Απαράδεκτοι είναι ότι ποιο επιεικές!! Με καύσωνα κοροϊδία στην παράδοση του ψυγείου μου που είχε εξοφληθεί. Καμία συνεννόηση μεταξύ τους,…
ACS Courier Αξιολογήσεις πελατών
Πληροφορίες για ACS Courier:
Η ACS Ταχυδρομικές Υπηρεσίες Μ.Α.Ε.Ε., εταιρεία του Ομίλου Quest, λειτουργεί στην Ελληνική αγορά από το 1981 και αποτελεί την ηγέτιδα εταιρεία στο χώρο της, διακινώντας ετησίως πάνω από 60 εκατομμύρια αποστολές, από το σύνολο των υπηρεσιών της (courier και post).
Μετάβαση στον ιστοτόπο
Απλά απαράδεκτοι!!!! 13 ολόκληρες μέρες για ένα δέμα από Θεσσαλονίκη στα Γιάννενα!!! Εν τω μεταξύ στο τηλέφωνο είτε δεν θα απαντούν είτε θα είναι στα όρια της αγένεια…
”ACS , σας το φέρνουμε όποτε μπορούμε .
”Ότι χειρότερο !!! Δεν βρίσκεις ποτέ γραμμή στο τηλ
”Καθυστέρηση χειρότερα από ΕΛΤΑ
Εδώ κ 20 μέρες ψάχνουμε το δέμα μας ,απλά ντροπή ! Κλείστε το το ριμαδι σας να γλιτώσουμε όλοι !
”με μια λεξη …ζωα .. δεν ειναι ικανοι για το απολυτο τιποτα δεν χρειαζεται να μπω σε λεπτομερειες ….
”Η ξεφτίλα, η ντροπή των courier. Μια courier που θα μπορούσε να πρωταγωνιστεί, έχει γίνει εντελώς σκουπίδι. Ιδικά το κατάστημα της Καρδίτσας (που έχω γνώση) είναι τρισάθλιο. Και με την παλιά διεύθυνση και με την καινούρια, ο κόσμος κάνει ουρές στο πεζοδρόμιο μέσα στο κρύο ή μέσα στην ζέστη. Το courier (δεν το έχω ψάξει) αλλά σίγουρα προέρχεται από κάποια λατινογεννή γλώσσα και έχει σχέση με την ταχύτητα (πχ. Στα Ισπανικά το correo σημαίνει τρέχω) Ε… η ACS είναι τόσο αργοκίνητη που μας κάνει νοσταλγούμε τα παλιά, απλά ελληνικά ταχυδρομεία.
”Ή αλλάξτε ή κλείστε εξοργίζετε τον κόσμο. Δεν μπορείτε να φανταστείτε πόσο μεγάλη είναι η οργή του κόσμου. Στην Καρδίτσα υπάρχει τόσο συσσωρευμένη οργή που πολύ φοβάμαι πως κάποια στιγμή θα συμβεί κάποιο παρατράγουδο.
Στα 2 τελευταια πακετα μου συνεβη το εξης : Μπαινω στην εφαρμογη για να δω που βρισκονται και χωρις να δωσω εντολη μονα τους φαινονται να εχει γινει ανακατευθυνση σε lockers. Την ημερα που υποτιθεται ειναι να πανε σε lockers,αλλαζουν και φαινεται πως ερχονται προς την οικια μου! Η διαδρομη φαινεται πως ποτε δεν ηταν να πανε σε lockers αλλα παραλληλα το συστημα δεν μου δινει πλεον ουτε το δικαιωμα να τα ανακατευνθυνω!
”Το αποτελεσμα ; Ο κουριερ ερχεται σπιτι, εγω δεν ειμαι, του λεω πως υπαρχει προβλημα στην εφαρμογη, ζητας να περασει αυριο πρωι που βρισκεσαι σπιτι και σου λεει “περνα από το καταστημα” του ζητας να το αφησει σε γειτονα σου λεει ” δεν γινεται”. Ναι, γιορτες, ναι υποστελεχωση αλλα ας το φτιαξουν ή ας το κλεισουν πια.
