ACS Courier Αξιολογήσεις πελατών

Βαθμολογία 1.2 από 1051 κριτικές

Στοιχεία εταιρίας

Πληροφορίες για ACS Courier:

Η ACS Ταχυδρομικές Υπηρεσίες Μ.Α.Ε.Ε., εταιρεία του Ομίλου Quest, λειτουργεί στην Ελληνική αγορά από το 1981 και αποτελεί την ηγέτιδα εταιρεία στο χώρο της, διακινώντας ετησίως πάνω από 60 εκατομμύρια αποστολές, από το σύνολο των υπηρεσιών της (courier και post).

Μετάβαση στον ιστοτόπο
Βαθμολογήστε την επιχείρηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

1.051 κριτικές για “ACS Courier

  1. Daan A.

    Στο κατάστημα Αγρινιου..

    Χαλιά εξυπηρέτηση πελατών, αγένεια στην επικοινωνία με τις κοπέλες του γραφείου στα τηλέφωνα αλλά και δια ζώσης,καθυστέρηση στην παράδοση δεμάτων,μέχρι και 1 εβδομάδα με προφασεις,κυρίως σε παραδόσεις εκτός πολης..δεν απαντάνε εύκολα σε τηλέφωνα και δεν ασχολούνται ιδιαίτερα αν δεν πρόκειται για επιχειρήσεις.

    Για να κάνεις παράπονα πρέπει να κάνεις εγγραφή κτλ.
    Το μποτ εξυπηρέτησης πετάει χαρταετό..δεν διευκολύνει σε τίποτα.
    Αν μπορούσα θα έβαζα 0 αστέρια,αναγκαστικά έβαλα 1-ουτε το 1 δεν αξίζουν.

  2. Ion P.

    Η τέχνη της μη-παράδοσης σε άλλο επίπεδο.

    Η ACS έχει καταφέρει να μετατρέψει τη μη παράδοση σε επιστήμη. Δεν παραδίδουν ποτέ, δεν ειδοποιούν ποτέ, και όταν κάνεις redirect για άλλη μέρα — τι κάνουν; Μα φυσικά το στέλνουν σε locker, δυο-τρεις μέρες μετά, χωρίς να μπουν καν στον κόπο να ενημερώσουν!

    Το καλύτερο όμως είναι η εμπειρία εξυπηρέτησης: στο υποκατάστημα του Περιστερίου, η υπεύθυνη σε κάνει να νιώθεις πως φταις εσύ που τόλμησες να παραγγείλεις κάτι. Ούτε συγγνώμη, ούτε ευγένεια μόνο κατηγορίες ότι “δεν ήσουν σπίτι”, ενώ έχεις περάσει τη μέρα σου περιμένοντάς τους σαν να πρόκειται να φτάσει η NASA.

    ραγματικά, αν η ανικανότητα είχε βραβείο, η ACS θα το παρέδιδε… στο locker λάθος σε λάθος ημέρομηνία .

  3. Λία Κ.

    Το ένα δεματάκι πάντα έρχεται σε κοντινό μου locker το άλλο σε μακρινό!πήρα στην Αθήνα τηλέφωνο γιατί στα Χανιά δεν απαντούν ποτέ!ευγενικό το παιδί με εξυπηρέτησε και θα έρθει σπίτι μου το δέμα!στο επόμενο θα έχω τα ίδια!έβαλα το αγαπημένο μου locker ελπίζω να έρθει κοντά την άλλη φορά!

  4. ΙΩΑΝΝΗΣ Ι.

    -5 αστέρια…………………..

  5. ΜΑΡΙΑ Τ.

    Θα ήθελα πραγματικά να συγχαρώ τα κοριστια της ACS του Βόλου για τον επαγγελματισμό με τον οποίον αντιμετώπισαν έναν πραγματικά αγένη και ιδιότροπο πελάτη που ήταν μπροστα από εμένα στην ουρά σήμερα το πρωί. Δυστυχώς υπάρχουν πολλοί άνθρωποι σήμερα που έχουν παράλογες απαιτήσεις και καθόλου υπομονή……….

  6. Theodora K.

    Mου έβαλαν την παραγγελία σε ένα άσχετο λοκερ χωρίς να το ζητήσω, σε μια περιοχή που δεν θα πήγαινα ποτέ επειδή είναι πολύ επικίνδυνη.
    Είναι η δεύτερη φορά που το κάνουν την επόμενη φορά δεν θα κάνω παραγγελία από εταιρεία που συνεργάζεται μόνο με acs.
    Eβαλα 1 αστέρι γιατί αλλιώς δεν θα μπορούσα να γράψω κριτική μείον 20 θα έβαζα αν μπορούσα.

  7. Φαίνια Π.

