Καταγγελία για Αδυναμία Πρόσβασης στο Διαδίκτυο σε Περιαγωγή και Πλημμελή Εξυπηρέτηση από ΠάροχοΜε την παρούσα επιθυμώ να καταγγείλω τον πάροχο…
ΠΡΟΣΟΧΉ ΠΡΟΣΟΧΉ !!!!!!!!!!ΜΕΓΑΛΟΑΠΑΤΕΩΝΑΣ,!!!!!!!! Αν υπάρχει ΟΣΚΑΡ ΑΠΑΤΕΩΝΑ,ΛΑΜΟΓΙΟΥ και ΨΕΎΤΗ σίγουρα απονέμεται στο ΝΙΚΟ Χ.Με κορόιδευε μήνες και μήνες ,δεν σηκώνει…
Απαράδεκτοι... Συνέχεια κάνουν διακοπές ρεύματος λογω βλάβης σε Δήμο της Αττικής με αποκορύφωμα την σημερινή ημέρα που έχουμε 45 βαθμούς…
Το ύφακι της εξυπηρέτησης από πού κι ως που; Λανθασμένη πληροφορηση, transfer από το ένα τμήμα στο άλλο, αναμονες. Ανύπαρκτοι…
Έκανα το λάθος να παραγγείλω μια τηλεόραση την 1η Ιούνιου. Τα χρήματα μπήκαν στον λογαριασμό τους την ίδια μέρα. 53…
απαραδεκτοι σε ολα 11 μηνεσ χωρισ σταθερο και ιντερνετ η απαντηση τουσ ολα ειναι ενταξει.προχωρησα σε καταγγελια στην επιτροπή τηλε επικοινωνιών μονο ετσι ακουνε
Γελοίοι..περίμενα για νέα σύνδεση από τις 8.30 ωσς τις 15.16…ενω το ραντεβού ήταν 8.30 ως 12.00!!!! ..σε ένα σπίτι άδειο…χωρίς καν να φιλοτιμηθουν να μου τηλεφωνήσουν για καθυστέρηση…!!!
Η αξιολόγησή μου αφορά σε υπάλληλο της Cosmote , στην τηλεφωνική εξυπηρέτηση.
Η Κυρία Α Παρασκευή είναι ένα κόσμημα για την εταιρία. Ευγένεια συνέπεια, κατάρτηση και αποτελεσματικότητα, είναι προσόντα που την χαρακτηρίζουν!
Ήμουν τυχερή που με εξυπηρέτησε και η Cosmote ακόμη περισσότερο που ανήκει στο προσωπικό της.
Σας ευχαριστώ Κα Α και εύχομαι η εταιρία σας, να γνωρίζει και να αναγνωρίζει τις ικανότητές σας!
Αθλια εξυπηρετηση! Απο το Σεπτεμβρη εχουμε κανει αιτηση για οπτικη ινα. Ηρθαν περασαν την γραμμη ενα μηνα μετα και απο τοτε περιμενουμε να ερθουν να συνδεσουν τα καλωδια μεσα στο σπιτι. Αφου καναμε ποσα αιτηματα στα καταστήματα μα πηρα τηλεφωνο αρχες Δεκεμβρη για να ερθουν 24 Δεκεμβρη να μας τα βαλουν. Εμεις φυσικα και δε μπορουμε γτ δε θα ειμαστε σπιτι και φυσικα δε μπουσαν αλλη μερα και ουτε να κλεισουν ραντεβου αλλη μερα μονο να μας παρουν τηλεφωνο απο τις 7 Γεναρη. Ολοι ξερουμε πως θα παει αυτο.
Καλησπέρα θέλω να σας δώσω συγχαρητήρια σε όλους σας για την πανέμορφη διαφήμιση που βάλατε φέτος για τα Χριστούγεννα καλές με υγεία σε όλους σας και στης οικογένειές σας🫶💎❤️♥️💘💝❤️🔥❤️🔥🌟
Μας παιδευουν 3 μήνες για να έρθουν να τοποθετήσουν οπτική ίνα. Ήρθε συνεργειο πριν ένα μήνα, δεν είχαν τα κατάλληλα εργαλεία και φύγανε.. μας είπαν θα έρθουν με τα κατάλληλα εργαλεία και θα την τοποθετήσουν.
