Courier Center Αξιολογήσεις πελατών

Βαθμολογία 2.8 από 846 κριτικές

Στοιχεία εταιρίας

Πληροφορίες για Courier Center:

Η COURIER CENTER είναι ένας ευέλικτος και ζωντανός οργανισμός με στόχο τη συνεχή εξέλιξή του. Παρακολουθώντας στενά τις τάσεις της παγκόσμιας αγοράς και των τεχνολογιών, είμαστε πάντα ένα βήμα μπροστά. Στοχεύοντας στη διαφοροποίηση, παρέχουμε καινοτόμες λύσεις προσαρμοσμένες στις ανάγκες σας. Άλλωστε, η ικανοποίηση των πελατών βρίσκεται στον πυρήνα της φιλοσοφίας μας. Για αυτό τον λόγο, είμαστε η μόνη ελληνική εταιρεία που παρέχει 24ωρη εξυπηρέτηση.

Μετάβαση στον ιστοτόπο
Βαθμολογήστε την επιχείρηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

846 κριτικές για “Courier Center

  1. Ευγενία Κ.

    Εάν υπήρχε μηδέν θα το περνάτε άνετα. Αναξιόπιστοι, κοροϊδεύετε με την παράδοση δεκαπέντε ημέρες. Θα διαμαρτυρηθώ στην DHL και στο ινστιτούτο καταναλωτών.

  2. Natalia N.

    Μείον 5 κανονικά θέλει. Απορώ πώς & για ποιο λόγο κρατάει την εταιρεία όποιος την έχει ..
    Συμβουλή προς τους ανυποψίαστους εκεί έξω :
    Μην χάνεται τον χρόνο σας περιμένοντας να σηκώσει κάποιος το τηλέφωνο τους.
    Δεν πρόκειται να το σηκώσει κανείς.
    Θα εκνευριστείτε και είναι κρίμα.
    Πηγαίνετε 09:00 -17:00 – ωράριο λες και είναι γραφείο (!)- και πάρτε μόνοι σας το δεματάκι σας.
    Και βάλτε μετά και εσείς ένα αστεράκι μπας και το κλείσει το μαγαζί το γίδι που το έχει.
    (Καλά ΤΙ ΠΑΠΑΤΖΕΣ ΕΙΝΑΙ αυτές στις πληροφορίες της επιχείρησης???
    Δεν ντρεπεται καθόλου αυτός που τα εγραψε? : “ευέλικτος και ζωντανός οργανισμός” , “είμαστε πάντα ένα βήμα μπροστά” (????!!!!) και το κορυφαίο “η ικανοποίηση των πελατών βρίσκεται στον πυρήνα της φιλοσοφίας μας.” (!!!!)
    ΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ

  3. Είναι τόσα τα αρνητικά που δεν περιγράφονται με λίγες λέξεις!
    Θα αναφέρω τρεις…
    Αναξιόπιστοι, αντιεπαγγελματίες, ανίκανοι!

  4. παναγιωτης σ.

    ρυθμοι χελωνας.αν υπηρχαν αρνητικα αστερακια θα ηταν πρωταθλητης

  5. Maria P.

    ΤΡΑΓΙΚΟΙ! ΜΑΚΡΙΑ ΤΟΥΣ! Έχουν από τις 17/7 παραλάβει δέμα με σκοπό να μου παραδοθεί και μέχρι σήμερα 13 μέρες το εχουν στο κατάστημα Αγίου Δημητρίου αλλά δεν το φέρνουν. Μου απαντούν αν βιάζομαι να πάω από εκεί ενώ τους ενημέρωσα ότι έχω ΚΙΝΗΤΙΚΟ ΠΡΌΒΛΗΜΑ και δεν μπορώ. ΜΑΚΡΙΑ! Ούτε τσίχλα να μην στείλετε!

  6. Nikolas Karapanagiotis K.

    Η CourierCenter.gr έκλεψε το δέμα μου αξίας 1800€, ισχυριζόμενη παράδοση χωρίς να απαιτήσει υπογραφή. Μετά από μήνυση, προσέφεραν μόνο 400€ αποζημίωση. Οι παραπλανητικές τους πρακτικές και η συστηματική κλοπή θα αποκαλυφθούν μέσω ΜΜΕ και δημόσιας δράσης. Αποφύγετε αυτήν την αναξιόπιστη εταιρεία!

  7. Μαρία Ι.

