Δεν θέλω να γίνω κακός ή να πω κάτι κακό, αυτό που θα πω είναι ότι υπάρχει αρκετά κακή εξυπηρέτηση και φαίνεται και από τις κριτικές και από τα αστέρια τα οποία δεν ψεύδονται. Εύχομαι να βελτιωθείτε για να εξυπηρετηθεί σωστά ο κόσμος.
Aπαράδεκτοι κατά ομολογία Μην αγοράσετε τίποτα από αυτούς είναι άχρηστο. Είναι ψεύτες και αρπακολατζίδες. βασανιζουν τον κόσμο μόνο το σήμα τους αξίζει
Ότι χειρότερο καθημερινά πέφτει το ίντερνετ πληρώνει ο κόσμος 100 και 200mbs γραμμές για να πιάνει 60 και 50 απαράδεκτοι χαμένα χρήματα…εξυπηρέτηση πελατών αναμονή 1 “χρόνο ” αλλά ο λογαριασμός κάθε μήνα στην ώρα του
απαισια εξυπηρετηση,αναμονη για πανω απο 40 λεπτα (πηρα τηλεφωνω 2 φορες)
πληρωνω 100σταρα γραμμη και εχω φιλους με 25αρα σε αλλες εταιριες και εχουν καλυτερο ιντερνετ απο εμενα και 0 βοηθεια απο τους εκπροσωπους
ΑΧΡΗΣΤΗ!!!! Εδώ και τρεις μήνες που είμαι πελάτης δεν έχω τηλέφωνο και ίντερνετ στο σπίτι. Μόνιμες διακοπές. Έχει έρθει 6 φορές τεχνικός κι απλά καμαρώνει την κολώνα. Κι εγώ πληρώνω. Προχθές ο β****** που με πήρε από το 13888 για να γίνει μεταβολή γραμμής από 50αρα σε 24αρα προσπαθούσε να με πείσει ότι η 24αρα γραμμή δεν θα με καλύψει. Ενώ η 50αρα που έχω και δεν λειτούργησε ποτέ με βόλεψε! Τόσο ηλίθιοι κι ανίκανο προσωπικό. Έχω μιλήσει κι έχω κάνει καταγγελία στην ΕΕΤΤ. Κλείστε την κ*** εταιρεία επιτέλους!
Απαραδεκτοι 2 μήνες προκειμενου να εγκρίνουν για σερφαρισμα στο internet σε χωρα Ευρωπης με αποδοχη των επιπλεον χρεώσεων και δεν το ελυσαν ακομη. Η το προσωπικο ειναι ακαταλληλο η αδιαφορο. Πληρώνω παροχη υπηρεσιων που δεν ειναι σε θέση να παρεχουν.Θα τους ταιριαζε αρνιτικη Βαθμολογια .
Ο όρος ξεφτίλα αντιπροσωπεύει την εταιρεία σας…300 ευρώ το μήνα παγεια σε τηλέφωνα και τηλεοράσεις και βρίσκομαι σε αναμονή 1 ώρα και 40 λεπτά και το λεπτό από τηλέφωνο της ίδιας εταιρείας φυσικά δλδ από τηλέφωνο COSMOTE χρεώνεται 0,15 το λεπτό….ΚΛΕΙΣΤΕ ΤΟ
Εάν υπήρχε μείον θα το έβαζα. Χείριστος πάροχος. Σύνδεση τηλεφωνικής γραμμής και ίντερνετ σε ρυθμούς χελώνας. Ενώ μας πρότειναν με αίτηση επίσπευσης θα υπάρξει κάποια προτεραιότητα, με καθημερινή όχληση μας τηλεφωνικά και γραπτά, έφτασαν στο σημείο να μας πουν πως δεν έχει καταγραφεί κανένα αίτημα για επίσπευση. Δυστυχώς η κατάσταση μας έφτασε σε έξαλλη κατάσταση
Ιδανικά δεν πρέπει να πάρει ούτε ένα αστέρι αλλά δεν υπάρχει αυτή επιλογή μάλλον.Από 17 Νοέμβρη που μου έγινε τηλεφωνικώς μια προσφορά για πακέτο double play sim έως και σήμερα και έπειτα από τουλάχιστον 15 τηλέφωνα με την εταιρεία σας,ακόμη με κοροϊδεύουν ότι μπαίνω σε προτεραιότητα να περαστούν τα στοιχεία μου μιας και είναι τόσο δύσκολο να τα καταχωρήσουν από το mail που μου ζήτησαν να στείλω κ το έκανα από την πρώτη μέρα κιόλας επικοινωνίας ώστε να προχωρήσει το αίτημα. Ακόμη περιμένω όχι να τρέξει το πακέτο double play sim αλλά απλα να καταχωρίσουν τα στοιχεία μου κ σε δεύτερο χρόνο να τρέξει το αίτημα μ! Τραγική εξυπηρέτηση! αν δεν είςτε σε θέση να αναλαμβάνετε πελάτες καλό είναι να μην τρώτε το χρόνο μας. Είναι η δεύτερη τραγική αυνεργασια με την εταιρεια. Λυπάμαι πάρα πολύ που σας επέλεξα και για το κινητό μου και για σταθερή γραμμή.
