Παραγγελία κουζίνας πριν δύο εβδομάδες. Μου έρχεται email ότι πάει η παραγγελία μου σε εταιρεία κούριερ για μεταφορά, για πολλές…
Cosmodata Αξιολογήσεις πελατών
Πληροφορίες για Cosmodata:
Οι καλύτερες τιμές σε υπολογιστές, hardware, λάπτοπ, αναλώσιμα, περιφερειακά, λογισμικό και αλλα. Άμεση αποστολή σε όλη τη Ελλάδα. Εγκατάσταση Δικτύων και περιφερειακών, service PC και φορητών υπολογιστών.
Μετάβαση στον ιστοτόπο
Παραγγελία κουζίνας πριν δύο εβδομάδες. Μου έρχεται email ότι πάει η παραγγελία μου σε εταιρεία κούριερ για μεταφορά, για πολλές μέρες έψαχνα την παραγγελία μου η cosmodata έλεγε ότι έχει παραλαβει η εταιρία κούριερ και η εταιρία κούριερ έλεγε ότι είναι στην cosmodata , απαράδεκτη συμπεριφορά από cosmodata καμία διάθεση να βοηθήσουν και μετά από άπειρα τηλεφωνήματα τελικά ήταν σε οδηγό της cosmodata και πήγαινε βόλτες τόσες μέρες.
”Πήγα στο κατάστημα του Πειραιά αγόρασα ένα κινητό τους ρώτησα αν έχει και προστατευτικό μου είπανε όχι και μου είπαν θα μου βάλουν. Μου βάλαμε το κινητό μέσα στη συσκευασία και μου το δώσανε εκείνη τη στιγμή μου είπαν ότι είναι εντάξει. Επειδή έπρεπε να φύγω δεν το πρόσεξα μετά που το είδα δεν μου είχαν βάλει προστατευτικό γυαλί οθόνης παρά ένα πλαστικό. Μου πήρανε λεφτά για κάτι που δεν αξίζει δεν θα ξαναπάω ποτέ να αγοράσω τίποτα. Είναι απατεώνες.
”Απαράδεκτη εξυπηρέτηση. Μεγάλη καθυστέρηση
”Γενικως απαραδεκτοι… Δυστυχως … Οταν ανοιγεις μονο την συσκευασια και διαπιστωνεις οτι δεν ειναι αυτο που θελεις και ζητας επιστροφη.. σου απαντουν οτι εκδοθηκε τιμολογιο λες και τα πιστωτικα καταργηθηκαν.. περα απο αυτο σου στελνουν και ενα φιρμανι για εμπορικη πολιτικη επιστροφων… Δηλαδη αν βαλουν ενα ζελοτειπ για να κλεισει η συσκευσια ενω δεν εχει πειραχθει απολυτως τιποτε απο το περιεχομενο … ο επομενος πελατης θα δει την συσκευασια και οχι το περιεχομενο… ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ
”Παραγγελία 95€ για Αρτεμιδα. Μου ζητάνε 13.30 συν εξοδα αντικαταβολής, για την αποστολή Αρτεμιδα αττικής. Ενώ σήμερα που παρέλαβα ποσόν 150€ τα μεταφορικά λιγότερα.Απάντηση τους ήταν ότι δεν είσαστε εντός Αθήνας, για αυτό.
”Ουδέν πότε.
‘Εκανα την παραγγελία 14/10/2025 μου ήρθε το πρώτο ενημερωτικό με τον κωδικό παραγγελίας που αναφέρει ότι θα ακολουθήσει επόμενο email με την αποστολή της παραγγελίας. Να σημειώσω ότι τα προϊόντα ήταν άμεσα διαθέσιμα στο site τους.
”20/10/2025 τους καλώ και μου λένε ότι η παραγγελία έχει τιμολογηθεί και έχει φύγει για την box now και ότι δεν μπορούν να κάνουν κάτι. Τους καλώ πάλι για να ζητήσω το tracking number και μου λένε ότι τελικά έκαναν λάθος και η παραγγελία δεν έφυγε διότι περίμενουν ένα προιόν απο τον προμηθευτή τους, για το οποίο φυσικά δέν με ενημέρωσαν εξαρχής καθώς το θέμα μου είναι ότι φεύγω την επόμενη εβδομάδα στο εξωτερικό.
