Courier Center Αξιολογήσεις πελατών

Βαθμολογία 2.84 από 809 κριτικές

Στοιχεία εταιρίας

Πληροφορίες για Courier Center:

Η COURIER CENTER είναι ένας ευέλικτος και ζωντανός οργανισμός με στόχο τη συνεχή εξέλιξή του. Παρακολουθώντας στενά τις τάσεις της παγκόσμιας αγοράς και των τεχνολογιών, είμαστε πάντα ένα βήμα μπροστά. Στοχεύοντας στη διαφοροποίηση, παρέχουμε καινοτόμες λύσεις προσαρμοσμένες στις ανάγκες σας. Άλλωστε, η ικανοποίηση των πελατών βρίσκεται στον πυρήνα της φιλοσοφίας μας. Για αυτό τον λόγο, είμαστε η μόνη ελληνική εταιρεία που παρέχει 24ωρη εξυπηρέτηση.

Μετάβαση στον ιστοτόπο
Βαθμολογήστε την επιχείρηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

809 κριτικές για “Courier Center

  1. Νικος Κ.

    Το δέμα παραδόθηκε 18 Οκτωβρίου και έφτασε 21 Οκτωβρίου στη Χίο με αντικαταβολή. Τα χρήματα παρελήφθησαν αλλά έως σήμερα 1 Νοεμβρίου δεν μου έχουν αποδοθεί ούτε υπάρχει οποιαδήποτε επικοινωνία. Πρόκειται για παρακράτηση και έχω ήδη απευθυνθεί στην προστασία καταναλωτή με καταγγελεια

  2. Αναστασιος Β.

    Επέστρεψαν στον αποστολέα ενα δέμα που περίμενα με την αιτιολογία ότι δεν ήμουν στο σπίτι.Πως να είμαι βρε ‘άνθρωπε’ στο σπίτι αφού δεν με ενημερώσατε ούτε με sms ούτε με μήνυμα στο Viber ούτε με mail ούτε με πήρατε τηλέφωνο;Είμαστε αναγκασμένοι να μένουμε στο σπίτι όλες τις μέρες και ώρες της αποστολής μέχρι να έρθει ο διανομέας να μας το παραδώσει;Απαράδεκτη εταιρεία και απαράδεκτοι εργαζόμενοι.Η απάντηση τους ήταν εμείς περάσαμε κι εσείς λείπατε από το σπίτι ασχέτως αν δεν ενημερωθήκατε.Δεν είναι στην σύμβαση μας να ενημερώνουμε εμείς τον πελάτη.Ακουσατε ακούσατε.Να ξανά παραγγείλετε τα πράγματα να σας τα φέρουν.ΒΡΕ ΗΛΙΘΙΟΙ,ΤΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΤΑ ΒΡΗΚΑ ΣΕ ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΛΕΟΝ.ΕΓΩ ΤΑ ΕΧΑΣΑ ΤΩΡΑ ΤΑ ΑΥΤΑ. Απορώ πως δουλεύει ακόμα αυτή η εταιρεία.Επρεπε να κλείσουν χτες.ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ

  3. Μ. Λ.

    Η χειρότερη εταιρεία που υπάρχει! Παραδίδουν τα πακέτα όποτε τους καπνίσει, δεν απαντάει πότε κανείς στο τηλέφωνο στο κατάστημα του Αγ.. Δημητρίου, με αναμονές πάνω από μισή ώρα που στο τέλος κλείνει η γραμμή μόνη της. Όχι μια, τέσσερις φορές μου προκάλεσαν νευρικό κλονισμό με την αδιαφορία και την ασυνεπεια τους. Έβαλα ένα αστέρι γιατί δεν είχα επιλογή γισ κανένα!

  4. Νίκος Α.

