Βάζουν ότι θέλουν, εξαφάνισουν τα λεφτά που υπάρχουν μέσα, χωρίς ενημέρωση, για μένα είναι κλεψιά
ACS Courier Αξιολογήσεις πελατών
Πληροφορίες για ACS Courier:
Η ACS Ταχυδρομικές Υπηρεσίες Μ.Α.Ε.Ε., εταιρεία του Ομίλου Quest, λειτουργεί στην Ελληνική αγορά από το 1981 και αποτελεί την ηγέτιδα εταιρεία στο χώρο της, διακινώντας ετησίως πάνω από 60 εκατομμύρια αποστολές, από το σύνολο των υπηρεσιών της (courier και post).
Μετάβαση στον ιστοτόπο
Παράτησαν το δέμα μου έξω από το locker πάνω σε ένα κλιματιστικό. Η προσπάθεια να καλέσω στην acs Αγίας Παρασκευής απέβη μάταιη ύστερα από τρία μισάωρα αναμονής και ένα δεκάλεπτο. Πρώτα σου σπάει τα νεύρα αυτή η ηλίθια ψηφιακή βοηθός, και μετά περιμένεις επ άπειρον στην αναμονή ακούγοντας κλασική μουσική. Στο τέλος στο κλείνουν και μένεις μ******..
”Έτυχε να το προσέξουμε ότι ήταν πεταμένο, γιατί πήγαμε να παραλάβουμε μισή ώρα μετά το μήνυμα viber ,και ευτυχώς το βρήκαμε εκεί. Αν πηγαίναμε αύριο ή αργότερα, πιθανότατα δεν θα το βρίσκαμε κιόλας και τότε άντε να παραδεχτεί η “καλή εταιρεία” ότι δεν είσαι ελέφαντας.
Κάτι πάει πολύ λάθος με την εταιρεία αυτή. Απαράδεκτη εξυπηρέτηση, ρυθμοί χελώνας, καθόλου επαγγελματίες. Δεν θέλω να τους δίνω λεφτά,δεν τα αξίζουν δυστυχώς
”Αν ενδιαφέρεστε θα σας στείλω και γραπτή αναφορά της δυσαρεστήσης που έχω. Ευχαριστώ.
”Απαράδεκτοι. Εδώ και 15 μέρες περιμένω δέμα από Γερμανία. Έχει πάει στην παλιά διεύθυνση και με κανέναν τρόπο δεν μπορούν να μου το στείλουν στη σωστή! Εκτός του ότι δεν απαντάνε τηλέφωνα, ούτε και η ηλεκτρονική αίτηση είχε αποτέλεσμα, ούτε η επικοινωνία του αποστολέα μαζί τους, ούτε η δια ζώσης επικοινωνία στο κατάστημά τους. Τραγικοί!
”Δεν υπάρχουν λόγια την ταλαιπωρία και την απαράδεκτη συμπεριφορά κάποιων υπαλλήλων στην ACS Πάρου. Τα δέματα δεν παραδίδονται ποτέ στο χώρο σου, τα αφήνουν σε διάφορα σημεία και πρέπει να πας τα παραλάβεις από καφέ, mini market και άλλους τέτοιους χώρους. Κάποια δέματα επιστρέφουν πίσω γιατί δεν τα σκανάρουν ποτέ σαν άφιξη στο κατάστημα επειδή δεν μπορούν να εξυπηρετήσουν. Μια απερίγραπτη κατάσταση που πραγματικά μόνο εκνευρισμό και ταλαιπωρία προσφέρει σε όσους πληρώνουν για τις μεταφορές των δεμάτων τους.
”Απατεώνες! 53 ευρώ για μια αποστολή στη Γαλλία για να φτάσει ένας φάκελος γραμμαρίων σε 5 ημέρες. Μετα από 6 μέρες και ενώ το αναζητούσαν στη Γαλλία 🇫🇷 με τον αριθμό που μου είχαν δώσει στη DHL μετά από δική μου όχληση έμαθα πως ο φάκελος είναι ακόμα στην Αθήνα και πρέπει να γράψουν το περιεχόμενο. Ενώ η αν τηλέφωνο μου δεν επικοινώνησε κανείς . Και μου ζητάνε ένα email για να μου γράψουν το τι θέλουν . Πλήρη αδιαφορία για το ότι το δέμα δεν προχώρησε ούτε το πότε θα φτάσει και αν θα φτάσει !
