Cosmote Αξιολογήσεις πελατών

Βαθμολογία 1.5 από 454 κριτικές

Στοιχεία εταιρίας

Πληροφορίες για Cosmote:

Ένας κόσμος, καλύτερος για όλους.

Μετάβαση στον ιστοτόπο
Βαθμολογήστε την επιχείρηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

454 κριτικές για “Cosmote

  1. Πραγματικά ένα χάος, ένα μπαχαλο. Σε συνδέουν από το ένα τμήμα στο άλλο και στο τέλος πέφτει η γραμμή!!! Εκνευριστικοι και άσχετοι υπάλληλοι!!

  2. Αγγελική Π.

    Μέσα στον Αύγουστο υπήρχαν αρκετές διακοπές ίντερνετ και στο ερώτημα μας ποιο ήταν το πρόβλημα , μας είπαν να φύγουμε από την κοσμοτε!
    Έπειτα ήθελα μια βοήθεια με τον τρόπο πληρωμής της κινητής τηλεφωνίας και η επικοινωνία έγινε μέσω chat , έστειλαν μήνυμα ότι την επόμενη φορά που θα χρειαστώ πληροφορίες να τις βρω μέσω της εφαρμογής και όχι με επικοινωνία μέσω chat!
    Απαράδεκτοι. Πραγματικά αν δεν μπορείτε να εξυπηρετήσετε, να την κλείσετε την εταιρεία!

  3. Panagiotis O.

    Πλήρης ασυνεννοησία…. Πραγματικά απορώ το 2025 με τόση τεχνολογία… Πώς καταφέρνει να τα χετε χαμένα!!! Ενα μήνα περιμένω για μεταφορά τηλεφώνου με πολλές επικοινωνίες και λάθη τους. Απογοήτευση απ’ την εταιρεία έχει χάσει το κύρος της

  4. ΑΘΑΝΑΣΙΑ Ρ.

    Κάναμε αίτηση για νέα σύνδεση στις 23/7. Μας είπαν ότι ήθελε 7 με 10 εργάσιμες μέρες. Πέρασε 1 μήνας και, όπου στο διάστημα αυτό έπρεπε να καλώ εγώ και να τους ρωτάω κι όχι να ενημερώνουν εκείνοι. Προφανώς και το 13888 χρεώνει για την υπηρεσία και ο λογαριασμός τηλεφώνου ήρθε + 30 ευρω. Έστειλαν μήνυμα για ραντεβού στο οποίο όμως δεν εμφανίστηκαν πότε. Μετά από πολύωρη επικοινωνία με το 13888 και μετά απο πολλά καθησυχαστικά λόγια, μου λέει μια τελικά το ραντεβού σας ακυρώθηκε και το επόμενο διαθέσιμο είναι στις 19/9. Θα πρέπει δηλαδή να περιμένω κι άλλο για δικό τους λάθος κι αντί να το διορθώσουν άμεσα λένε περίμενε κι άλλο. Δυστυχώς το έχουν δει μονοπώλιο. Αν είχα την δυνατότητα θα έφευγα. Κανένας επαγγελματισμός. Η λύση ήταν μόνο καθησυχαστικά δωράκια και λόγια του αέρα.

  5. ΝΟΝΑ Κ.

    Πολύ καλή εξυπηρέτηση ανταποκρίθηκαν αμέσως και τους ευχαριστούμε πολύ

  6. Μετά από χρόνια επέστρεψα στην cosmote γιατι στο νέο τοπο διαμονής μου, υποτίθεται είχε καλύτερο σήμα.
    Δυστυχώς έχω απογοητευτεί πλήρως γιατί λόγω δικών τους λαθών δεν είχα 1-2 μήνες τηλέφωνο ούτε σταθερό ούτε κινητό και οι λογαριασμοί έρχονταν κανονικά. Επίσης προσπαθώ να αλλάξω ένα σύμφωνο από το επίθετο μου στους λογαριασμούς, μετά από δεκαετίες, πάλι λόγω δικού τους λάθους και πάλι άκαρπες οι προσπάθειες ενώ έχουν την ταυτότητα μου μήνες τώρα.
    Ας μη σχολιάσουμε τις χρεώσεις στην εξυπηρέτηση πελατών, κάτι που σε άλλη εταιρεία όχι μόνο δεν υφίσταται αλλά σε καλούν οι ίδιοι δωρεάν.
    Πλήρης απογοήτευση.

  7. ΜΑΡΙΑ Κ.

    40 λεπτά αναμονή απαράδεκτη και τα προϊόντα σας τα πιο ακριβά ,απο το Πάσχα το internet όλο πέφτει αλλά εμείς πληρώνουμε το λογαριασμού κανονικά ,το μόνο καλό οι υπάλληλοι σας που όταν καταφέρουμε να μιλήσουμε είναι πολύ ευγενικοί και εξυπηρετικοί.Ωρα για αλλαγή εταιρείας

  8. Stella Anifantaki A.

    Στο 13888 ακούς το μήνυμα “όλες οι γραμμές κατειλλημένεςς, δοκιμάστε αργότερα”!!!