COSMOTE το μεγαλείο σου!!!
Πηγαίνεις αυτοπροσώπως σε υποκατάστημα cosmote και ζητάς διακοπή σύνδεσης λόγω μετακόμισης και για επιβεβαίωση σου ζητούν ταυτότητα και ΑΦΜ.
Φεύγεις πιστεύοντας ότι έχει ολοκληρωθεί η διακοπή.
Μη κάνεις το λάθος και φύγεις εκτάκτως, άμεσα εκτός Ευρώπης για επαγγελματικούς λόγους για 8 μήνες ή πεθάνεις ή αλλάξεις κινητό, γιατί πρέπει να σε πάρουν τηλέφωνο να επιβεβαιώσουν τη διακοπή που αυτοπροσώπως ζήτησες από το υποκατάστημα. Εάν κανείς κάποιο από τα παραπάνω λάθη οι χρεώσεις στο λογαριασμό συνεχίζουν και δε διακόπτεται η σύνδεση. Έτσι εάν γυρίσεις μετά από 8 μήνες σε περιμένει χρέος, και εάν έχεις πεθάνει συνεχίζουν να χρεώνουν τον αποθανόντα.
Δώστε παραπάνω προσοχή στο customer service σας!
Φροντιστε οι τεχνικοί υπάλληλοι που συνεργάζεστε να είναι πράγματι εξειδικευμένοι στο αντικείμενο και να έχουν ιδέα από τεχνολογία!
Η δικαιολογία “είναι γιορτές και δύσκολα θα μπορέσουμε να κλείσουμε ραντεβού για να έρθει τεχνικός στο σπίτι”, είναι απλά γελοία!! Αν δεν έχετε προσωπικό να προσλάβετε, ανίκανοι!
Βρείτε το λίγο!
Αίτηση για οπτική ίνα 2/11, μας είπαν σε 15 μέρες το αργότερο θα έχει ολοκληρωθεί η διαδικασία. 1,5 μήνα μετά δεν έχουν ιδέα ποτέ θα μας φέρουν τον εξοπλισμό και να του συγχωρήσουμε που δεν ξέρουν αλλά έχουν πολύ φόρτο εργασιας, να μην ανησυχούμε όμως, κάποια στιγμή θα μας καλέσουν για να μας ενημερώσουν!! τελειως αντιεπαγγελματικο. Η εκπρόσωπος στο τηλεφωνικό κέντρο ΑΓΕΝΕΣΤΑΤΗ !!!
ΑΙΤΗΣΗ για οπτική ίνα :26/10/2023 και από τότε δεν έχουμε σε επαγγελματική στέγη ούτε ίντερνετ ούτε τηλέφωνό !!!Δύο μήνες χωρίς ίντερνετ και τηλεφωνο!!!Κάνεις από την Cosmote όσες φορές κι αν τηλεφωνήσαμε δεν ενδιαφέρθηκε να μας εξυπηρετήσει!Κρίμα που σας προτιμάμε εδώ και 27 χρόνια!Η χειρότερη εταιρεία εχετε γίνει!Έχετε χάσει την αξιοπιστία σας!Μας έχετε δημιουργήσει τεράστιο πρόβλημα στη δουλειά μας…..Ντροπή σας!!!
Καινούργια γραμμή στη cosmote για κατάστημα λιανικού εμπορίου. Το Ίντερνετ σέρνεται , κάνω αίτηση αναβάθμισης κ μετά από 2 εβδομάδες εμφανίζεται τεχνικός στο χώρο και πείραζε τον εξωτερικό πίνακα χωρίς να είμαι εγώ εκεί, υποτίθεται για να κάνει την αναβάθμιση και τελικά μπερδεύει τις γραμμές με αποτέλεσμα εγώ να μην έχω ούτε τηλ ούτε Ίντερνετ για δέκα μέρες κ συνεχίζουμε. Ο αριθμός μου εμφανίζεται σε αλλον κάτοχο ξαφνικά. Έχω πάθει τεράστια ζημιά καθώς ειναΙ καταστημα κ το τερματικό είναι εκτός λειτουργίας, όλο αυτό έγινε από ανθρώπινο λάθος αλλά αρνούνται να το διορθώσουν. Απλά απαράδεκτοι το μπέρδεμα που έγινε με τις γραμμές είναι πολύ σοβαρό.
