ACS Courier Αξιολογήσεις πελατών

Βαθμολογία 1.21 από 919 κριτικές

Στοιχεία εταιρίας

Πληροφορίες για ACS Courier:

Η ACS Ταχυδρομικές Υπηρεσίες Μ.Α.Ε.Ε., εταιρεία του Ομίλου Quest, λειτουργεί στην Ελληνική αγορά από το 1981 και αποτελεί την ηγέτιδα εταιρεία στο χώρο της, διακινώντας ετησίως πάνω από 60 εκατομμύρια αποστολές, από το σύνολο των υπηρεσιών της (courier και post).

Μετάβαση στον ιστοτόπο
Βαθμολογήστε την επιχείρηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

919 κριτικές για “ACS Courier

  1. ΔΗΜΗΤΡΗΣ Π.

    Η χειρότερη courier μακριά !!

  2. Άννα Ζ.

    Acs περάματος Ρεθύμνου κλείσιμο. Είχε έρθει το δέμα μ είχα πληρώσει τα μεταφορικά για να μ το φέρουν στο σπίτι μ η απόσταση της acs από το σπίτι μ είναι 9χλμ και η απαντήσει τους ήταν ότι δεν μπορούσαν να το φέρουν με την δικαιολογία ότι είναι απομακρυσμένη περιοχή το σπίτι μ😂 (εγώ παρεπιπτόντως δεν έχω μεταφορικό μέσω για να πάω να το πάρω μόνη μ γι αυτό πλήρωσα και τα μεταφορικά) απλά γελοίοι!!

  3. Φιλιω Κ.

    Απαράδεκτοι! Τηλέφωνα δεν σηκώνουν, σε βάζουν να συννενοηθεις με “ψηφιακό βοηθό” που προφανώς και δεν βγάζεις άκρη
    Μου στέλνουν τα δέματα σε locker 20′ μακρια από το σπιτι μου ενώ παλιότερα ερχόντουσαν απευθείας σπιτι μου
    Κριμα που δεν έχω την επιλογή για μηδέν αστέρια

  4. Έφη Κ.

    Ακόμα ένα δέμα που δεν έλαβα λόγω απαραδεκτης διαχείρισης της acs. Γιατί δεν την κλείνουν;
    Περιμένω δέμα και το έχουν πάει σε locker αντί στο σπίτι, χωρίς ενημέρωση. Αφού πέρασε το χρονικό όριο, έρχεται μήνυμα για το locker. Παίρνω τηλέφωνο, το κατάστημα του Χαλανδρίου δεν απαντάει ποτέ. Γίνεται εκτροπή στα κεντρικά. Μιλάω με 3 υπαλλήλους γιατί ο ένας με συνδέει με τον άλλο (υπεύθυνο δήθεν), αφού πρώτα πω στον καθένα όλη την ιστορία. Οι 2 από τους 3 με διαβεβαιωνουν ότι αύριο έχει προγραμματιστεί η παράδοση 10-13 (Σάββατο).
    Μένω στο σπίτι για να μη μου πουν για μία ακόμη φορά (ψευδως) ότι δεν με βρήκαν. Δεν έρχονται ποτέ.
    Πάλι τηλέφωνο, πάλι το Χαλάνδρι άφαντο, πάλι κεντρικά, αυτή τη φορά όμως μου λένε ότι ποτέ δεν προγραμματιστηκε για σήμερα η παράδοση, αλλά για την Τρίτη. Η τρέλα η ίδια!

  5. Δέσποινα Λ.

    Απαράδεκτη εξυπηρέτηση. Σε καλούν όταν είναι σχεδόν κάτω από το σπίτι σου και, αν απουσιάζεις (δηλ αν είσαι στη δουλειά πχ) η μόνη εναλλακτική είναι να πας να παραλάβεις μόνος σου το δέμα σου ή αλλιώς να ξαναπεράσουν μετά από τρεις εργάσιμες μέρες. Και αυτό να συμβαίνει κάθε φορά!
    Απογοήτευση.

  6. ΓΕΩΡΓΙΑ Β.

    Δυστυχώς έβαλα 1 αστέρι γιατί δεν έχει 0!!!
    Μου ήρθε παράδοση σε box 6χλ από τη διεύθυνση που έχω δηλώσει .
    Απλά έστειλα email στην εταιρεία που έκανα την παραγγελία για διακοπή συνεργασίας λόγο acs!
    Κ το τόνισα!!!
    Επίσης προέτρεψα κ άλλους να κάνουν το ίδιο!

  7. Είχα σήμερα παράδοση μιας παραγγελίας. Ο courier δεν μπόρεσε να βρει το κουδούνι, δεν πήρε τηλέφωνο και έφυγε. Η συνενόηση ήταν πολύ δύσκολη. Η κοπέλα στην εξυπηρέτηση ήταν πολύ αγενής, συνέχεια μου έλεγε να πάω εγώ από το κατάστημα. Αν είναι να πάω εγώ να το παραλάβω όμως, να μου επιστρέψουν τα έξοδα αποστολής που πλήρωσα. Ο,τι της αντιπρότεινα μου έλεγε πως σε γίνεται, δε μου εξηγούσε και στο τέλος μου λέει ευχαριστώ πολύ και το έκλεισε.

