Είσαστε απατεώνες...από το 2021 η τράπεζα Πειραιώς που συνεργάζεται λένε στην μάνα μου χρωστάνε τα παιδιά σας θα σας πάρουνε…
ACS Courier Αξιολογήσεις πελατών
Πληροφορίες για ACS Courier:
Η ACS Ταχυδρομικές Υπηρεσίες Μ.Α.Ε.Ε., εταιρεία του Ομίλου Quest, λειτουργεί στην Ελληνική αγορά από το 1981 και αποτελεί την ηγέτιδα εταιρεία στο χώρο της, διακινώντας ετησίως πάνω από 60 εκατομμύρια αποστολές, από το σύνολο των υπηρεσιών της (courier και post).
Μετάβαση στον ιστοτόπο
Σήμερα για ακόμα μια φορά έλαβα μύνημα για παραλαβή από το κατάστημα και όχι παράδοση στο χώρο μου όπως έχω πληρώσει μεταφορικά και κατόπιν συνεννόησης με τον αποστολέα! Το κάνουν συστηματικά για να γλιτώσουν χρόνο και χρήμα! Το μόνο που μπορείτε να κάνετε είναι σε περίπτωση που ο αποστολέας είναι εταιρεία να τον ενημερώσετε ώστε να μην ξανά προτιμήσει αυτήν την ταχυδρομική! Μπορείτε βέβαια να κινηθείτε και νομικά και να διεκδικήσετε αποζημιώσεις και από την ταχυδρομική και από τον αποστολέα ( αλλά χρειάζεται αρκετή υπομονή)απαράδεκτοι τελείως μπακάληδες και λιακονιαριδες! ΜΑΚΡΥΑ!
”Πράγματι, θα πρέπει να κάνουν προσπάθεια ώστε να είναι τόσο κακοί στην “εξυπηρέτηση¨των πελατών τους. Μακράν η χειρότερη εταιρεία “ταχυ”μεταφορών!!! Παρά τη συμφωνία με την υπάλληλο στην τηλεφωνική επικοινωνία ότι το δέμα θα έφθανε σε εμάς μετά από 6 ημέρες στο κατάστημα (Κηφισιάς), το μόνο που είδαμε ήταν ότι ανέγραψαν στο σύστημα του αποστολέα 2 “αποτυχημένες προσπάθειες παράδοσης” εντελώς ψευδώς, καθώς ήμασταν κλεισμένοι μέσα σαν όμηροι. Δεν απαντούν στο τηλέφωνο σχεδόν ποτέ και χρειάζεται κανείς την υπομονή του Ιώβ μέχρι να μιλήσει με εκπρόσωπο. Θα ήταν καλύτερα για όλους να έκλεινε η εταιρεία. Μακάρι να μπορούσαμε να βάζαμε αρνητικό “αστέρι”.
”Αποστολη 2 δεμματων απο τις 6 ιανουαριου και σημερα,εχουμε 15 .
”Καμια ενημερωση ακομα δεν εχω παραλαβη. Κριμα και στο τηλ κεντρο αναμονη 22 λεπτα . Μερα απο προσπαθεια ουτε η υπαλληλος ηξερε τι της γινεται .
Η χριροτερη εταιρια
Απλά θα πω οτι αν βλέπω ηλεκτρονικό κατάστημα να στέλνει με ACS, ψάχνω άλλο κατάστημα. Δεν αντέχω άλλο αυτο το πράγμα με τους γελοίους
”Παράγγειλα από το Skroutz και ήρθε με την Acs. Έκπληκτα ήρθε πιο πριν από ότι έλεγε. Όμως, καλύτερα να αργούσε πάρα να έσπαγε! Ο μεταφορικός το έριξε δύο φορές μέσα στο κτήριο αφού πήγε στον 3ο όροφο ενώ έγραφε 1ος, περιμένω να δω αν έχει κάποιο πρόβλημα τώρα.
”Ότι χειρότερο!!!
”Μακρυά
ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ!!!!Κλείνω ραντεβου για παραλάβουν ένα δέμα μου προς αποστολή Δεν εμφανίστηκαν ΠΟΤΕ!Προσπαθω να πιασω γραμμή στο υποκατάστημα Ευόσμου για να συνεννοηθώ Οι γραμμές πάντα κατειλημενες Όταν το σήκωσαν κάποια στιγμή μετά από δύο ώρες
”από τα κεντρικά Δεν μπόρεσαν να βρουν τα στοιχεία μου πουθενά Η αποστολή φάντασμα !Συγχαρητήρια για την άψογη εξυπηρέτηση!!!!
