ACS Courier Αξιολογήσεις πελατών

Βαθμολογία 1.21 από 919 κριτικές

Στοιχεία εταιρίας

Πληροφορίες για ACS Courier:

Η ACS Ταχυδρομικές Υπηρεσίες Μ.Α.Ε.Ε., εταιρεία του Ομίλου Quest, λειτουργεί στην Ελληνική αγορά από το 1981 και αποτελεί την ηγέτιδα εταιρεία στο χώρο της, διακινώντας ετησίως πάνω από 60 εκατομμύρια αποστολές, από το σύνολο των υπηρεσιών της (courier και post).

Μετάβαση στον ιστοτόπο
Βαθμολογήστε την επιχείρηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

919 κριτικές για “ACS Courier

  1. Βενετία Β.

    ΑΙΣΧΟΣ. Η χειρότερη εταιρεία. Έκανα μια μικρή παραγγελία. Είμαι φτωχή και ανάπηρη. Λένε ψέματα, ήμουν σπίτι με ΡΑΝΤΕΒΟΥ και τους περίμενα. Έγραψαν ότι δεν με βρήκαν. Παραδέχτηκαν στο κατάστημα αποστολής ότι δεν έχουν προσωπικό για να κάνει την αποστολή στην πόλη του Ηρακλείου. Δεν έχω λεφτά για να πάω με ταξί. Δεν τους ενδιαφέρει. Το κατάστημα αποστολής τους παρακάλεσε να μου το φέρουν. Είναι και Πληρωμένο. Έχασα τα λεφτά μου και δεν μου περισσεύουν. Δεν απαντούν ποτέ στο τηλέφωνο. Έστειλα Mail, μίλησα με το ρομπότ, ψηφιακή βοηθό. Αδιαφορία. Κανείς να μην την πάθει σαν και μένα. Προσοχή, Αποφύγετε. Δεν διαθέτουν προσωπικό για να κάνει αποστολές.

  2. Γιώργος Τ.

    Σήμερα 6/5/2025 έρχεται υπάλληλος τις ACS, εγώ ήμουν δυο τετράγωνα, πιο κάτω από το σπίτι με το αυτοκίνητο, που σημαίνει μερικά δευτερόλεπτα να είμαι στην πόρτα του σπιτιού μου, στη αποστολή έχει δηλωθεί ΜΟΝΟ κινητό, έρχεται έξω από το σπίτι δεν μπορώ να ξέρω αν χτύπησε κουδούνι, αλλά τι κάνει; ενώ φαίνεται πως δεν είναι κανείς στο σπίτι παίρνει τηλέφωνο στο σταθερό που ΔΕΝ είχε δηλωθεί στη αποστολή και μάλιστα το σταθερό της αδελφής μου η οποία μένει και σε άλλη διεύθυνση. Με παίρνει στο σταθερό (ΟΧΙ το δικό μου) που ΔΕΝ είχε δηλωθεί στην παραγγελία μου μήπως τι; μήπως και εμφανιστώ, αφού έλειπα!!! Όλα αυτά (κουδούνια, τηλέφωνα, αρ. τηλεφώνου κτλ) μας τα είπαν από το κατάστημα της περιοχής, μάλιστα μας είπαν και το τηλέφωνο που ΔΕΝ είχε δηλωθεί, σαν επιβεβαίωση του σωστού αριθμού! 😛

  3. Kontos M.

    Ο μουγκος ειπε στον κουφο οτι ο τυφλος ειδε τον κουτσο να τρεχει

  4. Παυλος Π.

    0 στο 0 άχρηστη. Νξ

  5. Μαρία Φ.

    Κάνω αξιολόγηση για το κατάστημα στα κεντρικά του Βόλου.δεν είμαι καθόλου ευχαριστημένη από την εξυπηρέτηση,ζήτησα αλλαγή παράδοσης διεύθυνση,καθώς δεν υπάρχει δυνατότητα παραλαβής ούτε από το κατάστημα Κ μου αρνήθηκαν λέγοντας ότι έχουν πολλά δέματα….ποτέ δεν εξυπηρετουν.Η χειρότερη εταιρεία,φυσικά Κ θα ζητήσω εξυπηρέτηση από άλλη εταιρεία!! συνεχίστε έτσι να χάνεται πελάτες!!!