    Έκανα 2 παραγγελίες, η μία μου ήλθε ενημέρωση να πάω να την πάρω και μετά να γράψω και κριτική για την αποστολή της, η άλλη μου γράφει αδυναμία παράδοσης διότι δεν έγινε δεκτή η παράδοση, ενώ ήμασταν 3 άτομα σε γραφείο να περιμένουμε να έλθει σαν τους ηλίθιους η αποστολή….. η δε επικοινωνία μαζί με το υποκατάστημα Ιπποκράτους είναι ΑΔΥΝΑΤΗ και με τα κεντρικά επίσης αδύνατη… λυπάμαι ειλικρινά διότι ήταν μία καλή υπηρεσία. Και μπορείτε να διαγράψετε ημερομηνία που σας εξυπηρέτησε η εταιρία, διότι απλά δεν με εξυπηρέτησε.

  8. ΓΙΩΡΓΟΣ Π.

    η χειρροτερη ταχ/κη εταιρια
    δεν απαντουν, αγενεισ, ψευτικα μηνυματα και ψευτικεσ δικαιολογιεσ
    στη ζακυνθο το υποκαταστημα ευρισκεται κολλητα με δρομο ταχειασ κυκλοφοριασ που μονημωσ περιμενουν 15-20 ατομα στην ουρα η παναγια να βαλει το χερι τησ αν καποιο αυτοκινητο η καποιοσ τρελοσ παρει σβαρνα τον κοσμο

  9. ΑΠΟΣΤΟΛΙΑ Κ.

    Είμαι πολύ δυσαρεστημένη με την courier στον Βόλο ,κάθε φορά αντιμετωπίζω το ίδιο πρόβλημα …γράφω παράδοση καταστημάτων και ποτέ δεν γίνεται η παράδοση την ώρα καταστημάτων! Μου έγινε παρατήρηση ότι δεν έγραφα παράδοση καταστήματος( ενώ έγραφα η παράδοση να γίνει ώρες καταστημάτων) το συμπλήρωσα και αντιμετωπίζω πάλι το ίδιο…! Είναι απαράδεκτο!

  10. Δεν παρέλαβα ποτέ 1 πακέτο από μια μεγάλη παραγγελία δηχνει να έχει παραδοθεί στην μεταφορική και το έχουν στα γραφεία παρόλα αυτά παίρνω τηλ και μου λένε ότι δεν ξέρουν τίποτα για το δέμα

  11. ΦΑΝΗ Π.

    Η χειροτερη εταιρία που υπάρχει έψαχνα το δέμα μου 2 μέρες γιατί ο courier έστειλε κωδικό για το smartpoint locker ενώ δεν το είχε βάλει και η υπάλληλος στο κατάστημα του Ευόσμου ήταν αγενεστατη

  12. Ρενατα Κ.

    Χτυπάει το κουδούνι κ ως που να ανοίξεις έχει ήδη ανέβει στο μηχανάκι κ έχει φύγει.

  13. Συμεων Κ.

    Μεγάλη εξυπηρέτησης κ με ευγένεια
    Πολυ ευχαριστημενος

  14. Τηλεφωνησε ο κουριερ, δεν το ακουσα και τον πηρα μετα απο 15 λεπτα. Δεν απαντησε ποτε! Δεν μπορω να συνεννοηθω με την εταιρεια γιατι υπαρχουν μονο τηλεφωνητες. Στο site δεν υπαρχει πεδιο να περιγραψω τι εχει συμβει. Θα χασω την παραγγελια!

  15. ΓΙΑΝΝΗΣ Π.

    Απαράδεκτοι ! Περίμενα τις ώρες παράδοσης που μου είχαν στε’ιλει στο μήνυμα και αρκετές ώρες μετά, χωρίς να έρθουν. Και όταν πήρα τηλέφωνο να ρωτήσω για την αποστολή μου, μου είπαν ότι θα έλθει αύριο χωρίς να έχω λάβει την παραμικρή ενημέρωση για αυτό. Δηλαδή με δέσμευσαν στο σπίτι και χωρίς καμιά ενημέρωση, απλά δεν ήρθαν.

  16. Γερασιμος Χ.

    Απαράδεκτοι. Κακώς υπάρχει αυτή η εταιρεία.

  17. Για άλλη μια φορά απαράδεκτοι.
    Δεν ξέρω γιατί ονομάζεται courier.
    Οτι χειρότερο έχω αντιμετωπίσει.

  18. ΑΝΤΩΝΗΣ Κ.

    ACS MALEME ΧΑΝΙΩΝ το χειρότερο γραφείο στα Χανιά, ανάρμοστη συμπεριφορά, αγενείς και εριστικοί προς τον πελάτη, με διάφορες προφάσεις δεν σου φέρνουν στο σπίτι το δέμα αλλά εκβιαστικά απαιτούν την παραλαβή από το γραφείο τους ειδάλλως απειλούν με επιστροφή αντικειμένου αν και είναι πληρωμένο. Δεν υπάρχει ενσυναισθηση και καλοσύνη προς πελάτες. Αν δεν θέλουν να εξυπηρετούν ας το κλείσουν θα είναι κέρδος λόγω μηδενησης παραπόνων.