8 μερες χωρις internet σε σπιτι οπου εργαζεται web developer και συνεχιζουμε.. Απο τις 6/12 που δηλωθηκε η βλαβη μας λενε για αποκατασταση στις 18/12!! Στην αρχη σκεφτηκα ” ενταξει..ετσι λενε αλλα θα το φτιαξουν νωριτερα”..Guess what ομως! Σημερα 14/12 κι ακομα ΤΙΠΟΤΑ. Ωρες και ΩΡΕΣ ταλαιπωριας γιατι εδω στην Κερατεα ΑΤΤΙΚΗΣ το σημα των κινητων δεν ειναι καλο! Και ειναι το μονο που εχουμε! Ενω πληρωνουμε για 50αρα συνδεση και cosmote TV και γραμμη σταθερης τηλεφωνιας το ΜΟΝΟ που εχουμε εδω κι 8 μερες ειναι τα ΚΙΝΗΤΑ μας για να ΔΟΥΛΕΨΟΥΜΕ. ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ!
Αφου δηλωθει η βλαβη δεν μπορεις να μιλησεις με ΚΑΝΕΝΑΝ. Εχεις να κανεις με bots! Στην καλυτερη μπορεις να chatαρεις με υπαλληλο μεσω του cosmote app αλλά δεν έχουν και κάτι να σου πουν!! ” Λυπούμαστε για την αναστάτωση, το βάζουμε προτεραιότητα” . ΣΟΒΑΡΑ ΤΩΡΑ; ΟΝΤΩΣ; Τριτοκοσμική η κατάστασή τους μην πούμε και χειρότερα..
Έχω στείλει αίτημα αλλαγής της διεύθυνσης μου εδώ και 20 ημέρες και καμία ανταπόκριση. Κρίμα που σας προτιμάμε για μια 20ετία… Τελικά είστε κατώτεροι των περιστάσεων..
Έχω watch up και κάνω ηλεκτρονικά μέσα απτην εφαρμογή ανανέωση. Ενώ χρεώθηκα την ανανέωση, δεν έγινε. Παίρνω το 5ψηφιο νούμερο να μιλήσω με κάποιον και με είχαν στην αναμονή 45 λεπτά. Και χρεώθηκα για το τηλεφώνημα, και δεν μπόρεσα να μιλήσω με κανέναν. ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ. Μόνο διαφημίσεις ξέρουν να κάνουν.
Ότι και να πω είναι λίγο το χαλί τους το μαύρο… έχω θέμα συνέχεια με το Ίντερνετ και δεν μπορώ να βρω κανένα στα τηλέφωνα να με βοηθήσουν…τουλάχιστον με την Vodafone βρίσκαμε έναν άνθρωπο για να μας βοηθήσει στο προβλημα μας
Το ένα αστερι είναι πολύ.80 μέρες αίτηση σε κατάστημα για κατάστημα εστίασης η οποία κόλλησε και κάναμε ξανά καινούργια αίτηση.Μας έβαλαν ως vip ραντεβού για να δικαιολογήσουν το λάθος τους αλλά πάλι δεν έκαναν σωστά την δουλεια τους και από τις 9-12 που ήταν το αργότερο να έρθει Τεχνικος έγινε 13-12.Η Κυρια M στο τηλεφωνικό κομμάτι μας διαβεβαίωσε ότι η δουλεια θα γίνει ζητώντας μας συγνώμη και 4 μέρες μετά άλλη συνάδελφος μας λεει ότι δεν έχει γίνει κάποια αίτηση.μπερδευουν τα μπούτια τους και δεν ξέρουν τι τους γίνετε.ΜΗΝ ΒΑΛΕΤΕ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ στην Εταιρια τους εκτός αν δεν θέλετε να ανοίξετε
Το ένα αστέρι είναι ίσον μείον απλά πάτησα για να μπορέσω να γράψω το σχόλιο μου.ειναι καθαρά ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ !!!!!!! Το 2013 είχα καρτοσυμβολαιο 24 μηνων με 17 ευρώ το μήνα πριν λήξει το συμβόλαιο μου στέλνουν λογαριασμό 25 ευρώ πήγα στο κατάστημα και ζήτησα το λόγο και μου είπανε ότι ανέβηκε το ΦΠΑ.