απαράδεκτη εξυπηρέτηση. ούτε αμέα σεν σεβονται
Courier Center Αξιολογήσεις πελατών
Πληροφορίες για Courier Center:
Η COURIER CENTER είναι ένας ευέλικτος και ζωντανός οργανισμός με στόχο τη συνεχή εξέλιξή του. Παρακολουθώντας στενά τις τάσεις της παγκόσμιας αγοράς και των τεχνολογιών, είμαστε πάντα ένα βήμα μπροστά. Στοχεύοντας στη διαφοροποίηση, παρέχουμε καινοτόμες λύσεις προσαρμοσμένες στις ανάγκες σας. Άλλωστε, η ικανοποίηση των πελατών βρίσκεται στον πυρήνα της φιλοσοφίας μας. Για αυτό τον λόγο, είμαστε η μόνη ελληνική εταιρεία που παρέχει 24ωρη εξυπηρέτηση.
Μετάβαση στον ιστοτόπο
Είστε ότι να’ναι…..
”Η χειρότερη μεταφορική μακράν. Έκανα παραγγελία απ’ το εξωτερικό με dhl και για κάποιο λόγο την ανέλαβε όταν έφτασε στην Ελλάδα αυτή η αναθεματισμενη εταιρεία ο Θεός να την κάνει. Δεν μπορείς να επικοινωνήσεις μαζί τους. Εδώ και μια εβδομάδα δεν υπάρχει κάποια ενημέρωση της παραγγελίας. Κάθεται στο κατάστημα τους. Ενώ χρειάστηκε δύο μέρες για να φτάσει το δέμα μλυναπο Γερμανία στην Ελλάδα το περιμένω μια εβδομάδα απ’ την Αθήνα στην Αθήνα. Απαράδεκτοι.
”Μια εβδομάδα περιμένω το δέμα για το οποίο χρεώθηκα και 2.70 για να μου το φέρουν . Στο tracking λέει ότι είναι στη Λυκόβρυση εδώ και 4 μέρες αλλά λογικά το αφήνουν να ωριμάσει πριν το φέρουν . Τηλεφωνική εξυπηρέτηση υπό το μηδέν δεν μπορείς να συνδεθείς με τπτ σου ζητάει κάτι 7 ψήφιους κωδικούς πελάτη και στο κλείνει .. γενικά όταν παραγγέλνουμε κάτι και πληρώνουμε για να μας το φέρουν δεν έχουμε στο μυαλό μας να αφιερώνουμε χρόνο να ασχολούμαστε με το που είναι , ούτε μας κάνετε κάποια χάρη .. αυτός υποτίθεται είναι ο σκοπός ύπαρξης μιας τέτοιας επιχείρησης που εμπεριέχει τον όρο ταχυμεταφορες … Αν δεν μπορείτε κλείστε το
”Διανομεις που δεν παραδίδουν και διοίκηση που τους καλύπτει για να μην χάσουν τις εταιρειεσ -πελάτες
Απαράδεκτη εξυπηρέτηση
Έκανα παραγγελία από Attica dos με viber ενημερώνομαι για παράδοση την ίδια μερα 9.30-17.30 περιμένω .. αλλάζω όλο το πρόγραμμα μου αλλά καμία ενημέρωση
”Τις επόμενες δυο μέρες γράφουν στην παρακολούθηση της αποστολησ ότι παραδίδεται το δέμα σε διανομέα χωρίς όμως ενημέρωση στον παραλήπτη για την ώρα παράδοσης
Την τρίτη μετά ενώ έχουν ειδοποιήσει τον αποστολέα για την παράδοση στέλνουν την αποστολή σε clever point χωρίς να είναι πληρωμένη .
Ολα αυτά για να αποποιηθούν την ευθύνη να την μεταθέσουν στον παραλήπτη
ΑΦΕΡΕΓΓΥΑ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
ΠΟΛΥ ΑΞΙΟΛΟΓΗ ΈΚΠΛΗΞΗ η εξυπηρέτηση από αυτήν την εταιρία. Είχα ζητήσει να ειδοποιηθω πριν την παραλαβή και όπως έγινε. Το πρωί ήρθε μήνυμα ότι εντός της ημέρας θα γίνει η παράδοση. Έλειπα και κατόπιν επικοινωνίας με το γραφείο ΈΚΠΛΗΞΗ απάντησαν πολύ γρήγορα έγινε η συνεννόηση. Σας ευχαριστώ πολύ
”Με ειδοποίησαν 9 το πρωί ότι θα παραλάβω 9.30-5.30! Να μην μπορώ να πάω στη δουλειά και να μην μπορώ να ειδοποιήσω νωρίτερα!
”Ήρθε ένα παλικάρι με αριθμό τηλ 6936669557. Είχα παραγγείλει 2 κούτες πάνες για καλοκαίρι και άλλη μία μικρή με προϊόντα περιποίησης για μωρά. Είμαι μόνη μου με ένα μωρό αγκαλιά σε ημιόροφο (10 σκαλιά) και μου λέει δεν ανεβαίνω έλα πάρτα!
Το ποσό είναι 150.22 δίνω 160 και μου λέει είναι 140 του λεω τι 140, 160 σου έδωσα όχι και ο λογαριασμός σας 140,42 είναι είναι αλλά 42 λεπτά. Το μωρό έκλαιγε που το έκλεισα μέσα στο σπίτι για να πάω να πάρω τα πράγματα δεν έδωσα βάση και το κατάλαβα αφού έφυγε. Δεν σηκώνει το τηλέφωνο του, δεν μπορώ να βρω κανέναν από το γραφείο να με εξυπηρετήσει, ούτε τώρα, ούτε το πρωί που έπαιρνα για να αλλάξω την ημέρα παράδοσης! Ντροπή σας!
Η χειρότερη εταιρεία courier στην Ελλάδα!!!! Καμία σωστή εξυπηρέτηση, καμία επικοινωνία με τους πελάτες, τραγικοι!!!!!! Και όταν αποφασίσουν να κατέβουν από το θρόνο και να επικοινωνησουν έχουν και ύφος!!
”Όχι μόνο έχει καθυστερήσει την παράδοση του προϊόντος, δεν σηκώνουν το τηλέφωνο για να πάω να παραλάβω από το κατάστημα στην Λυκόβρυση όπου λέει οτι βρίσκετε το δέμα μου.
Επίσης ενημερώθηκα εχθές από των πωλητή οτι το δέμα μου έχει χαθεί. DHL που κατέληξε στην Courier Center …..
Από τις χειρότερες εμπειρίες !
”Άψογη υπηρεσια ταχυμεταφορών
”