Ότι χειρότερο υπάρχει από μεταφορικές εταιρείες. Αναμονή 15 ημέρες για να παραλάβουν επιστροφή δέματος κια κόμη μέχρι και σήμερα περιμένεις τσάμπα κλεισμένος μέσα στο σπίτι και δεν έρχονται…. Ελεεινοί!!!
”Μου έχουν στείλει ένα δέμα, εντός Ελλάδας από 03/01, έχουμε 13/01 και ακόμα το σύστημά τους δείχνει ότι είναι σε διαλογή. Αν αυτό δεν είναι απαράδεκτο τότε τι είναι ? ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ.
Επίσης απαράδεκτο τηλεφωνικό κέντρο, μισή ώρα αναμονή μήπως μπορέσω και βγάλω άκρη, ΣΥΓΧΑΡΗΤΉΡΙΑ
”εχει υπερφοτωθει απο τα Χριστουγεννα και δεν κανουν τιποτα για να ελαφρυνει
”ουτε υπαλληλους παιρνοτυν ουτε τιποτα
μιλησα στο τηλεγωνο μαζι τους και μου ιεπαν οτι το δεμα μου θα εινια σημερα στο Χαιδαρι πηγα και δεν ειχε φτασει ποτε
τελειως χαλια
δεν μπορουν να συνννενοηθουν ουτε μεταξυ τους
Ηρθε σπίτι το παιδί δε με βρήκε..επικοινώνησα μαζί του μου λέει δε ξανά γυρνάω και να πάω την επόμενη μέρα στο κατάστημα να παραλάβω..την επόμενη μέρα δε πήγε το δέμα στο κατάστημα αλλά σε ένα smart point locker όπου με αναγκάζει να πληρώσω με κάρτα ενώ ήθελα απ την αρχή με μετρητά και μου χρεώνουν και την αντικαταβολή μες το ποσό..αναγνωρίζω τη προσπάθεια σας στο να είστε η χειρότερη μεταφορική..
”Όλα ικανοποιητικά, μόνο καμια φορά έπρεπε να μας περιμένει 5-10 λεπτά για να φτάσουμε και δεν είχε τέτοια δυνατότητα. Αλλά στη συνέχεια μπορούσαμε να ορίσουμε την ημέρα και την ώρα παραλαβής που μας εξυπηρετούσε. Ευχαριστούμε!
”Αν μπορούσα να σας βάλω κάτι κάτω από μηδέν θα το έβαζα
”Δεν έχω δει τραγοκότερη μεταφορική και πιο αντιεπαγγελματικη αντιμετώπιση
Από προχθές μηνύματα ότι είναι λάθος η διεύθυνση μου.Και εννοείται τα έστελναν από άλλο κατάστημα τα μηνύματα Απο χθες έχει έρθει στο σωστό κατάστημα και λένε θα γίνει παράδοση αύριο!!!Η διεύθυνση μου σωστή!! Από εδώ και πέρα θα κοιτάω εταιρείας που θα κάνω παραγγελίες να μην έχουν την ACS.
”Καμία απάντηση στην τηλεφωνική επικοινωνία.
”Έχουν στη αναμονή μουσική η οποία δεν ακούγεται και δημιουργούν εκνευρισμό.
Απαράδεκτη εταιρία.
Απαράδεκτοι. Γιατί ο διανομέας δεν ήταν εφοδιασμένος με pos;;;;
”Με διαφορά η χειρότερη εταιρεία courier στην Ελλάδα. Δύο δέματα από Παρίσι έφτασαν Θεσαλονική με γαλλικό πρακτορείο σε 5 εργάσιμες και από Θεσαλονίκη για Αθήνα που το παρέλαβε η ACS περίμενα 1 μήνα για το 1ο δέμα και για το 2ο έχω κλείσει πλέον 1,5 μήνα και ακόμα το περιμένω. Πήρα τηλέφωνο, ζήτησα διευκρινίσεις, γιατί μέσω της ψηφιακής βοηθού ζήτησα παραλαβή από box, αλλά στο track and trace φαινόταν άλλο status. Η υπάλληλος το διόρθωσε και με διαβεβαίωσε ότι κάποια στιγμή θα πάει στο box. Από τότε έχει περάσει μια βδομάδα, τους έχω ξαναπάρει τηλέφωνα και έχω στείλει και μήνυμα στη φόρμα επικοινωνίας, αλλά δεν έχω πάρει καμία απάντηση.
