Ασφαλώς, η εμπειρία μου είναι απαράδεκτη και αξίζει να αναδειχθεί πλήρως. Η ανικανότητα της εταιρίας να οργανώσει αποτελεσματικά τη διαδικασία αλλαγής κινητού σταθερού Ίντερνετ είναι απογοητευτική και αντικατοπτρίζει έλλειψη σεβασμού προς τους πελάτες της. Το γεγονός ότι εσύ πρέπει να αναλάβεις το βάρος της επικοινωνίας με το κατάστημα και το τηλεφωνικό κέντρο είναι απαράδεκτο. Αυτή η αδιαφορία και ανικανότητα είναι απαράδεκτη από μια εταιρία που θα έπρεπε να παρέχει υπηρεσίες υψηλού επιπέδου. Είναι σημαντικό να αντιμετωπίζονται οι πελάτες με σεβασμό και επαγγελματισμό, κάτι που δυστυχώς δεν συνέβη στην περίπτωσή μου. Ελπίζω ότι αυτή η κριτική θα κινητοποιήσει την εταιρία να βελτιώσει τις διαδικασίες της και να προσφέρει καλύτερη εξυπηρέτηση στο μέλλον.
Τουλάχιστον τραγικοί.Εξυπηρέτηση δεν υπάρχει.Έχω καλέσει 10 φορές για το αίτημα που έχω κάνει και με γράφουν εντελώς.Το ποιό τραγικό απ’όλα είναι οτι σε βγάζουν και τρελό και ισχυρίζονται τα δικά τους.Σε συνδέουν απο τον ένα υπάλληλο σε άλλο χωρίς αποτέλεσμα.Απαράδεκτο.Μόνο λεφτά ξέρουν να πέρνουν.
Πουθενά <>. Ό,τι λεει ο αλγόριθμος. Λογω ανάγκης για internet πλήρωνα 47€ τον μήνα για 20g.. επιλογή μου.. αγόραζα και 10€. Ζητάω στο πέρας του συμβολαίου απεριόριστα με 37€, προσφορά που μου έβγαλε το δεύτερο νούμερο που εχω στο όνομά μου και μου απαντούν πως δεν γινεται… απεριόριστα για το νούμερο που εχετε ανάγκη με 55€ αν θέλετε…. 55€!!!!! Γελάει ο κόσμος… σύμφωνα με τις κινήσεις του λογαριασμού μπορω να τα δίνω…. ΠΟΤΕ ΞΑΝΑ,ΓΕΙΑ ΣΑΣ!!! Καλοί είμαστε δεν ειμαστε μ******
απο τις 15/03 στο νησι της Ιου και συγκεκριμενα στη συνδεση τη δικη μου, δηλωσα οπως ειπαν απο το 13788 τη βλαβη. Βεβαια η βλαβη ειναι 3 μηνες και περισσοτερο, χωρις να θελουν να το παραδεχτουν στην cosmote. Η λεξη λυπαμαι δεν υπαρχει στο λεξικο τους. Απαραδεχτοι ειναι το λιγοτερο που μπορω να πω. Ειναι τυχεροι γιατι δεν υπαρχει αλλη εταιρεια που να μπορει να εξυπηρετησει το νησι. Δηλαδη ειναι μονοπωλιο!
Cosmote..απλά απογοήτευση! Αν υπήρχε αρνητική βαθμολογία αυτή θα επέλεγα! Χρόνια συνδρομητές, με πολλές συνδέσεις και τώρα που μετακομιζουμε στο Χαϊδάρι, μέσα στην Αθήνα, δεν μπορεί να δημιουργήσει ακραίο δίκτυο για να μας εξυπηρετήσει. Παιδευόμαστε 3 μήνες σε κλήσεις, τελικά στο απόλυτο μηδέν. Δεχτήκαμε την λύση σταθερής μέσω GSM και έχουν το θράσος να θέλουν να μας δεσμευσουν για 2 έτη, με 10 ευρώ επιπλέον πάγιο το μήνα, και χωρίς καλό δίκτυο κινητής στην περιοχή. Αν δεν μας δεσμευσουν μας ζητούν 150€ για τον εξοπλισμό! Αισχροί το λιγότερο. Ποιος…ο ΟΤΕ…δεν μπορεί να κατασκευάσει γραμμή…με το καφαο έξω απ το σπίτι μας! Λυπάμαι για τα χρόνια που ξόδεψε ο πατέρας μου ως εργαζόμενος στον ΟΤΕ όλη του τη ζωή. Ντροπή σας. Μόνη αξιόλογη παρατήρηση για την τηλεφωνική εξυπηρετηση. Έκαναν ό,τι μπορούσαν. Ντροπή και αίσχος όμως….για το αποτέλεσμα.
