ACS Courier Αξιολογήσεις πελατών

Βαθμολογία 1.21 από 919 κριτικές

Στοιχεία εταιρίας

Πληροφορίες για ACS Courier:

Η ACS Ταχυδρομικές Υπηρεσίες Μ.Α.Ε.Ε., εταιρεία του Ομίλου Quest, λειτουργεί στην Ελληνική αγορά από το 1981 και αποτελεί την ηγέτιδα εταιρεία στο χώρο της, διακινώντας ετησίως πάνω από 60 εκατομμύρια αποστολές, από το σύνολο των υπηρεσιών της (courier και post).

Μετάβαση στον ιστοτόπο
Βαθμολογήστε την επιχείρηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

919 κριτικές για “ACS Courier

  1. Αγγελικη Σ.

    Έβαλα 1 αστέρι γιατί δεν υπάρχει μηδενικό.
    Απαράδεκτοι και σ’εξυπηρετηση παράδοσης δέματος και σε συνομιλία μ’ εκπρόσωπο.
    Τετάρτη μου στέλνουν δέμα με ορθοπαιδικο υλικό από Γλυφάδα και με συμφωνία να μου παραδοθεί στο σπίτι έως Παρασκευή το αργότερο.
    Πέμπτη μου έρχεται μηνυμα στο κινητό να πάω να παραλάβω από το κατάστημα Χαϊδαρίου το πακετάκι μου(μένω Αιγάλεω).
    Μιλάω μ’εκπροσωπο κι εξηγώ ότι αν μπορούσα να πάω να παραλάβω θα πήγαινα και στο κατάστημα στην Γλυφάδα και δεν θα χρεωνομουν συν 20 ευρώ έξοδα.
    Η υπάλληλος δεν θέλει ν’ ακούσει αρχικά και μου λέει με υφακι, “σταματήστε εγώ μιλάω τωρα*.
    Αφου είπε ότι έχουν φόρτο εργασίας και θα παραλάβω έπειτα από εβδομάδα και πάνω της λέω…”σταματήστε γιατί τώρα μιλάω εγω”.
    Εξηγώ ότι δεν μπορώ να μετά κινηθώ γιατί μου είναι απαραίτητο το συγκεκριμένο προϊόν.
    Έπειτα από κάποια λεπτά έριξε τον τόνο της φωνής και μου είπε πως θα προσπαθήσει να παραλάβω.
    Όντως ήρθε το δέμα σήμερα 24/11/2023 αλλά μετά από σύγχυση και στενοχώρια.
    Σε παλαιότερη αποστολή εγγράφου (χρονοωκσ 2010)προς στρατόπεδο της Λήμνου κι ενώ πλήρωσα 12 ευρώ ώστε να παραδοθεί εντός 48ωρου ,ο φάκελος δεν έφτασε ποτέ στα χέρια του παιδιού μου, (κινδύνεψε να χάσει την εγγραφή του στο πανεπιστήμιο γιατί δεν μπόρεσε να παραλάβει το φάκελο).
    Ευτυχώς είχε καλό διοικητή που του έδωσε άδεια και ήρθε στα χρονικά περιθώρια που είχε.
    Τα 12 ευρώ φυσικά δεν μου τα επέστρεψαν ποτέ, ο φάκελος με προσωπικά δεδομένα του παιδιού χάθηκε κι ενώ ενημέρωσα την υπεύθυνη στα κεντρικά δεν έδωσε καμία εξήγηση.
    Τραγικοί κι απαραδεκτοι το λιγότερο.

  2. Απαράδεκτοι ..3 φορες με ανάγκασαν να πάω σε κατάστημα να παραλάβω το δέμα μου …και τοις 3 φορες ήμουν σπίτι , τους περίμενα και δεν χτύπησαν κουδούνι , ούτε κάλεσαν ..η χειρότερη Εταιρια πλέον .

  3. Χριστίνα Τ.

    Κλείστε επιτέλους! Η εταιρεία σας δεν κάνει για μεταφορική. Είστε το λιγότερο ακατάλληλοι. Άχρηστοι, ψεύτες και τεμπέληδες

  4. Χρύσα Ρ.

    Δεν υπάρχει έλεγχος. Οι οδηγοί απλα γράφουν ότι ήρθαν και δεν πέρασαν ποτε. ΒΑΛΤΕ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ, ή μην αναλαμβάνετε τόσες μεταφορές.

