ACS Courier Αξιολογήσεις πελατών

Βαθμολογία 1.21 από 918 κριτικές

Στοιχεία εταιρίας

Πληροφορίες για ACS Courier:

Η ACS Ταχυδρομικές Υπηρεσίες Μ.Α.Ε.Ε., εταιρεία του Ομίλου Quest, λειτουργεί στην Ελληνική αγορά από το 1981 και αποτελεί την ηγέτιδα εταιρεία στο χώρο της, διακινώντας ετησίως πάνω από 60 εκατομμύρια αποστολές, από το σύνολο των υπηρεσιών της (courier και post).

Μετάβαση στον ιστοτόπο
Βαθμολογήστε την επιχείρηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

918 κριτικές για “ACS Courier

  1. Sofia P.

    Είχα κάνει μια παραγγελία και όταν ήρθε ο κούριερ από την συγκεκριμένη εταιρία στο σπίτι μου πήρε τηλέφωνο στις 8 η ώρα το πρωί χωρίς να χτυπήσει κανένα κουδούνι , χωρις να αφήσει κανένα σημείωμα και όταν τον πήρα πίσω δεν απάντησε ποτέ σε καμία κλήση. Δεν υπήρχε καμία ενημέρωση από την εφαρμογή για το που είναι το πακέτο μου ούτε για το αν θα παραδοθεί τελικά σε μποξ για να γνωρίσω τι να κάνω … και μετά από πολυ προσπάθεια το στείλανε και σε ένα άσχετο μποξ μετά από 3 μέρες ..

  2. Andreas B.

    Εντελώς απαρέδεκτοι και προκλητικά αγενείς. Ποτέ δεν παραδίδουν στον χώρο μου, αλλά τα αφήνουν όπου θέλουν αυτοί, και κάνω μέρες να τα πάρω (αν δεν χαθούν) αφού τα έχουν εγκαταλείψει στο έλεος του καιρού, του ήλιου, και του Θεού. Πλαστογραφούν την υπογραφή μου, και οταν διαμαρτυρήθηκα, αντί να διορθωθούν οι αδιόρθωτοι, μου έγραψαν μήνυμα πάνω στην συσκευασία: «Αν δεν σου αρέσει, να έρθεις ΜΟΝΟΣ ΣΟΥ».

  3. ΑΝΘΗ Π.

    Έχω επιλέξει μέσα σε μια εβδομαδα 2 φορές την ACS για να παραλάβω παραγγελίες μου. Ενώ έχω πληρώσει κανονικά τα έξοδα αποστολής για να παραλάβω τα δέματα μου στη διεύθυνση μου στην πόρτα μου και τις 2 φορές δεν παρέλαβα στη διεύθυνση που είχα δηλώσει. Μου έστειλαν κσι τις 2 φορές να παραλάβω από ACS Locker μακριά από τη διεύθυνση μου. Απαράδεκτο!!!

  4. Χρύσα Τ.

    1 αστέρι γτ δεν μπορώ να βάλω 0 .Η χειρότερη εταιρία κουριερ με διαφορά!Δεν χτυπάνε κουδούνι και αφήνουν σημείωμα ότι δεν ήταν κάποιος να παραλάβει.Απαραδεκτη εξυπηρέτηση!!!

  5. Το Σάββατο 31 Μαΐου ήταν τα γενέθλια της κόρης μου.Της αγόρασα από την adidas ένα ζευγάρι παπούτσια Δώρο για τα γενέθλια της. Πήγα στην κουριερ του Διδυμοτείχου για να πάρω τη παραγγελία μου .Εκεί μια Κυρία μου είπε αφού ελεγξε τον αριθμό αποστολής οτι το δέμα μου έχει φθάσει αλλά θα πρέπει να έρθω σε καμία ωρίτσα για να το παραλάβω γιατί τώρα τα τακτοποιουν.Μετα από μια ώρα έστειλα την κόρη μου να πάρει το δεμα-δωρο της και της είπε η Κυρία οτι δεν έχει έρθει το δέμα και το περιμένουν από Δευτέρα. Επικοινώνησα άμεσα με τα κεντρικά της acs και της adidas που με επιβεβαίωσαν οτι το δέμα έχει αφιχθει στο κατάστημα του Διδυμοτείχου. Αυτή είναι η acs Διδυμοτείχου.

