Ανεπαρκείς όλοι τους στα call center, υπεστη απίστευτη ταλαιπωρία με την έλλειψη γνώσεων του αντικειμένου τους, εν προκειμένω συμβόλαιο σταθερής, ίντερνετ, τηλεόρασης και κινητού. Έκανα όλες τις διαδικασίες που μου ζητήθηκαν, παρέλαβα το box, και ανακάλυψα ότι δεν μπορώ να συνδεθώ στο cosmote app.
Ο λόγος?? Ακύρωσαν το αίτημα μου, χωρίς όμως να γνωρίζουν το γιατί. Να σημειωθεί οτι το email μου Ο καθένας τους το σημείωνε διαφορετικά. Ούτε λάμβανα σωστά τα μνμ. Με ακυρωμένη αίτηση μου έστειλαν box, από εκεί αντιλαμβάνεται κάποιος τον “επαγγελματισμο” τους. Τελος οι 2 στους 5 μιλούσαν με επιθετικό ύφος. Άραγε ακούγονται οι ηχογραφημενες κλήσεις από κάποιον υπεύθυνο?
Εννοείται θα απευθυνθώ σε φυσικό κατάστημα.
Με πηρε τηλεφωνο πωλητης τους με δωρα και προσφορες για να γινω συνδρομητης τους. Δεχτηκα, πληρωσα και προστιμο προωρης αποχωρησης απο την προηγουμενη εταιρεια, και το αποτελεσμα;.. Συνεχεις αποσυνδεσεις κι επανεκκινησεις του ρουτερ, καθε μερα, ολη μερα! Στην εξυπηρετηση πελατων μιλαω με ταινια επι 2.15′ και μετα μου λενε πως δεν υπαρχει διαθεσιμος υπαλληλος, να δοκιμασω αργοτερα, και κλεινει η γραμμη. Στο chat απο το mycosmote app δεν βγαινει κανεις. Το προβλημα συμβαινει εδω κι εβδομαδες, χωρις να καταφερω ακομη να επικοινωνησω με καποιον..
Απλα απαραδεκτη εταιρεια, η επιλογη μου να γινω συνδρομητης τους ηταν τραγικο λαθος!
Τραγική εξυπηρέτηση σε όλα. Για οπτικές ίνες, δεν το συζητώ. Έκανα αίτηση τον Μάρτιο κι ενώ δεν έχει γίνει ακόμα τίποτα, μου ζήτησαν πίσω τον εξοπλισμό γιατί ακυρώθηκε το αίτημα λόγω καθυστέρησης. Είναι μακράν η χειρότερη εταιρεία.
Άμεση εξυπηρέτηση για αλλαγή σε οπτικές ίνες με ραντεβού ακριβείας (απορώ για την καθυστέρηση που γράφουν άλλοι!!!) σε συγκεκριμένη μέρα και ώρα και εξαιρετική “δουλεια” από το το συνεργείο της ΑΠΟΣΤΟΛΙΔΗΣ group με τον Λάζαρο και τον Γιάννη που πρόθυμα μας εξήγησαν τα πάντα…🥰
Κρατάω το ένα αστέρι ⭐ για να δω πως θα πάει!!!!
Ό,τι χειρότερο!!! Έχουμε κάνει αίτηση για οπτικές ίνες εδώ και 6 μήνες και μας γράφουν κανονικότατα!!! Έχω πάει σε κατάστημα 5 φορές, έχω καλέσει το 13888 τουλάχιστον 20 φορές, υπάλληλοι σαν υπνωτισμένοι, καμία απάντηση για το θέμα και κάθε φορά γράφουν τα στοιχεία μου!!!
Εδώ και δύο μέρες αντιμετωπίζω πρόβλημα με το Internet. Έχω καλέσει το 13888 δύο φορές είμαι πάνω από μια ώρα στην αναμονή και μετά η γραμμή απλά κλείνει. Χωρίς φυσικά να με έχει εξυπηρετήσει κάποιος. Ούτε το chat λειτουργεί. Που έχω στείλει και εκεί μηνύματα. Εξυπηρέτηση 0.