”Αν μπορούσα θα έβαζα μηδέν, η καλύτερα πλην,οι υπηρεσίες σας στη Σάμο απαράδεκτες,προκλητικά απαράδεκτες
”Παραδώσανε στο σπιτι της γιαγιας μου.Δε ζητάμε να μας μιλάνε στον πληθυντικό αλλά μια στοιχειώδη ευγένεια θα έπρεπε να υπάρχει.Δεν νοείται υπαλληλος να φωνάζει έξω από το σπίτι σαν καρτούν και να ρεβεται χώρος κανένα δισταγμό.Λυπάμαι για τις επιλογές προσωπικού που κάνετε.
”Αν μπορούσα θα έβαζα μηδέν ….όχι ένα που έβαλα… αστεράκι
”Επιλέγω διεύθυνση εργασίας ισογειο πολυκατοικίας
Το στέλνουν σε acs smart point το οποίο δεν ήταν καν κοντά ούτε στην κατοικία ούτε στην εργασία που είχα επιλέξει κι όταν πήρα να τους ρωτήσω γιατί έγινε αυτό μου είπαν ότι επειδή δουλεύουν 24ωρο τους βόλευε να το παρατήσουν σε smartpoint και όταν ζήτησα να αλλάξει το smartpoint έστω να είναι κοντά ή στο σπίτι μου ή στο σπίτι της κόρης μου μου είπαν δεν γίνεται……… ξεφτίλες
Ζητάω παράδοση σε θυρίδα και αποφασίζουν μόνοι τους παραλαβή από το γραφείο.
”Πηγαίνω 3 φορές και την τελευταία μου απαντούν ότι γίνεται χαμός και δεν μπορούν να ψάξουν.
Και αφού κάνω φασαρία μου στέλνουν 2 ώρες μετά ότι όχι μόνο βρήκαν το δέμα μου, αλλά το τοποθέτησαν και στη θυρίδα.
Κάντε Χαμό και φασαρία, μόνο έτσι μπορούν να κάνουν σωστά τη δουλειά τους.
Απαράδεκτη εταιρεία μας βγάζουν την ψυχή να παραλάβουμε δέμα και οι υπάλληλοι δεν ξέρουν τη τους γίνεται άρνηση για όλα.
”Με γάιδαρο ποιο γρήγορα θα ερχόταν
Αυτή δεν είναι εταιρία είναι κωλ…..νείο. Ειδικά το παράρτημα τους στην Αραδίππου Κύπρου είναι κοπροποιητικη εταιρεία και οχι κούριερ. . Οκτώ μέρες περιμένω το κινητό μου τηλέφωνο και ακόμα δεν ξέρουν αν εστάλη η αν έφτασε Ελλαδα. Αίσχος! Καταστράφηκαν κύριοι ! Το καταλαβαίνετε ,άχρηστοι ,ξεφτιλισμενοι . 8 πτήσεις την ημέρα από Κύπρο. Αν είναι δυνατόν !!! Άχρηστοι.
”Απλώς απαράδεκτοι. Ή δεν προσκομίζουν P.O.S. ή δεν προσέρχονται καν γνωρίζοντας πως δεν έχουν λαμβάνειν μετρητών, καταχωρώντας ταυτόχρονα ως αιτιολογία “αδυναμία πληρωμής”…
”Εχω ενα πακετακι απο Χαλανδρι για παραδοση στον Αγιο Στέφανο εδω και δέκαπεντε μερες!Απαραδεκτοι!
”είναι η 3η φορά που έχω παραγγελία με acs,και δυστυχώς δεν καταφέρνω να πάρω το πακέτο μου(με παραδοση απο courier….αναγκάζομαι να παω για να μην επιστραφει!!!!!)….στο ηρακλειο κρητησ έκλεισαν τα καταστήματα τους και έχουν κεντρικό κατάστημα στην βιομηχανική περιοχή….σου κάνουν 1 αναπάντητη και από κινητό αλλά και από σταθερό χτυπάει 1 φορά δεν προλαβαίνεις να το σηκώσεις παιρνεισ πισω και δεν απαντουν και βαζουν στισ πληροφοριεσ του πακετου….απων….εωσ τωρα δεν εχω επιστρεψει πακετο γιατι γνωριζω ποσο ζημιογόνο ειναι για την καθε εταιρεία αυτο.