  6. Απαράδεκτη η απόφαση της εταιρίας σας ενώ έχει πληρωθεί τα μεταφορικά για παράδοση του δέματος στην διεύθυνση του παραλήπτη η εταιρία να τα μεταφέρει χωρίς καμία ερώτηση από τον παραλήπτη στα μεταλλικά κουτιά σε απόσταση από την οικία του, που πολλές φορές λόγο διαφόρων προβλημάτων να μην μπορεί ο παραλήπτης να μεταβεί για την παραλαβή του δέματος( λόγο ηλικίας η προβλημάτων υγείας), και όταν διαμαρτυρηθεί στην εταιρία να του μεταφέρουν το δέμα με καθυστέρηση ημερών, προσωπικά θα ζητώ να γίνεται η αποστολή των δέμα των μου με διαφορετική εταιρία αν είναι δυνατόν.

  7. Αναστασία Γ.

    ΠΟΤΕ ΜΗΝ εμπιστεύεστε τις τιμές που σας λένε στις τηλεφωνικές παραγγελίες! Η παράδοση έγινε κανονικά, ενώ όμως στο τηλέφωνο μου είπαν ότι η μεταφορά θα κοστίσει 13,50 € στην παράδοση μου ζήτησαν 20,50€. Το χειρότερο είναι ότι στην τηλεφωνική επικοινωνία που ακολούθησε για να διαμαρτυρηθώ στην acs Ηλιούπολης, ήταν αγενέστατοι. Ποτέ ξανά ACS

  8. χαλι μαυρο,δεν σηκωνουν τηλεφωνο,δεν υπαρχει συννεβοηση αν ερθουν και ποτε,χαλι μαυρο,απαραδεκτοι,μακαρι να ειχαμε δυνατοτεσ επιλογης

  9. Δέσποινα Τ.

    Παλαιότερη τεχνική τους, να αφήνουν χαρτί ότι δεν σε βρηκαν ενώ ερχόταν ο διανομέας μόνος του για να αφήσει το χαρτάκι. Το καινούργιο τους χόμπι είναι ενώ έχεις πληρώσει παράδοση στο σπίτι να το βάζουν σε locker και να σε αναγκάζουν να πας. Το ακόμα καλύτερο που μου έκαναν προσφάτως είναι να στέλνουν μήνυμα ότι δεν με βρήκαν και να μου λένε να επιλέξω pick up point κοντά μου. Το επέλεξα και από τότε αγνοείται η τύχη του δέματος εδώ και 10 μέρες. Στέλνουμε email, παίρνουμε τηλέφωνα και η μόνιμη απάντηση τους είναι αργεί λόγω φόρτου εργασίας. Μόνο αυτοί έχουν δουλειά, οι άλλες μεταφορικές δεν έχουν; Το κακό είναι ότι ακόμα και αν δεν τους επιλέξεις εσύ, μπορεί να τους επιλέξει ο αποστολέας του δέματος σου. Γίνεται να τους παρατήσουμε όλοι, να αλλάξουν τακτική; Έλεος πια!

  10. Panagiotis L.

    το δέμα είχε φτάσει στα 16 του μήνα στισ 24 του μήνα το αναζήτησα και ήταν στο κατάστημα Αμαλιαδας και πήγα και το πήρα
    η χειρότερη εταιρεία

  11. ΣΩΤΗΡΗΣ Π.

    Παρακαλάω οι παραγγελίες μου να μην έρχονται με ACS. Έως τώρα δεν παρέλαβα δέμα ποτέ! Παράδοση στην εταιρεία που εργάζομαι αλλά δεν μας βρήκαν!! Όλες οι άλλες εταιρείες παραδίδουν κανονικά. Το σημερινό γεγονός δύο αποστολές σε δύο .lockers που απέχουν 2,5 χλμ. Στο ένα ήταν φάκελος από εταιρεία που απευθυνόταν στην εταιρεία που εργάζομαι και το αφήσαμε σε locker! Το επόμενο που περιμένω από αυτή την εταιρεία είναι να χάνονται οι αποστολές.! ΚΑΜΙΑ ΕΜΠΙΣΤΟΣΎΝΗ

  12. Ηλίας Μ.

    Παλιότερα είχαν την συνήθεια να στέλνουν τους διανομείς χωρίς τα δέματα και να αφήνουν χαρτάκια ότι δήθεν δεν μας βρήκαν. (Το γελοίο είναι ότι το έκαναν και στην καραντίνα που δεν μπορούσαμε να ξεμυτήσουμε). Τώρα βρήκαν άλλο κόλπο. Ενώ έχεις πληρώσει παράδοση στο σπίτι, αυθαίρετα αφήνουν το δέμα σε ένα locker τους και σου λένε πάνε πάρτο μόνος σου.