Άσχετοι, ανήξεροι, ανίδεοι, αγράμματοι, ψηφιακά αναλφάβητοι, άχρηστοι υπάλληλοι.
Ή τους δίνουν ψίχουλα ή τους μαζεύουν απ’ τον δρόμο.
Εξυπηρέτηση και Cosmote δεν γίνεται να υπάρχουν στην ίδια πρόταση.
Και φυσικά, δίκτυο χάλια!
Κάκιστη εταιρία με ίσως τη χειρτότερη εξυπηρετηση… αναμονες τεραστιες σε όλα.. αν σου τύχει κάτι καλύτερα να το φτιάξεις μονος η να μεινεις χωρις νετ…
πάλι καλα βγαινουν κανα δυο εταιριες για οτπική και το σταρλινκ…
Εάν αυτό που λέτε εσείς Εξυπηρέτηση πελατών νομίζετε ότι είναι Εξυπηρέτηση τότε την ταλαιπωρία και την κοροϊδία πώς την λένε? Είστε απλά απαράδεκτοι και άσχετοι όσοι δουλεύεται στην Εξυπηρέτηση πελατών…
Πήρα τηλέφωνο για βλάβη σταθερού από κινητό γιατί το σταθερό ήταν με βλάβη στο νούμερο που δίνει η COSMOTE για βλάβες και μέσα από ηχογραφημένο μήνυμα με έβαλαν να πάρω τηλέφωνο σε αριθμό πενταψήφιο αριθμό χρέωσης για να δηλώσω την βλάβη και με είχαν αναμονή πάνω από μισή ώρα χωρίς να το γνωρίζω και μου ήρθε η φάπα από την κινητή τηλεφωνία με 25 ευρώ χρέωση για την αναμονή να δηλώσω βλάβη. Το πενταψήφιο υψηλής χρέωσης στο δίνει η ίδια η cosmote προσοχή στην ευκαιριακή χώρα των μεγάλων κομπίνων.
Η χειρότερη εταιρεία που υπάρχει έφυγα από την προηγούμενη για καλύτερα και αυτοί είναι για κλάμματα .Η εξυπηρέτηση πελατών σε κάνει μπαλάκι από τμήμα σε τμήμα
Εδώ και 1 βδομάδα το Ίντερνετ πέφτει συνέχεια και αυτοί εδώ δεν έχουν μια συγκεκριμένη απάντηση να σου δώσουν
Ο τεχνικός ήρθε να μας πει ότι έχουν κάνει αυτοί οι ίδιοι λάθος στην σύνδεση αλλά δεν μπορούσε αυτός να το φτιάξει και θα πρέπει να έρθει άλλος
Η κάρτα sim που περιμένω δεν έχει έρθει και η απάντηση τους είναι ότι φαίνεται ότι έχει φύγει από αυτούς και είναι στην κούριερ αλλά επι μια βδομάδα με δουλεύουν ότι θα μιλήσουν μαζί τους και θα με ειδοποιήσουν αλλά τίποτα
Και το κερασάκι της τούρτας είναι ότι πήγα από κατάστημα για την κάρτα μου και να τους πω ότι χρεώνομαι από την άλλη εταιρεία για δικό τους λάθος και η απάντηση της πωλήτριας ήταν :Κυρία μου δεν θα είναι καμμία τρελή χρέωση μην αγχώνεστε
Πάτε καλά ρε είναι αυτή απάντηση να δώσετε σε πελάτη
Είστε απαραδεκτοι
Ούτε ένα αστέρι δεν έπρεπε να έχει αυτή η εταιρεία. Απάτη σκέτη δύο μέρες τώρα αποσυνδέσεις συνεχόμενες και όλο το καλοκαίρι πάει έτσι. Ελεγμένες 100 φορές οι γραμμές στο χώρο μου και πάντα ψευδή και κατηγορίες ότι φταίει ο πελάτης από από μια εταιρεία που οι πρακτικές της ξεκάθαρα είναι να σου τρώνε χρήματα. Συνέχεια κάνω αίτημα για τεχνικό έλεγχο και ενώ μπορούν να το φτιάξουν απομακρυσμένα δεν το κάνουν επίτηδες. Η χειρότερη εταιρεία σταθερής και θα φροντίσω προσωπικά να μην ξαναπάρει ποτέ κανείς από δαύτους. Θα κάνω αγωγές και θα ζητήσω αποζημιώσεις. Η υπομονή έχει και τα όρια της. 6 μήνες το χειμώνα δουλεύει και επειδή παίζουν με προτεραιότητα σε άλλες γραμμές και παράνομα τουριστικά μαγαζιά κόβουν το ίντερνετ των ιδιωτών! Αίσχος. Καταγγελία σε συνήγορο καταναλωτή, δεν ξαναπληρωνω τίποτα και θα το πάω μέχρις εσχάτων στα δικαστήρια. Μου καταστρέφουν την εργασία καθημερινά και λένε και ψέματα κι από πάνω! Να δημοσιευτεί, δεν βρίζω!
