Απαράδεκτοι είναι ότι ποιο επιεικές!! Με καύσωνα κοροϊδία στην παράδοση του ψυγείου μου που είχε εξοφληθεί. Καμία συνεννόηση μεταξύ τους,…
ACS Courier Αξιολογήσεις πελατών
Πληροφορίες για ACS Courier:
Η ACS Ταχυδρομικές Υπηρεσίες Μ.Α.Ε.Ε., εταιρεία του Ομίλου Quest, λειτουργεί στην Ελληνική αγορά από το 1981 και αποτελεί την ηγέτιδα εταιρεία στο χώρο της, διακινώντας ετησίως πάνω από 60 εκατομμύρια αποστολές, από το σύνολο των υπηρεσιών της (courier και post).
Μετάβαση στον ιστοτόπο
ζήτησα καινουρια αποστολή δέματος και να πληρώσω με κάρτα.
”ήρθε ο υπάλληλος να παραλάβει το δέμα αλλά χωρίς μηχάνιμα.
και δεν μπορούσαν λέει να στείλουν άλλον μέσα στην ημέρα, διότι είχε ήδη έρθει.
ΑΠΑΡΑΔΕΧΤΟΙ! κλείστε το μαγαζακι σας!
Απαράδεκτη! Το ταχυδρομείο είναι σαφώς ταχύτερο! Έχουν την αποστολή στο hub πάνω από 10 μέρες και στο τηλέφωνο δεν απαντάει κανείς! 30’ αναμονή πόσο περισσότερο να περιμένει κανείς στο τηλέφωνο; Μακριά!
”απαραδεκτη εξυπηρετηση . ειναι η 2η φορα που καθυστερουν παραγγελια. η πληρωμη στην επιχειρηση εχει γινει απο τισ 25.12.2024 και μεχρι σημερα 21.1.2025 δεν εχει γινει η παραδοση με μονη ενημερωση απο το καταπληκτικο τουσ site πορεία αποστολής
ημερομηνία σημείου ελέγχου
πληροφορίες
παραλαβή αποστολής
9 ιαν 2025
*********
στο κέντρο διαλογής (hub)
10 ιαν 2025
τι να πω μαλλον δεν χουν καταλαβει τι ακριβωσ πρεπει να κανουν. το καλοκαιρι ακυρωσα παραγγελια καθωσ ειπαν ψευδωσ οτι ηρθαν να μου παραδωσουν και δεν με βρηκαν…. τι να πω !!!!
”Πόσο θα ηθελα ενα βραδυ να καει ολη η υποδομη τους-καταστηματα μαζι με το δεμα μου. (χωρις θυματα φυσικά η ευχή που θέλω αμεσα να πραγματοποιηθει)
”Σκεφτομαι τον κόσμο να συρεει και να χειροκρωτά
Πολύ ερασιτεχνική διαχείριση των δεμάτων. Είχα παραγγείλει κάτι από εξωτερικό και όταν έφθασε στις 10/01/25 μου είπαν στις 15/01/25 ότι η διεύθυνση ήταν γραμμένη με “???”. Τους αποστέλνω την διεύθυνση και ενώ την είχαν προσπάθησαν να κάνουν την παράδοση στις 17/01/25 και είπαν πως δεν υπήρχε κανείς για να παραλάβει το δέμα πράγμα το οποίο δεν υπήρχε περίπτωση δίοτι υπήρχαν άτομα στη συγκεκριμένη διεύθυνση από τις 0800 – 1700. Τους είχα αποστείλει εκ νέου email στις 18/01/25 για επίλυση του θέματος και τίποτα. Επίσης λένε ότι κρατάνε το δέμα μέχρι 10 μέρες δηλαδή μέχρι τις 19/01/25(ήτανε Κυριακή) άρα Δευτέρα 20/01/25 το στείλανε πίσω.Ειχανε τις 16,17 και 20/01 να προσπαθήσουν να το παραδώσουν.Και τώρα εγώ πρέπει να περιμένω αρκετό καιρό για να πάει το δέμα στον αποστολέα και ξανά σε εμένα.
”Έστειλα ένα πακέτο από την Κηφισιά στην Αγ. Παρασκευή στις 8/1 και πλήρωσα 8.22ευρώ!! Ακόμα να φτάσει… Όταν τηλεφώνησα στο κατάστημα να ρωτήσω που βρίσκεται το πακέτο μου απάντησε η υπάλληλος ότι έχει πέσει πολλή δουλειά λόγων εορτών. Της απάντησα ότι αν μου έλεγε, ως όφειλε, ότι θα παραδοθεί μετά από 2 εβδομάδες δεν θα το άφηνα αλλά θα το πήγαινα εγώ. Βάζω ένα αστέρι γιατί δεν έχω την δυνατότητα να βάλω 0.