  13. Christina Dampolia D.

    Το κατάστημα της Πάρου έχει περάσει σε άλλο level .
    Παρακαλώ τη Μαμά εταιρία αν έστω και λίγο θέλει να προστατέψει το prestige της …. να πάρει την ταμπέλα.
    Ή να ενημερώνει ότι το κατάστημα λειτουργεί μόνο ως reception, να μειώσει τα μεταφορικά καθώς δεν γίνεται καμία διακίνηση αποστολής ενώ πληρώνεις Το κατάστημα φροντίζει να σε κρατά σε φόρμα, αναγκάζοντας σε να πας να το πάρεις ή το τοποθετεί σε smart point locker 2km μακριά από το σπίτι σου χωρίς να το έχεις ζητήσει.
    Εννοείται πως κανείς δεν σηκώνει το τηλέφωνο αν θες να μάθεις πληροφορίες και πρέπει να πας να τους γνωρίσεις από κοντά ενώ θα περιμένεις σε μια τεράστια ουρά στο δρόμο !!Ακόμη δεν έχω εξυπηρετηθεί , η αποστολή μου με το δώρο Πάσχα για το βαφτιστηρι έμεινε στο κατάστημα έως την Τρίτη 22/4/25 όπου και πάλι δεν διακίνησε

  14. χριστινα σ.

    Άψογα όλα παρόλο που υπήρχε μόνο ένας υπάλληλος να εξυπηρετεί

  15. Γιαννης Γ.

    απαραδεκτοι! πηγαν την παραγγελια μου σε αλλη περιοχη γιατι εκει ειχε διαθεσιμο locker! ντροπή. αν ξανά έρθει παραγγελια μου με acs θα ακυρώσω την παραγγελια. απαραδεκτοι!

  16. ΣΤ Λ.

    Περιμεναμε τα Πασχαλινα δωρα του γιου μου. Χωρις καμμια ειδοποιηση ηρθαν , δε βρηκαν κανεναν, αφησαν χαρτακι, εφυγαν. Καλω στο τηλεφωνο, φυσικα δεν απανταει ποτε κανεις. Φευγω παω στο κοντινοτερο καταστημα, περιμενω σε μια ουρα με 12 ατομα (Μεγαλη Παρασκευη). Με ενημερωνουν οτι ειχαν γραψει λαθος το τηλ μου γι αυτο δε με ειδοποιησαν. Με ενημερωνουν επισης οτι τα πραγματα μου θα τα παραλαβω το πρωι απο το Locker αφου λαβω με μηνυμα κωδικους. Την επομενη μερα δεν εχω λαβει κανενα μηνυμα. Φυσικα τηλεφωνικη εξυπηρετηση δεν υπαρχει, ξαναπαω στο καταστημα, ξαναπεριμενω σε ουρα 10 ατομων, και η απαντηση τους ειναι οτι ξανα ειχαν γραψει το τηλεφωνο μου λαθος.
    Παιδες καντε μια σωστη δουλεια γιατι σπατε τα νευρα του κοσμου. Δεν ξερω πως το καταφερνετε και καθε χρονο γινεστε χειροτεροι!

  17. Panagiotis Koustas K.

    κλειστε,λουκετο,δεν ειναι δουλεια σασ,απο τισ 14 δεμα στην διαλογη 19 σημερα κ ακομα ειναι εκει…. λ ο υ κ ε τ ο κ μην μου πείτε ότι είναι πασχα

  18. Stergos Pizimolas P.

    Η Εξυπηρέτηση στο υποκατάστημα αρχάγγελου είναι απαράδεκτο.Ενώ βρισκόταν η γυναίκα μου εχθές εκεί να παραλάβει τα πακέτα μας δεν το έδωσαν και της είπαν αύριο θα παραδοθεί στο χωριό, γιατί υπάρχει αρκετη δουλειά και είπαμε οκ.τηλεφωνικά εποικινονισα με το κατάστημα και μου είπαν ότι ο αριθμός που θα με καλούσε τελειώνει σε109 δεν δέχτηκα την κλήση αυτή ποτέ γιατί να πω ψέματα αφού περιμένω δύο πακέτα να παραλάβω περνώ τηλέφωνο να δω τι έχει γίνει και ο κύριος που μιλήσαμε ,σήμερα 15/04/25 ήταν αγενεστατος

  19. Σοφία Χ.