  9. Με έχουν καταχρεώσει σε αυτό το νούμερο, παίρνω τηλέφωνο, δεν το σηκώνουν ποτέ, και παίζει μουσική αναμονής. Κανονικά οι κλήσεις στο 13888 θα έπρεπε να είναι δωρεάν! Επίσης θα έπρεπε κάποιος να σηκώνει το τηλέφωνο! Τα chatbot δεν εξυπηρετούν σε σύνθετα θέματα! Εκεί χρειάζεται να μιλήσεις με εκπρόσωπο! Και οι εκπρόσωποι στην cosmote είναι άφαντοι!

  10. Απαράδεκτοι!!!!!!
    2η φορά μέσα στον Αύγουστο χωρίς σταθερό, χωρίς internet
    Δεν μπορείς να μιλήσεις σε κάποιον & το chat απαντήσεις τυποποιημενες
    Καλύτερα σε κάποια άλλη εταιρεία, θα πληρώνω λιγότερα με την ίδια ανύπαρκτη εξυπηρέτηση

  11. Λύδια Α.

    Αν δεν έπαιρναν τηλέφωνο κάθε 10 λεπτά με αυτοματοποιημένο ηχητικό μήνυμα για να τους βαθμολογήσω για 10-15 ερωτήσεις, μπορεί να είχα βαθμολογήσει και καλύτερα. Ποιος τους έχει δώσει το προνόμιο να παίρνουν, να το κλείνεις γιατί εκείνη τη στιγμή δε μπορείς, να παίρνουν πάλι σε 10 λεπτά, ξανά να το κλείνεις, ξανά να παίρνουν, μέχρι να το σηκώσεις για να ακούσεις ένα αυτοματοποιημένο μήνυμα? Οι εταιρίες
    ( όλες, και οι εισπρακτικές τους) είναι παράνομο να καλούν πάνω από 2 φορές εντός 2 ημερών ακόμη και αν χρωστάς χρήματα, πόσο μάλλον στην περίπτωση μου, που δεν χρωστάω, απλά πήγα σε φυσικό κατάστημα να κάνω σύνδεση για ίντερνετ.

  12. Αλφρέδος Σ.

    Εξαιρετική εξυπηρέτηση από την κα Σ στην COSMOTE!
    Ήταν ευγενική, με άκουσε με προσοχή και μου έδωσε άμεση και ξεκάθαρη λύση στο θέμα μου, δείχνοντας πραγματικό ενδιαφέρον και επαγγελματισμό. Τέτοιες εμπειρίες κάνουν τη διαφορά – μπράβο στην COSMOTE για το στέλεχος της!

  13. Σταυρούλα Σ.

    1.ο Με πήρε η κοπέλα τηλέφωνο από την cosmote για προσφορά ίντερνετ στο σταθερό.
    Και ρωτάω την κοπέλα: γνωρίζεται σε τι άνθρωπο αναφέρεστε που εχει αυτο το σταθερο? Απάντηση δεν πήρα. Της φωτοτυπία της ταυτότητας για ποιο λόγο την έχετε? Την ξαναρωτάω το ίδιο…μου λέει όχι δε γνωρίζω.
    Κορίτσι μου το σταθερό αυτό είναι στη μαμά μου ετών 85 ….
    Θέλεις να μου πεις τι να το κάνει το πιο γρηγορο ίντερνετ με οπτικη ινα?
    2ο. Στην ανανέωση συμβόλαιο σε κατάστημα δεν έδιναν επιλογή ανανέωσης του ίδιου σταθερού χωρίς να βάλω οπτική ίνα. ευτυχως πήρα στα κεντρικά τηλέφωνο και εκεί ξαφνικά βρήκαν πρόγραμμα απλή ανανέωση. Ήμουν έτοιμη να διακοψω, σε άλλο παροχο με άλλο σταθερό τηλέφωνο.
    Cosmote εκπαιδεύεται το προσωπικό σας πριν μας πάρει τηλέφωνο, να μας βλέπετε σαν ανθρώπους κ όχι σαν κέρδο

  14. Ελένη Α.

    Πήρα τηλέφωνο το 13888 και σε αρκετά μικρό χρονικό διάστημα μίλησα με υπάλληλο με εξυπηρέτησε μια ευγενική κυρία που δυστυχώς δεν εμαθα το όνομά της. Τηλεφώνησα για ένα μπέρδεμα που έγινε με το cosmote TV. Θα ήθελα να ευχαριστήσω την κοπέλα για την άψογη συνεργασία και υπομονή που είχε!

  15. Me Ε.

    Χάλια δίκτυο κινητής στη Χαλκιδική. Πλακώσανε μιλιούνια βαλκάνιοι και οι ταχύτητες στα τάρταρα – αν μπορέσεις να συνδέσεις. Οι υποδομές σε σχέση με πέρσι μάλλον οι ίδιες. Τα magenta χρωματάκια και τα Telekom σας μαράνανε. Κλείστε το να πάει στο διάολο….