  8. Η χειρότερη κουριερ ! Είχαν το δέμα μου 3 μέρες να κάθεται στην αποθήκη τους και το έβγαλαν αφού έκανα παράπονα στην εταιρία. Μου εστειλαν μνμ στις 11.00 ότι θα παραδοθεί στο διάστημα 12.30 με 14.30 και εγώ έπρεπε να είμαι εκεί λες και δεν έχουμε άλλη δουλειά να κάνουμε. Με παίρνει τηλ.ο κουριερ στις 13.15 και του λέω περίμενε 5 λεπτα και λέει δεν μπορεί γιατί θα τον πει πίσω στο δρομολόγιο του και μου το έκλεισε και στη μούρη. Acs αργυρουπολη!κλείστε το αφού είστε ανίκανοι να παραδώσετε!

  9. Giannis Mavrogiannakis M.

    Έχω παραλαβή δέματος δεν έχω ενημέρωση για το ποτέ .Είναι κατάστημα ανοικτά από 6 πρωί έως 10 το βράδυ δεν πέρασε καθολου πήρε λεει τηλεφωνο
    Στο τηλεφωνο που μίλησα την άλλη μερα αγενέστατοι η υπάλληλοι

  10. Άθλιοι. Αγενείς και άφαντοι

  11. Sakis T.

    Η εταιρεία έχει χάσει τα αυγά και τα πασχάλια Δυστυχώς. Το αδυναμία παράδοσης έχει γίνει συνήθεια. Το υποκατάστημα τους στη Ζάκυνθο είναι εκτός πόλης 35 λεπτά με τα πόδια. Φυσικά δεν έρχονται για παράδοση στη πόλη αναγκάζοντας σε να πας εσύ ο ίδιος έχεις δεν έχεις μεταφορικό μέσο να παραλάβεις.!! Ήθελα να ήξερα η διοίκηση της συγκεκριμένης courier δεν ακούει τους πελάτες της.!! Όσο για την επιλογή άλλης courier δυστυχώς δεν υπάρχει επιλογή γιατί την επιλέγουν πολλές εταιρείες.

  12. Πλήρωσα με κάρτα…δεν δόθηκε απόδειξη από το pos… γιατί παρέλαβα την παραγγελία από smartpoint.
    Όμως λίγο μετά μου εστάλη sms ότι για να παραλάβω το αρχείο της απόδειξης έπρεπε να στείλω δωρεάν sms σε κάποιον πενταψηφιο αριθμό.
    Όπως κ έπραξα. Ο πενταψηφιος αυτός μου έστειλε κατά ριπάς 15 συνεχόμενα μηνύματα χρεωστικά πριν προλάβω να αντιδράσω!!
    Με αποτέλεσμα να με πάρει η εταιρεία κινητής τηλεφωνίας για να με ενημερώσει ότι δέχομαι μηνύματα με χρέωση!!
    Θα προβώ σε καταγγελία στον συνήγορο του καταναλωτή για την παραπλανητική διαδικασία έκδοσης απόδειξης κ παράνομες χρεώσεις!

  13. Μου έρχεται μήνυμα «Ανεπιτυχής προσπάθεια παράδοσης» , ενώ ούτε με έχουν πάρει τηλέφωνο ούτε έχουν έρθει καν στο σπίτι. Είναι απαράδεκτοι. Οι παραγγελίες μου μέσο ίντερνετ είναι αρκετές μέσα στον μήνα, αναγκάζομαι να πηγαίνω κάθε φορά εγώ η ίδια και να περιμένω στην ουρά.
    Λένε ότι δεν με βρίσκουν σπίτι ενώ ήμουν εκεί! Κάθε μα κάθε φορά το ίδιο ! Ούτε καν προσπάθεια μέσο τηλεφώνου!

  14. Η εξυπηρέτηση είναι απαράδεκτη. Αναμονή πάνω από 30 λεπτά για ένα ζήτημα που είναι σοβαρό! Δεν θέλω να επικοινωνήσω μέσω ψηφιακής βοηθού. Αφού απάντησαν στο 2108190000 μου είπαν να καλέσω στο 2109217800 όπου δεν απαντά κανείς και κλείνει η γραμμή. Έχω ζητήσει να παραλάβω έως τις 14:09 και μου λένε πως θα παραλάβω μεταξύ 17:00 με 19:00 ενώ έχω γράψει πως η διεύθυνση είναι σε τράπεζα!!!

  15. ΓΙΑΝΝΗΣ Λ.