Συνεχείς αποσυνδέσεις (κάθε μέρα πάνω από 20!!!) λόγω προβληματικού κουτιού στην περιοχή Καλλιθέα του Ρεθύμνου και δικής τους ελαττωματικής καλωδίωσης, ή/και λόγω ούγκανων πανάσχετων τεχνικών που παίζουν με τα updates απομακρυσμένα και δίνουν προτεραιότητα σε γραμμές παράνομων επιχειρήσεων λόγω φόρτου δικτύου ή χαλάνε τα καλώδια κάθε (μα κάθε) φορά που κάνουν συντηρήσεις. Η εσωτερική καλωδίωση, πρίζες ρούτερ έχει ελεγχθεί επανειλημμένα στο χώρο μου και έχουν γίνει όλες οι μετρήσεις και είναι όλα καλά και συνεχίζουν να κατηγορούν ότι φταίει ο χώρος, εγώ ο άσχετος (που είμαι και τεχνικός υπολογιστών εντωμεταξυ), ο ανάδρομος Ερμής κ.α τραγικά ψευδή για να δικαιολογήσουν την παντελή αδιαφορία, απατεωνιά και ανικανότητα τους. Δεν το φτιάχνουν ποτέ και έχω συνεχόμενα πρόβλημα που επηρεάζει την εργασία μου. Απατεώνες Τρισμέγιστοι είναι, οπότε αποφάσισα να κινηθώ νομικά και να ζητήσω αποζημιώσεις χιλιάδων ευρώ για το χαμένο χρόνο και χρήμα. Για έξι μήνες δούλευε κανονικά και απρόσκοπτα το internet το χειμώνα και από Απρίλη-Μάη 2024 μόνο αποσυνδέσεις σχεδόν κάθε μέρα, κόφτης ταχύτητας, κοροϊδία από support και άσχετους τεχνικούς και άλλα ευτράπελα. Όλα για το χρήμα οι λήσταρχοι! Πραγματικά πρέπει να είναι ο χειρότερος πάροχος σταθερής και ίντερνετ στον πλανήτη! Μακριά από αυτή τη σάπια εταιρεία που σε χρεώνει για να μην έχεις ούτε σταθερό ούτε ίντερνετ και να σου σπάει τα νεύρα με αποσυνδέσεις που είναι καθαρά και αποδεδειγμένα δικής τους ευθύνης! Προσωπικά θα τους πολεμήσω μέχρις εσχάτων για να δικαιωθώ και θα κάνω αγωγές κατά παντός υπευθύνου για να τιμωρηθούν επιτέλους τα λαμόγια!
