Απαράδεκτοι είναι ότι ποιο επιεικές!! Με καύσωνα κοροϊδία στην παράδοση του ψυγείου μου που είχε εξοφληθεί. Καμία συνεννόηση μεταξύ τους,…
ACS Courier Αξιολογήσεις πελατών
Πληροφορίες για ACS Courier:
Η ACS Ταχυδρομικές Υπηρεσίες Μ.Α.Ε.Ε., εταιρεία του Ομίλου Quest, λειτουργεί στην Ελληνική αγορά από το 1981 και αποτελεί την ηγέτιδα εταιρεία στο χώρο της, διακινώντας ετησίως πάνω από 60 εκατομμύρια αποστολές, από το σύνολο των υπηρεσιών της (courier και post).
Μετάβαση στον ιστοτόπο
Ιστορικό Παράδοσης Παραγγελίας που δεν παραδόθηκε ποτέ!
”ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Παραγγελία που προορίζεται για την ασφάλεια ηλικιωμένης γυναίκας.
Την πρώτη φορά δεν πρόλαβα να κατέβω τα σκαλιά και ο courier έφυγε.
Επαναπρογραμμάτισα νέα παραλαβή μετά από 2 μέρες.
Δεσμεύτηκε άτομο να περιμένει από τις 12 μέχρι τις 19.00 τον courier ο οποίος πήρε τηλέφωνο στις 19.50 για να πει ότι δεν πρόλαβε να παραδώσει το δέμα γιατί σχόλασε.
Είπε ότι θα δηλώσει ΑΠΩΝ γιατί δεν μπορεί να κάνει αλλιώς.
Προσπάθησα να αλλάξω την ημέρα για 2η φορά χωρίς να είναι υπαιτιότητάς μου και δεν μου έδινε τη δυνατότητα.
Πρόσεξα στο κείμενο ότι μπορούσα να παραλάβω το δέμα μέχρι κάποια συγκεκριμένη ημερομηνία από το κατάστημα της Ηλιούπολης στο οποίο όταν πήγα με ενημέρωσαν ότι το μεσημέρι το επέστρεψαν πίσω στο κατάστημα.
Προσπάθησα να επικοινωνήσω τηλεφωνικά και με άφησαν στην αναμονή!!
Η ACS ως εταιρεία Courier είναι επιεικώς απαράδεκτη!!!!
Πηγαίνει τα πακέτα όπου τους βολέψει κ τα κλειδώνουν σε locker χωρίς καμία ενημέρωση αν ο πελάτης είναι σε θέση να πάει στο σημείο που τα βάζουν.
Σε λίγο καιρό απλά θα ψάχνει για πελάτες. Τραγικότατη εταιρια με ελειψη σεβασμού στον πελάτη της και σε εμάς. Κάνει ότι της καπνίσει πάει τα δέματα όπου βολέψει. Προφανώς κ αναλαμβάνει εταιρίες χωρίς να μπορεί να διαχειριστεί τον όγκο ίσως να έχει και λιγοστό προσωπικο κ σου λέει αν κανένας γκρινιάξει τότε το βλέπουμε.
Αίσχος.
”Ακόμη περιμένω το δεμα Το έχουν στον Λυκαβηττός από 27/1 και με τα πόδια θα μπορούσαν να μου το φέρουν δίπλα είμαι
Επιβεβαιώνω κι εγώ όλα τα αρνητικά σχόλια των προηγούμενων. Απαράδεκτη εταιρία. Δύο φορές μου ήρθε μήνυμα ότι θα παραλάβω, και τις δύο δεν εμφανίστηκε κανείς και μετά ήρθε μήνυμα ότι δεν ήμουν στο σπίτι, ενώ δεν είχα φύγει καθόλου. Τη δεύτερη φορά μάλιστα με κάλεσαν από το τηλέφωνο 2160705030 και ένα αυτοματοποιημένο μήνυμα μου είπε να περιμένω να με συνδέσουν με τον κούριερ για την παραλαβή. Μετά από λίγο, χωρίς να επικοινωνήσει ο κούριερ, η γραμμή έπεσε. Και σε λίγο ήρθε το μήνυμα ότι δεν με βρήκαν στο σπίτι. Κάλεσα στα κεντρικά, και αφού η υπάλληλος μου είπε ότι δεν μπορεί να κάνει κάτι και να απευθυνθώ στον αποστολέα (αν είναι δυνατόν!) με συνέδεσε τελικά με το υποκατάστημα της Αγίας Παρασκευής. Αφού περίμενα τρία τέσσερα λεπτά, η γραμμή έπεσε. Χειρότερη εταιρία δεν υπάρχει.
