Είσαστε απατεώνες...από το 2021 η τράπεζα Πειραιώς που συνεργάζεται λένε στην μάνα μου χρωστάνε τα παιδιά σας θα σας πάρουνε…
ACS Courier Αξιολογήσεις πελατών
Πληροφορίες για ACS Courier:
Η ACS Ταχυδρομικές Υπηρεσίες Μ.Α.Ε.Ε., εταιρεία του Ομίλου Quest, λειτουργεί στην Ελληνική αγορά από το 1981 και αποτελεί την ηγέτιδα εταιρεία στο χώρο της, διακινώντας ετησίως πάνω από 60 εκατομμύρια αποστολές, από το σύνολο των υπηρεσιών της (courier και post).
Μετάβαση στον ιστοτόπο
Άθλιοι και από τρόπους και από εξυπηρέτηση, μου έδιναν ημερομηνία παράδοσης 30-31/12 και σήμερα μου έστειλαν μήνυμα για λάθος διεύθυνση, να πάω να το παραλάβω από το κατάστημα, όταν τους ρωτήσα τι διεύθυνση γραφείο το δεν μου έδωσαν τα σωστά στοιχεία…..
”Απαράδεκτη εξυπηρέτηση (Τουλάχιστον στην πόλη της Μυτιλήνης).
Κρίμα που δε μπορώ να βάλω λιγότερο από ένα αστέρι!!
”Περνάτε το δέμα τάχα να το παραδώσετε και ερχόμαστε 2 και τρεις φορές για να το πάρωμε αν δε είστε ικανοί να παραδώσετε ένα δέμα αφηστετι στη ησυχία του να ερθωμε να το πάρουμε εμεις
”Από τις 19/12 έχει φύγει το δέμα από το hub προς Χαϊδάρι. Είναι 01/01 και ακόμα δεν ξέρουν που είναι το δέμα ( το δώρο του Αη Βασίλη). Έχουμε φουλ κλάματα κάθε πρωί γιατί πρώτη φορά ο Άγιος Βασίλης μας ξέχασε! Τι να εξηγήσω σε 2 μικρά παιδιά, πως δέμα από Θεσσαλονίκη με box now ήρθε σε μια μέρα και δέμα από Χαλάνδρι με acs είναι μετά από 10 μέρες ακόμα στο δρόμο; Είναι για κλάματα οι άνθρωποι!!!
”Η χειρότερη μεταφορική. Δεν ξαναψωνίζω από κατάστημα που συνεργάζεται με αυτούς.
”Πολλά συγχαρητήρια κ ευχαριστίες στην κ Χριστίνα Κ από την ACS hub στην Π Ράλλη, Αιγάλεω που σήμερα με τις ενέργειές της, τον ζήλο, ευγένεια και πρωτοβουλία κατάφερε να λάβω δέμα-δώρο (για κάτω από το χριστουγεννιατικό δέντρο). Σε αντίθετη περίπτωση θα έφτανε την ερχόμενη εβδομάδα.
”Σας ευχαριστούμε θερμά. Καλή χρονιά
Απαράδεκτοι και αντιεπαγγελματίες!
”Το ενα αστέρι μπήκε γιατί δεν μπορεί να μπεί Κανένα.
”Μεγαλύτερο μπουρδέλο δεν υπάρχει, εχουν παραλάβει απο τις 17 του μήνα και πρώτη παράδοση γίνεται στίς 30 όπου δεν μας βρίσκουν αλλά μιλάμε με τον οδηγό και του λέμε οτι μπορεί να μας παραδώσει την επομένη, τον περιμένουμε όλη την μέρα και τελικά η αποστολή επιστράφει λέει γιατί παρέμεινε πολύ καιρό και είχαμε αρνηση λέει, λές και μιλήσαμε με ρομπότ και όχι με άνθρωπο.
Οπως είπε και κάποιος στα σχόλια απλώς μην παραγγέλνετε απο καταστήματα που εχουν ως μεταφορείς την ACS.
Και μια ευχή για τον καινούργιο χρόνο, ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΚΛΕΙΣΕΙ Η ΚΩΛΟΕΤΑΙΡΙΑ ΣΑΣ!
