Courier Center Αξιολογήσεις πελατών

Βαθμολογία 2.84 από 809 κριτικές

Στοιχεία εταιρίας

Πληροφορίες για Courier Center:

Η COURIER CENTER είναι ένας ευέλικτος και ζωντανός οργανισμός με στόχο τη συνεχή εξέλιξή του. Παρακολουθώντας στενά τις τάσεις της παγκόσμιας αγοράς και των τεχνολογιών, είμαστε πάντα ένα βήμα μπροστά. Στοχεύοντας στη διαφοροποίηση, παρέχουμε καινοτόμες λύσεις προσαρμοσμένες στις ανάγκες σας. Άλλωστε, η ικανοποίηση των πελατών βρίσκεται στον πυρήνα της φιλοσοφίας μας. Για αυτό τον λόγο, είμαστε η μόνη ελληνική εταιρεία που παρέχει 24ωρη εξυπηρέτηση.

Μετάβαση στον ιστοτόπο
Βαθμολογήστε την επιχείρηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

809 κριτικές για “Courier Center

  1. Panagioths Konstantaras K.

    Η χειροτερη ολων.Δεν γινεται πιο κατω………εντελως αθλια

  2. ΑΘΑΝΑΣΙΑ Κ.

    Τους έβαλα 1 αστέρι γιατί δεν υπήρχε επιλογή για κανένα αστέρι!Αν εξαιρέσεις τον υπάλληλο που μου παρέδωσε σήμερα την παραγγελία κ που ήταν ευγενεστατος,όλα τα υπόλοιπα ΆΠΑΡΑΔΕΚΤΑ!
    Διακινουν δέμα απο τις 24/9 κ το παραλαμβανω 4/10!
    Μετά από μια αποτυχημένη προσπάθεια παράδοσης κ ενώ έχει γίνει συννενοηση για δεύτερη προσπάθεια,αυτή δεν έγινε!Χωρίς μήνυμα ειδοποίησης ηρθαν 3 ημέρες μετά(Ξανατονιζω ότι ο υπάλληλος ήταν χαμογελαστος κ ευγενικος)!Το χειρότερο όλων δε ήταν ότι το τηλέφωνο επικοινωνίας ηταν κατειλημενο ολη μέρα κ κάθε μέρα(επι 3 ημερες που καλουσα)ενώ στην μια κ μοναδική φορά που δεν ηταν ημουν στιν αναμονη επι 1 ωρα κ 10 λεπτα,χωρις φυσικα να καταφερω να μιλήσω με αντιπρόσωπο.Το σίγουρο είναι ότι δεν θα αγορασω τίποτα από κατάστημα που συνεργάζεται με την συγκεκριμένη εταιρεία!

  3. Ελένη Π.

    Δεν απαντάνε ποτέ στο τηλέφωνο για να μάθω τι θα γίνει με την παραγγελία και καταντάει εκνευριστηκο το άλλο δε για την πορεία της αίτησης αλλά ντα άλλων..

  4. οκ δεχομαι οτι ειστε η πιο αθλια μεταφορικη, αυτο που δεν καταλαβαινω ειναι γιατι τα μαγαζια συνεργαζονται μαζι σασ.

  5. Μανωλης Μ.

    Η κριτικη αφορα το καταστημα της ΙεραπετταςΑπαράδεκτοι όλοι τους. Αγενής. Μια εβδομαδα το δεμα μου στην αποθηκη καινουτε ενα τηλεφωνο για το ποτε θα παραδωσου .Δεν σηκώνουν τηλέφωνα και όταν το σήκωσαν στα παράπονα που τους έκαναγελοντας κοροιδευτικα είπαν ας ερχόσουν από εδώ να ρωτήσεις. Τι λες ρε μεγάλε που θα πληρώνω μεταφορικά και θα πρέπει να κάνω 40 χλμ πήγαινε έλα για να μιλήσουμε. Κλείστε το .

  6. Τάσος Λ.

    Η χειρότερη courier Πανελλαδικά.

  7. Michalis E.

    Απαράδεκτοι απλά..
    Κατάστημα ιεράπετρα Κρήτη αν δεν πας να τον παραλάβεις δεν στο φέρνουν με τίποτα..
    Χρόνος παράδοσης εβδομάδα+

  8. Stathis P.

    ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ ερχονται μια φορα την εβδομαδα Ιστιαια κανουν μια κληση στο τηλεφωνο ενω μιλας σε αλλη γραμμη αλλα παιρνεις πισω μετα απo 30 sec ΔΕΝ το σηκωνουν ποτε και βγαζουν λεζαντα
    “αγνωστος παραληπτης”
    απο 18-9 σημερα 28-9 ουτε φωνη ουτε ακροαση ..