Δε φτανει που σταθερο κ κινητο ειναι πιο ακριβα απο αλλες εταιρείες μας μιλανε και ειρωνικα και επιμενουν κιολας. Εχε χαρη που δεν πιανει αλλη εταιρεία στο χωριο μου, αλλιως θα πηγαινε περιπατο
Δεν υπάρχει χειρότερος πάροχος ίντερνετ στο κέντρο της Αθήνας. Εχω 100mbps γραμμή, οπτική ίνα απο καφαο που είναι της Vodafone όχι δικό τους και εχω γυρω στις 100+ αποσυνδεσεις ανά δύο βδομάδες. Παίρνω τηλέφωνο για να λύσουν το πρόβλημα και κάθε φορά βρίσκουν διαφορετικό τρόπο επίλυσης που δεν έχει ποτέ αποτέλεσμα. Η εταιρεία είναι ένα τρι******* που δε σταμάτησε ποτέ να είναι δημόσιο. Έχουν ριζώσει εκεί μέσα ανίκανα άτομα σε υψηλές θέσεις που δεν έχουν τα απαραίτητα προσόντα για να ανταπεξέλθουν στη ραγδαια εξελισσόμενη τεχνολογία. Πάροχος μαφία, δεν έχεις πουθενά να πας αν δεν έρχεται το fiber to the home της inalan στην περιοχή σου, και να φύγεις από αυτούς, θα πας στους συνεργάτες τους…
Μια χαρά παντού εχει σήμα, στο ίντερνετ το οικιακό μέτριο αλλά καλύτερα από των ανταγωνιστών σίγουρα, στη κινητή Ν 1.
”Ανεπαρκείς όλοι τους στα call center, υπεστη απίστευτη ταλαιπωρία με την έλλειψη γνώσεων του αντικειμένου τους, εν προκειμένω συμβόλαιο σταθερής, ίντερνετ, τηλεόρασης και κινητού. Έκανα όλες τις διαδικασίες που μου ζητήθηκαν, παρέλαβα το box, και ανακάλυψα ότι δεν μπορώ να συνδεθώ στο cosmote app.
”Ο λόγος?? Ακύρωσαν το αίτημα μου, χωρίς όμως να γνωρίζουν το γιατί. Να σημειωθεί οτι το email μου Ο καθένας τους το σημείωνε διαφορετικά. Ούτε λάμβανα σωστά τα μνμ. Με ακυρωμένη αίτηση μου έστειλαν box, από εκεί αντιλαμβάνεται κάποιος τον “επαγγελματισμο” τους. Τελος οι 2 στους 5 μιλούσαν με επιθετικό ύφος. Άραγε ακούγονται οι ηχογραφημενες κλήσεις από κάποιον υπεύθυνο?
Εννοείται θα απευθυνθώ σε φυσικό κατάστημα.
Με πηρε τηλεφωνο πωλητης τους με δωρα και προσφορες για να γινω συνδρομητης τους. Δεχτηκα, πληρωσα και προστιμο προωρης αποχωρησης απο την προηγουμενη εταιρεια, και το αποτελεσμα;.. Συνεχεις αποσυνδεσεις κι επανεκκινησεις του ρουτερ, καθε μερα, ολη μερα! Στην εξυπηρετηση πελατων μιλαω με ταινια επι 2.15′ και μετα μου λενε πως δεν υπαρχει διαθεσιμος υπαλληλος, να δοκιμασω αργοτερα, και κλεινει η γραμμη. Στο chat απο το mycosmote app δεν βγαινει κανεις. Το προβλημα συμβαινει εδω κι εβδομαδες, χωρις να καταφερω ακομη να επικοινωνησω με καποιον..
”Απλα απαραδεκτη εταιρεια, η επιλογη μου να γινω συνδρομητης τους ηταν τραγικο λαθος!
Τραγική εξυπηρέτηση σε όλα. Για οπτικές ίνες, δεν το συζητώ. Έκανα αίτηση τον Μάρτιο κι ενώ δεν έχει γίνει ακόμα τίποτα, μου ζήτησαν πίσω τον εξοπλισμό γιατί ακυρώθηκε το αίτημα λόγω καθυστέρησης. Είναι μακράν η χειρότερη εταιρεία.