Απαράδεκτοι. Δεν έχει νόημα να σπαταλώ τον χρόνο μου σε αρνητικές περιγραφές. 15 ημέρες περιμένω ένα δεματάκι από τον Γέρακα στην Νέα Σμύρνη και ακόμα τίποτα. Φυσικά καμία ενημέρωση, κανένα τηλέφωνο δεν απαντάει, και με το tracking number απλά βλέπεις πως το πακέτο σου είναι σε πορεία διακίνησης εδώ και 12 ημέρες(και σαλιγκάρι να ήταν θα είχε φτάσει). Ο μόνος τρόπος να για να προστατευτείτε από την ξεδιάντροπη κοροϊδία είναι να μην παραγγέλνετε τίποτα από τα καταστήματα που χρησιμοποιούν μόνο την ACS χωρίς εναλλακτική και να τους το λέτε.
”Mετα απο τις απεργιες που εγιναν οτι δεμα ειχα απο acs καθυστερουσε πολυ . 10+ μερες καθυστεριση.
”Και το ένα αστέρι καταχρηστικό είναι. 11 μέρες που αποστολή έχει φύγει από το κέντρο διαλογής κι ακόμα στο δρόμο για το υποκατάστημα είναι. Παίρνεις να ρωτήσεις αν έχει φτάσει και σου λένε να πας από εκεί για να δούνε. Ρωτάς πότε εκτιμούν να παραδώσουν και σου λένε (ανερυθρίαστα) στο τέλος αυτής ή της άλλης εβδομάδας. Κι αυτό λέγεται ταχυμεταφορά! Κανείς δεν τους ελέγχει αν παρέχουν τις υπηρεσίες που διαφημίζουν; Δεν ξαναγοράζω από εταιρεία που τους χρησιμοποιεί. Είναι η τρίτη φορά.
”Διαρκής ταλαιπωρία! Αναμένω φάρμακο εδώ και μία εβδομάδα!
”Απαράδεκτοι. Φέρνουν την παραγγελία μου σε τεύχη μετά από 15 μέρες, δεν την έχουν παραδώσει όλη και συμπεριφέρονται σαν να είμαστε υπάλληλοι τους και πρέπει να αφήνουμε κάθε φορά τις δουλειές μας για να τους παραλαμβάνουμε. Ποτέ ξανά και δεν ξαναψωνίζω με εταιρείες που αποστέλλουν με acs.
”Θέλω 3 σελίδες για να γράψω πόσο κατάλληλοι και απαράδεκτοι είναι.
”Ότι χειρότερο.
Θα αναφέρω ότι η εταιρεία είναι η χειρότερη εταιρεία μεταφορών δεμάτων που έχει υπάρξει ποτέ..
”Μετά από 15 μέρες καθυστέρηση ακόμα δε γνωρίζουν που βρίσκεται το δέμα μου , Και κανείς δε μου απαντά επίσημα κάτι, Προσωπικά δεν θα την ξανα χρησιμοποιήσω ποτέ.
απαραδεκτοι . 15 μερεσ εχουν δεμα μου (απο 15/12/2024) στο κεντρικο hub kai 15 μερεσ ειναι σε αποστολη προσ το καταστημα αποστολησ. και στο τηλεφωνο μου λενε οτι εχουν μεγαλο φορτο εργασιασ και περπατωντασ να το εφερνα πιο γρηγορα θα εκανα
”Η χειρότερη κούριερ …10 μέρες κ ακόμη δεν ήρθαν τα πράγματα που είχα παραγγείλει απαράδεκτοι δεν μπορείς να βρεις κανέναν δεν απαντάνε σε τηλέφωνο και κατα τα άλλα πληρώθηκαν για Ταχυμεταφορά .Πηγα στο κατάστημα Χαϊδαρίου και η απάντηση ήταν θα σας ενημερώσουμε .Το πότε δεν μου είπαν …. και ολο αυτο μετα απο 10 μερες που έχουν παραλάβει τη παραγγελία.