”ASC τραγικοί , Περιμένω το δέμα μου να ‘ρθει από την Αθηνά στην Μυτιλήνη από της 26/12 και δεν σηκώνουν και τα τηλεφωνα να μας πει κάποιος που βρίσκεται.
”Το ακόμα πιο τραγικο ειναι οτι επειδη ειναι shein εκανε 10 μερες να ερθει απο την αλλη ακρη της γης στην κυριολεξια και 12 να ερθει απο Αθηνα
Απαράδεκτη….δέμα έφυγε από Θεσσαλονίκη 16/12/2024 ήρθε Αθήνα 17/12/2024 και παραδόθηκε (πήγα στο κατάστημα δηλαδή να το παραλάβω) στις 07/01/2025…
”Τις ενδιάμεσες ημέρες γινόταν η μεταφορά από το κέντρο διανομής στο κατάστημα. Τραγικό.
Βραδυμεταφορες.
Αν είχε 0 αστέρια θα το έβαζα.
απαράδεκτη ετερεια αν ειχε 0 αστέρια θα έβαζα απο τισ 24 δεκεμβρίου ηταν στο κατάστημα κηφισιά στισ 29 δεκεμβρίου σε μέρεσ γιορτών το πηγαν smartlocker έλειπα εκτοσ αττικήσ το επεστρεψαν στο κατάστημα και απο εκει μου είπαν ότι δεβ μπορουν να μου το στείλουν στη διεύθυνση μου και θα επιστραφη πίσω απαράδεκτη ετερεια να την κλείσετε
”Η χειρότερη και λίγα λέμε εταιρεία courier…. απαράδεκτη…ακόμα περιμένουμε το δώρο του Αγίου Βασίλη που θα γινόταν η παράδοση 27.12 …Ειλικρινά θα έπρεπε να ντρέπεστε κ δεν ειναι κ η πρώτη φορά!!!!
”Μακράν η χειρότερη μεταφορική εταιρεία. Με τους πιο αγενείς υπαλλήλους και με την τεράστια ασυνεννοησία τους ανάμεσα στους πελάτες τους και τους ίδιους.
”Η γνωστή άθλια acs. Μετά από μια σύντομη φάση βελτίωσης που ήταν δυνατό να συμμετάσχεις στον προγραμματισμό ραντεβού
”– σου στέλνουν μήνυμα πότε θα έρθουν χωρίς καμία δυνατότητα τροποποίησης
– έρχονται μία φορά (αν έρχονται) και αν δε σε βρουν δεν ξανάρχονται
– πηγαίνεις μετά στη μέση του πουθενά να παραλάβεις το πακέτο
ΑΘΛΙΟΙ. ΑΘΛΙΟΙ. ΑΘΛΙΟΙ. ‘
Η μόνο μία απόπειρα νομίζω ότι είναι και παράνομη.
Καμία τεχνολογία δεν θα σασ κάνει αξιόπιστη κούριερ κ το 2025 δεν έρχονται ποτέ ενώ βρίσκεστε στο χώρο σασ κ αφού τουσ στείλεις μήνυμα τρομάρα τουσ σε ψηφιακή βοηθό λένε αν θέλετε να παραλάβετε εσεισ κ πως σασ έψαχνε ο διανομέας ( μου θυμίζει ξανά την περίοδο καραντίνας που περνούσαν κ κολλούσαν ν χαρτάκια ενώ ειμασταν μέσα 🤣🤣!! Περνεισ ι εσύ τηλ κ δεν σε συνδέουν ποτεεεεε με εκπροσώπους!!! Συνεχίστε έτσι είστε ο λόγος να κάνουμε οικονομία απαράδεκτη
”Πραγματικά η πιο απαράδεκτη εταιρεία courier. Κάνανε μετακόμιση στα γραφεία της Νέας Σμύρνης και έχουν δυο δέματα μου από τις 15/12 χωρίς να ξέρω καν που βρίσκονται. Στα τηλέφωνα δεν απαντάει κανείς και αναγκάστηκα να πάω στο κατάστημα και αφού περίμενα 15′ μου είπαν απλά ότι δεν το έχουν και ότι είναι σε κάποιο hub…. έλαβα δέματα από Θεσσαλονίκη και από Βουλγαρία μέσα σε 4 εργάσιμες και τα δυο δέματα που έχει η ACS κάνουν γύρους στο λεκανοπέδιο της Αττικής. Σίγουρα στις μελλοντικές αγορές μου θα αφήνω σημείωση για επιλογή διαφορετικής εταιρείας courier.
”