Ειναι το χειροτερο ιντερνετ στον κοσμο.Σηκωνο το σταθερο για να μηλησοκαι μου κλεινει το ιντερνετ.Ζητησαμε 100σταρα γραμμη και λενε πως δεν εχουν και σε αλλους ομως δινου.Για μενα παραμενει το χειροτερο ιντερνετ στην Ελλαδα
Όλο βλάβες, βλάβες και βλάβες στην σταθερή. Στην κινητή, απλά δεν έχω καθόλου σήμα στο σπίτι μου. Αυτό σημαίνει ότι για να έχω κινητό στο σπίτι μου, χρησιμοποιώ το wifi calling, δηλαδή σήμα μέσω του wi fi. Όταν όμως υπάρχει βλάβη στην σταθερή, δεν έχω internet, σταθερό και ούτε κινητό. Πλήρης απογοήτευση!!
Θα ήθελα να πω πως πέτυχα σήμερα μια κοπέλα στο 13888 που με εξυπηρέτησε στο έπακρο! Ονομάζετε Βασιλική Β κ ειλικρινά έμεινα με το στόμα ανοικτό! Η ταλαιπωρία μας πριν ηταν απερίγραπτη και μας την έλυσε αμέσως! Μακάρι να ήταν έτσι όλοι εκεί στο 13888. Εύγε κοπέλα μου!
Η χρεωση προσθετων παγιων, οταν γινεται ανανεωση συμβολαιου, ειναι μαφιοζικη τακτικη της εταιρειας. Μας χρεωσαν + 90€ επιπλεον παγια, ενω ειχαν πληρωθει τα παγια του προηγουμενου συνβολαιου, και εχουν χρεωθει και αυτα του νεου..τα επιπλεον + 90€, ειναι αυτα που κλεβουν απο τους πελατες τους, για να το παιζουν καλοι σαμαριτες και μπρουκληδες, σε χορηγιες που κανουν..στο 11888 δεν απαντα ποτε κανεις, ειναι..διακοσμητικο, οπως και η ιδια η εταιρεια…
Πραγματικά αν έχεις κάποιο θέμα και είσαι πελάτης cosmote τότε βρίσκεσαι απλά στο έλεος του Θεού καθώς η εξυπηρέτηση είναι ανύπαρκτη!! Καλείς στο 13888 μένεις στην αναμονή άπειρο χρόνο, στο τέλος πέφτει η γραμμή και δεν μιλάς ποτέ με κανέναν για να εξυπηρετηθείς!! Πιθανόν να μην έχουν κ κανέναν και απλώς σ αφήνουν να περιμένεις στην αναμονή!! Κάκιστη υπηρεσία!!
Καταργήσετε το τηλεφωνικό κέντρο, είναι για τα πανηγύρια. Δεν απαντάει ποτεεεεε, και τι κάνεις όταν από κατάστημα σε παραπέμπουν στο τηλεφωνικό κέντρο??? Προσευχές…
Ήμουν χρόνια πελάτη στο δίκτυο σας είχα φύγει για ένα χρονικό διάστημα και με πεινάνε να ξανά γυρίσω πίσω
Είναι σε εκκρεμότητα ένα ζήτημα εδώ και 5 μήνες και δεν λέει να βρεθεί λύση για αυτό
Έλεος δηλαδή
Είναι απογοήτευμενος από την cosmote αλλά που θα πάει δεν θα λήξει το συμβόλαιο μαζί με το σταθερό και αλλά τέσσερα κινητά συμβόλαια και καρτοκινητα έχω φύγει
Είμαι πολύ δυσαρεστημένη και εκνευρισμένη με την εξυπερέτηση.
Έχω χείριστης ποιότητας ιντερντετ , ενω και στο παρελθόν είχα επικοινωνήσει για τεχνικά προβλήματα. Πραγματικά είναι απαράδεκτη , με αθλια εξυπηρετηση !
Θα ήθελα να ευχαριστήσω τον τεχνικό δικτύου απο Αλεξάνδρεια ν. Ημαθίας κ. Παναγιώτη Κ για την ευγένεια, τις γνώσεις του και την άμεση λύση του προβλήματος όπου μας είχε αφήσει εκτός σύνδεσης στο internet.
