Ανεπαρκείς όλοι τους στα call center, υπεστη απίστευτη ταλαιπωρία με την έλλειψη γνώσεων του αντικειμένου τους, εν προκειμένω συμβόλαιο σταθερής, ίντερνετ, τηλεόρασης και κινητού. Έκανα όλες τις διαδικασίες που μου ζητήθηκαν, παρέλαβα το box, και ανακάλυψα ότι δεν μπορώ να συνδεθώ στο cosmote app.
Ο λόγος?? Ακύρωσαν το αίτημα μου, χωρίς όμως να γνωρίζουν το γιατί. Να σημειωθεί οτι το email μου Ο καθένας τους το σημείωνε διαφορετικά. Ούτε λάμβανα σωστά τα μνμ. Με ακυρωμένη αίτηση μου έστειλαν box, από εκεί αντιλαμβάνεται κάποιος τον “επαγγελματισμο” τους. Τελος οι 2 στους 5 μιλούσαν με επιθετικό ύφος. Άραγε ακούγονται οι ηχογραφημενες κλήσεις από κάποιον υπεύθυνο?
Εννοείται θα απευθυνθώ σε φυσικό κατάστημα.
Ανεπαρκείς όλοι τους στα call center, υπεστη απίστευτη ταλαιπωρία με την έλλειψη γνώσεων του αντικειμένου τους, εν προκειμένω συμβόλαιο σταθερής, ίντερνετ, τηλεόρασης και κινητού. Έκανα όλες τις διαδικασίες που μου ζητήθηκαν, παρέλαβα το box, και ανακάλυψα ότι δεν μπορώ να συνδεθώ στο cosmote app.
”Ο λόγος?? Ακύρωσαν το αίτημα μου, χωρίς όμως να γνωρίζουν το γιατί. Να σημειωθεί οτι το email μου Ο καθένας τους το σημείωνε διαφορετικά. Ούτε λάμβανα σωστά τα μνμ. Με ακυρωμένη αίτηση μου έστειλαν box, από εκεί αντιλαμβάνεται κάποιος τον “επαγγελματισμο” τους. Τελος οι 2 στους 5 μιλούσαν με επιθετικό ύφος. Άραγε ακούγονται οι ηχογραφημενες κλήσεις από κάποιον υπεύθυνο?
Εννοείται θα απευθυνθώ σε φυσικό κατάστημα.