”Η χειρότερη πιθανή εταιρεία μεταφορών. Δυστυχώς επειδή προφανώς δίνουν την χαμηλότερη τιμή για τις αισχρές υπηρεσίες τους είμαστε αναγκασμένοι όταν χρειαζόμαστε παραγγελία από κατάστημα, πρέπει να ερχόμαστε σε επαφή μαζί τους. Δεν έχουν μάθει να χτυπάνε το κουδούνι, παίρνουν ένα δήθεν τηλέφωνο και μετά φεύγουν όσο νωρίτερα μπορούν. Δεν υπάρχει καμία προσπάθεια εξυπηρέτησης του πελάτη, με μόνιμη την προσπάθεια να ρίξουν τις ευθύνες στον ίδιο. Ελπίζω όποιος διαβάσει τον σχολιασμό μου να αποφύγει κατά το δυνατόπερισσότερο αυτή την εταιρεία, μήπως και κάποια στιγμή αλλάξουν κάποια πράγματα.
”Ούτε ένα αστέρι δεν αξίζει. Ειδικά το μαγαζάκι στην Ζάκυνθο….είναι πάτος. Είναι εκτός χωρας και δεν εχω μεταφορικο. Έχει έρθει το δέμα από 9 Ιανουαρίου και Λένε δεν εχουν υπόλοιπο να το φέρει σπίτι μου. Κανονίζω ηλεκτρονικό ραντεβού παρόλα αυτά αλλά το δέμα άφαντο… στα τηλέφωνα δεν βρίσκω κανέναν και όταν τελικά βρίσκω έναν κύριο που βαριόταν να μιλήσει μου λέει ότι θα το φέρουν Σάββατο ως τις 5! Τελικά την επόμενη μέρα 18 Ιανουαρίου μιλάω με μια άλλη υπάλληλο και μου λέει ότι Σάββατο είναι ως τις 3 και ότι θα επικοινωνήσει ο ανύπαρκτος διανομέας μαζί μου!!! Και όταν της λέω να το σιγουρεψουμε με ένα ραντεβού νέο μου επαναλαμβανει την ίδια φράση συμπληρωνοντας “έχεις όρεξη πρωί πρωί” και μου το κλείνει!!!! Κάτω από 0 η βαθμολογία!!!
”Απαράδεκτη εταιρεία για να μιλήσεις με κάποιον εκπρόσωπο τους περιμένεις πάνω από 1 ώρα στο τηλέφωνο.. η διακίνηση του δέματος καθυστερεί
”Δυστυχώς δεν έχει μηδενικό δεν αξίζει ούτε ένα αστέρι από τησ 31/12/24 με κοροϊδεύουν ενώ είχα πληρώσει μεταφορικά κ το δέμα μου ταξίδευε σε τρία σημεία στην Αττική μέχρι που ανάγκασα ανθρώπο να πάει να παραλάβει από Μοσχάτο ( 20 ευρώ ταξί έτσι για την αλητεία σασ ,,,,,,,)ενώ η διεύθυνση ήταν νέος Κόσμος με πληρωμένα μεταφορικά,,, απατηηη για να πληρώνουμεε αντικαταβολή λογικά !!! Η μόνη πρωτιά σασ είναι πως κ το 2025 συνεχίζεται να είσαστε η χειρότερη κούριερ εβερ!!! Χίλια χάλια έχετε πιο κάτω δεν έχει !!!!!!
”Δύσκολη η παραλαβή δέματος. Έχω HUAWEI το οποίο δεν έχει Google play, οπότε δεν μπόρεσα να κατεβάσω το app, προσπάθησε και η κόρη μου…. Απελπισία. Με άλλες εταιρείες box skroutz dhs δεν είχα θέμα. Δεν θέλω να μου τύχει ξανά.
”Απαράδεκτοι.Δεν έρχονται να παραδώσουν και δηλώνουν απών.Ας βγει κάποιος να απαντήσει στα τόσα παράπονα πελατών.
”Άθλια εξυπηρέτηση . Μου το έκλεισε στα μούτρα χωρίς να περιμένει να λύσουμε το πρόβλημα μου , λέγοντας με έμμεσα χαζή. Ακόμα και αν ο πελάτης έχει κάνει λάθος οφείλουν να παραμείνουν σε επικοινωνία και να τον βοηθήσουν.Αγενής και χωρίς σεβασμό . Ντροπή !!!!!
”Δεν παραδιδουνε τα δεματα οι διανομεις και αναγκαζουνε τον κοσμο να πηγαινει και να τα παραλαμβανει απο τα καταστηματα.
”Απαραδεκτοι.
Για κλεισιμο.