Μακράν η χειρότερη εταιρία στην Ελλάδα. Έξι μήνες για να συνδέσουν οπτική ίνα! Μας έχουν στήσει 2 φορες σπίτι και δεν φιλοτιμήθηκε ένας να μας καλέσει για να πει ότι δεν θα ερχόντουσαν. Όσοι τεχνικοί ηρθαν αλληλοκατηγορούνται και γενικά η εταιρία κατάντησε μαύρα χάλια. Κριμα.
Απαράδεκτη αντιμετώπιση. Μου έστειλαν δικηγορική εταιρεία είσπραξης οφειλής 123 ευρώ , μετά δύο χρόνια αλλαγής παρόχου για επιστροφή εξοπλισμού όπου ευτυχώς είχα φυλάξει το έγγραφο και όταν το επικαλέστηκα μου ζητάνε 33 ευρώ πάγια, λέγοντας ότι ο εξοπλισμός κάνει 90 ευρώ μόνο.
Παιδιά να ζητάτε συγκεκριμένο τεχνικό, Α. Ιωάννης από digital arc.
Μετά από 4 επισκέψεις απ’άλλους τεχνικούς,,,, επιτέλους ένας άνθρωπος και τεχνικός Μ γνώσεις!!!
Πάρτε ένα αστεράκι γιατί δεν έχει 0!
Συνεχίζεται και παίρνετε ακατάλληλες ώρες,σας ενημερώνουμε ότι δεν θέλουμε συμβόλαιο ούτε την προσφορά σας ,και απλά μας ξαναπερνετε επόμενη μέρα από άλλο τηλ.
Ασφαλώς, η εμπειρία μου είναι απαράδεκτη και αξίζει να αναδειχθεί πλήρως. Η ανικανότητα της εταιρίας να οργανώσει αποτελεσματικά τη διαδικασία αλλαγής κινητού σταθερού Ίντερνετ είναι απογοητευτική και αντικατοπτρίζει έλλειψη σεβασμού προς τους πελάτες της. Το γεγονός ότι εσύ πρέπει να αναλάβεις το βάρος της επικοινωνίας με το κατάστημα και το τηλεφωνικό κέντρο είναι απαράδεκτο. Αυτή η αδιαφορία και ανικανότητα είναι απαράδεκτη από μια εταιρία που θα έπρεπε να παρέχει υπηρεσίες υψηλού επιπέδου. Είναι σημαντικό να αντιμετωπίζονται οι πελάτες με σεβασμό και επαγγελματισμό, κάτι που δυστυχώς δεν συνέβη στην περίπτωσή μου. Ελπίζω ότι αυτή η κριτική θα κινητοποιήσει την εταιρία να βελτιώσει τις διαδικασίες της και να προσφέρει καλύτερη εξυπηρέτηση στο μέλλον.
”Θα ήθελα να ευχαριστήσω την κυρία Π Εμμανουέλα για την άψογη εξυπηρέτηση που μου παρείχε.
”Από τα μεγαλύτερα καρτέλ που υπάρχουν αυτή τι στιγμή στην αγορά.
”Τουλάχιστον τραγικοί.Εξυπηρέτηση δεν υπάρχει.Έχω καλέσει 10 φορές για το αίτημα που έχω κάνει και με γράφουν εντελώς.Το ποιό τραγικό απ’όλα είναι οτι σε βγάζουν και τρελό και ισχυρίζονται τα δικά τους.Σε συνδέουν απο τον ένα υπάλληλο σε άλλο χωρίς αποτέλεσμα.Απαράδεκτο.Μόνο λεφτά ξέρουν να πέρνουν.