Ένα μήνα μετά και μετά από 7 τηλεφωνικές επικοινωνίες που προκάλεσα, στις οποίες μου λέγανε ότι θα προωθήσουν το ζήτημα… Σήμερα μίλησα με το συνεργείο και μου είπαν ότι δεν μπορούν να το αναλάβουν..
Απαράδεκτοι!!! Και ο παροχος πλήρως αναξιόπιστος…
Πραγματική απόγνωση!
Άθλια συμπεριφορά! Απορριπτική. Καταλαβαίνω ότι είναι δύσκολη δουλεια και εκνευρίζονται αλλά αν δεν μπορούν να την κάνουν σωστά ας αλλάξουν δουλειά!! Δεν φταίμε σε τίποτα να τους ανεχόμαστε!!! Ντροπή!
Δεν μου έχει δώσει λύσει κανείς στο πρόβλημα της επιχείρησης εδώ και ενα μήνα!! Αναλώνουμε ώρες ολόκληρες από το ωράριο εργασίας μας στην αναμονή και αντιμετωπίζουμε πρόβλημα στην λειτουργία του γραφείου μας εξ’ αιτίας τους! να μην αναφέρω τα mail στα οποία δεν έχω λάβει απάντηση
Δεν υπάρχει εξυπηρέτηση πελατών !!
Όπως πολλές υπηρεσίες στην Ελλάδα, και η Cosmote δεν είναι μια εταιρεία που μπορείς να βασιστείς και να εμπιστευτείς. Είναι μια εταιρεία που ποτέ δεν αναγνωρίζει ότι έχει συμβάλει η και έχει προκαλέσει το πρόβλημα! Ο πελάτης Φταίει πάντα και ο πελάτης θα πληρώσει! Η εξυπηρέτηση των πελατών δεν είναι κάτι που πράττουνε ή τους ενδιαφέρει. Για πάνω από 3 χρόνια πλήρωνα WIFI χωρίς να έχω WIFI σε ένα διαμέρισμα 65 μ. Κατηγορήθηκαν οι τοίχοι μου οι καθρέφτες μου από που βγαίνει ο ήλιος και το φεγγάρι και η λύση τους ήταν να πάω να ξοδέψω περισσότερα χρήματα για να πάρω μια επέκταση WIFI. Το τελευταιο μου συμβάν μου διπλασίασαν τον λογαριασμό του κινητού μου γιατί δεν ανανέωσα το συμβόλαιο λένε. Τα τελευταία 5 χρόνια έκανα ανανέωση και των δύο συμβολαίων μαζί! Αυτήν την φορά με πήραν στο τηλέφωνο και μου έκαναν την ανανέωση αυτοί! Πίστεψα ότι έκαναν και τις δύο ανανεώσεις. Αν δεν!!!παίρνω τον πρώτο λογαριασμό αυξημένο ενώ είμαι στην Αμερική δεν καταλαβαίνω το γιατί αλλά τον πλήρωσα μέχρι να έρθω πίσω έρχεται και ο δεύτερος αυξημένος. Πάω στο Γερμανό και μια πολύ «ευγενική» κοπέλα μου είπε βασικά ότι το πρόβλημα είναι μόνο δικό μου και εαν δεν χρειάζομαι κάτι άλλο να της αδειάσω την γωνιά! «Εμείς μπορεί να κάναμε λάθος, μου είπε πολύ λογικά αλλά είναι δικιά σου ευθύνη να μας ειδοποιήσεις» . Τα υπόλοιπα δεν την ενδιαφέρουν! Ούτε μια συγγνώμη. Φταίχτης είμαι μόνο εγώ που δεν μπήκα στο διαδίκτυο μετά το τηλεφώνημα να δω ότι όλα ήταν σωστά! Φταίχτης είναι επίσης και η διαφθορά του κράτους που αφήνει μονοπώλια να ταλαιπωρούν τον κόσμο και ακόμη πιο χειρότερο που στην Ελλάδα δεν υπάρχουν προστατευμένα και ανακηρυγμένα τα δικαιώματα του καταναλωτή! Μπάχαλο όλη η χώρα !