”Εδω κ 3 μέρες υπάρχει μεγάλο πρόβλημα με το ίντερνετ!Για πολλές ώρες χωρίς,τα νεύρα μου😵💫😵💫😵💫
”Άμεση εξυπηρέτηση για αλλαγή σε οπτικές ίνες με ραντεβού ακριβείας (απορώ για την καθυστέρηση που γράφουν άλλοι!!!) σε συγκεκριμένη μέρα και ώρα και εξαιρετική “δουλεια” από το το συνεργείο της ΑΠΟΣΤΟΛΙΔΗΣ group με τον Λάζαρο και τον Γιάννη που πρόθυμα μας εξήγησαν τα πάντα…🥰
”Κρατάω το ένα αστέρι ⭐ για να δω πως θα πάει!!!!
Ό,τι χειρότερο!!! Έχουμε κάνει αίτηση για οπτικές ίνες εδώ και 6 μήνες και μας γράφουν κανονικότατα!!! Έχω πάει σε κατάστημα 5 φορές, έχω καλέσει το 13888 τουλάχιστον 20 φορές, υπάλληλοι σαν υπνωτισμένοι, καμία απάντηση για το θέμα και κάθε φορά γράφουν τα στοιχεία μου!!!
”Δεν έχει κθολου καλή κάλυψη στις παραμεθόριες περιοχές των νησιών (Λέσβος, Κάλυμνος)
”Εδώ και δύο μέρες αντιμετωπίζω πρόβλημα με το Internet. Έχω καλέσει το 13888 δύο φορές είμαι πάνω από μια ώρα στην αναμονή και μετά η γραμμή απλά κλείνει. Χωρίς φυσικά να με έχει εξυπηρετήσει κάποιος. Ούτε το chat λειτουργεί. Που έχω στείλει και εκεί μηνύματα. Εξυπηρέτηση 0.
”Άσχετοι, ανήξεροι, ανίδεοι, αγράμματοι, ψηφιακά αναλφάβητοι, άχρηστοι υπάλληλοι.
”Ή τους δίνουν ψίχουλα ή τους μαζεύουν απ’ τον δρόμο.
Εξυπηρέτηση και Cosmote δεν γίνεται να υπάρχουν στην ίδια πρόταση.
Και φυσικά, δίκτυο χάλια!
Ένα αστέρι Γιατι δεν μπορώ να βάλω το απόλυτο μηδέν!
”Κάκιστη εξυπηρέτηση!
Κάκιστη εταιρία με ίσως τη χειρτότερη εξυπηρετηση… αναμονες τεραστιες σε όλα.. αν σου τύχει κάτι καλύτερα να το φτιάξεις μονος η να μεινεις χωρις νετ…
”πάλι καλα βγαινουν κανα δυο εταιριες για οτπική και το σταρλινκ…
Εάν αυτό που λέτε εσείς Εξυπηρέτηση πελατών νομίζετε ότι είναι Εξυπηρέτηση τότε την ταλαιπωρία και την κοροϊδία πώς την λένε? Είστε απλά απαράδεκτοι και άσχετοι όσοι δουλεύεται στην Εξυπηρέτηση πελατών…
”Πήρα τηλέφωνο για βλάβη σταθερού από κινητό γιατί το σταθερό ήταν με βλάβη στο νούμερο που δίνει η COSMOTE για βλάβες και μέσα από ηχογραφημένο μήνυμα με έβαλαν να πάρω τηλέφωνο σε αριθμό πενταψήφιο αριθμό χρέωσης για να δηλώσω την βλάβη και με είχαν αναμονή πάνω από μισή ώρα χωρίς να το γνωρίζω και μου ήρθε η φάπα από την κινητή τηλεφωνία με 25 ευρώ χρέωση για την αναμονή να δηλώσω βλάβη. Το πενταψήφιο υψηλής χρέωσης στο δίνει η ίδια η cosmote προσοχή στην ευκαιριακή χώρα των μεγάλων κομπίνων.
”απαραδεκτη η cosmote!!!! σκετη κοροϊδια!!!!! εξυπηρετηση μηδεν!!!!!