”αποτελεσμα????..για να το παρεισ κανεισ χιλιομετρα εχεισ απαράδεκτο σερβισ μπροστα στον παγκο με ειρωνικα σχολια….και κατα τα αλλα ειναι courier……
di giosia tina
Απαράδεκτοι πάω να παραλάβω σε locker, είναι χαλασμένο δεν ανοίγει η θυρίδα τους ενημερώνω αμέσως η απάντηση τους, συμβαίνει συχνά,μην ανησυχείτε θα επικοινωνησουμε για να παραλάβετε το δέμα σας.Εχουν περάσει 5 ημέρες και ακόμα ψάχνω να βρω το δέμα…
”Απαράδεκτοι οι χειρότεροι στέλνουν μήνυμα ότι φέρνουν το δέμα και περιμένω, άφαντοι.Ερχονται όποτε θέλουν.
”Πάντα λένε περάστε να το πάρουν Ποτέ δεν εμφανίζεται ο υπεύθυνος.
5 φορές έχει συμβεί σε μένα.
Ντροπή τους!!
Δεν χρειαζεται να καταβαλετε και μεγαλη προσπαθεια…ειστε στις χειροτερες μεταφορικες της χωρας !! Εχω σημειο παραλαβης σχεδον διπλα στο σπιτι μου του οποιου εχετε τη διευθυνση απο αλλες παραλαβες( 50 μετρα ) και ενα δεματακι 100 γραμμαριων 10 εκ. μηκος η συσκευασια του που μπαινει σε ΟΛΕΣ τις θυριδες σας , μου το αφησατε σε σημειο παραλαβης κοντα στο χιλιομετρο μακρια !!
”Η ντροπη ειναι προφανως αγνωστη λεξη σε εσας…
Απαράδεκτοι κάθε φορά!!!
”Μου κάνουν απλά αναπάντητη και μετά στέλνουν ότι δεν είμαστε σπίτι!!!
Απαράδεκτη συμπεριφορά συνεργάτη στο κατάστημα των Ιωαννίνων. Εκτός το ότι μου φώναξε μου έκλεισε το τηλέφωνο στα μούτρα…. αγενής και ειρωνικές απαντήσεις στα ερωτήματα μου . Όχι για ένα αστέρι δεν είναι άλλα για μείον.
”Απαράδεκτη εξυπηρέτηση, επανειλημμένα.
Τέσσερα άτομα στον χώρο παραλαβής του δέματος και λένε ότι δεν βρήκαν κανέναν.
”Αν μπορούσα να βάλω κ -1 θα το έβαζα!έδωσαν τηλέφωνο μου σε άλλη πελάτισσα για δικό τους λάθος!απορρίφθηκε και καλά η συναλλαγή με την κάρτα ενώ τραβήχτηκαν κανονικά τα χρήματα από τον λογαριασμό κ δεν αποδεσμευουν τα δέματα ούτε κάνουν επιστροφή χρημάτων !!αγενής υπάλληλος μέσα στην ειρωνεία με απάντηση “και που θέλετε να ξέρω εγώ ποιος φταίει ας πληρωνατε μετρητα”
”Απαράδεκτοι ποτέ ξανά ACS
Απαράδεκτο να έχουν κρατήσει 144 ευρώ και να μην έχεις τα πράγματα που παρήγγειλες .περιστατικό έχει λάβει χώρα στο κατάστημα Λουτρακίου Κορινθίας
Λυπάμαι πολύ πραγματικά είναι κλεψιά.
Κρίμα .
”Η ACS του Βόλου από τους 10 διανομείς παρέχει POS μόνο στους 3 και
”στέλνει το δέμα των 143 ευρώ να πληρωθεί μετρητά. Δεν έχει ο καθένας
τόσα μετρητά στο σπίτι. Σε αναγκάζει να πας στο κατάστημα. Τι είδος
COURIER είναι;
Κάθε φορά τα βάζουν σε δικό τους locker χωρίς επιλογή αλλαγής. Είναι πάντα πιο μακριά από το κοντινότερο locker και επισης δεν δουλεύουν τα περισσότερα. Η τηλεφωνική εξυπηρέτηση έχει μεγάλη καθυστέρηση και είναι ελλιπής!
”