Έχω υπογράψει συμβόλαιο απο τις 12·111-2024 με την cosmote διότι ήμουν δυσαρεστημένη από τον προηγούμενο πάροχο,, αλλα δυστηχως οι άνθρωποι δεν είναι επαγγελματίες!! Έχει περάσει σχεδόν ένας μήνας κ δεν έχω καμία ενημέρωση, εν έτη 2024 έχουν αφήσει δυο ηλικιωμένους ανθρώπους χωρίς σταθερό κ Ίντερνετ,, λυπάμαι πολυ!!
Απαράδεκτο τηλεφωνικό κέντρο με τις αναμονές. Πρόκειται για εταιρική σύνδεση σταθερού και ίντερνετ. Υπερβολική καθυστέρηση στα τηλεφωνικά κέντρα της εταιρείας θα έπρεπε οι εταιρικοί πελάτες να έχουν προτεραιότητα.
Έχω κανει αίτηση μεταφοράς γραμμής στις 15/10/24 στην εντός Αττικής. Σήμερα 03/12/24 ακόμα άκρη δεν έχω βγάλει. Κρίμα και είμαι 14 χρόνια cosmote. Ακόμα η γραμμή έρχεται μαζί και ο τεχνικός. Με οπτική ίνα ήδη στο σπίτι. Δεν μπορώ να βρω άκρη με κανέναν. Ξεφτίλες
H εταιρεία έχει αναθέσει την εξυπηρέτηση πελατών σε chat bot, οπότε όταν αυτά δεν κατανοούν το αίτημα, γιατί προφανώς δεν είναι επαρκώς εκπαιδευμένα, κλείνουν τη συζήτηση. Τελικά, ο πελάτης δεν εξυπηρετείται. Για αυτό μακρυά!
Θέλουμε να ευχαριστήσουμε τον κύριο Γιάννη Β Από την τεχνική εξυπηρέτηση Για τον επαγγελματισμό Και την βοήθεια του σε τρία τεχνικά προβλήματα τα οποία είχαμε και τα επέλυσε όλα .Μπράβο στην Cosmote που έχει επιλέξει τέτοιους συνεργάτες στην τεχνική εξυπηρέτηση ευχαριστούμε πολύ Κ Γιώργος Χ Μαρία
Για επιστροφη 4.85 ευρω απο τηλ.που εκλεισε λογω θανατου επρεπε να παω στο καταστημα τρεις φορες.την πρωτη φορα μου ζητησαν πιστοποιητικο θανατου κ εγγυητερων συγγενων.Παρολο που τα ειχα προσκομισει ηδη μια φορα οταν εκανα διακοπη τηλ.Τα πηγα .Αλλα κ παλι δεν ηταν ενταξει.Η δευτερη υπαλληλος μου ζητησε κ αλλα χαρτια.Επρεπε να παω κ αλλα χαρτια απο πρωτοδικειο κ υπευθυνη δηλωση οτι συμφωνουσε η συγγενης που ειχε ηδη πεθανει..
Καθε υπαλληλος ζηταγε κ αλλα.Ας ενημερωσουν τους υπαλληλους τους τι πρεπει να ζητανε απο την πρωτη φορα που παει ο πελατης.κ να μη ταλαιπωρουν τον κοσμο.ειδικα για τετοια ποσα..Μια διακοπη σε ολες τις δυνδεσεις που εχω μαλλον θαναι προβλημα σε αυτους κ οχι σε μενα
Είναι απαράδεκτο δείχνει τα πιο αδιάφορα ματς του νβα και το σημερινό αγώνα που είναι ο πιο κρίσιμος Μποστον σελτικσ εναντίον καβαλιερσ δεν το δείχνει απλά απαράδεκτο
Ο Μ στο τμήμα πωλήσεων της Cosmote θα πρέπει να αλλάξει επάγγελμα! Με ταλαιπωρήσε 2 μήνες για να αλλάξω το καρτοκινητο μου σε συμβόλαιο, βάζοντας μου άλλο λάθος πρόγραμμα σε σχέση με αυτό που είχαμε συμφωνήσει και ενώ υποσχέθηκε αμέτρητες φορές να το διευθετήσει με έχει αφήσει με το λάθος πρόγραμμα χωρίς καμία πρόθεση να το διορθώσει. Έχω αφήσει αίτημα να με καλέσει και δεν έκανε καν τον κόπο !!!!!+ απαράδεκτο!