    Ζήτησα παράδοση σε συνεργαζόμενο κατάστημα, clever point, το οποίο είναι ανοιχτό 09:00 με 22:00, γιατί ο χρόνος παράδοσης από το ηλεκτρονικό κατάστημα ήταν αρκετά γρήγορος ( 2 ημέρες ). Οι δικαιολογίες τους για την καθυστέρηση ήταν αστείες. Την τέταρτη ημέρα καθυστέρησης μου είπαν ότι δεν ήταν δυνατή η παράδοση στο clever point, το οποίο λειτουργεί συνεχώς 12ωρο;;;;;;; Την δεύτερη είπαν ότι το σύστημα του clever point ήταν γεμάτο και δεν δεχόταν και τρίτη φορά που τους ρώτησα, μου είπαν ότι δεν είχαν την διεύθηνση του clever point;;;;;; και το δέμα ερχόταν στην έδρα μου, δεν είχαν ενημέρωση από το ηλεκτρονικό κατάστημα;;;;;;; Το δέμα προοριζόταν για πελάτη μου με δυσκολία στην κίνηση και αναγκάστηκα να αγοράσω από φυσικό κατάστημα το προιόν, με σπατάλη χρόνου δικού μου και της υπομονής του πελάτη μου. Το θετικό ήταν η εξυπηρέτηση από το clever point.

  5. Νικολέττα Τ.

    Απαράδεκτη συμπεριφορά, δεν απαντούν ποτέ στο τηλέφωνο και το εγχείρημα να πληρώνεις για να παραλάβεις από clever points ενώ τα μεταφορικά είναι δωρεάν απο την επιχείρηση, τους κάνει ακόμα πιο αντί επαγγελματίες
    Απαράδεκτοι!!

  6. Γιωργος Ζ.

    Απαράδεκτη λίαν εποιηκος!!! Έπρεπε να παραλάβω το δέμα από τις 4/10 και μετά από την συνεχείς προσπάθεια να βρεθούμε με το courier ο οποίος μου είπε ότι παράδοση μετα τις 14.00 δε κανει παράδοση (το ωράριο όπως επισημαίνει η εταιρία είναι 10.00 με 17.00 )αναγκαστικά να συνεννοηθώ με το τηλ κέντρο το οποίο με παρέπεμψε να παραλάβω από clever point στις 15/10  και ότι θα μου ερχόταν μήνυμα στο κινητό κωδικός την προηγούμενη για να το παραλάβω,  φυσικά δεν ήρθε ποτέ, όταν επικοινωνήσα μου είπαν ότι δεν το παρέδωσε το  courier στο clever point  γιατι έχει πολλά δέματα και δν δέχεται άλλα.και αν δεν θέλω να παραλάβω από clever point θα πρέπει να παραλάβω την επόμενη εβδομάδα και να περιμένω φυσικά πάλι από τις 10.00 μέχρι τις 17.00 (αν φυσικά θέλει και οτι ώρα του έρθει

  7. Ειρήνη Τ.

    Ότι χειρότερο από μεταφορική, πραγματικά δεν κάνουν καμία προσπάθεια για παράδοση, καμία ειδοποίηση, ούτε σηκώνουν τηλέφωνα, το κατάστημα στο κέντρο της Τούμπας τουλάχιστον, το οποίο αφορά η εμπειρία μου. Θα σύστηνα να βλέπετε αν η εταιρεία από την οποία θέλετε να παραγγείλετε συνεργάζεται με τη συγκεκριμένη μεταφορική και να την αποφύγετε.

  8. γιώργος π.

    πολυ εξυπηρετικα παιδιά ο ιγνάτιος και ο χάρης ενώ με είχαν πάρει τηλέφωνο το πρωί και δεν απάντησα το απόγευμα ξανα πέρασαν και μου εφεραν το δέμα μεσα σε 3 λεπτα. πολυ ευχαριστημένος!

  9. ΣΟΦΙΑ Π.

    Μετά από αναμονή 2 ημερών από τις 10,00 το πρωί μέχρι τις 18,00 το απόγευμα άφησαν το δέμα 2 χλμ μακριά με την ΨΕΎΤΙΚΗ δικαιολογία ότι ήταν λάθος διεύθυνση και ΤΚ. Απαράδεκτοι δεν απαντούν ποτέ στα τηλέφωνα τα κεντρικά αλλά και στα τοπικά.

  10. ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ Λ.