  5. Αλέξανδρος Α.

    Έιμαι σίγουρος ότι είναι η χειρότερη εταιρεία στον κλάδο. Σχεδόν πάντα καθυστερεί και δεν φέρνει τα δέματα στον χρόνο που αυτή ορίζει. Όταν προσπαθήσει κάποιος να πάρει τηλέφωνο θα βρεί απέναντί του ένα τηλ κέντρο που θα τον αφήσει σε 20+ λεπτα αναμονή και εαν καταφέρεις να περιμένεις τόση ώρα θα σου πούνε χαζαμάρες και οτι εχουν πολύ δουλειά και δεν προλαβαίνουν αλλα και δεν γνωρίζουν πότε θα παραλάβεις το δέμα σου. Μακρυά της

  6. αλεξανδρος π.

    απαραδεκτη ” εταιρεια” . ακομα και τα μ******* λειτουργουν πολυ καλυτερα απο αυτην. ακομα και το δημοσιο. αν ειναι δυνατον. η εταιρεια αυτη εχει στα ταμεια της επισιμο χαρτι που γραφει οτι η παραδοση θα γινει σε 1 εργασιμη ημερα. δεν απαιτω να ερθει σε 1 ημερα ας την πληρωνω γιαυτο. αλλα μιλαμε οτι ειναι τοσο αχρηστη και ανικανη να κανει πραξη αυτα που υποσχεται που δεν μπορεις να το πιστεψεις. σχεδον σε καθε συναλαγη που υποχρεωτικα εχω μαζι της. τωρα εδω και 2 μερες εχει φυγει το δεμα απο τα κεντρο διαλογης ακομα δεν εχει φτασει στην πλατεια βαθης που ειναι 3 χλμ μακρυα και ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΝ ΠΟΤΕ ΘΑ ΠΑΕΙ αν ειναι δυνατον. καλυτερα να κλεισει . δεν θα επρεπε να λειτουργει μια τετοια κωλοεταιρεια

  7. Κώστας Τ.

    Απλά απαράδεκτοι!!
    Έφεραν αποστολή σε διαφορετική ώρα απο αυτήν που αναγραφόταν στο μύνημα και έβαλαν ως αιτία μη παράδοσης….απών…
    Επιπλέον δεν μπορεί καποιος να επικοινωνίσει μαζί τους…

  8. Avgi O.

    η χειροτερη εταιρεια μεταφορων!!!

  9. Μαριάνθη Δ.

    Κανονικά κανένα αστέρι δεν αξίζει. Είναι απλά απαράδεκτοι. Στέλνουν sms ότι δεν μπόρεσε να παραδοθεί το δέμα, χωρίς να ισχύει κάτι τέτοιο. Μπήκα στο σύστημα, έκανα επαναπρογραμματισμό της παραγγελίας, πάλι δεν το έστειλαν και όταν τους πήρα τηλ. μου είπαν ότι δεν αρκούσε μόνο το site έπρεπε να τους πάρω και τηλ., γιατί δεν το βλέπουν πάντα το site. Απλά θέλουν να πας να το παραλάβεις εσύ από το κατάστημα. Δεν κάνουν σωστά την δουλειά τους.

  10. ΔΗΜΗΤΡΑ Κ.

    1 αστεράκι γιατί πρέπει υποχρεωτικά να μπει, διαφορετικά ούτε αυτό δεν θα έβαζα! Η χειρότερη μεταφορική ! Ειδικά το κατάστημα της Περαίας απαράδεκτο! Μόνιμα με την δικαιολογία ότι δεν παρέδωσαν γιατί δεν είμαστε σπίτι η ότι δεν ήταν σωστή η διευθυνση για να πάμε να παραλάβουμε εμείς! Κλείστε το καλύτερα! Απορώ πως συνεργάζονται τόσες εταιρείες μαζί σας!

  11. Αναστασια Γ.

    Απαράδεκτη εταιρεία μας έστειλαν sms ότι λόγω δυσμενών συνθηκών δεν θα κάνουν παράδοση χωρίς να υπάρχει κάποιο θέμα καιρού. Αλλάξαμε τα ωράρια εργασίας μας και δεν έστειλαν τίποτα την ημέρα που είπαν.

  12. Σταθης Λ.