  6. Απαράδεκτοι. Την επόμενη φορά να μας πληρώνετε και τα έξοδα μετακίνησης προς το τόπο παραλάβεις… Από Ολυμπιακό χωριό δηλωμένη διεύθυνση βρέθηκε το δέμα μου στον κόκκινο μήλο…και ήταν και λάθος γιατί δεν υπήρχε καν κουτί εκεί. Γιατί η ιδιοκτήτρια είχε και άλλο μαγαζί και το κουτί βρισκόταν στο 2 μαγαζί της.Ευτυχώς που είχα αμάξι και έφτασα σε 30 λεπτά. Αλλιώς ήθελα μια μέρα μόνο για πάω και να έρθω… Συγχαρητήρια είστε πολύ εξυπηρετικοί… Την επόμενη στείλτε τα και στην Θεσσαλονίκη έχω καιρό να πάω…

  7. Lydia Carseras C.

    Ότι χειρότερο. Μακρυά. Υπάρχουν άλλλες εταιρείες πιό καλλές. Από Σπέτσες.

  8. Ένα αστέρι γιατί δεν εχει αρνητική βαθμολογία.Το δεν έφυγε Δευτέρα από Αθήνα,Τετάρτη δεν έχω παραλάβει ακόμα,δεν έχω καμία ενημέρωση.Καλυτερα λοιπόν με μεταφορική,σε μια μέρα είναι εδώ.

  9. Maximos Tzanos T.

    ‘Οτι χειρότερο στην αγορά, απατεώνες και κλέφτες.

  10. Η χειρότερη courier του νησιού Κέρκυρα.
    10 ημέρες να έρθει ένα πακέτο με 200γραμμαρια βάρος, χρεωση 28€ συναντά τηλέφωνα και τις βενζίνες για να αναζητώ το δέμα μου μιας και ενώ έγραφε ξεκάθαρα την διεύθυνση πάνω, αυτό έμεινε στα κεντρικά και είχαν την απαίτηση να πάω να το πάρω.
    ΔΕ ΘΑ ΨΩΝΙΣΩ ΠΟΤΕ ΞΑΝΑ ΟΤΙΔΉΠΟΤΕ ΑΠΟ ΚΑΤΆΣΤΗΜΑ ΠΟΥ ΝΑ ΣΥΝΕΡΓΆΖΕΤΑΙ ΜΕ ΑΥΤΗ ACS.
    6 ημέρες καθόταν το μηχάνημα χωρίς μεροκάματο γιατί οι άχρηστοι θέλουν να λέγονται “courier”.

  11. Ελένη Γ.

    Το χειρότερο courier που έχω συναντήσει. Με ταλαιπωρούν, δεν έρχονται στην ώρα τους, δεν μπορώ να επικοινωνήσω τηλεφωνικά με την εταιρεία.
    Καμία εξυπηρέτηση. Κανένα ενδιαφέρον για τον πελάτη.
    Έχω την χειρότερη γνώμη 😞. Αν υπήρχε 0, θα το έβαζα 🙁 😞.

  12. ΣΟΦΙΑ Κ.

    Αν υπηρχε τρόπος να βάλω -5 αστέρια, θα τα έβαζα…. Απαράδεκτη εξυπηρέτηση. Πλήρωσα κόστος μεταφορικών για παράδοση αποστολής στον χώρο μου και χωρίς καμία ενημέρωση η αποστολή παραδόθηκε σε locker χωρίς να με ειδοποιήσουν. Εννοείται ότι το κατάστημα των Αμπελοκήπων δεν απαντάσει ΠΟΤΕ στις κλήσεις. Ενημέρωσα τα κεντρικά και ακόμα περιμένω απάντηση για τον λόγο μη παράδοσης της αποστολής στον χώρο μου. Απλά τραγικοί…… Οι χειρότεροι όλων!!!!