    Εδώ και δύο εβδομάδες μου στέλνουν μήνυμα ότι η αποστολή μου θα έρθει μεταξύ 9,30 το πρωί με 5,30 το απόγευμα. Δεν ήρθε ποτέ. Δηλαδή σε κλείνουν όλη την ημέρα μέσα για να μην έρθουν. Ποιός διευθυντής άραγε σκέφτηκε αυτό το εύρος ωρών? Επίσης είναι αδύνατον να επικοινωνήσεις τηλεφωνικά μαζί τους. Τώρα πρέπει από Κουκάκι να πάω Αιγάλεω να παραλάβω το δέμα μου. Τότε για ποιό λόγο ζήτησα κούριερ? Αν υπήρχε μηδενικό αστέρι θα το έβαζα

  8. Fanis M.

    Μιλάμε για το μεγαλύτερο μ****** στην αγορά ταχυμεταφορών

  9. Σου στέλνουν εικονικά μηνύματα ότι δεν σε βρήκαν για να παραλάβεις μόνος σου.

  10. Παναγιωτης Κ.

    Απαράδεκτη,τραγική δεν απαντούν σε τίποτα αναμονή στον ήλιο 10 ανθρώπων γιατί μέσα ήταν αλλα 10 και περίμεναν γιατί ψάχνουν τα αντικείμενα σε ένα χάος
    Υποκατάστημα Λυκόβρυσης σήμερα.

  11. Andreas P.

    Δυστυχώς, η εμπειρία μου με την εταιρεία ήταν εξαιρετικά αρνητική. Κανείς δεν απαντούσε στα τηλέφωνα, οι παραδόσεις δεν έγιναν στην ώρα τους (ή καθόλου), και υπήρχε έλλειψη βασικής οργάνωσης. Τα περισσότερα πράγματα έγιναν λάθος, χωρίς καμία ενημέρωση ή διάθεση εξυπηρέτησης.

    Η γενική εικόνα είναι απογοητευτική, και προσωπικά δεν θα ξαναεμπιστευτώ την εταιρεία ούτε θα τη σύστηνα σε κανέναν. Ελπίζω να βελτιώσουν την εξυπηρέτηση και την επαγγελματική τους συνέπεια.

  12. Σου στέλνουν μηνύματα ότι δεν σε βρήκαν για να παραλάβεις μόνος σου. Απαράδεκτη εταιρεία

  13. Γεώργιος Α.

    Ποιο ξεφτίλα εταιρεία δεν έχω ξαναδεί. 10 τηλέφωνα και δεν απαντάει κανείς, πρέπει να πάρω το δέμα γιατί φεύγω ταξίδι και δεν μπορώ να επικοινωνήσω με κανέναν. Δυστυχώς έπρεπε να έχει 0 αστέρια γιατί το 1 τους κολακεύει

  14. Μαν. Π.

    Η εταιρεία αυτή ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΛΕΙΣΕΙ ΑΜΕΤΑΚΛΗΤΑ! Δεν απαντάνε στα τηλέφωνα, δεν παραδίδουν τα δέματα, δεν ενημερώνουν για καθυστερήσεις, δεν υπολογίζουν τους παραλήπτες των αποστολών, δεν …, δεν …., δεν …. Με άλλα λόγια, δεν έχουν λόγο ύπαρξης. Ο δε CEO, αφού τα έκανε ρόιδο στα ΕΛΤΑ, έγινε από δήμαρχος κλητήρας στη COURIER CENTER…

  15. Μαρινα Καντα Κ.

    Χαλια εξυπηρέτηση..κανείς δεν σηκώνει τηλέφωνο…περιμένω να παραλάβω και δεν βγάζω άκρη.

  16. Απλά ποτέ ξανά δέμα με αυτή την εταιρεία.

  17. Τιτικα Β.

    Είστε ότι να’ναι…..

  18. Η χειρότερη μεταφορική μακράν. Έκανα παραγγελία απ’ το εξωτερικό με dhl και για κάποιο λόγο την ανέλαβε όταν έφτασε στην Ελλάδα αυτή η αναθεματισμενη εταιρεία ο Θεός να την κάνει. Δεν μπορείς να επικοινωνήσεις μαζί τους. Εδώ και μια εβδομάδα δεν υπάρχει κάποια ενημέρωση της παραγγελίας. Κάθεται στο κατάστημα τους. Ενώ χρειάστηκε δύο μέρες για να φτάσει το δέμα μλυναπο Γερμανία στην Ελλάδα το περιμένω μια εβδομάδα απ’ την Αθήνα στην Αθήνα. Απαράδεκτοι.