Ζητησα ακύρωσα συμβολαίου και πλήρωσα για τους υπόλοιπους μήνες 125€ να ακυρωθεί το καρτοσυμβολαιο κι όπως έγινε. Από τότε έβαζα κάθε μήνα κάρτα το 2019 μου στέλνουν ξεκαφορτα μήνυμα ότι εκδόθηκε ο λογαριασμός κινητής τηλεφωνίας 631 € τους πήρα τηλ μου είπαν κάποιο λάθος θα έγινε θα σας ενημερώσουμε.Καμια ενημέρωση τον επόμενο μήνα πάλι μήνυμα λογαριασμός 824 ευρώ με προηγούμενο ανενόχλητοι 631 ευρώ.ξαναπηρα τηλ και μου λένε έχετε κάνει σύνδεση εδώ και ενάμιση χρόνο απατεώνες χωρίς να έχω υπογράψει πουθενά αλλά ούτε είχανε κάποιο καταγραφικό που να δέχομαι σύνδεση τους λέω αυτή η σύνδεση ποτέ έγινε τι λογαριασμοί είναι αυτοί βιομηχανία δεν έχω άλλα και κάθε μήνα βάζω κάρτα. Άκρη δεν έβγαλα.μιλξσα με συνήγορο πολίτη τηλεπικοινωνιων με είπε από την στιγμή που δεν έχεις υπογράψει συμβόλαιο και δεν υπάρχει καταγραφικό δεν θα πληρώσεις τίποτε.και έτσι έκανα.αλο το 2020 με ενόχλησε ένας δικηγόρος τους ότι οφείλω να πληρώσω τα 824 ευρώ λέω εγώ δεν έχω κάνει σύνδεση συμβόλαιο ποτέ και δε θα πληρώσω αυτόν τον λογαριασμό.κανω ακύρωση και το σταθερό σπιτιού προγράμματα και ιντερνετ ερχετε λογαριασμός 77 ευρώ τα πληρώνω και με στέλνουν μήνυμα να παραδώσω το ρουτερ στο κατάστημα.το παρέδωσα και πήρα και το χαρτί ότι παρέδωσα τον εξοπλισμό παρόλα αυτά με στέλνουν χαρτί ότι δεν έχω πληρώσει τα 77 ευρώ και πρόθυμο ότι δεν παρέδωσα το ρουτερ.με ξαναπήρε δικηγόρος τηλ και του λέω δεν πληρώνω τίποτα ούτε τα προσχήματα τους διότι έχω απόδειξη και από τα 77 ευρώ που πλήρωσα και αποδεικτικό χαρτί για το ρουτερ που επέστρεψα.προχθες μου στείλανε χαρτιά με δικαστικό επιμελητή μετά από 2 χρόνια και με ζητάνε να πληρώσω 1.106 ευρώ με χρέωση τα δικαστικά τους που και καλά έγινε το δικαστήριο από μεριά τους χωρίς να έχω ενημέρωση και ότι η απόφαση είναι να πληρώσω αυτό το ποσό ..Το τρελό αστείο πιο είναι?? Ότι ζήτησα προχθές τηλεφωνικός να μου στείλουν αυτά τα ποσά σε αναλυτικό λογαριασμό που χρεώθηκε ποτέ και πως που? Η απάντηση ήτανε δεν έχουμε ιστορικό πριν 2 χρόνων. Όσοι γνωστοί μου φίλοι συναδελφοι και συγγενείς έχω που είναι στην κοσμοτε παντού θα πω τι παγίδα με βάλανε να φύγουν όλοι από αυτους τους απατεώνες. Προσοχή μην δέχεστε τίποτα απόλυτος ξέρουν να εκμεταλευονται κόσμο από το θεο να το βρούνε όλοι τους .
Δεν υπαρχει χειροτερη εταιρεια,Κοντεψαμε να χασουμε την δουλεια μας χαριν στο ιντερνετ τους που εδω και εναμιση μηνα δεν δουλευει,επιβιωνουν μονο χαριν του γεγονοτος οτι ειναι μονοπωλειο σε παρα πολλες περιοχες,η εξυπυρετηση πελατων ειναι τελειως αχρηστη,αν θες να ακουσεις διαφορετικη πληροφορια καθε φορα που τηλεφωνεις και να περιμενεις πολλη ωρα ακουγωντας ηλιθιες διαφημησεις και μεγαλα λογια που δεν ισχυουν στο παραμικρο παρε τον κοσμοτε
Δεν θέλω να γίνω κακός ή να πω κάτι κακό, αυτό που θα πω είναι ότι υπάρχει αρκετά κακή εξυπηρέτηση και φαίνεται και από τις κριτικές και από τα αστέρια τα οποία δεν ψεύδονται. Εύχομαι να βελτιωθείτε για να εξυπηρετηθεί σωστά ο κόσμος.