Μόνο να στα παίρνουν ξέρουν! Μας έχουν τρελάνει με κάτι οπτικές ίνες, μας πείσανε να βάλουμε και το Ίντερνετ είναι χειρότερο! Δεν πιάνει σε όλο το σπίτι και κάνει συνέχεια διακοπές. απελπισία…
Ενώ χρησιμοποιώ την Cosmote πολλά χρόνια τα τελευταία 2 χρόνια παρατηρώ ότι προσπαθούν να σου φάνε λεφτά με το παραπάνω. Μέχρι στιγμής δεν ασχολιομουν. Αλλά από σήμερα θα βρω άλλον τρόπο, να αλλάξω εταιρεία με την οποία να συνεργάζομαι γτ είναι πραγματικά απαράδεκτοι! Η συγκεκριμένη εταιρεία αν μπορούσε θα σου έτρωγε όλα τα λεφτά από τον τραπεζικό σου λογαριασμό! Τόσο φιλάργυροι και ανέντιμοι είναι! +Αλλάζουν πακέτα. Σου λένε αν ανανεώσεις οποιαδήποτε φοιτητικό διατηρείς τον προηγούμενο χρόνο για ομιλίας σου. Ανανεώνω μόνο GB γτ προφανώς δεν θέλω να πληρώνω 13 ευρώ απ’ τα 10 που έδινα. Περνάει ο χρόνος και χάνω όλον τον χρόνο ομιλίας. Σαν δεν φτάνει τα λεφτά που είχα χρησιμοποιήσει να κατέβουν πολύ πιο κάτω με αποτέλεσμα να βάλω αλλά 13 ευρώ στον λογαριασμό μου αυτόν τον μήνα. Απαράδεκτοι απλά.. αποζημίωση δίνουν; Αποκλείεται
απαραδεκτοι σε ολα 11 μηνεσ χωρισ σταθερο και ιντερνετ η απαντηση τουσ ολα ειναι ενταξει.προχωρησα σε καταγγελια στην επιτροπή τηλε επικοινωνιών μονο ετσι ακουνε
”Αξιολογώ καθαρά για ένα παιδί στην εξυπηρέτηση πελατών ΟΤΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ βοήθησε απίστευτα πολύ με το πρόβλημα π αντιμετώπιζα
”Γελοίοι..περίμενα για νέα σύνδεση από τις 8.30 ωσς τις 15.16…ενω το ραντεβού ήταν 8.30 ως 12.00!!!! ..σε ένα σπίτι άδειο…χωρίς καν να φιλοτιμηθουν να μου τηλεφωνήσουν για καθυστέρηση…!!!
”Η αξιολόγησή μου αφορά σε υπάλληλο της Cosmote , στην τηλεφωνική εξυπηρέτηση.
”Η Κυρία Α Παρασκευή είναι ένα κόσμημα για την εταιρία. Ευγένεια συνέπεια, κατάρτηση και αποτελεσματικότητα, είναι προσόντα που την χαρακτηρίζουν!
Ήμουν τυχερή που με εξυπηρέτησε και η Cosmote ακόμη περισσότερο που ανήκει στο προσωπικό της.
Σας ευχαριστώ Κα Α και εύχομαι η εταιρία σας, να γνωρίζει και να αναγνωρίζει τις ικανότητές σας!