”Απαράδεκτη εταιρεία. Κακό σήμα, κάκιστες υπηρεσίες. Τα mb είναι κλοπή κανονική
”Η χειρότερη εταιρεία που υπάρχει έφυγα από την προηγούμενη για καλύτερα και αυτοί είναι για κλάμματα .Η εξυπηρέτηση πελατών σε κάνει μπαλάκι από τμήμα σε τμήμα
”Εδώ και 1 βδομάδα το Ίντερνετ πέφτει συνέχεια και αυτοί εδώ δεν έχουν μια συγκεκριμένη απάντηση να σου δώσουν
Ο τεχνικός ήρθε να μας πει ότι έχουν κάνει αυτοί οι ίδιοι λάθος στην σύνδεση αλλά δεν μπορούσε αυτός να το φτιάξει και θα πρέπει να έρθει άλλος
Η κάρτα sim που περιμένω δεν έχει έρθει και η απάντηση τους είναι ότι φαίνεται ότι έχει φύγει από αυτούς και είναι στην κούριερ αλλά επι μια βδομάδα με δουλεύουν ότι θα μιλήσουν μαζί τους και θα με ειδοποιήσουν αλλά τίποτα
Και το κερασάκι της τούρτας είναι ότι πήγα από κατάστημα για την κάρτα μου και να τους πω ότι χρεώνομαι από την άλλη εταιρεία για δικό τους λάθος και η απάντηση της πωλήτριας ήταν :Κυρία μου δεν θα είναι καμμία τρελή χρέωση μην αγχώνεστε
Πάτε καλά ρε είναι αυτή απάντηση να δώσετε σε πελάτη
Είστε απαραδεκτοι
Ακατάλληλη εταιρία με πετάει όλοι την ώρα χωρίς λόγο
”Απαράδεκτη ένα μήνα περιμένω να μου δώσουν τον αριθμό μου και έχουνε τεχνικό πρόβλημα
”Ούτε ένα αστέρι δεν έπρεπε να έχει αυτή η εταιρεία. Απάτη σκέτη δύο μέρες τώρα αποσυνδέσεις συνεχόμενες και όλο το καλοκαίρι πάει έτσι. Ελεγμένες 100 φορές οι γραμμές στο χώρο μου και πάντα ψευδή και κατηγορίες ότι φταίει ο πελάτης από από μια εταιρεία που οι πρακτικές της ξεκάθαρα είναι να σου τρώνε χρήματα. Συνέχεια κάνω αίτημα για τεχνικό έλεγχο και ενώ μπορούν να το φτιάξουν απομακρυσμένα δεν το κάνουν επίτηδες. Η χειρότερη εταιρεία σταθερής και θα φροντίσω προσωπικά να μην ξαναπάρει ποτέ κανείς από δαύτους. Θα κάνω αγωγές και θα ζητήσω αποζημιώσεις. Η υπομονή έχει και τα όρια της. 6 μήνες το χειμώνα δουλεύει και επειδή παίζουν με προτεραιότητα σε άλλες γραμμές και παράνομα τουριστικά μαγαζιά κόβουν το ίντερνετ των ιδιωτών! Αίσχος. Καταγγελία σε συνήγορο καταναλωτή, δεν ξαναπληρωνω τίποτα και θα το πάω μέχρις εσχάτων στα δικαστήρια. Μου καταστρέφουν την εργασία καθημερινά και λένε και ψέματα κι από πάνω! Να δημοσιευτεί, δεν βρίζω!