”Aπαράδεκτοι κατά ομολογία Μην αγοράσετε τίποτα από αυτούς είναι άχρηστο. Είναι ψεύτες και αρπακολατζίδες. βασανιζουν τον κόσμο μόνο το σήμα τους αξίζει
”Ότι χειρότερο καθημερινά πέφτει το ίντερνετ πληρώνει ο κόσμος 100 και 200mbs γραμμές για να πιάνει 60 και 50 απαράδεκτοι χαμένα χρήματα…εξυπηρέτηση πελατών αναμονή 1 “χρόνο ” αλλά ο λογαριασμός κάθε μήνα στην ώρα του
”απαισια εξυπηρετηση,αναμονη για πανω απο 40 λεπτα (πηρα τηλεφωνω 2 φορες)
”πληρωνω 100σταρα γραμμη και εχω φιλους με 25αρα σε αλλες εταιριες και εχουν καλυτερο ιντερνετ απο εμενα και 0 βοηθεια απο τους εκπροσωπους
2 ωρες στην αναμονή το τμημα τεχνικής υποστήριξης το 13888 ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ .Θα κανω καταγγελια στο συνηγορο του πολιτη
”ΑΧΡΗΣΤΗ!!!! Εδώ και τρεις μήνες που είμαι πελάτης δεν έχω τηλέφωνο και ίντερνετ στο σπίτι. Μόνιμες διακοπές. Έχει έρθει 6 φορές τεχνικός κι απλά καμαρώνει την κολώνα. Κι εγώ πληρώνω. Προχθές ο β****** που με πήρε από το 13888 για να γίνει μεταβολή γραμμής από 50αρα σε 24αρα προσπαθούσε να με πείσει ότι η 24αρα γραμμή δεν θα με καλύψει. Ενώ η 50αρα που έχω και δεν λειτούργησε ποτέ με βόλεψε! Τόσο ηλίθιοι κι ανίκανο προσωπικό. Έχω μιλήσει κι έχω κάνει καταγγελία στην ΕΕΤΤ. Κλείστε την κ*** εταιρεία επιτέλους!
”Απαραδεκτοι 2 μήνες προκειμενου να εγκρίνουν για σερφαρισμα στο internet σε χωρα Ευρωπης με αποδοχη των επιπλεον χρεώσεων και δεν το ελυσαν ακομη. Η το προσωπικο ειναι ακαταλληλο η αδιαφορο. Πληρώνω παροχη υπηρεσιων που δεν ειναι σε θέση να παρεχουν.Θα τους ταιριαζε αρνιτικη Βαθμολογια .
”Ο όρος ξεφτίλα αντιπροσωπεύει την εταιρεία σας…300 ευρώ το μήνα παγεια σε τηλέφωνα και τηλεοράσεις και βρίσκομαι σε αναμονή 1 ώρα και 40 λεπτά και το λεπτό από τηλέφωνο της ίδιας εταιρείας φυσικά δλδ από τηλέφωνο COSMOTE χρεώνεται 0,15 το λεπτό….ΚΛΕΙΣΤΕ ΤΟ
”Εάν υπήρχε μείον θα το έβαζα. Χείριστος πάροχος. Σύνδεση τηλεφωνικής γραμμής και ίντερνετ σε ρυθμούς χελώνας. Ενώ μας πρότειναν με αίτηση επίσπευσης θα υπάρξει κάποια προτεραιότητα, με καθημερινή όχληση μας τηλεφωνικά και γραπτά, έφτασαν στο σημείο να μας πουν πως δεν έχει καταγραφεί κανένα αίτημα για επίσπευση. Δυστυχώς η κατάσταση μας έφτασε σε έξαλλη κατάσταση
”Ιδανικά δεν πρέπει να πάρει ούτε ένα αστέρι αλλά δεν υπάρχει αυτή επιλογή μάλλον.Από 17 Νοέμβρη που μου έγινε τηλεφωνικώς μια προσφορά για πακέτο double play sim έως και σήμερα και έπειτα από τουλάχιστον 15 τηλέφωνα με την εταιρεία σας,ακόμη με κοροϊδεύουν ότι μπαίνω σε προτεραιότητα να περαστούν τα στοιχεία μου μιας και είναι τόσο δύσκολο να τα καταχωρήσουν από το mail που μου ζήτησαν να στείλω κ το έκανα από την πρώτη μέρα κιόλας επικοινωνίας ώστε να προχωρήσει το αίτημα. Ακόμη περιμένω όχι να τρέξει το πακέτο double play sim αλλά απλα να καταχωρίσουν τα στοιχεία μου κ σε δεύτερο χρόνο να τρέξει το αίτημα μ! Τραγική εξυπηρέτηση! αν δεν είςτε σε θέση να αναλαμβάνετε πελάτες καλό είναι να μην τρώτε το χρόνο μας. Είναι η δεύτερη τραγική αυνεργασια με την εταιρεια. Λυπάμαι πάρα πολύ που σας επέλεξα και για το κινητό μου και για σταθερή γραμμή.