  19. Stefanos Ζ.

    Μια εβδομάδα περιμένω το δέμα για το οποίο χρεώθηκα και 2.70 για να μου το φέρουν . Στο tracking λέει ότι είναι στη Λυκόβρυση εδώ και 4 μέρες αλλά λογικά το αφήνουν να ωριμάσει πριν το φέρουν . Τηλεφωνική εξυπηρέτηση υπό το μηδέν δεν μπορείς να συνδεθείς με τπτ σου ζητάει κάτι 7 ψήφιους κωδικούς πελάτη και στο κλείνει .. γενικά όταν παραγγέλνουμε κάτι και πληρώνουμε για να μας το φέρουν δεν έχουμε στο μυαλό μας να αφιερώνουμε χρόνο να ασχολούμαστε με το που είναι , ούτε μας κάνετε κάποια χάρη .. αυτός υποτίθεται είναι ο σκοπός ύπαρξης μιας τέτοιας επιχείρησης που εμπεριέχει τον όρο ταχυμεταφορες … Αν δεν μπορείτε κλείστε το

  20. Konstantina M.

    Διανομεις που δεν παραδίδουν και διοίκηση που τους καλύπτει για να μην χάσουν τις εταιρειεσ -πελάτες

    Απαράδεκτη εξυπηρέτηση

    Έκανα παραγγελία από Attica dos με viber ενημερώνομαι για παράδοση την ίδια μερα 9.30-17.30 περιμένω .. αλλάζω όλο το πρόγραμμα μου αλλά καμία ενημέρωση
    Τις επόμενες δυο μέρες γράφουν στην παρακολούθηση της αποστολησ ότι παραδίδεται το δέμα σε διανομέα χωρίς όμως ενημέρωση στον παραλήπτη για την ώρα παράδοσης
    Την τρίτη μετά ενώ έχουν ειδοποιήσει τον αποστολέα για την παράδοση στέλνουν την αποστολή σε clever point χωρίς να είναι πληρωμένη .
    Ολα αυτά για να αποποιηθούν την ευθύνη να την μεταθέσουν στον παραλήπτη
    ΑΦΕΡΕΓΓΥΑ ΕΤΑΙΡΕΙΑ

  21. ΠΟΛΥ ΑΞΙΟΛΟΓΗ ΈΚΠΛΗΞΗ η εξυπηρέτηση από αυτήν την εταιρία. Είχα ζητήσει να ειδοποιηθω πριν την παραλαβή και όπως έγινε. Το πρωί ήρθε μήνυμα ότι εντός της ημέρας θα γίνει η παράδοση. Έλειπα και κατόπιν επικοινωνίας με το γραφείο ΈΚΠΛΗΞΗ απάντησαν πολύ γρήγορα έγινε η συνεννόηση. Σας ευχαριστώ πολύ

  22. Εύα Κ.

    Με ειδοποίησαν 9 το πρωί ότι θα παραλάβω 9.30-5.30! Να μην μπορώ να πάω στη δουλειά και να μην μπορώ να ειδοποιήσω νωρίτερα!
    Ήρθε ένα παλικάρι με αριθμό τηλ 6936669557. Είχα παραγγείλει 2 κούτες πάνες για καλοκαίρι και άλλη μία μικρή με προϊόντα περιποίησης για μωρά. Είμαι μόνη μου με ένα μωρό αγκαλιά σε ημιόροφο (10 σκαλιά) και μου λέει δεν ανεβαίνω έλα πάρτα!
    Το ποσό είναι 150.22 δίνω 160 και μου λέει είναι 140 του λεω τι 140, 160 σου έδωσα όχι και ο λογαριασμός σας 140,42 είναι είναι αλλά 42 λεπτά. Το μωρό έκλαιγε που το έκλεισα μέσα στο σπίτι για να πάω να πάρω τα πράγματα δεν έδωσα βάση και το κατάλαβα αφού έφυγε. Δεν σηκώνει το τηλέφωνο του, δεν μπορώ να βρω κανέναν από το γραφείο να με εξυπηρετήσει, ούτε τώρα, ούτε το πρωί που έπαιρνα για να αλλάξω την ημέρα παράδοσης! Ντροπή σας!

  23. Μαριλένα Δ.

    Η χειρότερη εταιρεία courier στην Ελλάδα!!!! Καμία σωστή εξυπηρέτηση, καμία επικοινωνία με τους πελάτες, τραγικοι!!!!!! Και όταν αποφασίσουν να κατέβουν από το θρόνο και να επικοινωνησουν έχουν και ύφος!!

  24. Konstantinos I.

    Όχι μόνο έχει καθυστερήσει την παράδοση του προϊόντος, δεν σηκώνουν το τηλέφωνο για να πάω να παραλάβω από το κατάστημα στην Λυκόβρυση όπου λέει οτι βρίσκετε το δέμα μου.

    Επίσης ενημερώθηκα εχθές από των πωλητή οτι το δέμα μου έχει χαθεί. DHL που κατέληξε στην Courier Center …..

    Από τις χειρότερες εμπειρίες !

  25. Άψογη υπηρεσια ταχυμεταφορών