”δεν έχω βάλει cosmote αν είναι κακή σε εξυπηρέτηση,δεν προκειται να βαλω,οποτε ενα αστερακι παρτε το
”Πουθενά <>. Ό,τι λεει ο αλγόριθμος. Λογω ανάγκης για internet πλήρωνα 47€ τον μήνα για 20g.. επιλογή μου.. αγόραζα και 10€. Ζητάω στο πέρας του συμβολαίου απεριόριστα με 37€, προσφορά που μου έβγαλε το δεύτερο νούμερο που εχω στο όνομά μου και μου απαντούν πως δεν γινεται… απεριόριστα για το νούμερο που εχετε ανάγκη με 55€ αν θέλετε…. 55€!!!!! Γελάει ο κόσμος… σύμφωνα με τις κινήσεις του λογαριασμού μπορω να τα δίνω…. ΠΟΤΕ ΞΑΝΑ,ΓΕΙΑ ΣΑΣ!!! Καλοί είμαστε δεν ειμαστε μ******
”απο τις 15/03 στο νησι της Ιου και συγκεκριμενα στη συνδεση τη δικη μου, δηλωσα οπως ειπαν απο το 13788 τη βλαβη. Βεβαια η βλαβη ειναι 3 μηνες και περισσοτερο, χωρις να θελουν να το παραδεχτουν στην cosmote. Η λεξη λυπαμαι δεν υπαρχει στο λεξικο τους. Απαραδεχτοι ειναι το λιγοτερο που μπορω να πω. Ειναι τυχεροι γιατι δεν υπαρχει αλλη εταιρεια που να μπορει να εξυπηρετησει το νησι. Δηλαδη ειναι μονοπωλιο!
”Cosmote..απλά απογοήτευση! Αν υπήρχε αρνητική βαθμολογία αυτή θα επέλεγα! Χρόνια συνδρομητές, με πολλές συνδέσεις και τώρα που μετακομιζουμε στο Χαϊδάρι, μέσα στην Αθήνα, δεν μπορεί να δημιουργήσει ακραίο δίκτυο για να μας εξυπηρετήσει. Παιδευόμαστε 3 μήνες σε κλήσεις, τελικά στο απόλυτο μηδέν. Δεχτήκαμε την λύση σταθερής μέσω GSM και έχουν το θράσος να θέλουν να μας δεσμευσουν για 2 έτη, με 10 ευρώ επιπλέον πάγιο το μήνα, και χωρίς καλό δίκτυο κινητής στην περιοχή. Αν δεν μας δεσμευσουν μας ζητούν 150€ για τον εξοπλισμό! Αισχροί το λιγότερο. Ποιος…ο ΟΤΕ…δεν μπορεί να κατασκευάσει γραμμή…με το καφαο έξω απ το σπίτι μας! Λυπάμαι για τα χρόνια που ξόδεψε ο πατέρας μου ως εργαζόμενος στον ΟΤΕ όλη του τη ζωή. Ντροπή σας. Μόνη αξιόλογη παρατήρηση για την τηλεφωνική εξυπηρετηση. Έκαναν ό,τι μπορούσαν. Ντροπή και αίσχος όμως….για το αποτέλεσμα.
”Ειναι το χειροτερο ιντερνετ στον κοσμο.Σηκωνο το σταθερο για να μηλησοκαι μου κλεινει το ιντερνετ.Ζητησαμε 100σταρα γραμμη και λενε πως δεν εχουν και σε αλλους ομως δινου.Για μενα παραμενει το χειροτερο ιντερνετ στην Ελλαδα
”Όλο βλάβες, βλάβες και βλάβες στην σταθερή. Στην κινητή, απλά δεν έχω καθόλου σήμα στο σπίτι μου. Αυτό σημαίνει ότι για να έχω κινητό στο σπίτι μου, χρησιμοποιώ το wifi calling, δηλαδή σήμα μέσω του wi fi. Όταν όμως υπάρχει βλάβη στην σταθερή, δεν έχω internet, σταθερό και ούτε κινητό. Πλήρης απογοήτευση!!
”Θα ήθελα να πω πως πέτυχα σήμερα μια κοπέλα στο 13888 που με εξυπηρέτησε στο έπακρο! Ονομάζετε Βασιλική Β κ ειλικρινά έμεινα με το στόμα ανοικτό! Η ταλαιπωρία μας πριν ηταν απερίγραπτη και μας την έλυσε αμέσως! Μακάρι να ήταν έτσι όλοι εκεί στο 13888. Εύγε κοπέλα μου!