”COSMOTE το μεγαλείο σου!!!
”Πηγαίνεις αυτοπροσώπως σε υποκατάστημα cosmote και ζητάς διακοπή σύνδεσης λόγω μετακόμισης και για επιβεβαίωση σου ζητούν ταυτότητα και ΑΦΜ.
Φεύγεις πιστεύοντας ότι έχει ολοκληρωθεί η διακοπή.
Μη κάνεις το λάθος και φύγεις εκτάκτως, άμεσα εκτός Ευρώπης για επαγγελματικούς λόγους για 8 μήνες ή πεθάνεις ή αλλάξεις κινητό, γιατί πρέπει να σε πάρουν τηλέφωνο να επιβεβαιώσουν τη διακοπή που αυτοπροσώπως ζήτησες από το υποκατάστημα. Εάν κανείς κάποιο από τα παραπάνω λάθη οι χρεώσεις στο λογαριασμό συνεχίζουν και δε διακόπτεται η σύνδεση. Έτσι εάν γυρίσεις μετά από 8 μήνες σε περιμένει χρέος, και εάν έχεις πεθάνει συνεχίζουν να χρεώνουν τον αποθανόντα.
Δώστε παραπάνω προσοχή στο customer service σας!
”Φροντιστε οι τεχνικοί υπάλληλοι που συνεργάζεστε να είναι πράγματι εξειδικευμένοι στο αντικείμενο και να έχουν ιδέα από τεχνολογία!
Η δικαιολογία “είναι γιορτές και δύσκολα θα μπορέσουμε να κλείσουμε ραντεβού για να έρθει τεχνικός στο σπίτι”, είναι απλά γελοία!! Αν δεν έχετε προσωπικό να προσλάβετε, ανίκανοι!
Βρείτε το λίγο!
Αίτηση για οπτική ίνα 2/11, μας είπαν σε 15 μέρες το αργότερο θα έχει ολοκληρωθεί η διαδικασία. 1,5 μήνα μετά δεν έχουν ιδέα ποτέ θα μας φέρουν τον εξοπλισμό και να του συγχωρήσουμε που δεν ξέρουν αλλά έχουν πολύ φόρτο εργασιας, να μην ανησυχούμε όμως, κάποια στιγμή θα μας καλέσουν για να μας ενημερώσουν!! τελειως αντιεπαγγελματικο. Η εκπρόσωπος στο τηλεφωνικό κέντρο ΑΓΕΝΕΣΤΑΤΗ !!!
”ΑΙΤΗΣΗ για οπτική ίνα :26/10/2023 και από τότε δεν έχουμε σε επαγγελματική στέγη ούτε ίντερνετ ούτε τηλέφωνό !!!Δύο μήνες χωρίς ίντερνετ και τηλεφωνο!!!Κάνεις από την Cosmote όσες φορές κι αν τηλεφωνήσαμε δεν ενδιαφέρθηκε να μας εξυπηρετήσει!Κρίμα που σας προτιμάμε εδώ και 27 χρόνια!Η χειρότερη εταιρεία εχετε γίνει!Έχετε χάσει την αξιοπιστία σας!Μας έχετε δημιουργήσει τεράστιο πρόβλημα στη δουλειά μας…..Ντροπή σας!!!
”Καινούργια γραμμή στη cosmote για κατάστημα λιανικού εμπορίου. Το Ίντερνετ σέρνεται , κάνω αίτηση αναβάθμισης κ μετά από 2 εβδομάδες εμφανίζεται τεχνικός στο χώρο και πείραζε τον εξωτερικό πίνακα χωρίς να είμαι εγώ εκεί, υποτίθεται για να κάνει την αναβάθμιση και τελικά μπερδεύει τις γραμμές με αποτέλεσμα εγώ να μην έχω ούτε τηλ ούτε Ίντερνετ για δέκα μέρες κ συνεχίζουμε. Ο αριθμός μου εμφανίζεται σε αλλον κάτοχο ξαφνικά. Έχω πάθει τεράστια ζημιά καθώς ειναΙ καταστημα κ το τερματικό είναι εκτός λειτουργίας, όλο αυτό έγινε από ανθρώπινο λάθος αλλά αρνούνται να το διορθώσουν. Απλά απαράδεκτοι το μπέρδεμα που έγινε με τις γραμμές είναι πολύ σοβαρό.