”Η χειρότερη μεταφορικη που έχω συναντησει!
”3 φορά είμαι όλη μέρα σπίτι και το δέμα γυρνάει πίσω στα κεντρικά γιατί υποθετικά δεν με έβρισκαν!
Τζάμπα σας πληρώνουν κ σας πληρώνουμε
Απαράδεκτοι απλά όλοι από εταιρία μέχρι προσωπικο
Υπάρχουν και άλλες εταιρείες διανομής. Η ACS απλά είναι η χειρότερη. Από Κίνα έρχονται πιο γρήγορα. Δεν φταίνε οι εργαζόμενοι. Το πρόβλημα είναι η ίδια η εταιρεία. Και σίγουρα φταίμε και εμείς που τους δίνουμε δουλειά.
”Είναι άχρηστοι!!!!! Δεν απαντούν στα τηλέφωνα!!!!! Δεν παραδίδουν τα δέματα στον χώρο σου με το έτσι θέλω του διανομέα!!!! Ακόμη και το ρομπότ δεν με εξηπηρετει!!!!!
”απαράδεκτο το σύστημα τους.. ούτε μπορείς να τους βρεις ούτε να συνεννοηθεις!!!!δεν σηκωνουν τηλεφωνο ποτε !!!!κλειστε το να ησυχασουμε!!!!
”Είναι κάποιες περιπτωσεις παροχής υπηρεσιών στις οποιες ειλικρινα ο γραπτός λογος δεν μπορει να περιγράψει επακριβώς το ποσο χαμηλο μπορει να ειναι το επιπεδο του επαγγελματισμού,της υπηρεσιας που παρέχουν, της ανταποκρισης , κάποιων εταιρειών , επιχειρησεων κ.ο.κ.Το «ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ» το «ΑΝΤΙΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ» το «ΝΤΟΠΙΑΣΤΙΚΗ ΠΑΡΟΧΗ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ» ειναι λιγα δυστυχως…Περιμενω το δεμα μου απο τις 18/1 που εγινε η παραγγελια και ηταν να ερθει σε 5-6 εργάσιμες μερες (τοσο ελεγαν οτι ειναι ο εκτιμώμενος χρονος) ειναι 31/1 δεν εχω καμια ενημερωση για το που βρισκεται το δεμα μου, τηλεφωνο στα κεντρικα και στα υποκαταστήματα κοντα μου βγαινει τηλεφωνητής σε σημειο που περιμενα 15 λεπτα μηπως φιλοτιμηθεί καποιος και απαντησει.Παω απ το καταστημα οι υπάλληλοι αγενείς μονο που δε μου την ειπαν
”«ΝΤΡΟΠΙΑΣΤΙΚΟΙ»
ειστε απαραδεκτοι! 9 μερεσ για να φτασει η αποστολη απο τα κεντρικα στην αγια παρασκευη αττικήσ;
”Απαράδεκτη…. κούριερ που έφερε την παραγγελία ούτε ΚΑΝ χτύπησε κουδούνι είχα κλήση ότι έφτασε για νά παράδοσης παραγγελία κοιτάω στο παράθυρο και το αμάξι απλά φεύγει…. και τώρα κυνηγά…. και να πάω μόνη μου να το παραλάβω την παράδοση χρεώνουν!!!!!!