Τελικά συμφωνώ για αλλαγή του προιόντος που είναι σε έλλειψη και πληρώνω την διαφορά.
21/10/2025 ακόμα δέν έχει σταλεί η παραγγελία.
5/8/2025 – Παρήγγειλα 2 usbc to usbc καλώδια, ακριβά σχετικά, γύρω στο 20ρικο. Πλήρωσα 5.5 ευρώ elta courier, ήρθαν μετά από μια εβδομάδα και τα παράτησαν και σε κατάστημα ΕΛΤΑ. ούτε καν courier. Επιεικώς απαράδεκτοι
”Αγοράσαμε μια καρέκλα γραφείου (8/8/2025)μας ήρθε με καθυστέρηση και ελάττωμα στο χερούλι πήραμε τηλέφωνο ενημερώσαμε δεν έγινε τίποτα σε τηλεφωνική επικοινωνία η απάντηση ήταν περιμένουμε ενημέρωση από τον προμηθευτή ώσπου είχαν περάσει 3 εβδομάδες και δεν είχε γίνει τίποτα ούτε ενημέρωση από κάποιον, οπότε πήραμε τηλέφωνο και ζητήσαμε προϊστάμενο η απάντηση ήταν ο προϊστάμενος είναι διακοπές και θα έρθει την άλλη εβδομάδα (!!!) Και η κοπέλα που ήταν στην γραμματεία στις 19 Αυγούστου πρωί μετά από την επιμονή μας να μιλήσουμε με κάποιον υπεύθυνο μας έκλεισε το τηλέφωνο στην μούρη και σε επόμενες τηλεφωνικές προσπάθειες μας την ίδια μέρα μας έκλεινε την γραμμή βλέποντας προφανώς τον αριθμό….. δεν θα αγοράσουμε τίποτα άλλο πότε από αυτούς γιατί πολύ απλά είναι ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΕΣ ΟΧΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙ
”Στις 2-8-2025 αγόρασα laptop το οποίο έπρεπε να παραδοθεί με courier στην Καστοριά. Το laptop υποτίθεται ότι ήταν άμεσα διαθέσιμο οπότε η παράδοσή του εντός Ελλάδας θα ήταν θέμα δύο, τριών ημερών. Μετά την τρίτη μέρα, επικοινώνησα μαζί τους και τους είπα ότι πρέπει να έχω παραλάβει οπωσδήποτε μέχρι τις 11-8-2025 (10 μέρες μετά την παραγγελία μου) καθώς φεύγω για εξωτερικό. Με διαβεβαίωσαν ότι θα έχει φτάσει μέχρι τότε, αφού πρώτα μου είπαν ότι δεν είχε φύγει ακόμη. Δύο μέρες αργότερα, ξαναπήρα και τους παρακάλεσα να το στείλουν (ακόμη δεν το είχαν παραδώσει προς αποστολή). Τελικά το παρέδωσαν προς αποστολη Παρασκευή απόγευμα. Είπα ωραία, θα είναι εδώ Δευτέρα. Αμ δε…Δευτέρα τα ΕΛΤΑ μου είπαν ότι δεν τους το έχει παραδώσει ακόμη η easy-mail. Συμπέρασμα: ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ
”Απαράδεκτοι… χάλια μην ασχολείστε
”Παρήγγειλα έναν ανεμιστήρα στις 20 Ιουλίου 25. Μετά από 4 ημέρες, Πέμπτη, έστειλα μέιλ υπενθύμισης. Μετά από λίγο έλαβα τηλεφώνημα ότι λόγω όγκου δεν είναι δυνατή η box παράδοση και πρέπει να καταβαλλω ακόμη δύο ευρώ για μεταφορική(η γυφτιά!!!). Τους εξήγησα ότι είναι δικό τους πρόβλημα αλλά επέμεναν για τα δύο ευρώ!!! Τελικά παρέλαβα τον ανεμιστήρα σήμερα, 5 Αυγουστου, μετά, από 16 ημέρες!!! Τραγικααααα!!!