”8 μερες χωρις internet σε σπιτι οπου εργαζεται web developer και συνεχιζουμε.. Απο τις 6/12 που δηλωθηκε η βλαβη μας λενε για αποκατασταση στις 18/12!! Στην αρχη σκεφτηκα ” ενταξει..ετσι λενε αλλα θα το φτιαξουν νωριτερα”..Guess what ομως! Σημερα 14/12 κι ακομα ΤΙΠΟΤΑ. Ωρες και ΩΡΕΣ ταλαιπωριας γιατι εδω στην Κερατεα ΑΤΤΙΚΗΣ το σημα των κινητων δεν ειναι καλο! Και ειναι το μονο που εχουμε! Ενω πληρωνουμε για 50αρα συνδεση και cosmote TV και γραμμη σταθερης τηλεφωνιας το ΜΟΝΟ που εχουμε εδω κι 8 μερες ειναι τα ΚΙΝΗΤΑ μας για να ΔΟΥΛΕΨΟΥΜΕ. ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ!
”Αφου δηλωθει η βλαβη δεν μπορεις να μιλησεις με ΚΑΝΕΝΑΝ. Εχεις να κανεις με bots! Στην καλυτερη μπορεις να chatαρεις με υπαλληλο μεσω του cosmote app αλλά δεν έχουν και κάτι να σου πουν!! ” Λυπούμαστε για την αναστάτωση, το βάζουμε προτεραιότητα” . ΣΟΒΑΡΑ ΤΩΡΑ; ΟΝΤΩΣ; Τριτοκοσμική η κατάστασή τους μην πούμε και χειρότερα..
εξυπηρετηση πελατων 0 με τονο
”αναμονη…αναμονη….αναμονη ..και πεφτει η γραμμη
Έχω στείλει αίτημα αλλαγής της διεύθυνσης μου εδώ και 20 ημέρες και καμία ανταπόκριση. Κρίμα που σας προτιμάμε για μια 20ετία… Τελικά είστε κατώτεροι των περιστάσεων..
”Έχω watch up και κάνω ηλεκτρονικά μέσα απτην εφαρμογή ανανέωση. Ενώ χρεώθηκα την ανανέωση, δεν έγινε. Παίρνω το 5ψηφιο νούμερο να μιλήσω με κάποιον και με είχαν στην αναμονή 45 λεπτά. Και χρεώθηκα για το τηλεφώνημα, και δεν μπόρεσα να μιλήσω με κανέναν. ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ. Μόνο διαφημίσεις ξέρουν να κάνουν.
”Ότι και να πω είναι λίγο το χαλί τους το μαύρο… έχω θέμα συνέχεια με το Ίντερνετ και δεν μπορώ να βρω κανένα στα τηλέφωνα να με βοηθήσουν…τουλάχιστον με την Vodafone βρίσκαμε έναν άνθρωπο για να μας βοηθήσει στο προβλημα μας
”Το ένα αστερι είναι πολύ.80 μέρες αίτηση σε κατάστημα για κατάστημα εστίασης η οποία κόλλησε και κάναμε ξανά καινούργια αίτηση.Μας έβαλαν ως vip ραντεβού για να δικαιολογήσουν το λάθος τους αλλά πάλι δεν έκαναν σωστά την δουλεια τους και από τις 9-12 που ήταν το αργότερο να έρθει Τεχνικος έγινε 13-12.Η Κυρια M στο τηλεφωνικό κομμάτι μας διαβεβαίωσε ότι η δουλεια θα γίνει ζητώντας μας συγνώμη και 4 μέρες μετά άλλη συνάδελφος μας λεει ότι δεν έχει γίνει κάποια αίτηση.μπερδευουν τα μπούτια τους και δεν ξέρουν τι τους γίνετε.ΜΗΝ ΒΑΛΕΤΕ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ στην Εταιρια τους εκτός αν δεν θέλετε να ανοίξετε
”Δεν σέβεται τον πελάτη. Δεν τους ελέγχει κανένας. Είναι ασύδοτοι.