”Απαράδεκτη ως εταιρείa που σε καμμία περίπτωση δεν θα έπρεπε να ονομάζεται courier. H καθυστέρηση στην παράδοση του πακέτου μου, το οποίο έπρεπε να παραληφθεί την 24.01.2025 σύμφωνα με την εκτίμηση του γραφείου, το οποίο παρά την αναμενόμενη ημερομηνία παράδοσης, το πακέτο δεν έφτασε ποτέ και δεν έχω λάβει καμία ενημέρωση σχετικά με την καθυστέρηση ή τον λόγο της. Η καθυστέρηση αυτή προκαλεί μεγάλη αναστάτωση και ταλαιπωρία, καθώς είχα προγραμματίσει συγκεκριμένες ενέργειες που εξαρτώνται από την έγκαιρη παραλαβή του πακέτου. Η έλλειψη επικοινωνίας από την πλευρά τους επιδεινώνει την κατάσταση, καθώς δεν γνωρίζω πότε και αν το πακέτο θα φτάσει τελικά. Μετά από αρκετή ταλαιπωρία με ενημέρωσαν οτι πρέπει να επικοινωνήσω σήμερα με το γραφείο τους στο Περιστέρι στο 210578211. Εν αναμονή.
”Απαράδεκτη καθυστέρηση αποστολής. Έχουν περάσει 10 ημέρες από την παραλαβή από Λάρισα για Αθήνα και δεν ξέρουν ακόμη πότε να πάω να παραλάβω. Καμία ειδοποίηση απ’ τους ίδιους και περιμένω κ τιμολόγιο για τις υπηρεσίες τους
”Απαράδεκτοι. Τηλέφωνα δε σηκώνουν ούτε για αστείο.
”3 φορές από 10 λεπτά αναμονή και μετά φυσικά κλείνει η γραμμή.
αναμονή δέματος από 08/01 και ακόμα τίποτα. Η χειρότερη courier ( βασικά courier δεν τη λες)
παντελωσ αχρηστοι, οτι χειροτερο. κανενα παθοσ για την δουλεια τουσ. δεν εχω δει πιο αχρηστο τμημα στην ζωη μου
”Περίμενα 15 μερες να μου φέρετε ΔΕΜΑΤΑΚΙ στο Μαρουσι αποσταση 1,7 Χιλμ.Ηρθα το πήρα μόνη μου, όρθια 3 τέταρτα στις 24 /1. Ντροπή σας.
”Μέχρι τώρα πίστευα πως ήταν από τις καλύτερες μεταφορικές μέχρι που μου εστειλαν ένα δέμα στο acs point, δεν μπόρεσα να το παραλάβω γιατί το λινκ δεν δούλευε και το τηλέφωνο ένα τέταρτο μετά δεν το σήκωνε κάνεις. Στο μέλλον θα αποφεύγω αγορές από καταστήματα που συνεργάζονται μαζί σας.
”Ισως η πιο απαράδεκτη εταιρεία που υπάρχει! Νόμιζα πως ήταν μόνο το κατάστημα της Νέας Σμύρνης αλλά έκανα λάθος! Το ίδιο άχρηστο είναι και το νέο κατάστημα που άνοιξε στην Λεωφόρο Αμφιθεας. Ένα δέμα που μέσω μηνυμάτων τους θα έπρεπε να είχε έρθει στις 19 του μήνα, πήγαμε 20, 21, 22, 23, 24, και τίποτα! Όταν τελικά πήγα το απόγευμα δεν μου άνοιγαν καν την πορτα, ενώ είχαν περάσει λίγα λεπτά από τις 8. Δύο κοπέλες μπροστά, μια μελαχρινή και μια ξανθιά, αγενεστατες!! Που νομίζετε ότι πιάσατε δουλειά? Στο δημόσιο νομίζετε ότι είστε??? Υποτίθεται θα έπρεπε να εξυπηρετείτε το κοινό! Βρε ούτε στο δημόσιο το χάλι σας!! Απαράδεκτοι ειστε! Και εσείς και η ACS. Ποτέ ξανά!
”Πέντε εργάσιμες ημέρες το πακέτο ήταν δεσμευμένο στο υποκατάστημα Αμαρουσίου. Ήρθε ξαφνικά χωρίς προκαθορισμένο ραντεβού και ύστερα από ακύρωση ραντεβού την προηγούμενη ημέρα.