  9. τασος ζ.

    α π α ρ α δ ε κ τ ο ι
    εχω κανει την παραγγελια στισ 17/9/24 απο λαμια
    10 ημερες μετα και ακομη δεν εχω παραλαβη
    απο κινα ερχονται γρηγοροτερα.

  10. Τους βάζω ένα αστεράκι γιατί δεν υπάρχει 1/4 του αστεριού.
    Η χειρότερη εταιρεία κούριερ που υπάρχει.Μου έστειλαν την Τετάρτη ότι θα παραδώσουν.Στο τέλος της ημέρας μου έγραψαν ότι έλειπα γι αυτό δεν παρέδωσαν.Αντε και να το δεχτώ αν και όλο και κάποιος είναι σπίτι αν όντος έλειπα.Το λογικό όμως λέει ότι το ξαναδείνουν την Πέμπτη για παράδοση.Δεν προλαβαίνουν; το δίνουν Παρασκευή.Το γεγονός ότι το δέμα πάει για Δευτέρα και αν, πως εξηγείται;

  11. Βασιλης Ξ.

    α π α ρ α δ ε κ τ ο ι
    αντι να παραλαβω στο μαγαζι μου αναγκαστηκα να το κουβαλησω στην πλατη (κιβωτιο 20 κιλα)500 μετρααπο εκει που το πηγαν
    οοοουστ κοπροσκυλααα…..

  12. ΑΝΝΑ Ζ.

    Μεγάλη καθυστέρηση στην παράδοση του πακέτου από την courier . Εκτιμώμενη ημερομηνία παράδοσης 20/9. Έπειτα από αναζήτηση της παραγγελίας,μου παραδόθηκε 24/9

  13. Μαρια Κ.

    Η εταιρια ενω ειχε ξεκινησει καλα δυστηχως δεν κανει τις παραδοσεις σταις δνσεις σε παραπεμπει σε σημεια παραδοσης κοντινα σου και σε αναγκαζει να πληρωσεις 1,5 ευρω εξτρα ΜΕΤΡΗΤΑ …. για υπηρεσια που εχεις ηδη πληρωσει.

  14. ΓΕΡΑΣΙΜΟΣ Ξ.

    Μακρυά εκτός αν έχετε μαζοχιστικές τάσεις. Στις 20-9-24 παρήγγειλα αφυγραντήρα από κατάστημα στη Δράμα, όπου και απεστάλη αυθημερόν.Στις 21-9 αφίχθη στο Καλοχώρι και στις 23-9 στο κατάστημά τους στην Τούμπα(10 λεπτά από το σπίτι μου). Στις 24-9 και ώρα 10:06, στο site τους στην αναζήτηση αποστολής, έβαλαν οτι απέστειλαν viber/sms ενημέρωσης πελάτη(δεν το έπραξαν ποτέ) και οτι η παράδοση θα γινόταν από τις 10:00-17:00. Στις 17:15 τηλεφώνησα στο κατάστημα στη Βαλαωρίτου και ζήτησα από την υπάλληλο το τηλέφωνο του καταστήματος στην Τούμπα, όπου με έκπληξη μου ανέφερε οτι δεν έχει!! Με προέτρεψε να περιμένω μέχρι τις 18:00 που σταματουν οι διανομείς αλλά αν δεν ερχόταν μέχρι τότε δεν γνώριζε για περαιτέρω ενέργεις. Μέχρι τις 18:42, που κράτησα screenshot, ακόμα το δέμα βρίσκεται προς παράδοση.

  15. Εύα Κ.

    Α ΠΑ ΡΑ ΔΕ ΚΤΗ εταιρία. Είμαστε 2 άτομα με κινητικά προβλήματα, που εργαζόμαστε από το σπίτι 9-6 και δεν λείπουμε ΠΟΤΕ από την οικία μας. Έχουν στα χέρια τους παραγγελία με φυτά από τις 13/9 και δεν έχουν παραδώσει με αιτιολογία αποτυχία παραλαβής που δεν είναι αληθής. Τα φυτά σίγουρα θα έχουν καταστραφεί. Χθες, έγινε πάλι για 2η φορά ακριβώς το ίδιο για άλλο προϊόν, δηλώθηκε κατάσταση απών (ΠΟΥ ΔΕΝ ΙΣΧΥΕΙ), παραδόθηκε σε Clever Point 40 λεπτά μακριά και που φυσικά η κατάσταση μας δεν μας επιτρέπει να πάμε. Εν τω μεταξύ χθες παραλάβαμε από ΑCS καθώς και το εβδομαδιαίο μας σούπερ μάρκετ. Λάθος μας βέβαια που ξαναψωνίσαμε από Shopflix αφού χρησιμοποιεί αυτή την εταιρία.