”Συνεχείς αποσυνδέσεις (κάθε μέρα πάνω από 20!!!) λόγω προβληματικού κουτιού στην περιοχή Καλλιθέα του Ρεθύμνου και δικής τους ελαττωματικής καλωδίωσης, ή/και λόγω ούγκανων πανάσχετων τεχνικών που παίζουν με τα updates απομακρυσμένα και δίνουν προτεραιότητα σε γραμμές παράνομων επιχειρήσεων λόγω φόρτου δικτύου ή χαλάνε τα καλώδια κάθε (μα κάθε) φορά που κάνουν συντηρήσεις. Η εσωτερική καλωδίωση, πρίζες ρούτερ έχει ελεγχθεί επανειλημμένα στο χώρο μου και έχουν γίνει όλες οι μετρήσεις και είναι όλα καλά και συνεχίζουν να κατηγορούν ότι φταίει ο χώρος, εγώ ο άσχετος (που είμαι και τεχνικός υπολογιστών εντωμεταξυ), ο ανάδρομος Ερμής κ.α τραγικά ψευδή για να δικαιολογήσουν την παντελή αδιαφορία, απατεωνιά και ανικανότητα τους. Δεν το φτιάχνουν ποτέ και έχω συνεχόμενα πρόβλημα που επηρεάζει την εργασία μου. Απατεώνες Τρισμέγιστοι είναι, οπότε αποφάσισα να κινηθώ νομικά και να ζητήσω αποζημιώσεις χιλιάδων ευρώ για το χαμένο χρόνο και χρήμα. Για έξι μήνες δούλευε κανονικά και απρόσκοπτα το internet το χειμώνα και από Απρίλη-Μάη 2024 μόνο αποσυνδέσεις σχεδόν κάθε μέρα, κόφτης ταχύτητας, κοροϊδία από support και άσχετους τεχνικούς και άλλα ευτράπελα. Όλα για το χρήμα οι λήσταρχοι! Πραγματικά πρέπει να είναι ο χειρότερος πάροχος σταθερής και ίντερνετ στον πλανήτη! Μακριά από αυτή τη σάπια εταιρεία που σε χρεώνει για να μην έχεις ούτε σταθερό ούτε ίντερνετ και να σου σπάει τα νεύρα με αποσυνδέσεις που είναι καθαρά και αποδεδειγμένα δικής τους ευθύνης! Προσωπικά θα τους πολεμήσω μέχρις εσχάτων για να δικαιωθώ και θα κάνω αγωγές κατά παντός υπευθύνου για να τιμωρηθούν επιτέλους τα λαμόγια!
”Δε φτανει που σταθερο κ κινητο ειναι πιο ακριβα απο αλλες εταιρείες μας μιλανε και ειρωνικα και επιμενουν κιολας. Εχε χαρη που δεν πιανει αλλη εταιρεία στο χωριο μου, αλλιως θα πηγαινε περιπατο
”Δεν υπάρχει χειρότερος πάροχος ίντερνετ στο κέντρο της Αθήνας. Εχω 100mbps γραμμή, οπτική ίνα απο καφαο που είναι της Vodafone όχι δικό τους και εχω γυρω στις 100+ αποσυνδεσεις ανά δύο βδομάδες. Παίρνω τηλέφωνο για να λύσουν το πρόβλημα και κάθε φορά βρίσκουν διαφορετικό τρόπο επίλυσης που δεν έχει ποτέ αποτέλεσμα. Η εταιρεία είναι ένα τρι******* που δε σταμάτησε ποτέ να είναι δημόσιο. Έχουν ριζώσει εκεί μέσα ανίκανα άτομα σε υψηλές θέσεις που δεν έχουν τα απαραίτητα προσόντα για να ανταπεξέλθουν στη ραγδαια εξελισσόμενη τεχνολογία. Πάροχος μαφία, δεν έχεις πουθενά να πας αν δεν έρχεται το fiber to the home της inalan στην περιοχή σου, και να φύγεις από αυτούς, θα πας στους συνεργάτες τους…
”Θα ήθελα να σας ενημερώσω για την αρτιότητα,ευγένεια και καλοσύνη της υπαλλήλου σας στο τμήμα τεχνικής υποστήριξης την κυρία Στέλλα Μ.
”Εξαιρετική η κυρία που επικοινώνησα μαζί της!!Πρόθυμη,ευγενέστατη και με μεγάλη υπομονή για να με εξυπηρετήσει και να με βοηθήσει!
”