”Ό,τι χειρότερο, παρηγγειλα στυλο Parker και ήρθε χωρίς το μελάνι. Αφού επικοινώνησα και έστειλα φωτογραφίες και ότι άλλο ζήτησαν μετά από δέκα μέρες και τρία τηλέφωνα από πλευράς μου για να ενημερωθώ σχετικά, ακόμη περιμένω να επικοινωνήσουν μαζί μου
”Αγόρασα έναν φορτιστή για MacBook υποτίθεται original και όχι μεταχειρισμένο απο την ιστοσελίδα τους , μου ήρθε χωρίς την συσκευασία του σε ένα απλό χάρτινο κουτί. Ο φορτιστής φαινόταν να έχει χρησιμοποιηθεί και ήταν και χαλασμένος!!..τον έστειλα πίσω με Acs βέβαια δεν δέχτηκαν να πληρώσουν τα μεταφορικά και δεν έγινε ποτε η επιστροφή έπειτα επικοινώνησα μαζι τους και επέμεναν πως τα 13 ευρω για ένα δέμα λίγων γραμμαρίων ειναι δικα μου έξοδα φυσικά και μου ειπαν να το εστελνα πισω με box now οπως το παρέλαβα κατι που δεν μου ειχαν πει εξαρχής για να μην χρεωθώ μεταφορικά…αφου εψαξα αν ειναι εφικτη η επιστροφη με box now τελικα δεν ηταν για τον καταστημα τους!!!! εν τελη προτιμω να το παρω πισω ακομα και το μισο χαλασμένο γιατι με αυτα που διαβάζω αναρωτιέμαι αν θα έπαιρνα τα χρήματα μου πισω!!!! ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ
”Αυτη ΔΕΝ ειναι εταιρεια ειναι ΑΠΑΤΗ μακρια,μακρια
”μου παρεδωσαν υπολογηστη με οθονη σπασμενη .Αφου ζητουσαν διαφορα φωτογραφιες της οθονης φωτογραφιες της συσκευασιας με την υποσχεση οτι ολα αυτα χριαζονται για να αντικαταστησουν την οθονη και αφου ο ενας με εστελνε στον αλλο κοκ, στο τελος (μετα απο μια εβδομαδα)μου ειπαν οτι η ασφαλιστικη τους δεν καλυπτει την ζημια!!!!!! με απλα λογια μου εφαγαν τα χρημματα!!
Δεν προκειται ομως να το αφησω θα καταθεσω αγωγη εναντιον τους και θα κοινοποιησω σε ολους τους αρμοδιους φορεις ποσο ξεφτυλες ειναι
Δεν ειναι τυχαια και τα αλλα αρνητικα σχολια που τους βριζουν και τους αποκαλουν απατεωνες
” cosmodata -easy mail – elta courier. Επιεικής Απαράδεκτοι ως απ’ την αρχή έως το τέλος. Δεν πήρα καν επιβεβαίωση της παραγγελίας . Παραγγελια έγινε τη προηγούμενη χρονιά ,έφυγε στις 30/12/24 από Αθήνα για επαρχία με αγνώστων συμφερόντων ταχυμεταφορικη και την 8/1/2924 και ώρα 16.30 χωρίς προηγούμενη οποιαδήποτε ενημέρωση η ΕΛΤΑ courier ως συνεργαζόμενη ταχυμεταφορική προσπάθησε να μου παραδώσει την παραγγελία η οποία ήταν με αντικαταβολή. Εν έτη 2025 από Αθήνα για Κομοτηνή πληρώνεις δέμα κούριερ κι έρχεται σε 10 μέρες κι ενώ τα προϊόντα φαινόταν διαθέσιμα. Απαράδεκτες αμφότερες εταιρείες. Δεν συνιστώ επ ουδενί καμία απ’ τις εταιρίες.Φυσικά δεν παρέλαβα την παραγγελία και ούτε πρόκειται. Και θα ακολουθήσει και καταγγελία στον συνήγορο του καταναλωτή.