    δράμα..δραμα..δραμα..κ.α.ι. αυτοί κ.α.ι. η γενικη ταχ/κη…όταν έχεις δέμα, έρχονται την 1η φορά, ειδοποιούν τηλ/κωσ 2 ωρες πριν οτι σε λιγο θα’ναι’κει, ασχετα αν σηκωσεισ το τηλ. ή οχι, αυτοί ερχονται…για νά’χουν”το πάτημα” της 1ης επίσκεψης, ώστε μετά κι από την 2η.,(σε βρουν δε σε βρουν)😲,να πρεπει πλεον, να πασ ε.σ.υ‼️να παρεισ το δεμα…απο την εταιρεια τους…😡κι άμα δεν προλάβεις να πας ως την πόρτα σου όταν έρθουν, φεύγουν…για τον λόγο που προανέφερα…!!!
    πληηηρωνε ε σ υ σα το βλάκα τζαμπα τα μεταφορικα..!!!
    α. ν. εν τω μεταξύ
    δοκιμάσεις να τους πάρεις τηλ.. για να συνεννοηθείς…!! 😱😲, μαυρο φιδι που σ’ έφαγε…δεν το σηκώνουν
    π ο τ έ…, με κίνδυνο το δέμα σου να κινδυνεύει να επιστρέψει στον αποστολέα του, κι ας το χρειαζεσαι εσυ.. γιατί μπορεί πχ νά’ναι και φαρμακα‼️

  20. Στέλλα Τ.

    περιμένω ένα δέμα από την δευτέρα και μέχρι σήμερα πέμπτη 10/4/2024 δεν το εχω παραλάβει ακόμη εννοειται με το καταστημα τησ κηφισιας δεν μπορω να συνδεθω ποτε μονο τα κεντρικα βγαινουν απαραδεκτοι λυπαμαι η χειροτερη εταιρεια το προσωπικο σαφωσ δεν φτιαιει σε τιποτα οταν το προβλημα το εχει το κεφαλι

  21. Ελευθερία Κ.

    Παρέλαβα στις 24/3 πακέτο αξίας 30 ευρώ. .Χρέωσαν 60 …
    ακόμα να επιστραφούν τα χρήματα…
    Δεν φταίει η acs μου απαντούν…
    Η τράπεζα καθυστερεί…
    Αλίμονο….αυτοί που χρέωσαν τα διπλά, δεν φταίνε…

  22. Γιάννης Κ.

    Πλήρωσα για παράδοση στο σπίτι και το άφησαν το πακέτο μου σε ένα άκυρο Locker, ούτε ενημέρωσαν ότι θα το κάνουν αυτό από πριν, ούτε καν προσπάθησαν να παραδώσουν.
    Προφανώς και δεν θα πάρω τηλέφωνο να είμαι 50 λεπτά στην αναμονή για να πληρώνω και να βριστώ έναν υπάλληλο που δεν φταίει και δεν έχει καν σχέση με το οργανωτικό μπουρδέλο που είναι αυτή η εταιρεία.

  23. ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ Τ.

    η άμετρη και κακή χρήση “τεχν.νοημοσύνης”,η έλλειψη προσωπικού και φυσικής ,προσωπικής εξυπηρέτησης καθιστούν την ποιότητα των υπηρεσιών ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ.ο πελάτης πρέπει να αναλώσει πάρα πολύ χρόνο για να καταφέρει να επικοινωνήσει με την εταιρεία ,ακόμη κι όταν με υπαιτιότητά της γίνεται λάθος που μπορεί να προκαλέσει προσωπική ή οικονομική βλάβη στον πελάτη.Ήταν αδύνατο να παραλάβω έγκαιρα το δέμα μου ,όταν από λάθος της εταιρείας στάλθηκε σε λάθος περιοχή παραλαβής.Καμία ανάληψη ευθύνης,καμία δυνατότητα επικοινωνίας με τους φυσικούς διαχειριστές της αποστολής.ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΕΣ ΚΑΙ ΕΧΘΡΙΚΕΣ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΠΕΛΑΤΗ.ΟΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ ΚΑΤΑΒΑΛΟΥΝ ΦΙΛΟΤΙΜΕΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΕΣ,ΑΛΛΑ Η ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΑΝΙΚΑΝΟΙ ΚΑΙ ΑΝΕΠΑΡΚΕΙΣ

  24. Μαρία Κ.

    Παράδοση σήμερα, με καλούν γύρω στις 5φορες η courier να έχει βρεθεί σε άλλη διεύθυνση από ότι βρισκόμουν .. προφανώς δεν ήξερε να χειρίζεται το gps!! Δεν έκανε καμία προσπάθεια να βρει το σπίτι να μου το παραδώσει ! Να πληρώνεις courier για παράδοση στο σπίτι σου και να πηγαίνεις να το παίρνεις εσύ επειδή κάποιοι δεν ξέρουν να κάνουν σωστά την δουλειά τους !!!

  25. ΝΙΚΟΣ Μ.

    απαραδεκτοι . το εχουν ξεφτιλισει . εντελως αυθαιρετα πανε τα πραγματα στα smartpoints. παρολο που τους ενημερωσα οτι ειμαι αναπηρος χωρις δυνατοτητα μετακινησης συνεχιζουν τον ιδιο χαβα !!!! ΑΙΣΧΟΣ