο κατάστημα τους για 10 μέρες και ακόμα περιμενω παράδοση και έχουν εταιρεία με ταχυμεταφορές μεγάλο τρολ …
”Επειδή δεν υπάρχει δυνατότητα βαθμολόγησης με μηδέν …βαζω ένα αστέρι.
”Απόλυτα αναξιόπιστοι ,ανεπαρκείς θρασείς και ψεύτες. Χωρίς την πατραμικρή ειδοποίηση έρχονται για παράδοση όποτε θέλουν και σου χρεώνουν ότι ήσουν απών,,Μία ακόμα λέη για αυτούς τους απίστευτους …..τύπους …ΜΑΚΡΙΑ!!!!!!!
απαράδεκτη αντί να κάνει την παράδοση στον αγοραστή του στέλνει μήνυμα ότι έχει φθάσει η παραγγελία και από την τάδε ώρα έως και την τάδε ώρα είναι ανοικτό το γραφείο για τις τάδε μέρες μπορείς να το παραλαβής το δέμα σου . βάζουν και το τηλεφ τους και σε παροτρύνουν να το πάρεις ο ιδιος.
”‘
παραγγελία από shopflix
Το πακετο τποτιθεται εσταλη σε κλεβερ ποιντ αλλα δεν μπορω να επικοινωνησω πουθενα μαζι τους
”Από τις χειρότερες εταιρίες διανομείς στην Ελλάδα και το ενα αστέρι πολύ είναι , αφού καθυστέρησαν 4 μέρες την παράδοση και μάλιστα χωρίς ειδοποιήση την ακριβή ώρα σε κλείνουν σπίτι να περιμένεις τον διανομέα από τις 10 πμ έως 5μμμ.. αίσχος και σαν μην φτάνει αυτό είχα αφήσει τηλ επικοινωνίας λόγο βλάβης στο κουδούνι, ο διανομέας δεν ενδιαφέρθηκε ποτέ να καλέσει και δεν παρέδωσε και από το κέντρο μου είπαν δικαιολογίες ότι δεν είχαν τον αριθμό της διεύθυνσης παράδοσης, πράγμα αστείο καθώς στα στο site τους που κλείνεις ντουλάπι η διεύθυνση αναγράφεται ξεκάθαρα εκεί στο ίδιο τους το site. Μαύρο έφορου ζωής η συγκεκριμένη εταιρία.
”Έχω κ 20 μέρες ψάχνω ένα δέμα με κάνουν μπαλάκι ότι έχει εκδοθεί το δελτίο αποστολής προς ΕΛΤΑ courier ενώ ποτέ δν το παρέδωσαν. Στα επαναλαμβανόμενα τηλέφωνα που έχω κάνει συνέχεια μου λένε ότι θα Μ ενημερώσουν κ πότε δν γίνεται . Σήμερα μια κυρία με την οποία έχω μιλήσει 3-4 φορές γιατί πάντα κρατάω τα όνομα τους Μ είπε ότι επικοινώνησε η ίδια με τα ΕΛΤΑ courier κ της είπαν ότι αυτοί δν το έχουν κινήσει λόγω φόρτου εγγυημένα ξέρω ότι η ΕΛΤΑ δν το παρέλαβε ποτέ γιατί Μ έδειξαν ότι ο κωδικός εκδόθηκε αυτόματα χωρίς να έχει παραληφθεί όταν ξαναεπικοινωνησα με την κυρία αυτή κ της είπα ότι μάλλον με κοροϊδεύει Μ είπε ότι ήδη Μ έχει εξυπηρετήσει πολλη ώρα Κ Μ έκλεισε το τηλέφωνο στα μούτρα. Είναι κρίμα γιατί εδώ στο κατάστημα στο νησί τα παιδιά κάνουν πολλή σοβαρή προσπάθεια να εξυπηρετήσουν
”Έκανε το τραγικό λάθος για πρώτη φορά η DHL express, να δώσει τα 2 δύο δέματά μου που ήρθαν από Γερμανία, στην Courier Center για την παράδοσή τους. Οκτώ ημέρες έχουν περάσει από τότε και καμιά ενημέρωση στα tracking number . Έχω στείλει τέσσερα mails χωρίς καμία απάντηση, η DHL τους έχει ενημερώσει πάλι χωρίς απάντηση και μια δυο φορές που μίλησα τηλεφωνικώς με την Courier Center, μου είπαν το κλασσικό ” υπάρχει μεγάλος όγκος δεμάτων στις αποθήκες και γι αυτό υπάρχει αυτή η καθυστέρηση “. Το αστείο είναι ότι την επόμενη μέρα των 2 αυτών αγορών μου από τη Γερμανία, αγόρασα κάποια πράγματα από Κίνα μέσω Temu και ήδη έφτασαν στα χέρια μου. Οκτώ μέρες στις αποθήκες στους και έπεται συνέχεια.
”Απαράδεκτη εταιρεία. Αναλαμβάνει μεταφορές που δεν μπορεί να πραγματοποιήσει.
”Το σημείο παραλαβής της παραγγελίας μου ήταν εκτός κάλυψης της εταιρείας χωρίς να το γνωρίζει ούτε ο αποστολέας ούτε εγω, με αποτέλεσμα να χρειαστεί να τρέχω εγώ για να παραλάβω το δέμα.
Το σωστό θα ήταν να μην Αναλαμβάνει αν δεν μπορεί να εξυπηρετήσει για να μην ταλαιπωρειται ούτε η εταιρεία ούτε εμείς .
Απαράδεκτη εταιρεία…
”Αφού περίμενα το διπλάσιο χρόνο από αυτόν που έπρεπε για να παραλάβω τα προϊόντα ήρθαν σπασμένα.
Κρίμα που δεν μπορώ να βάλω τις φωτογραφίες του πακέτου που παρέλαβα.
Παρά πολύ αργή εταιρεία χωρίς δυνατότητα επικοινωνίας.
”Άλλη ημ/νία έλεγε το μήνυμα για την παράδοση, άλλη ημ/νία ήρθε ο οδηγός χωρίς ΚΑΜΙΑ ενημέρωση, το τηλέφωνο είτε δεν το απαντούσαν είτε απαντούσαν και το έκλειναν αμέσως. Απαράδεκτη υπηρεσία. Άκρως απαράδεκτη.
”Παρα πολύ αργή. Δεν θα την ξανα προτιμήσω.
”Ανεπαρκής ενημέρωση και συνέπεια.οτι χειρότερο έχω αντιμετωπίσει από μεταφορικές εταιρίες.
”Εντελώς αναξιόπιστη εταιρεία. Περιμένω οχτώ μέρες ένα πακέτο με φαρμακα από το Ρέθυμνο μέσω shopflix και δεν το έχω παραλάβει ακομα. στον Άγιο Νικόλαο. Με τα πόδια να το έφερναν τώρα θα είχε φτάσει. Όσο για τη συμπεριφορά των υπαλλήλων σε Άγιο Νικόλαο και Ηράκλειο ας μην αναφερθώ. Σου κάνουν χάρη που απαντουν στο τηλέφωνο.
”