”Απαράδεκτη συμπεριφορά από την πόρτα του καταστήματος, μέχρι και το τέλος του. Μηδενική γνώση προϊόντων, χρηματοδοτήσεων του προσωπικού. Τα προϊόντα που δεν είναι καινούργια τα πουλάνε χωρίς αναβαθμίσεις έτσι ώστε, να μην μπορείς να δουλέψεις τον υπολογιστή που αγόρασες και σου επιβάλουν να πληρώσεις 40 την αναβάθμιση για να μπορείς να δουλέψεις το προϊόν. Εγώ αγόρασα ένα all in one Mac με λογισμικό που είχαν εγκατεστημένο του 2017 και μου ζήτησαν 40€ για να το κάνουν σε τελευταία έκδοση. Καλύτερα πουλάνε ακόμη και τον αέρα που μπορεί να αναπνεύσεις εκεί μέσα. Γνώμη μου καλύτερα να δώσετε τα λεφτά σας σε καταστήματα της πλατείας ομόνοιας από αλλοδαπούς παρά να ξοδέψετε χρήματα στην εν λόγο εταιρία περισσότερο support θα βρείτε στην ομόνοια απλά ντροπή τους
”Cosmodata
”Αίσχος
Αγόρασα μια μεταχειρισμένη οθόνη 24άρα Samsung και μετά απο δύο ημέρες η οθόνη άρχισε να σβήνει στα καλά καθούμενα.
Πήρα τηλέφωνο και μου είπαν να την στείλω πίσω.
Την έστειλα πίσω, χρεώθηκα courier, και μετά απο δυο ημέρες με παίρνει τηλέφωνο μια κοπελιά και μου λέει ότι η οθόνη ΔΕΝ έχει κανένα πρόβλημα.
Λέω “δεν μπορεί με κοροϊδέυουν”
Ζήτησα να μου τη στείλουν πίσω, ξανά χρεώθηκα courier (μένω εκτός Αθηνών)
και το αποτέλεσμα στα δυο λεπτά που την σύνδεσα με το PC έσβησε.
Καλά μου λέγαν να μην ασχοληθώ καθόλου με την Cosmodata θα χάσεις και το χρόνο σου αλλά και τα χρήματά σου.
Είχαν δίκιο τη να πω ……..
Αγόρασα πριν 5 ημέρες ένα πληκτρολόγιο που δεν πρόσεξα ότι δεν είχε Ελληνικά. Ήρθα να το αντικαταστήσω Αλλά δεν το Αλλάζουν γιατί ανοίχτηκε καί μου είπαν ότι για να το πάρουν πίσω θα κρατήσουν το 20% της Αξίας του. Απάτη Αλητεία
”Είχα αγοράσει ένα pc Lenovo μόνο την μονάδα ανακατασκευή υποτίθεται με windows 10 home με προηγούμενο καρτελάκι επάνω windows VISTA το οποίο το είδα αργότερα. Στους 2 μήνες έπαθε βλάβη μαύρη οθόνη (δεν με ενημέρωσαν ποτέ τι έπαθε) και αφού είχε 6 μήνες εγγύηση το πήγα και το επισκεύασαν ή το άλλαξαν δεν το έμαθα αυτό διότι οι εξηγήσεις τους ήταν μπερδεμένες. Βέβαια μετά από πολλές ερωτήσεις μήπως κάτι έκανα λάθος,μήπως το χτύπησα κλπ. Το δούλεψα ελάχιστα και το χρησιμοποιούσα σπάνια λόγω λάπτοπ. Ξαφνικά πάλι τα ίδια και το κόστος επισκευής δυσανάλογο. Η βλάβη σκληρός δίσκος! Αγόρασα άλλον από την cosmodata τιμή προσφοράς 18.5 € νομίζω αλλά χρεώθηκε 21.5€ διότι τέλος η προσφορά. Σε 3 μέρες ο δίσκος off!! Και ρωτάω εγώ να ξαναπάω ή να μην ξαναπατήσω και να ασχοληθώ με κάποιον σοβαρό τεχνικό – πωλητή? Μάλλον το δεύτερο! Άτομο που δούλευε αρκετό καιρό εκεί και έφυγε γέλαγε και μου είπε πόσο κορόιδα είμαστε. Αυτά για το κατάστημα στη Στουρνάρη. Για τα άλλα δεν γνωρίζω.
”