  13. Ioannis K.

    Απαράδεκτη εξυπηρέτηση. όλες οι αποστολές πλέον ενώ είναι στο Ηράκλειο Κρήτης on time, κρατούνται επιπλέον μέρες λόγω “φόρτου εργασίας” όπως επικαλουνται. Μάλλον οι κύριοι έχουν ξεχάσει ότι δεν είναι ταχυδρομείο αλλά courier! Και φυσικά κανείς δεν απαντάει στο τηλέφωνο, πολύ βολικό! Χειρότεροι από το χειρότερο δημόσιο.

  14. Nikos K.

    Αυτό το αίσχος που πληρώνει ο πελάτης χρυσάφι αποστολή του εμπορεύματος στην έδρα του και αυτοί στέλνουν αόριστα μυνήματα πως τις επόμενες ημέρες θα δρομολογηθεί η αποστολή ώστε να μην κάνουν την δουλειά για την οποία πληρώθηκαν και να χάνουμε το χρόνο μας στις ατελείωτες ουρές να παραλάβουμε από το κατάστημα πότε θα σταματήσει. Έχουν ορίσει όλη την Ελλάδα εκτός από τα παραρτήματα τους ως δυσπρόσιτη περιοχή για να δουλέψει η κομπίνα με τις υπερχρεώσεις Λουξ αλλά υπηρεσίες ταχυδρομείου του 1950. Ντροπή σε αυτούς αλλά και σε αυτούς που τους καλύπτουν τόσα χρόνια και μετά από άπειρες καταγγελίες .

  15. Φωτεινή Δ.

    Απαράδεκτοι! Το κατάστημα Θέρμης 57001 Θεσσαλονίκη, πρέπει να είναι το χειρότερο. Στη Β.Ολγας 50 54642, είναι εξυπηρετικό. Σε παίρνουν τηλέφωνο από το δρόμο, αν δεν απαντήσεις, δε περνάνε καν για να αφήσουν το δέμα ή σε περίπτωση απουσίας παραλήπτη ένα ειδοποιητήριο. Δυστυχώς δεν έχει μηδέν αστέρια.

  16. Εμμανουέλα Γ.

    Μακάρι να υπήρχε η επιλογή κανένα αστέρι. Ενας μήνας για να παραλάβω τις πάνες του μωρού μου; Αλλάξαμε νούμερο στο μεταξύ.. αν δεν έπαιρνα τηλέφωνο θα είχαν επιστρέψει το ΠΛΗΡΩΜΕΝΟ δέμα μου χωρίς καμία ενημέρωση, χωρίς καν να έρθουν στο χώρο μου.. χωρίς έστω ένα σημείωμα, ένα μήνυμα. Απλά πήρα τυχαία να μάθω που πήγε επιτέλους το δέμα μου. Μακριά από την acs. Παλιά ήταν πιο αξιοπρεπείς, τώρα είναι το λιγοτερο αντιεπαγγελματιες… Όπου βλέπω παράδοση με acs απλά θα ακυρώνω την παραγγελία μου από δω και στο εξής… Λίγη ντροπή..

  17. Κων/να Χ.

    Απαράδεκτοι ! Σε στήνουν μέρες ολόκληρες να περιμένεις ένα δέμα που έχεις λάβει ενημέρωση ότι θα σου παραδοθεί και το απόγευμα βλέπεις μήνυμα ότι η παράδοση εκκρεμεί γιατί έλειπες. Στο μεταξύ ήσουν σπίτι 3 ώρες πριν την ώρα της παράδοσης. Τους παίρνεις τηλέφωνο και δεν σου το σηκώνουν . Δεν αξίζουν …

  18. στελιος α.

