ACS Courier Αξιολογήσεις πελατών

Βαθμολογία 1.21 από 918 κριτικές

Στοιχεία εταιρίας

Πληροφορίες για ACS Courier:

Η ACS Ταχυδρομικές Υπηρεσίες Μ.Α.Ε.Ε., εταιρεία του Ομίλου Quest, λειτουργεί στην Ελληνική αγορά από το 1981 και αποτελεί την ηγέτιδα εταιρεία στο χώρο της, διακινώντας ετησίως πάνω από 60 εκατομμύρια αποστολές, από το σύνολο των υπηρεσιών της (courier και post).

Μετάβαση στον ιστοτόπο
Βαθμολογήστε την επιχείρηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

918 κριτικές για “ACS Courier

  1. Στέλλα Μ.

    Αυτή την εταιρεία δε θα βρεθεί κάποιος να την κλείσει?Δε στέλνω τίποτα με αυτήν,δυστυχώς όμως κάποιοι μου στέλνουν. Σήμερα 17.6.24 πήγα στο κατάστημα της Νέας Σμύρνης να παραλάβω δέμα που ,υποτίθεται, ότι θα ήταν από 15.6.24 στο γραφείο. (όπως μου έβγαλε το σύστημα) Όχι μόνο δεν ήταν,αλλά η υπάλληλος αριστερά καθώς κοιτάζουμε το γκισέ,ήταν αγενέστατη,με έδιωξε κακήν κακώς,με έβρισε και μου είπε ότι το δέμα θα έρθει το μεσημέρι και αν μου αρέσει……….Δε μου άρεσε και τσακωθήκαμε.Αν είχε ζητήσει έστω ένα συγνώμη,θα είχα κατανόηση.Τώρα δεν έχω,θα τη βγάλω στο ίντερνετ.

  2. Οτιδήποτε Κ.

    Το κατάστημα της οδού Ηρώων Πολυτεχνείου στην Πάτρα, ΔΕΝ παραδίδει πότε τα δέματα στο σπίτι, και η αιτία είναι λέει η έλλειψη υπαλλήλων. Αυτό μονίμως λέγεται! Εκβιάζει με ειδοποίηση ότι αν δεν πας ο ίδιος να το παραλάβεις, σε 10 μέρες θα επιστραφεί!!!!!! Αν τω μεταξύ το δέμα έχει πληρωθεί προκαταβολικά!!! Συγχαρητήρια στην ACS για τους συνεργάτες που εχει επιλέξει!!!!!!

  3. Δήμητρα Σ.

    Άψογη!!!
    Έχει βελτιωθεί παρά πολύ η εταιρεια!!!!
    Αναμονή 2 ωρών μετά από ειδοποίηση και live tracking !!

  4. Sophie S.

    Οι υπάλληλοι αγενείς .
    Ειρωνικός στις απαντήσεις τους.
    Δεν αντιμετωπίζουν την σοβαρότητα ενός προβλήματος.

  5. Ζωή Μ.

    Πολύ καλή ενημέρωση και συνέπεια στην ώρα παράδοσης.
    Η παράδοση αφορούσε δέμα από Πειραιά στην Βούλα.

  6. ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ Μ.

    μονο γενικη ταχυδρομικη, μακρυα απο acs….

  7. Χαρα Θ.

    Απαράδεκτη… με πηραν τηλεφωνο για το δεμα μου,το οποιο με ειδοποίησαν εφόσον εφτασαν στο σπιτι μου και τους ειπα οτι δεν ειμαι αλλα αν δεν τους κανει κοπος να περασουν απεναντι απο τον δρομο που βρίσκεται η δουλεια μου και να το παραλαβω μου ειπαν οτι δεν γινετε,και να παω να παραλαβω απο το καταστημα..απαράδεκτοι και στο τηλεφωνο κριμα που πληρωνουμε για να μας εξυπηρετούν τετοιες εταιρίες,με μηδεν συναίσθηση και εξυπηρέτηση…

  8. Ευαγγελία Π.

    Τελικά παρεξήγησα. Εγώ δεν είχα κάνει σωστά την παραγγελία μου. Αδίκως τους κατηγορούσα. Η παραγγελία μου ήρθε 7 ημέρες νωρίτερα από ότι περίμενα.