    8 μέρες κι ακόμη δεν έχει παραδοθεί το δέμα….(από Σαντορίνη-Αθήνα)το σύστημα εχει παραμείνει στο οτι αναχώρησε απ το κατάστημα…δεν απαντάνε στα τηλέφωνα ούτε,στα email…μόνο η κοπέλα απ το κατάστημα Σαντορίνης απαντάει αλλα δε γνωρίζει να μου πεί τί γίνεται με το δέμα λενε ότι εχουν φόρτο εργασίας και δεν τα βγάζουν απ το σακο στην Αθήνα…..πληρώσαμε 12 ευρώ για,ενα μικρό δεματάκι υποτίθεται να παει γρηγορότερα με κούριερ……Απογοήτευση …..και το ενα αστέρι πολύ είναι 07/10 κι ακόμη δε ξέρουμε πού βρίσκεται το δέμα….

  11. Δωρα Ν.

    Ήρθε ο κούριερ χωρίς να με ειδοποιήσουν πριν,εγώ φυσικά έλειπα. Ούτε χαρτί στην πόρτα μου άφησε ούτε μήνυμα έστειλαν στο κινητό.Μπαίνω στο μέιλ μου κ τυχαία βλέπω ότι το δέμα πήγε σε cleverpoint 4χμ από το σπίτι μου ενώ υπήρχε άλλο cleverpoint 1χμ από το σπίτι.Ουτε κωδικό δεν έστειλαν, με το ζόρι πήρα το δέμα αφού δεν είχα κωδικό ,μόνο όταν είδαν την αστυνομική μου Εννοείται στα τηλέφωνα δεν απαντούν

  12. Vasileios S.

    Μου άφησαν το δέμα σε κατάστημα σε απόσταση ούτε ένα λεπτό από το σπίτι μου διότι βιαζόταν ο κούριερ,έτσι μου είπε .Ήταν πληρωμένη η παραγγελία , εάν ήταν με αντικαταβολή θα έφερνε το δέμα στο σπίτι …Για παράδοση στην Ανατολική Θεσσαλονίκη αναφέρομαι.Απαραδεκτο…

  13. ΔΕΣΠΟΙΝΑ Κ.

    Αν υπήρχε αρνητικό αστέρι θα το έβαζα. Πέρα από την απίστευτη καθυστέρηση πάνω από 10 μέρες για εσωτερική εντός ελλάδας μεταφορά, βίωσα απίστευτη ταλαιπωρία και ρατσιστική αντιμετώπιση. Δε σεβάστηκαν τις ειδικές μου απαιτήσεις ως ΑΜΕΑ ακοή και με επαιρναν συνέχεια τηλέφωνο ενώ είχα πει να στείλουν γραπτώς οτι θέλουν. Καμιά ευαισθοτοποίηση και πλήρης αναγηλσια. Δε ξέραμε τι ώρα θα έρθουν και έπρεπε να είμαστε καραούλι σκοπιά όλη μέρα!!! Το τηλεφωνικό κέντρο ανύπαρκτο και συνέχεια απαντά κομπιούτερ. Δε υπάρχει ανθρωπος να έρθεις σε επαφή να ενημερωθείς. Μακριά μακριά και δε προτιμήσω ποτέ μαγαζί που χρησιμοποιεί αυτή τη μεταφορική όπως η atacempire.gr.

  14. ειναι ψευτεσ γραφουν οτι εγινε προσπαθεια επικοινωνιασ ενω ειμαι σπιτι ολη μερα.μου το εχουν κανει ξανα.δεν μπορεισ να επικοινωνησεισ με κανεναν.ολα ειναι αυτοματα.απλα αλητεια,βγαζουν λεφτα χωρισ κοστοσ.

  15. Kost K.

    Εντελώς ΑΧΡΗΣΤΗ εταιρία. Τηλεφωνησε ο διανομεας και μου είπε οτι δεν θελει να έρθει γιατί ειναι κουρασμενος και θα περασει καποια άλλη στιγμη. Περιμενω δυο μερες και δεν έχει φανει αι ερχεται σ/κ.. Η εταιρια δεν σηκωνει τηλεφωνα και αδιαφορουν πλήρως. Μην τους δίνετε εργασια για να κλεισουν και να παραμεινουν στην αγορα οσοι σεβονται την εργασια τους και τους πελατες τους.