    Σου στελνει η εταιρεια μηνυμα το πρωι αν θες να σταλει το δεμα σε ACS Smartpoint Locker,αν ναι τοτε πατας εναν συνδεσμο που εχει απο κατω για να διαλεξεις το σημειο που θελεις να παει.Εγω δεν παταω τιποτα γιατι θελω να ερθει σπιτι.Τσαμπα περιμενα στο σπιτι το στειλανε χωρις να ρωτησουν και με δικη τους πρωτοβουλια σε Smartpoint Locker.Το σλογκαν σας τα παντα παντου, καλυτερα αλλαξτε το σε ειμαστε μ*******.

  19. Σερινα Κ.

    Και το ένα αστέρι, πολύ είναι. Στάλθηκε από την διπλανή πόλη στην Κρήτη ένα δέμα με δικαστικά έγγραφα, που θέλει μια εργάσιμη να φτάσει, και αυτοί κάνανε λάθος και το στείλανε στην άλλη άκρη του νησιού. Μετά από δύο μέρες και για το δικαστήριο δεν θα έχουμε τα έγγραφα, μας είπαν δεν μπορούν να μας εξυπηρετήσουν. Απαραδεχτοι.

  20. Kallirroi K.

    Ειδοποιηθηκα μεσω μηνυματος οτι το πακετο μου εχει επιστρεψει ΣΤΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ λογω αποτυχιας παραδοσης!!Οταν ομως πηγα επι τοπου μου ειπαν οτι ειναι στις αποθηκες!!!!Φροντιστε λοιπον να διορθωσετε τις παραμετρους στο tracking ωστε οταν γραφει οτι το πακετο ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ να ειναι κιολας για να μην ταλαιπωρουνται οι πελατες τζαμπα.
    Ευχαριστω

  21. Αθαν Π.

    Αναρωτιέμαι ποιός τους εμπιστεύεται ακόμη…

  22. ειρηνη τ.

    καλημέρα σας. μενω στο Μοσχατο. πριν από λίγο καιρό είχα κανει κακή κριτική για το καταστημα του Μοσχατου και τους διανομείς. Δεν γνωρίζω τι αλλάξατε, αλλά πλέον ο διανομέας (ένας νεαρός) που μου έχει φέρει 2-3 φορές προϊόντα που παράγγειλα, είναι ευγενέστατος, παίρνει πάντα τηλέφωνο για να είμαι εκεί και να το παραλάβω. είναι εξυπηρετικότατος. Μπράβο. να βρείτε και άλλους σαν και αυτόν. δυστυχώς δεν γνωρίζω το όνομά του. αν μπορείτε να καταλάβετε ποιος είναι , ήρθε 7/5/25 11:35 στο Μοσχάτο. Κάποιοι άνθρωποι αξίζει να τους λέμε μπράβο.

  23. Kosmas Karipoglou K.

    Ότι πιο άθλιο στην Ελλάδα
    Ψεύτες και μόνο.

  24. Ασημίνα Β.

    Η χειρότερη εταιρεία τέλος!!είναι απαράδεκτοι .δεν περνάνε λένε ψέματα .τους περνεις τηλέφωνο και σε ειρωνεύεται.αναγκατηκα να πάω να πάρω εγώ το δέμα μου περίμενα πόση ώρα στη ουρά .και οι υπόλοιποι το ίδιο θέμα είχαν δεν πέρασαν .πεταγανε των ανθρώπων τα δέματα λες και ήταν σκουπίδια .και στο τέλος το δέμα μου σκισμένο κρεμούσαν τα ρούχα απ’ έξω εάν είχα κάτι πιο προσωπικό θα το έβλεπαν όλοι τους..κάποιος πρέπει να τους βάλει στην θέση τους επιτέλους.πληρωνουμε δεν μας τα φέρνουν τζάμπα.

  25. Περιμένω ένα δέμα από Αθήνα για Τρίκαλα δέκα μέρες…. έλεος…και ο υπάλληλος μου λέει τι. Θέλεις να πάω με τα πόδια να το πάρω…. ότι ποιο χάλια υπάρχει…