Αθλια εξυπηρετηση! Απο το Σεπτεμβρη εχουμε κανει αιτηση για οπτικη ινα. Ηρθαν περασαν την γραμμη ενα μηνα μετα και απο τοτε περιμενουμε να ερθουν να συνδεσουν τα καλωδια μεσα στο σπιτι. Αφου καναμε ποσα αιτηματα στα καταστήματα μα πηρα τηλεφωνο αρχες Δεκεμβρη για να ερθουν 24 Δεκεμβρη να μας τα βαλουν. Εμεις φυσικα και δε μπορουμε γτ δε θα ειμαστε σπιτι και φυσικα δε μπουσαν αλλη μερα και ουτε να κλεισουν ραντεβου αλλη μερα μονο να μας παρουν τηλεφωνο απο τις 7 Γεναρη. Ολοι ξερουμε πως θα παει αυτο.
”Καλησπέρα θέλω να σας δώσω συγχαρητήρια σε όλους σας για την πανέμορφη διαφήμιση που βάλατε φέτος για τα Χριστούγεννα καλές με υγεία σε όλους σας και στης οικογένειές σας🫶💎❤️♥️💘💝❤️🔥❤️🔥🌟
”Μας παιδευουν 3 μήνες για να έρθουν να τοποθετήσουν οπτική ίνα. Ήρθε συνεργειο πριν ένα μήνα, δεν είχαν τα κατάλληλα εργαλεία και φύγανε.. μας είπαν θα έρθουν με τα κατάλληλα εργαλεία και θα την τοποθετήσουν.
”Ένα μήνα μετά και μετά από 7 τηλεφωνικές επικοινωνίες που προκάλεσα, στις οποίες μου λέγανε ότι θα προωθήσουν το ζήτημα… Σήμερα μίλησα με το συνεργείο και μου είπαν ότι δεν μπορούν να το αναλάβουν..
Απαράδεκτοι!!! Και ο παροχος πλήρως αναξιόπιστος…
Πραγματική απόγνωση!
Άθλια τηλεφωνική εξυπηρέτησε πελατών !!
”Άθλια συμπεριφορά! Απορριπτική. Καταλαβαίνω ότι είναι δύσκολη δουλεια και εκνευρίζονται αλλά αν δεν μπορούν να την κάνουν σωστά ας αλλάξουν δουλειά!! Δεν φταίμε σε τίποτα να τους ανεχόμαστε!!! Ντροπή!
”Δεν μου έχει δώσει λύσει κανείς στο πρόβλημα της επιχείρησης εδώ και ενα μήνα!! Αναλώνουμε ώρες ολόκληρες από το ωράριο εργασίας μας στην αναμονή και αντιμετωπίζουμε πρόβλημα στην λειτουργία του γραφείου μας εξ’ αιτίας τους! να μην αναφέρω τα mail στα οποία δεν έχω λάβει απάντηση
”Δεν υπάρχει εξυπηρέτηση πελατών !!
Όπως πολλές υπηρεσίες στην Ελλάδα, και η Cosmote δεν είναι μια εταιρεία που μπορείς να βασιστείς και να εμπιστευτείς. Είναι μια εταιρεία που ποτέ δεν αναγνωρίζει ότι έχει συμβάλει η και έχει προκαλέσει το πρόβλημα! Ο πελάτης Φταίει πάντα και ο πελάτης θα πληρώσει! Η εξυπηρέτηση των πελατών δεν είναι κάτι που πράττουνε ή τους ενδιαφέρει. Για πάνω από 3 χρόνια πλήρωνα WIFI χωρίς να έχω WIFI σε ένα διαμέρισμα 65 μ. Κατηγορήθηκαν οι τοίχοι μου οι καθρέφτες μου από που βγαίνει ο ήλιος και το φεγγάρι και η λύση τους ήταν να πάω να ξοδέψω περισσότερα χρήματα για να πάρω μια επέκταση WIFI. Το τελευταιο μου συμβάν μου διπλασίασαν τον λογαριασμό του κινητού μου γιατί δεν ανανέωσα το συμβόλαιο λένε. Τα τελευταία 5 χρόνια έκανα ανανέωση και των δύο συμβολαίων μαζί! Αυτήν την φορά με πήραν στο τηλέφωνο και μου έκαναν την ανανέωση αυτοί! Πίστεψα ότι έκαναν και τις δύο ανανεώσεις. Αν δεν!!!παίρνω τον πρώτο λογαριασμό αυξημένο ενώ είμαι στην Αμερική δεν καταλαβαίνω το γιατί αλλά τον πλήρωσα μέχρι να έρθω πίσω έρχεται και ο δεύτερος αυξημένος. Πάω στο Γερμανό και μια πολύ «ευγενική» κοπέλα μου είπε βασικά ότι το πρόβλημα είναι μόνο δικό μου και εαν δεν χρειάζομαι κάτι άλλο να της αδειάσω την γωνιά! «Εμείς μπορεί να κάναμε λάθος, μου είπε πολύ λογικά αλλά είναι δικιά σου ευθύνη να μας ειδοποιήσεις» . Τα υπόλοιπα δεν την ενδιαφέρουν! Ούτε μια συγγνώμη. Φταίχτης είμαι μόνο εγώ που δεν μπήκα στο διαδίκτυο μετά το τηλεφώνημα να δω ότι όλα ήταν σωστά! Φταίχτης είναι επίσης και η διαφθορά του κράτους που αφήνει μονοπώλια να ταλαιπωρούν τον κόσμο και ακόμη πιο χειρότερο που στην Ελλάδα δεν υπάρχουν προστατευμένα και ανακηρυγμένα τα δικαιώματα του καταναλωτή! Μπάχαλο όλη η χώρα !