  19. Μαρία Μ.

    Κανένα αστέρι δεν θα έπρεπε να βάλω! Δύο φορές μέσα στον μήνα είχα παράδοση από την acs! Την πρώτη φορά δεν ήμουν φυσικά σπίτι αφού εργαζόμασταν και οι ώρες αποστολής ήταν 11-13 και αφού δεν μας βρήκαν το πήγαν κάπου στην Πέτρου ραλλη για να το πάρω εκεί που τα συλλέγουν όλα και πήγα γιατί φυσικά με τα μειλ δεν έβγαλα άκρη και τηλέφωνα δεν σήκωναν ποτέ ! Την δεύτερη φορά είχα στείλει μειλ πάλι μόλις ενημερώθηκα για την ώρα παράδοσης όπου πάλι έλειπα και είχα δώσει οδηγία να μου τηλεφωνήσει ο κούριερ δέκα λεπτά πριν έρθει για να προλάβει να πάει κάποιος. Με πήρε όμως ενώ ήταν ήδη κάτω από το σπίτι μου και όταν του είπα έρχομαι σε πέντε λεπτά εκείνος το άφησε στην εξώπορτα και έφυγε! Απαράδεκτοι είναι ο λόγος που όταν θα κάνω παραγγελίες αν βλέπω παραδωση με acs απλά δεν θα κάνω την παραγγελ

  20. Χριστίνα Τ.

    Είναι η χειρότερη μακράν μεταφορική εταιρεία της Πάρου. Τεράστια καθυστέρηση και μεγάλη αγένεια από τους υπαλλήλους. Αν δεν μπορείτε κλειστε το.

  21. Νικος Λ.

    Θα έπρεπε να ντρέπονται, ότι χειρότερο υπάρχει. Αναξιόπιστη εταιρεία καλύτερα να το κλείσουν. Παίρνουν τάχα μου τηλέφωνο (αναπάντητη) ότι δε σε βρήκαν στο σπίτι (εκεί ήμουν). Αλλάζω τον τρόπο παράδοσης να το παραλάβω ο ίδιος από το κατάστημα και ούτε εκεί το έχουν την άλλη μέρα. Και δεν είναι η πρώτη φορά. Λίαν επιεικώς ανίκανοι ως εταιρεία

  22. Lucie F.

    Δεν αξίζουν ούτε ένα αστέρι.
    Η ACS είναι η πιο αναξιόπιστη και ανίκανη εταιρεία courier που έχω συναντήσει. Οι παραδόσεις σημειώνονται συχνά ως «απόπειρα παράδοσης» ενώ κανείς δεν έχει περάσει, αναγκάζοντας τους πελάτες να ταξιδεύουν μεγάλες αποστάσεις για να παραλάβουν δέματα που θα έπρεπε να παραδοθούν στην πόρτα τους. Η εξυπηρέτηση πελατών είναι εξίσου ανεπαρκής — τα τηλέφωνα μένουν αναπάντητα και τα προβλήματα δεν λύνονται ποτέ. Η βασική δουλειά μιας εταιρείας courier είναι να παραδίδει δέματα, και η ACS αποτυγχάνει συνεχώς σε αυτό.

  23. Πατσι Τ.

    Τι να πούμε;Από προσωπικό που σου συμπεριφεραιτε με τον χειρότερο τρόπο, Κυψέλη,Ευελπίδων μέχρι και αντικείμενα ευθραυστα που οι τελωνες αλλάζουν από κουτιά σε σακούλες acs.Δεν γνωρίζω σίγουρα, αλλά έχω υποψίες και για φάγωμα αντικειμένων από εξωτερικό…

  24. απαραδεκτοι.
    πραγματικα η χειροτερη εταιρεια κουριερ.
    δεν απαντουν ποτε το τηλεφωνο!
    δεν ξερουν τι τουσ γινεται!
    χανουν δεματα..δεν μπορουν να τα εντοπισουν.
    υποτιθεται προσφερουν υπηρεσια money gram…πασ να στειλεισ χρηματα σου λενε δεν ξερω πωσ γινεται ελατε αυριο σε αλλη συναδελφο!
    ιδιαιτερα το καταστημα τησ ανοιξησ ειναι τραγικο!
    μακριααααα

  25. An S.

    Η χειρότερη! Δεν απαντάνε ποτέ τα τηλ. Κ τα δέματα αν δεν φτάσει η ώρα να επιστραφούν, δεν τα στέλνουν για να σε αναγκάσουν να πας να τα παραλάβεις εσύ από ΒΙΠΕ. Τραγικοί. Και έχουν αφαιρέσει την βαθμολογία.