  16. Mrz T.

    Το online chat τραγικό. 10 προσπάθειες για να μιλήσω με εκπρόσωπο γιατί όλο με πέταγε σε links για να λύσω το πρόβλημα μόνη μου. Να μη μιλήσω καλύτερα και για το 13888… 1 ώρα στην αναμονή (αφού πάλεψα και εκεί για να συνδεθώ με εκπρόσωπο) και ακόμα περιμένω! Κλείστε το καλύτερα!

  17. Κακός που δεν έχετε αρνητικό πρόσημο μου ζητήσετε 250€για να κάνω μεταφορά συμβολαίου απαράδεκτοι

  18. Λαμπρινή Ν.

    Άθλια εταιρεία,ειδικά στο 13888 άστο δεν ξέρουν τι τους γίνεται.περνουν για δουλειά ότι χειρότερο υπάρχει.

  19. Ποπη Π.

    Αν μπορούσα να βάλω -5 αστράκια, θα τα εβαζα. Παιδιά κλείστε το μαγαζί, δεν έχει νόημα να υπάρχει Δηλαδή αν δεν πάω σε κατάστημα, δεν πρόκειται να τελειώσω δουλειά . Καρεβαστε ρολά και πεστε είμαστε με άδεια.

  20. Φάνης Λ.

    Για ένα μήνα συνεχόμενα κάθε μέρα πέφτει το ίντερνετ και το DSL κανα 5-10 φορές και δεν μπορούν να το φτιάξουν να δουν το φταίει

  21. Theano Michail M.

    Απαράδεκτοι! Μια μετατροπή καρτοσυμβολαίου σε απλή καρτοκινητη και μας γαννιάσανε! Μιλήσαμε με πόσους εκπροσώπους και άλλα αντί άλλων. Ο ένας προσπαθούσε να σώσει την κατάσταση του προηγούμενου αλλά πάντα ως δια μαγείας ξεχνούσαν πάντα κάποια σημαντική λεπτομέρεια. Χρεώσεις, δεσμεύσεις, αυτόματη επιλογή πακέτων. Χωρίς διευκρινίσεις. Αναρωτιέμαι γιατί λέγεται εξυπηρέτηση! Προσωπικά θα αλλάξω πάροχο!

  22. Chris M.

    Σε φάση αδειών είναι και ότι τεχνικό θέμα υπάρχει το πάνε με Ρυθμό χελώνας. Παίρνεις τηλέφωνο για βλάβη στο wifi internet έως 300 (διακοπές δικτύου, καθυστερήσεις κλπ)ρωτάνε τα κλασικά κι εσύ τους λες ποιο είναι το πρόβλημα και στο τέλος θα σε πούνε θα γίνει έλεγχος και θα σε καλέσουν.Από το 13888 και μετά περνάει μια εβδομάδα χωρίς κλήση, στέλνεις mail τίποτα και από εκεί αναγκάζεσαι να πας μετά από 25 ημέρες κατάστημα,,τους λες για όλα αυτά,τους δείχνεις βίντεο με αποδείξεις με την βλάβη,παίρνουν τηλέφωνο στα κεντρικά, παίρνουν μετά από δύο τρεις ημέρες από εκεί και σε ρωτάνε τα πάντα και εσύ τους λες αναλυτικά τι γίνεται.Και ξεκινάει η διαδικασία με ελέγχους δικτύου κ.ο.κ.. και ακόμη περιμένουμε.Καλα το πάμε.Αν δεν υπάρχει οπτική ίνα έτσι είναι.

  23. Jihn Μ.

    Με έβαλαν να υπογράψω συμβόλαιο σταθερής,μου ζήτησαν να καταβάλλω εγγύηση το οποίο και Έλενα και μετά θυμήθηκαν να μου πουν ότι δεν υπάρχει χωρητικότητα στην περιοχή μου. Και ενώ έστειλα τα δικαιολογητικά που μου ζήτησαν με ταλαιπωρούν ακόμα και δεν μου επιστρέφουν την εγγύηση. Αναγκαστικά θα κινηθώ νομικά για να πάρω πίσω τα χρήματα μου.

  24. Eirini Z.

    Απαράδεκτοι!!! Πληρώνω για internet για το οποίο δεν έχω (ταχύτητα 4-5 mgbps) !!! φυσικά στην περιοχή δεν υποστηρίζεται οπτική ίνα και όταν τους έκανα παράπονα με πήραν τηλέφωνο για να πουλήσουν internet 5g με 30 ευρώ τον μήνα!!!!! Για μια υπηρεσία που ήδη πληρώνω !!!!!! Κρατάνε παρωχημένο το δίκτυο για να τα παίρουν από άλλες υπηρεσίες! Λοποδύτες!!!!! Αν υπήρχε μείον στην βαθμολογία θα το έβαζα

  25. Gkionis Ioannis I.

    ντροπη σας μονο αυτο εχω να πω και καλεστε με !!!!