Τι να πρωτοπώ; Ψέματα ; Κοροϊδίες ; Αγένεια; Έχουν γίνει αμέτρητες φορές περιστατικά να μένουν τα δέματα στα σημεία χωρίς να τα φέρουν. Να λένε ότι πέρασαν και να μην έχουν έρθει καν. Να χάνω μέρες ολόκληρες περιμένοντας δέματα με ιατρικό εξοπλισμό και σημαντικά δέματα και εκείνοι να λένε ψέματα. Το αποκορύφωμα σήμερα να μιλάνε αγενεστατα να μου λένε για τα στοιχεία μου και ότι έτυχε και δεν το πήραν το δέμα μου ενώ έγραφε στην εφαρμογή ότι είναι προς παραλαβή. Ο υπεύθυνος στην ηρώων Πολυτεχνείου 80 απαράδεκτος να μιλάει στον ενικό και να μου υψώνει την φωνή λες και είμαστε φίλοι . Απαράδεκτοι σε όλα. Με όσους συνεργάζομαι θα ακυρώνω συμφωνίες αν είναι να συνεργαστώ με εσάς. Είναι κλόουν αλήθεια
”Δεν θα μείνω στο γεγονός ότι έχουν πάρει φάκελο από τη βούλα την παρασκευή 10/01/25 και σήμερα Πέμπτη 16/01/25 δεν έχει παραδοθεί ακόμη.
”Θα μείνω στο γεγονός ότι έχω χάσει 3 ώρες από τη δουλειά μου και δεν μπορώ να βρω έναν υπεύθυνο στο τηλ.
Δυστυχώς δεν υπάρχει αστέρι με βαθμολογία μείον για να τους βάλω. Είστε τραγικοί. Μόνο box now πια. Αλήτες.
Έχω παραγγείλει κάτι από ηλεκτρονικό κατάστημα το οποίο και παραλήφθηκε από την ACS 9/1 και όχι μόνο δεν έχει έρθει ακόμα αλλά παρακολουθώντας την παραγγελία βλέπω ότι σήμερα 16/1 (μετά απο 8 ημέρες!) είναι ακόμα στον κεντρικό τους χώρο διαλογής . Στα τηλέφωνα που κάνω είμαι στην αναμονή άπειρη ώρα. Θεωρώ ότι το να έχουμε φτάσει τις 8 ημέρες (και δεν ξέρω πόσες ακόμα) για να έρθει ένα δέμα που διακινείται εντός Αττικής είναι ΤΡΑΓΙΚΟ. Απο Αμερική θα είχε έρθει με πλοίο το δέμα. Η χειρότερη εταιρεία courier
”Ότι πιο απαράδεκτο σε μεταφορική στην Ελλάδα. Οι κούριερ αγενεστατοι και με παράλογες απαιτήσεις από τον πελάτη! Επίσης ενώ λένε από 1 ως 3 μέρες κάνουν πολύ περισσότερο. Μακριά
”Απαράδεκτοι. Δεν απαντούν καν και έχουν 13 ημέρες σε καθεστώς pick up παραγγελία που έκανα στα Hondos. Απο Αθήνα στον Άγιο Στέφανο δεν έχει σταλεί εδώ και 13 ημέρες! Στο τηλέφωνο περίμενα 30 λεπτά και δεν το σήκωσε υπάλληλος.
”Με μεγάλη διαφορα η χειρότερη μεταφορική εταιρεία…
”Αναμένω πακέτο που είναι από 24/12/24 Αθήνα στο κέντρο διανομής και μέχρι σήμερα 16/1/25 δεν το έχουν στείλει χιο.. τηλέφωνο στα κεντρικά με το ζόρι να τους πετύχεις και άμα το σηκώνουν λένε υπομονή και θα έρθει!!!
”Απαράδεκτοι
”Δύο φορές πήγαμε στο σημείο παραλαβής “locker” και δεν άνοιξε ποτέ, τηλέφωνο δεν σηκώνουν, καθυστερημένοι στις ημερομηνίες και στην ενημέρωση…..
Φοβερή εταιρεία courier δέματακι από you.gr κινητόυ τηλεφώνου που έχει αποσταλεί στην εταιρεία 28/12/2024 έως και σήμερα 15/1/2025 δεν έχει αποσταλεί στην Χίο.Σε μπουκάλι να είχε μπει από τον Πειραιά θα είχε φτάσει στις ακτές μας προ καιρού… Λυπάμαι διότι και το τηλεφωνικό κέντρο δεν βοηθάει μένουμε στην αναμονή και μετα κλείνει.
”Το χειρότερο courier που η υπάρχει εδώ στην ελλάδα, 15 μέρες ένα δέμα από περιστέρι μέχρι κηφισία
”Δέχτηκα αναπάντητη από διανομέα της ACS για παράδοση πακετου του έκανα 13 κλήσεις και δεν απάντησε ποτέ .αναγκάστηκα να αλλάξω τρόπο παράδοσης με περιτο άγχος και χάσιμο χρόνου και ακόμη προσπαθώ να το παραλάβω……ΑΝΑΞΙΟΠΙΣΤΟΙ…
”