”Έχω υπογράψει συμβόλαιο απο τις 12·111-2024 με την cosmote διότι ήμουν δυσαρεστημένη από τον προηγούμενο πάροχο,, αλλα δυστηχως οι άνθρωποι δεν είναι επαγγελματίες!! Έχει περάσει σχεδόν ένας μήνας κ δεν έχω καμία ενημέρωση, εν έτη 2024 έχουν αφήσει δυο ηλικιωμένους ανθρώπους χωρίς σταθερό κ Ίντερνετ,, λυπάμαι πολυ!!
”Απαραδεκτοι!!!!!!!
”Περιμενα τουλαχιστον μιαμιση ωρα και δεν το σηκωσαν ποτε!!!
Ντροπη!!!
Κακή εξυπηρέτηση πελατών
”Τηλεφωνική γραμμή μονιμως κατειλημμένη
Απαράδεκτο τηλεφωνικό κέντρο με τις αναμονές. Πρόκειται για εταιρική σύνδεση σταθερού και ίντερνετ. Υπερβολική καθυστέρηση στα τηλεφωνικά κέντρα της εταιρείας θα έπρεπε οι εταιρικοί πελάτες να έχουν προτεραιότητα.
”Έχω κανει αίτηση μεταφοράς γραμμής στις 15/10/24 στην εντός Αττικής. Σήμερα 03/12/24 ακόμα άκρη δεν έχω βγάλει. Κρίμα και είμαι 14 χρόνια cosmote. Ακόμα η γραμμή έρχεται μαζί και ο τεχνικός. Με οπτική ίνα ήδη στο σπίτι. Δεν μπορώ να βρω άκρη με κανέναν. Ξεφτίλες
”Απαραδεκτη εταιρία κινητής τηλεφωνίας. Αναπροσαρμογη συμβολαιων με το ετσι θέλω. Παράλληλα μείωση των Gb. Σε μία νύχτα πρέπει να πληρώσεις τριπλάσια.
Αλλαγή σε άλλη εταιρία άμεσα
”H εταιρεία έχει αναθέσει την εξυπηρέτηση πελατών σε chat bot, οπότε όταν αυτά δεν κατανοούν το αίτημα, γιατί προφανώς δεν είναι επαρκώς εκπαιδευμένα, κλείνουν τη συζήτηση. Τελικά, ο πελάτης δεν εξυπηρετείται. Για αυτό μακρυά!