    Οτι ναναι η εταιρία.καταστημα ζωγραφου δεν παραδιδει ποτε.5 μερες δεν εφερε τιποτα και τελικα πηγα εγω και το πηρα απο το καταστημα αφου περιμενα και μια ωρα

  13. Ioannis M.

    μεγαλύτερο μ****** εταιρεία δεν υπάρχει. οπότε παραγγέλνετε να αναγράφετε ότι δεν επιθυμείτε να λάβετε μέσω ACS.

  14. Χλόη Σ.

    χάλια μαύρα
    την αποκλύω

  15. Παναγιώτης Δ.

    Καμμία δυνατότητα επικοινωνίας. Καμμία ευελιξία για την σωστή παραλαβή των δεμάτων. Οι παραδόσεις πλέον γίνονται μόνο 15:00 με 17:00; Την επόμενη φορά που θα κάνω κάποια αγορά, βασική προϋπόθεση θα είναι να υπάρχει άλλη εταιρεία διανομής. Απορώ πως σας επιλέγουν οι επαγγελματίες για συνεργασία!

  16. Κ από την σημερινή μου εμπειρία έχω να πω απλά ότι είστε ότι να ναι!!!διορθωθειτε

  17. Βασιλική Κ.

    Η χειρότερη μεταφορική.!
    Μηδενική ενημέρωση και πληροφόρηση.!
    Κατάστημα Αμπελοκήπων ταλαιπωρείται ο κόσμος!!!
    Απαράδεκτοι, Απαράδεκτοι, Απαράδεκτοι.
    Προς αποφυγήν σίγουρα, διαβάστε κριτικές προτού την προτιμήσετε!!!

    (Το γελοίο είναι πως για να υποβάλλει κάποιος την αξιολόγησή του, πρέπει να συμπληρώσει “Ημερομηνία που σας εξυπηρέτησε η εταιρία”
    Αστείο, πολύ αστείο!!!)

  18. Φίλιππος Κ.

    Απλά το χειρότερο κατάστημα των Αμπελοκήπων!Ανεύθυνοι και ασυνεπείς!Δεν απαντούν πότε σε καμία τηλ. κλήση. Δεν απαντούν σε κανένα email!
    Απλά ανύπαρκτοι, τελευταίοι!!
    Σε 3ημερες το δέμα μου άλλαξε χώρα και Νομό και σήμερα 5η ημέρα το κατάστημα Αμπελοκήπων δεν έχει κάνει ακόμα ξεκαθάρισμα στην αποθήκη του!!!
    Απαράδεκτοι, αναξιόπιστοι!!

    Η δε εταιρεία, στο τηλεφωνικό κέντρο δε γνωρίζουν τίποτα και ούτε μπορούν να κάνουν κάτι περεταιρω! Αφού καλέσεις και έπειτα από τεράστια αναμονή , σου λέει ο υπάλληλος αυτά που ήδη ξέρεις από το site!!! Με λίγα λόγια δεν ασχολείται κανείς μαζί σου!
    Όχι εναλλακτικές επικοινωνίες δεν υπάρχουν, δεν υπάρχει καμία επικοινωνία και ενημέρωση!

    Μακριά από την εταιρεία και το συγκεκριμένο κατάστημα Αμπελοκήπων!!!

  19. Αικατερίνη Δ.

    Τουλάχιστον απαράδεκτοι,πριν από 3 μερες ήρθε μεταφορέας για το δέμα μου χωρίς να έχει ρέστα και μόνο που δεν με έβρισε,μου είπε ότι θα μου το φέρουν το απόγευμα γτ δεν ήθελα να τον στείλω να χαλάσει λεφτά(όχι ότι ήταν πρόθυμος) .Δεν ήρθε ποτέ,ούτε ενημερώθηκα.Οταν την ακύρωσα ήρθε μετά από 3 μερες και μου έκανε τσαμπουκαδες ενώ πήρε στα κεντρικά και ενώ τους είχε σε ανοιχτή ακρόαση είπαν ότι λέω πα***** για την ακύρωση.Εννοειται ότι πήγα από τα κεντρικά.Δεν είμαι η μόνη,λένε όλοι τα χειρότερα,θα ‘πρεπε να είχε κλείσει ΧΘΕΣ!!!!Όταν ήρθε την πρώτη φορά και είχε νεύρα είπα ότι είναι ανθρώπινο αλλά την δεύτερη φορά ήταν χειρότερος.Την επόμενη μάλλον θα τα πετάει στα κεφάλια μας.Ο συγκεκριμένος και ο άλλος από τα κεντρικά είναι απλά ΑΚΑΤΆΛΛΗΛΟΙ

  20. Μαρια Σ.