”Απαράδεκτη εταιρεία. Για αποστολή δέματος εντός Αττικής, μετά από 20 ημέρες μου το επέστρεψαν για να το στείλω μόνη μου
”η χειροτερη κουριερ με διαφορα
”Με διαφορα η χειρότερη εταιρεία από την Τρίτη παλεύω να παρακάτω τι πακέτο μου και ενώ περίμενα 20 λεπτά στην αναμονή κατάφερα να πάρω μια ώρα στο περίπου που θα πάει στο σημείο παραλαβής καθώς ενώ ήμουν σπίτι δε μου χτύπησε κανεις το κουδούνι ούτε με πήρε τηλέφωνο την Τρίτη και απλώς μου ήρθε ένα μήνυμα αδυναμίας παραλαβής. Και ενώ ζήτησα το τηλέφωνο επικοινωνίας του οδηγού που άλλες εταιρείες μου το στέλνουν από μόνες τους για να μάθω την ακριβή ώρα γιατί πρέπει να φύγω από Αθήνα και δεν φεύγω λόγω του πακέτου αυτού γιατί έχει ένα φάρμακο μέσα που πρέπει οπωσδήποτε να πάρω μαζί μου μου απάντησαν ειρωνικά στο τηλέφωνο και μου είπαν να περιμένω να μου έρθει μήνυμα δεν γίνεται τίποτα άλλο! Δεν πρόκειται να ξανά παραγγείλω ποτε αν η αποστολη είναι ACS.
”ΟΤΙ ναναι είναι εκεί πέρα όλοι τους περιμένω παραγγελία 2 μήνες τώρα δεν μπορώ να επικοινωνήσω μαζί τους όλο αυτόν τον καιρό αναμονή στο τηλεφωνώ πάνω από 10λεπτα κάθε φορά απλά απαράδεκτοι κάντε κάτι αλλιώς κλείστε το….
”Η χειρότερη εταιρεία courier. Είχα πολλές άσχημες εμπειρίες στο παρελθόν, όπου ενώ περίμενα στη διεύθυνση που είχα δηλώσει, έγραφαν στην ενημέρωση ότι η παραγγελία δεν μπορούσε να παραδοθεί γιατί δεν ήμουν παρόν!
”Σε μια πρόσφατη παραγγελία (που δεν μπορούσα να επιλέξω εγώ την εταιρεία courier) όταν είδα μετά ότι η παράδοση θα γίνει από την acs, έκανα την επιλογή να παραδοθεί σε acs locker point, θεωρώντας ότι θα αποφύγω την ταλαιπωρία να λένε ότι έρχονται και να κοροϊδεύουν. Έχουν περάσει εβδομάδες και ακόμη περιμένω. Καμία ενημέρωση. Δεν απαντούν ούτε σε τηλέφωνα ούτε σε email/φόρμα επικοινωνίας. Μακριά από αυτή την εταιρεία, όπου θα βλέπω παράδοση από acs, ακύρωση της παραγγελίας.
Ενα αστέρι γιατί δυστυχώς δεν μπορώ να βάλω 0.Μακραν της δεύτερης η πιο σιχαμενη εταιρία,πιο αργή απ’το θάνατο, συννενόηση ανύπαρκτη,εντελώς ξεφτιλες.
”Βαθμολογώ με 5 αστέρια γιατί δεν έχει παραπάνω. Είναι η καλύτερη όλων ever. Δεν είχα ποτέ πρόβλημα εν αντιθέσει με άλλες εταιρείες courier. Έχω πάντα ενημέρωση με μνμ κι είναι ακριβείς σε μέρα και ώρα. Δεν έχω να σχολιάσω κάτι αρνητικό για την AC’S. Και δεν έτυχε απλά μία η δύο φορές, την χρησιμοποιώ τουλάχιστον μία με δύο φορές το μήνα .
”Το έχω ξαναγράψει και το έχω ξαναπεί η ACS είναι με τεράστια διαφορά η χειρότερη εταιρεία στην Ελλάδα όχι μόνο στις ταχυμεταφορές. Δεν έχω ξαναδεί εταιρεία να είναι τόσο ανοργάνωτη με τόσο λίγο προσωπικό και παρόλα αυτά να παίρνει τόση δουλειά. Κλασσική ελληνική εταιρεία που εκμεταλλεύεται τους υπαλλήλους. Το πακέτο μου λοιπόν έκανε 10 ημέρες από Κίνα να μπει Ελλάδα. Είμαι τώρα στην 12η μέρα που η ACS έχει το πακέτο σε κάποιο κέντρο διαλογής και απλά δεν έχει τον κόσμο να το φέρει στο τοπικό μου κατάστημα.10 ημέρες από Κίνα 12 ημέρες μέσα στην Ελλάδα και ακόμα μετράμε. Η ξεφτίλα έχει και τα όρια της!
”