”Θέλουμε να ευχαριστήσουμε τον κύριο Γιάννη Β Από την τεχνική εξυπηρέτηση Για τον επαγγελματισμό Και την βοήθεια του σε τρία τεχνικά προβλήματα τα οποία είχαμε και τα επέλυσε όλα .Μπράβο στην Cosmote που έχει επιλέξει τέτοιους συνεργάτες στην τεχνική εξυπηρέτηση ευχαριστούμε πολύ Κ Γιώργος Χ Μαρία
”Για επιστροφη 4.85 ευρω απο τηλ.που εκλεισε λογω θανατου επρεπε να παω στο καταστημα τρεις φορες.την πρωτη φορα μου ζητησαν πιστοποιητικο θανατου κ εγγυητερων συγγενων.Παρολο που τα ειχα προσκομισει ηδη μια φορα οταν εκανα διακοπη τηλ.Τα πηγα .Αλλα κ παλι δεν ηταν ενταξει.Η δευτερη υπαλληλος μου ζητησε κ αλλα χαρτια.Επρεπε να παω κ αλλα χαρτια απο πρωτοδικειο κ υπευθυνη δηλωση οτι συμφωνουσε η συγγενης που ειχε ηδη πεθανει..
”Καθε υπαλληλος ζηταγε κ αλλα.Ας ενημερωσουν τους υπαλληλους τους τι πρεπει να ζητανε απο την πρωτη φορα που παει ο πελατης.κ να μη ταλαιπωρουν τον κοσμο.ειδικα για τετοια ποσα..Μια διακοπη σε ολες τις δυνδεσεις που εχω μαλλον θαναι προβλημα σε αυτους κ οχι σε μενα
Πέντε μέρες χωρίς ίντερνετ από έναν κεραυνό στα Ιωάννινα και ακόμα οι τεχνικοί τους εργάζονται λέει για την αποκατάσταση…
”Είναι απαράδεκτο δείχνει τα πιο αδιάφορα ματς του νβα και το σημερινό αγώνα που είναι ο πιο κρίσιμος Μποστον σελτικσ εναντίον καβαλιερσ δεν το δείχνει απλά απαράδεκτο
”Ο Μ στο τμήμα πωλήσεων της Cosmote θα πρέπει να αλλάξει επάγγελμα! Με ταλαιπωρήσε 2 μήνες για να αλλάξω το καρτοκινητο μου σε συμβόλαιο, βάζοντας μου άλλο λάθος πρόγραμμα σε σχέση με αυτό που είχαμε συμφωνήσει και ενώ υποσχέθηκε αμέτρητες φορές να το διευθετήσει με έχει αφήσει με το λάθος πρόγραμμα χωρίς καμία πρόθεση να το διορθώσει. Έχω αφήσει αίτημα να με καλέσει και δεν έκανε καν τον κόπο !!!!!+ απαράδεκτο!
”Μόνο να στα παίρνουν ξέρουν! Μας έχουν τρελάνει με κάτι οπτικές ίνες, μας πείσανε να βάλουμε και το Ίντερνετ είναι χειρότερο! Δεν πιάνει σε όλο το σπίτι και κάνει συνέχεια διακοπές. απελπισία…
”Ενώ χρησιμοποιώ την Cosmote πολλά χρόνια τα τελευταία 2 χρόνια παρατηρώ ότι προσπαθούν να σου φάνε λεφτά με το παραπάνω. Μέχρι στιγμής δεν ασχολιομουν. Αλλά από σήμερα θα βρω άλλον τρόπο, να αλλάξω εταιρεία με την οποία να συνεργάζομαι γτ είναι πραγματικά απαράδεκτοι! Η συγκεκριμένη εταιρεία αν μπορούσε θα σου έτρωγε όλα τα λεφτά από τον τραπεζικό σου λογαριασμό! Τόσο φιλάργυροι και ανέντιμοι είναι! +Αλλάζουν πακέτα. Σου λένε αν ανανεώσεις οποιαδήποτε φοιτητικό διατηρείς τον προηγούμενο χρόνο για ομιλίας σου. Ανανεώνω μόνο GB γτ προφανώς δεν θέλω να πληρώνω 13 ευρώ απ’ τα 10 που έδινα. Περνάει ο χρόνος και χάνω όλον τον χρόνο ομιλίας. Σαν δεν φτάνει τα λεφτά που είχα χρησιμοποιήσει να κατέβουν πολύ πιο κάτω με αποτέλεσμα να βάλω αλλά 13 ευρώ στον λογαριασμό μου αυτόν τον μήνα. Απαράδεκτοι απλά.. αποζημίωση δίνουν; Αποκλείεται
”