  16. Mara K.

    ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ. Βγαίνει πάντα ο τηλεφωνητής λέει είστε σε γραμμή προτεραιότητας και αμέσως μετά η γραμμή κλείνει. Επικοινωνία μηδέν!! Η εφαρμογή δεν δουλεύει για αναζήτηση δέματος άρα….. χάλια η κατάσταση.

  17. Ανδριανα Σ.

    Απαράδεκτοι. Όταν κάλεσα για να μάθω για ένα δέμα μου και επιτέλους απάντησαν από πίσω φώναζε μια κοπέλα στο παιδί που μου σήκωσε το τηλεφωνο <>. Άμα είναι να μην σηκωνουν τηλέφωνα γιατί υπάρχει τηλεφωνο επικοινωνίας;

  18. 8 μέρες περιμένω πακέτο από Ελευσίνα στο Πέραμα και αυτοί το πάνε βόλτα από το Hub Αθήνας στο Hub Πειραιά και πάλι πίσω στην Αθήνα. Κρυμμένοι πίσω από αυτοματοποιημένα μηνύματα.

  19. βικη Μπεσκου Μ.

    Έχει τύχει τρεις φορές να μου στείλουν δέμα με αυτή την εταιρεία και πότε δεν έφτασε στα χέρια μου.
    Τώρα μου χάσανε για δεύτερη φορά ένα δέμα πληρωμένο 67€. Κανονικά αυτή η εταιρεία πρέπει να κλείσει.
    Είναι μεγάλη ζημιά και για τα καταστήματα και για τον κόσμο.

  20. Bunny K.

    Ακόμα περιμένω το δέμα μου
    Είδα στο tracking number ότι έγινε προσπάθεια παράδοσης κάτι το οποίο είναι ψέμα γιατί έχω βάλει το δέμα να έρθει στο μαγαζί που δουλεύω και δεν έγινε καμία προσπάθεια και πες ότι δεν είχε ο διανομέας την αντίληψη να μπει στο μαγαζί ένα τηλέφωνο δεν ήξερε να παρει? Δεν έχω να σχολιάσω γενικά κάτι άλλο είναι απλά κρίμα

  21. Antigoni Georgiadou G.

    Χαλιά εταιρεία ψεύτες και η πακεταδες και στην εξυπηρέτηση στο τηλέφωνο με έλαγαν εδώ και τρεις μέρες θα με στείλουν το δέμα στην τελική πήγα και το πείρα απο το κατάστημα καλύτερα όμως γιατί πέρσι τέτοιο καιρό ο παλέτας και καλά λέει ότι ήρθε από το σπίτι μου με επερνε τηλέφωνο και δεν με βρήκε και ούτε σημείωμα απατεώνες

  22. Antigoni G.

    Η χειρότερη εταιρεία στο τηλέφωνο 3 μέρες τους καλούσα και με έλεγαν συνέχεια από αύριο σε αύριο θα με στείλουν το δέμα αλλά πήγα και πήρα το δέμα απο το κατάστημα γιατί πέρσι τέτοιο καιρό ήρθε ο courier και καλά από το σπίτι μου δεν με βρήκε λέει ότι και καλά με επερνε τηλέφωνο ψέματα έφυγε και ούτε σημείωμα άφησε

  23. ΜΑΡΊΑ Σ.

    Η χειρότερη εταιρεία που υπάρχει στην ελλάδα ψεύτες δεν περνάνε ποτέ να δώσουν το δέμα και λένε ότι δεν σε βρίσκουν δεν αφήνουν ούτε χαρτί και επιστρέφουν το δέμα στον αποστολέα

  24. Anastasios Dagres D.

    Ειναι Γ.Τ.Π εταιρια προτιμηστε καποια αλλη.

  25. Είχα δέμα δεν με ειδοποιήσανε ποτέ πήγα Καταλαθος να ροτησω και το είχανε στήλη πίσω και δεν ξέρω αν Πάρο τα χρήματα μου πησω να το κλησουνε αν δεν μπορούν να κάνουν δουλειά και να ανηξουνε να πουλάνε τιρώπητες