από τις 12/12/2024 μου δείχνει η εφαρμογή τους ότι είναι στο κέντρο διαλογής τους, έχουν περάσει πέντε μέρες (σήμερα 17/12/24) και όταν του πήρα τηλέφωνο μου είπαν ότι λόγο φόρτου εργασίας καθυστερούν. Το τηλεφωνικό κέντρο τους; απαράδεκτο, μία ώρα για να απαντήσουν, ούτε στον ΕΦΚΑ να τηλεφωνούσα και εκεί ποιο γρήγορα απαντούν. Γενικά απαράδεκτοι και αν θυμάστε την διαφήμιση “Γρήγορα ναι πρόχειρα όχι”; εεεε ακριβώς το αντίθετο ποιο αργή εταιρεία ακόμα και από τα ΕΛΤΑ.
”όσο για το ένα αστεράκι δεν είχε επιλογή για κανένα αστεράκι ή μείον αστεράκια.
Ευχαριστώ για την υπομονή σας στο κατεβατό μου
Δε μου δίνει την επιλογή 0 αλλιώς αυτό θα έβαζα. Αγενέστατοι. Από τις 12/12 περιμένω ένα δέμα το οποίο ενώ δεν μου έδινε επιλογή ενέργειας η υπάλληλος με κατηγόρησε κιόλας ότι δεν έκανα καμία κίνηση να πάω να το πάρω!!! Ενώ η ίδια μου είπε ότι ήταν μπλοκαρισμένο. Ντροπή και πάλι ντροπή!!
”Απαράδεκτη συμπεριφορά! Δηλώνουν ελλιπή στοιχεία προκειμένου να παραλάβεις το δέμα σου από το κατάστημα, δε θα αναφερθώ περεταίρω για την αγένεια της κοπέλας κατόπιν τηλεφωνικής επικοινωνίας προκειμένου να επιλυθεί το θέμα της διεύθυνσης.
”Είναι η χειρότερη ταλαιπωρία πού έχω υποστεί ποτέ με κουριερ, δύο εβδομάδες αναμονή χωρίς απολύτως καμία ενημέρωση και το κεντρικό τηλ μας πετάει έξω μετά από μισή ώρα αναμονή χωρίς να μας απαντάει κανείς!!!!!! Δύο παραγγελίες έντεκα μέρες στην αποθήκη στην ΑΘΗΝΑ!!!!!! Ντροπή, ΝΤΡΟΠΉ
”Είναι η χειρότερη ταλαιπωρία πού έχω υποστεί ποτέ με κουριερ, δύο εβδομάδες αναμονή χωρίς απολύτως καμία ενημέρωση και το κεντρικό τηλ μας πετάει έξω μετά από μισή ώρα αναμονή χωρίς να μας απαντάει κανείς!!!!!! Δύο παραγγελίες έντεκα μέρες στην αποθήκη στην ΑΘΗΝΑ!!!!!! Ντροπή, ΝΤΡΟΠΉ
”Για όνομα του θεού είναι απαράδεκτο μια εταιρία διανομής , ενώ έχεις επιλέξει διανομή στην οικεία σου, να σε αναγκάζει να πας σε ένα κατάστημα και να παραλαβής το δέμα σου με την συνήθη δικαιολογία πως είναι πηγμένο το πρόγραμμα του κάθε διανομέα και τα συναφή. Εκτός αυτού προφανώς χρεώνουν τα έξοδα αποστολής, διότι ο διανομέας έκανε το δρομολόγιο τάχα μου. Ας γίνει κάτι με τον στόλο της εταιρίας επιτέλους και ας σταματήσουν οι φθηνές δικαιολογίες, γιατί πλέον ο ανταγωνισμός είναι μεγάλος και δεν βλέπω λαμπρό μέλλον για την acs. Έλεος.
”Εξαιρετική και άμεση εξυπηρέτηση.
”Η χειρότερη κούριερ όλων των εποχών!! Χρόνια τα ίδια προβλήματα και ακόμα περισσότερα με τα δήθεν ‘εξυπηρετικά’ lockers…. καμία σωστή παράδοση, καμία τηλεφωνική εξυπηρέτηση. όχι μόνο δεν ζήτησα παράδοση σε locker, αλλά στη διεύθυνση μου, το locker που το άφησαν είναι τόσο μακρυά και άβολα που θα χρεωθώ ταξί ίσως και μεγαλύτερης αξίας από το αντικείμενο που είναι στο δέμα Ούτε λόγος για να μεταφερθεί σε κοντινότερο.
”Ποτέ δεν φέρνουν το πακέτο στο σπίτι. Κάνουν ότι επικοινωνούν για πληροφορίες διεύθυνσης και μετά υποχρεώνεσαι να πάς από το κατάστημα να το παραλάβεις.
”ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ
Απαράδεκτοι!!!!!! Δεν βρίσκουν ένα e-mail για αλλαγή στοιχείων που έχει σταλεί από το κατάστημα εδώ και μια εβδομάδα!! Τρελή ταλαιπωρία !! Στέλνουν αλλού sms έχω κάνει εδώ και δύο χρόνια αλλαγή τηλεφώνου και δεν μπορούν να το αλλάξουν !!! Απαράδεκτοι!!!!! Μην τη χρησιμοποιήσει κανείς!!!!
”Προσωπικά είμαι ευχαριστημένη κάθε φορά το δέμα μου έχει έρθει στην ώρα της 🙂
”απαραδεκτοι!δεμα που ηταν για παραδοση 5-6 δεκεμβριου δεν το εχω παρει ακομη.δεν εχει φτασει ακομη στην πολη που μενω.μακαρι να ειχα επιλογη για κουριερ στισ παραγγελειεσ γιατι οταν χρεωνεσαι 4-5 ευρω για παραδοση ειναι να λαβεισ την παραγγελεια σου μεσα σε 5 μερεσ
”Κατά τις τελευταίες παραδώσεις από την ACS, εκτός της καθυστέρησης ως γνωστό, παρατηρώ ότι τα δέματα δεν έρχονται στο σπίτι, αλλά οι παραδώσεις γίνονται σε κάποιο κατάστημα ή σε κάποιο ACCESS POINT.
”Οι χρεώσεις και οι παραγγελίες γίνονται για παραδώσεις στο σπίτι!!! Λυπάμαι που δεν θα ξανά υποστηριξουμε ξανά στο μέλλον την αυτή Ελληνική εταιρία αποτρέποντας κι εξηγώντας τους λόγους, σε άλλους χρήστες. Αναξιόπιστοι, συνεχείς δηλώσεις ότι δεν μας βρίσκετε, απρεπή συμπεριφορά κάποιων υπαλλήλων, μεγάλες αδικαιολογητες καθυστερήσεις παράδοσης, καμία τηλεφωνική εξυπηρέτηση (δεν απαντάτε ποτέ!!!). Ντροπή σας!!!
Απαράδεκτοι 3 μέρες τώρα προσπαθώ να βρω το δέμα μου και ο κούριερ δεν μου το φέρνει ποτέ ενώ μου έρχονται sms ότι είναι σε εκκρεμότητα… Όταν πήρα στην εξυπηρέτηση πελατών μου απάντησανε ότι ο κούριερ φαίνεται ότι πέρασε ενώ εγώ δεν παρέλαβα κάτι και ότι δεν μπορούνε να με εξυπηρετήσουν και αν θέλω να περάσω εγώ από το κατάστημα
”Οτι χειροτερο υποτιθεται θα εκαναν παραδοση 10/12 δεν εχει ερθει ακομα 13/12 και οποιος παρει στο κεντρο τους αδικος κοπος!!!αναμονη και δεν το σηκωνει ποτε κανεις
”οτι χειροτερο σε εξυπηρετηση και προσωπικο
”ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΟΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟΙ.ΠΡΟΣΟΧΗ!!! ΣΤΕΛΝΟΥΝ ΤΑ ΔΕΜΑΤΑ ΟΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΣΑΣ ΡΩΤΗΣΟΥΝ ΕΝΩ ΕΧΕΤΕ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΓΙΑ ΑΛΛΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ!!!!
”Μου απέστειλε μήνυμα στο Viber να παραλάβω ένα δέμα μου σε μια διεύθυνση που είχε Smart point ενω εγώ έχω πληρώσει κανονικά για παράδοση σε συγκεκριμένη διεύθυνση στην Αργυρούπολη .Το κάνει κα επανάληψη στους καταναλωτές χωρίς καμία έγκριση σε δέματα εξωτερικού κυρίως, οπου δεν υπάρχει έλεγχος απο τον προμηθευτή , ενώ εμείς έχουμε πληρώσει για άλλη διεύθυνση. Δεν σηκώνουν τα τηλέφωνα και ο ψηφιακός τους βοηθός (chat) ειναι προγραμματισμένος να απαντάει οτι είμαι υποχρεωμενος να παραλάβω απο εκει που θέλει η ACS .Επισυναπτω την συνομιλια. Πραγματικά σας λέω οτι πρόκειται για εταιρεία που δεν έχει προηγούμενο.Θα απευθυνθώ και στο υπουργείο
απαραδεκτη εταιρεια!!!!!
”οτι και να πεισ ειναι λιγο!!
ντροπη και αισχοσ!!