”Το ένα αστέρι είναι ίσον μείον απλά πάτησα για να μπορέσω να γράψω το σχόλιο μου.ειναι καθαρά ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ !!!!!!! Το 2013 είχα καρτοσυμβολαιο 24 μηνων με 17 ευρώ το μήνα πριν λήξει το συμβόλαιο μου στέλνουν λογαριασμό 25 ευρώ πήγα στο κατάστημα και ζήτησα το λόγο και μου είπανε ότι ανέβηκε το ΦΠΑ.Ζητησα ακύρωσα συμβολαίου και πλήρωσα για τους υπόλοιπους μήνες 125€ να ακυρωθεί το καρτοσυμβολαιο κι όπως έγινε. Από τότε έβαζα κάθε μήνα κάρτα το 2019 μου στέλνουν ξεκαφορτα μήνυμα ότι εκδόθηκε ο λογαριασμός κινητής τηλεφωνίας 631 € τους πήρα τηλ μου είπαν κάποιο λάθος θα έγινε θα σας ενημερώσουμε.Καμια ενημέρωση τον επόμενο μήνα πάλι μήνυμα λογαριασμός 824 ευρώ με προηγούμενο ανενόχλητοι 631 ευρώ.ξαναπηρα τηλ και μου λένε έχετε κάνει σύνδεση εδώ και ενάμιση χρόνο απατεώνες χωρίς να έχω υπογράψει πουθενά αλλά ούτε είχανε κάποιο καταγραφικό που να δέχομαι σύνδεση τους λέω αυτή η σύνδεση ποτέ έγινε τι λογαριασμοί είναι αυτοί βιομηχανία δεν έχω άλλα και κάθε μήνα βάζω κάρτα. Άκρη δεν έβγαλα.μιλξσα με συνήγορο πολίτη τηλεπικοινωνιων με είπε από την στιγμή που δεν έχεις υπογράψει συμβόλαιο και δεν υπάρχει καταγραφικό δεν θα πληρώσεις τίποτε.και έτσι έκανα.αλο το 2020 με ενόχλησε ένας δικηγόρος τους ότι οφείλω να πληρώσω τα 824 ευρώ λέω εγώ δεν έχω κάνει σύνδεση συμβόλαιο ποτέ και δε θα πληρώσω αυτόν τον λογαριασμό.κανω ακύρωση και το σταθερό σπιτιού προγράμματα και ιντερνετ ερχετε λογαριασμός 77 ευρώ τα πληρώνω και με στέλνουν μήνυμα να παραδώσω το ρουτερ στο κατάστημα.το παρέδωσα και πήρα και το χαρτί ότι παρέδωσα τον εξοπλισμό παρόλα αυτά με στέλνουν χαρτί ότι δεν έχω πληρώσει τα 77 ευρώ και πρόθυμο ότι δεν παρέδωσα το ρουτερ.με ξαναπήρε δικηγόρος τηλ και του λέω δεν πληρώνω τίποτα ούτε τα προσχήματα τους διότι έχω απόδειξη και από τα 77 ευρώ που πλήρωσα και αποδεικτικό χαρτί για το ρουτερ που επέστρεψα.προχθες μου στείλανε χαρτιά με δικαστικό επιμελητή μετά από 2 χρόνια και με ζητάνε να πληρώσω 1.106 ευρώ με χρέωση τα δικαστικά τους που και καλά έγινε το δικαστήριο από μεριά τους χωρίς να έχω ενημέρωση και ότι η απόφαση είναι να πληρώσω αυτό το ποσό ..Το τρελό αστείο πιο είναι?? Ότι ζήτησα προχθές τηλεφωνικός να μου στείλουν αυτά τα ποσά σε αναλυτικό λογαριασμό που χρεώθηκε ποτέ και πως που? Η απάντηση ήτανε δεν έχουμε ιστορικό πριν 2 χρόνων. Όσοι γνωστοί μου φίλοι συναδελφοι και συγγενείς έχω που είναι στην κοσμοτε παντού θα πω τι παγίδα με βάλανε να φύγουν όλοι από αυτους τους απατεώνες. Προσοχή μην δέχεστε τίποτα απόλυτος ξέρουν να εκμεταλευονται κόσμο από το θεο να το βρούνε όλοι τους .
”Η χειρότερη εταιρεία που υπάρχει είναι κλέφτες και απατεώνες
”Δεν υπαρχει χειροτερη εταιρεια,Κοντεψαμε να χασουμε την δουλεια μας χαριν στο ιντερνετ τους που εδω και εναμιση μηνα δεν δουλευει,επιβιωνουν μονο χαριν του γεγονοτος οτι ειναι μονοπωλειο σε παρα πολλες περιοχες,η εξυπυρετηση πελατων ειναι τελειως αχρηστη,αν θες να ακουσεις διαφορετικη πληροφορια καθε φορα που τηλεφωνεις και να περιμενεις πολλη ωρα ακουγωντας ηλιθιες διαφημησεις και μεγαλα λογια που δεν ισχυουν στο παραμικρο παρε τον κοσμοτε
”