    Ο φάκελος δεν έφτασε ποτε στον παραλήπτη . Στης 9/10 τον έστειλα . Από 15/10 ξεκίνησα να τον αναζητώ και 18/10 μου ανακοίνωσαν ότι χάθηκε… πράγματα τουλάχιστον γελια…

  16. Mario T.

    Ένας ρημαδης δεν υπάρχει να σηκώσει αυτό το τηλέφωνο; Κάθε φορά τα ίδια,ρε ουυυυ ρε για εταιρία !

  17. Π. Γεώργιος Π.

    Η χειρότερη για εμένα.

  18. ΜΑΡΙΑ Τ.

    Δεν παραδίδουν τίποτα στο σπίτι. Κάθε φορά πρέπει να περιμένω στην ουρά. Οι υπάλληλοι αγενείς και βγάζουν γλώσσα. Θα προσπαθήσω να την αποφύγω στο μέλλον.

  19. Ξεφτίλα!
    Παίρνει τηλ από σταθερό και μου λέει ότι είναι στην είσοδο. Του λέω: ” πάτε καλά ρε; είσαι κάτω και παίρνεις τηλ αντί να χτυπήσεις το κουδούνι;” Μου λέει ότι έτσι κάνουν πάντα και ότι τώρα έχει φύγει επειδή νόμιζε ότι λείπω, αλλά επιστρέφει. Ποτέ δεν ήρθε και τελικά πήγα εγώ και το παρέλαβα. Ούτε μηδέν .
    Όλες οι κριτικές αρνητικές. Τις βλέπουν οι συνεργαζόμενες επιχειρήσεις;

  20. Μαρια Α.

    Ένα αστέρι γιατί δεν υπάρχει λιγότερο. Το πακέτο μου είναι “κάπου εδώ και δέκα μέρες. Σήμερα θα με έπαιρνε η κα Γεωργίου- που έχει αναλάβει “την υπόθεση μου”. Μάλλον ακόμα μαθαίνει πως χρησιμοποιείται το τηλέφωνο γιατί ακόμα να με πάρει. Η acs Κεφαλλονιάς δεν ειδοποιεί ποτέ, ο κος Κώστας είναι αγενής, ειρωνικός και κακός επαγγελματίας. Στα κεντρικά δεν τους νοιάζει. ΜΑΚΡΙΑ από αυτή την εταιρεία αν θέλετε τα προϊόντα σας στην ώρα σας.

  21. Spanos Ioannis S.

    απαράδεκτη πραγματικα συνιστω να σταματησουν να διαφιμιζονται ώς ταχυμεταφορες και να διαφιμιστουν ¨” Σπευδε Βραδέως “” οτι πιο αργο και αναξιοπιστο εχω συνεργαστει και μου εχουν στειλει πραγματα.

  22. Μαρία Α.

    Έβαλα ένα αστέρι γιατί δεν υπάρχει αρνητικό. Είμαι Κεφαλλονιά, μένω σε χωριό και ταζουνε φανουροπιτα κάθε φορά που έχουμε δέμα από την acs. Τα δυο δέματα έχουν έρθει στο νησί στις 2/10/24 και ακόμα καμμια ειδοποίηση(7/10)- όπως κάνουν άλλες εταιρείες. Το τηλέφωνο δεν το σηκώνουν βεβαίως. Όποιος μπορεί να την αποφύγει τη εταιρεία να το κάνει. Από ότι βλέπω δεν τους νοιάζει έτσι και αλλιώς από τις κριτικές που έχει. Συγχαρητήρια για το απαίσιο customer service. Με κάθε δέμα ξεπερνατε τον εαυτό σας στο ποσό άσχημα κάνετε τη δουλειά σας.

  23. ΧΡΗΣΤΟΣ Γ.

    Απαράδεκτοι για άλλη μια φορά , χωρίς ενημέρωση παίρνει τηλέφωνο ο υπάλληλος.και δεν πρόλαβα να το σηκώσω το τηλ.των παίρνεις τηλέφωνο μετά ακριβώς από δύο λεπτά και σού λέει έχω φύγει.Και πώς θέλετε να ξέρουμε πότε θα περάσετε εσείς χωρίς να υπάρχει ενημέρωση απλός παίρνει ένα τηλέφωνο και τέλος λέει δεν σε βρίσκω απαράδεκτη.

  24. Σταύρος Φ.

    Για πολλοστή φορά ΨΕΥΤΕΣ.
    Εμφανίζεται στην ιστοσελίδα ως παραγόμενη αποστολή ή όποια δεν παραδόθηκε ποτέ.
    Τους κάλεσα και ο υπάλληλος μου απάντησε ότι παραδόθηκε και ότι ισχυρίζομαι μη παράδοση.
    Όταν ζήτησα την εμφάνιση υπογραφής παράδοσης, μούγκα.
    Δεν γνωρίζω αν η διοίκηση της εταιρείας καθοδηγεί να εργάζονται με αυτο το τρόπο αλλά και οι μεταφορείς είναι για τα μπαζα.

  25. Kate B.

    Απαράδεκτοι. Μονίμως λένε ότι πέρασαν και δεν σε βρήκαν. Ψεύτες