  16. Niko T.

    Καταστημα Χαλανδρίου!!!!Φοβερη εξυπηρέτηση!!!

  17. Paradxos R.

    Τραγική εταιρεία 7 μέρες που έφυγε από Αθήνα για Ρόδο συν άλλες 2 που είναι από Ιωάννινα το κατάστημα και ακόμη τίποτα!! η κυρία εκεί (γιατί έπρεπε να πάω εκεί) τηλέφωνα δεν σηκώνει μου λέει σε μερικές μέρες βλέπουμε… Δηλαδή ρε παιδιά Αθήνα Ρόδο θέλετε 10 μέρες και λέγεστε κούριερ;;; επειδή είμαι επαγγελματίας κάνω εισαγωγές από Ινδία Χογκ Κονγκ Αμερική Γερμανία κλπ τόση καθυστέρηση δεν εχουν πραγματικά κατάντια ο καθένας κάνει ότι θελει

  18. Nc S.

    ΑΠΑΡΆΔΕΚΤΟΙ.. τηλέφωνο που δεν απαντάει ποτέ κι όταν απάντησε η κυρία ήταν αγενής ,δεν πρόλαβε να το φέρει ο διανομέας,τι να κάνουμε τώρα!!ήταν η απάντηση γελώντας,ενώ η παραγγελία μου βρισκόταν στο κατάστημα ήδη 2 μέρες ..ούτε δωρεάν μην τους επιλέξετε..

  19. Ότι χειρότερο έχει υπάρξει. Υποτίθεται ταχυμεταφορές. Απλά απαράδεκτοι.

  20. Ab A.

    μειον (-) στον πλανητη γη ,νομιζω ειναι οτι χειροτερο υπαρχει ,Εισαγγελεαs δεν υπαρχει?

  21. Αλ Α.

    Κάτι δεν λειτουργεί σωστά σίγουρα. Υπήρχε εκτιμώμενη παράδοση από το κατάστημα πώλησης για 2 ημέρες παράδοσης και συγκεκριμένα στις 18/9/2024 και ενώ φαίνεται το δέμα ότι έχει φτάσει στα γραφεία τους το κρατάνε εκεί έως και σήμερα 23/9/2024. Έχω ενημερώσει ήδη την Shopflix.gr που τη χρησιμοποιεί ως προμηθευτή της.

  22. Ελένη Μ.

    Απαράδεκτοι!!
    Ούτε ήρθε courier πότε να παροδόση, το έστειλε σε clever point αυτοβούλως, τηλεφωνο στην εταιρεία δεν σηκώνουν…

  23. Στεφ. Α.

    Ειλικρινα δεν μπορουσα να φανταστω οτι θα παραλαβω την παραγγελια μου
    απο ενα καταστημα ειδων μοτοσυκλετας!
    Δεν ημουν σπιτι, οκ, και στο τηλ ο κουριερ μου ειπε οτι ναι μεν ειναι στην εξωπορτα
    της πολυκατοικιας μου, αλλα λογω της απουσιας μου, η παραγγελια μου θα δωθει σε καταστημα ειδων μοτοσυκλετας, που ειναι κοντα στο σπιτι μου. (300μ. )
    Και αυτο μαλιστα εγινε την επομενη μερα!
    “Ευτυχως” δλδ που ηταν 300 μετρα!! Ουτε καν αυτοκολητομ ειδοποιησης στην πορτα δεν βρηκα!

  24. Ελευθερία Μ.

    Η χειρότερη εταιρεία courier στην Ελλάδα

  25. Κ. Τ.

    Απαράδεκτοι. Το δέμα 8 μέρες σε κατάστημα στο Καλοχώρι και τηλεφωνικά μου έλεγαν δεν ξέρουμε πότε θα το αναθέσουμε για παράδοση.Στο τέλος έκανα άρνηση παραγγελίας. Σε προηγούμενη παραγγελία πήγα σε clever point. και ενώ το πακέτο ήταν εκεί δεν δούλευε το σύστημα της εταιρείας για να παραλάβω… έπρεπε να ξανακανονιστει νέα ημερομηνία παράδοσης! Δύο παραγγελίες, δύο τραγικές εμπειρίες. Πλέον ΜΑΚΡΥΑ!
    Υ.Γ. Παλαιότερα δεν ήταν έτσι!