”Απαράδεκτη καθυστέρηση 2 εβδομάδων και ακόμα περιμένω.
”Ο εκτιμώμενος χρόνος παράδοσης ήταν 6-7 ημέρες και έχουν περάσει 15.
Σε προηγούμενη παραγγελία αναγκάστηκα να πάω εγώ στο ACS center γιατί το μήνυμα έγραφε πως ήρθε ο courier, ενώ δεν εμφανίστηκε ποτέ (ήμουνα εκεί). Τα μεταφορικά που πλήρωσα περιλαμβάνουν και παράδοση στο σπίτι. Αν δεν μπορούν να έρθουν λόγω φόρτου εργασίας και πηγαίνει ο πελάτης εκεί, να μας το λένε εξ’αρχής και να χρεωνόμαστε και λιγότερα. Άσε που δε σηκώνουν τα τηλέφωνα.
Λυπάμαι το αστεράκι που έβαλα. Προσπάθησα να το σβήσω αλλά δε γίνεται. Είναι το ελάχιστο.
Με αυτά τα smart points το έχετε ξεσκίσει το θέμα!!! Εγώ πληρώνω για παραλαβή στην έδρα μου και εσείς τα στέλνετε όπου θέλετε.
”Κλείστε το είστε ότι χειρότερο. Πληρώνω 5€ έξοδα αποστολής κ μου στέλνουν μνμ ότι θα έρθει σήμερα μεταξύ 9-11. Ενώ ήμουν σπίτι ουδέποτε χτύπησε το κουδούνι κ μου έρχεται αμέσως μνμ ότι υπήρξε δυσκολία παράδοσης κ άγνωστος παραλήπτης. Δε ντρέπεστε;;;; Έχετε μαζέψει όλη τη σάρα κ μαρα που αρνείται να δουλέψει κ θα έχει ο πελάτης τέτοιες επιπτώσεις με χρέωση κ 5€ κ μετά από 50τηλ που δεν τα σήκωναν να μου λέει μια χείριστης συμπεριφοράς στο τηλεφωνικό που διαμαρτυρόμουν εντόνως κ με το δίκιο μου για τα αίσχη τους , ότι δε με εξυπηρετεί;;; Να καλώ να ξανά καλώ κ να μου τα κλείνει κ να λέει να μη ξαναπάρω κ είχε το θράσος ενώ έχω πληρώσει κ ήμουν εδώ κ δεν χτύπησαν ποτέ μα ποτέ το κουδούνι μου κ έστειλαν δε με βρήκαν να μου λέει ότι από 23 σήμερα το δέμα μου θα έρθει μετά στις 27/1 τι λετεεεεεε
”οταν επιλεγω παραλαβη σπιτι μου το εννοω .ποσο βαριεστε και αφηνετε τα δεματα σε acs lockers ζωντοβολα. ειμαι εγγυος πως θα παω 15 λεπτα περπατημα να παραλαβω το δεμα μου?
”Εχει ερθει το δεμα μου απο 4/1/25(σημερα ειναι 23/1/25)
”Προγραμματισαν απο μονοι τους να το στειλουν σε point που δε λειτουργει πια.
Ενημερωσα να αλλαξει το σημείο παραλαβης(3 φορες ενημερωσα) κι ακομα τιποτα.
ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ
Εντάξει απλά τραγικοί…στείλατε την παραγγελία μου σε θυρίδα πόση ώρα προσπαθούσα δεν άνοιγε για τεχνικούς λόγους και μετά από ώρα είδα στην εφαρμογή ότι άνοιξε η θυρίδα…..αύριο θα ξαναπάω και αν δω ότι δεν υπάρχει το δέμα μου…πραγματικά θα έρθω και θα κάνω φασαρία….δεν είναι η πρώτη φορά που έχω θέμα μαζί σας…κλείστε το
”Απαράδεκτοι!!!! Η χειρότερη courier!!!! Δεν εχω ημερομηνία εξυπηρέτησης γιατί μετά από 10 ημέρες δεν έχω παραλάβει!!!
”