”Η χρεωση προσθετων παγιων, οταν γινεται ανανεωση συμβολαιου, ειναι μαφιοζικη τακτικη της εταιρειας. Μας χρεωσαν + 90€ επιπλεον παγια, ενω ειχαν πληρωθει τα παγια του προηγουμενου συνβολαιου, και εχουν χρεωθει και αυτα του νεου..τα επιπλεον + 90€, ειναι αυτα που κλεβουν απο τους πελατες τους, για να το παιζουν καλοι σαμαριτες και μπρουκληδες, σε χορηγιες που κανουν..στο 11888 δεν απαντα ποτε κανεις, ειναι..διακοσμητικο, οπως και η ιδια η εταιρεια…
”Αυτοι στον οτε ειναι απατεωνες και κατακλεβουν τον κοσμο
”Πραγματικά αν έχεις κάποιο θέμα και είσαι πελάτης cosmote τότε βρίσκεσαι απλά στο έλεος του Θεού καθώς η εξυπηρέτηση είναι ανύπαρκτη!! Καλείς στο 13888 μένεις στην αναμονή άπειρο χρόνο, στο τέλος πέφτει η γραμμή και δεν μιλάς ποτέ με κανέναν για να εξυπηρετηθείς!! Πιθανόν να μην έχουν κ κανέναν και απλώς σ αφήνουν να περιμένεις στην αναμονή!! Κάκιστη υπηρεσία!!
”Καταργήσετε το τηλεφωνικό κέντρο, είναι για τα πανηγύρια. Δεν απαντάει ποτεεεεε, και τι κάνεις όταν από κατάστημα σε παραπέμπουν στο τηλεφωνικό κέντρο??? Προσευχές…
”Ήμουν χρόνια πελάτη στο δίκτυο σας είχα φύγει για ένα χρονικό διάστημα και με πεινάνε να ξανά γυρίσω πίσω
”Είναι σε εκκρεμότητα ένα ζήτημα εδώ και 5 μήνες και δεν λέει να βρεθεί λύση για αυτό
Έλεος δηλαδή
Είναι απογοήτευμενος από την cosmote αλλά που θα πάει δεν θα λήξει το συμβόλαιο μαζί με το σταθερό και αλλά τέσσερα κινητά συμβόλαια και καρτοκινητα έχω φύγει
Είμαι πολύ δυσαρεστημένη και εκνευρισμένη με την εξυπερέτηση.
”Έχω χείριστης ποιότητας ιντερντετ , ενω και στο παρελθόν είχα επικοινωνήσει για τεχνικά προβλήματα. Πραγματικά είναι απαράδεκτη , με αθλια εξυπηρετηση !
Το χειρότερο μ******. 1 ωρα και 10 λεπτά αναμονή κλήσης και μάς κλείνουν τη γραμμή. Γελοίοι.
”Και το ένα αστέρι πολύ σας είναι
”Θα ήθελα να ευχαριστήσω τον τεχνικό δικτύου απο Αλεξάνδρεια ν. Ημαθίας κ. Παναγιώτη Κ για την ευγένεια, τις γνώσεις του και την άμεση λύση του προβλήματος όπου μας είχε αφήσει εκτός σύνδεσης στο internet.
”Μακράν η χειρότερη εταιρία στην Ελλάδα. Έξι μήνες για να συνδέσουν οπτική ίνα! Μας έχουν στήσει 2 φορες σπίτι και δεν φιλοτιμήθηκε ένας να μας καλέσει για να πει ότι δεν θα ερχόντουσαν. Όσοι τεχνικοί ηρθαν αλληλοκατηγορούνται και γενικά η εταιρία κατάντησε μαύρα χάλια. Κριμα.
”Απαράδεκτη αντιμετώπιση. Μου έστειλαν δικηγορική εταιρεία είσπραξης οφειλής 123 ευρώ , μετά δύο χρόνια αλλαγής παρόχου για επιστροφή εξοπλισμού όπου ευτυχώς είχα φυλάξει το έγγραφο και όταν το επικαλέστηκα μου ζητάνε 33 ευρώ πάγια, λέγοντας ότι ο εξοπλισμός κάνει 90 ευρώ μόνο.
”Πληρώνω χωρίς να εχω ίντερνετ… τραγικοί
”Παιδιά να ζητάτε συγκεκριμένο τεχνικό, Α. Ιωάννης από digital arc.
”Μετά από 4 επισκέψεις απ’άλλους τεχνικούς,,,, επιτέλους ένας άνθρωπος και τεχνικός Μ γνώσεις!!!
Πάρτε ένα αστεράκι γιατί δεν έχει 0!
”Συνεχίζεται και παίρνετε ακατάλληλες ώρες,σας ενημερώνουμε ότι δεν θέλουμε συμβόλαιο ούτε την προσφορά σας ,και απλά μας ξαναπερνετε επόμενη μέρα από άλλο τηλ.