    Άλλη μια φορά που αυτή φάρα μου χαλάει τη μέρα. Άλλη μια φορά που πατάνε το κουδούνι και τρέχουν μη και προλάβουμε να τους ανοίξουμε και μας δηλώνουν απών ενώ ξέρουν ότι είμαστε μέσα επειδή βαριούνται και έχουμε πληρώσει ΤΣΑΜΠΑ τα μεταφορικά και πρέπει τελικά να πάω μέχρι το κατάστημα τους να το παραλάβω έτσι για να δω και τις υπέροχες υπαλλήλους τους που κουνιούνται πιο αργά κ από χελώνες και άμα τους πεις και κάτι θα σε βρισουν κιόλας λες και δεν είναι ιδιωτικό όλο αυτό και δεν πληρώνονται επειδη αγόρασα εγώ κάτι
    Μα το θεό αν μπορούσα να επιλέξω μεταφορική κάθε δορά που αγόραζα κάτι σιγά μη τη διάλεγα

  21. Άγγελος Χ.

    Δεν είναι τυχαίο που έχει χάλια βαθμολογία. Απορώ γιατί συνεχίζουν να στέλνουν παραγγελίες με την acs. Από εδώ και πέρα θα τους λέω ότι δεν θέλω να μου στέλνουν τίποτα με αυτούς. Δεν ξέρουν καν που είναι το δέμα μου, το έχει ο οδηγός μου λένε. Άλλαξαν μόνοι τους την τοποθεσία παραλαβής. Το έφεραν ακατάλληλες ώρες. Δεν σήκωνε κανένας το τηλέφωνο. Θα ζητήσω τα χρήματά μου πίσω από αυτό που είχα παραγγείλει. Απαράδεκτη ταχυδρομική η ACS.

  22. Pompilia Mavrakis M.

    Το σε μπήκε για να ανοίξει η κριτική.ουτε το ένα δεν αξίζετε πλέον.
    Κάποτε ήσασταν αξιόλογοι,πλέον η μοναδική μου αναφορά σε εσάς θα είναι η προσπάθειά μου να αποτρέψω κάποιον να σας χρησιμοποιήσει
    Χρειάζονται πάνω από 96 ώρες για παραλαβή από Ρέθυμνο προς Πειραιά με κόστος περίπου το 1/4 του ημερομισθίου ενός υπαλλήλου σας και με ένα τηλεφωνικό κέντρο που η αναμονή στις 3 κλήσεις που έκανα ξεπερνά τα 20′.
    Αρ αποστολης 5673356651

  23. Pompilia Mavrakis M.

    Το αστεράκι μπήκε για να ανοίξει η κριτική.ουτε το ένα δεν αξίζετε πλέον.
    Κάποτε είσασταν αξιόλογοι,πλέον η μοναδική μου αναφορά σε εσάς θα ειναι η προσπάθειά μου να αποτρέψω κάποιον να σας χρησιμοποιήσει
    Χρειάζονται πάνω από 96 ώρες για παραλαβή από Ρέθυμνο προς Πειραιά με κόστος περίπου το 1/4 του ημερομισθίου ενός υπαλλήλου σας και με ένα τηλεφωνικό κέντρο που η αναμονή στις 3 κλήσεις που έκανα ξεπερνά τα 20′.
    Αρ αποστολης 5673356651

  24. Σοφια Τ.

    Χειρότερη εξυπηρετηση. Το δυσάρεστο βέβαια είναι ότι την χρησιμοποιούν επιχειρήσεις για την εξυπηρεηση των πελατών τους. Απογοητευτικό.

  25. Σπύρος Μ.

    Στείλαμε φάκελο και δεν τον παρέδωσαν,με σύνδεσαν με δέκα διαφορετικούς υπαλλήλους αλλά δεν ήξεραν για ποιο λόγο δεν παραδόθηκε,μου είπαν θα τον παραδώσουν την επομένη εβδομάδα μετα από οχτώ ημέρες δηλαδή, απαράδεκτη εταιρεία