  9. ΑΡΗΣ Φ. Φ.

    περιμενουμε 2 αποστολες στην Κερκυρα απο 23-5 και ειναι 5-6,δεν υπαρχει καμια ενημερωση,δεν απαντανε στα τηλεφωνα στο καταστημα,μονο τα κεντρικα στην Αθηνα,ενω καλουμε σταθερο Κερκυρας και λενε οτι δεν μπορουν να μας εξυπηρετησουν να παμε να στηθουμε στην ουρα εξω απο το καταστημα να παραλαβουμε μονοι μας και εκλεισαν το τηλεφωνο.Ακυρωσαν επισης στο συστημα την επιλογη παραλαβης απο πρατηριο shell,γιατι και αυτο απαιτει προσωπικο,oποτε αν θελουμε να παραλαβουμε δεν υπαρχει καμια αλλη επιλογη στην ουρά!!!!

  10. Απορώ γιατί υφίσταται ακόμη αυτή η εταιρεία μετά από τόσα παράπονα των πελατών.
    Έφεραν την παραγγελία μου και ενώ έγραφε πληρωμή με pos κατά την παραλαβή, ο υπάλληλος μου έλεγε δεν έχετε μετρητά να μου δώσετε τώρα, ελάτε να παραλάβετε εσείς από το κατάστημα τότε γτ το παιδί δεν βγαίνει και κάτι τέτοια παραμιλουσε …και εφόσον τελικά πήγα μόνη μου να παραλάβω δεν ειχαν σύστημα και περίμενα και πόση ώρα εκεί με αλλους ποσους ταλαιπωρους να παραλάβουμε.

  11. Χάρης Μ.

    Έχασαν το πακέτο μου και δε μού απαντάνε στα τηλέφωνα.
    Εντελώς ανίκανοι να κρατήσουν επαγγελματική αξιοπιστία.

  12. Μαρίνα Μ.

    Καθυστέρηση… Ακόμα περιμένω

  13. Κα Ν.

    απαράδεκτη συμπεριφορά, αγενείς ειρωνικοι , καθυστέρηση την παράδοση. μου έκαναν παρατήρηση για την συσκευασία η οποία καταστράφηκε στη μεταφορά από δίκη τους ευθύνη και όταν τους απάντησα θίχτηκαν

  14. Φάρμακο για καρκινοπαθεί που έπρεπε να παραλάβω Παρασκευή πρωί στην Σαλαμίνα από δικό τους λάθος βρέθηκε στο Λαύριο. Όταν τους είπα στείλτε το την ίδια μέρα επειγόντως στην Σαλαμίνα μιας και το λάθος ήταν δικό σας ούτε που με ξαναπήραν πίσω για ενημέρωση. ΑΙΣΧΟΣ

  15. L****a K.

    Μου έστειλαν μνμ οτι θα παραδωθει μεταξυ 9:15-11:15 .Ειδα το μνμ στις 10:10 οποτε και τους τηλεφωνησα. Η υπάλληλος με μάλωσε που δεν τους πηρα τηλ την στιγμη που εστειλαν το μνμ. Τους ζητησα να το παραδώσουν μετα τισ 15:00 που θα εχω επιστρεψει αλλα για καποιο λογω δεν μπορουσαν να το δωσουν στον απογευματινο courrier και επρεπε ,κατα τα λεγομενα τους, να παω να το παραλαβω από το καταστημα,ενω ειχα πληρωσει εξτρα μεταφορικα για να το παραλαβω στο σπιτι μου. ΄Ολες οι άλλες εταιρειές προσπαθουν να βρουν τροπο να σε εξυπηρετήσουν εκτος απο αυτην. Είχα τόσο αθλια εμπειρια που ακύρωσα την παραγγελια απο το καταστημα που την ειχα αγορασει, μονο και μονο επειδη δεν θέλω να έχω καμία σχέση με την ACS.

  16. Ανδρομάχη Α.

    Δε ξέρω ποια στοιχεία δεν είχατε πάλι είναι η τελευταία φορά που συνεργάζομαι μαζί σας γιατί αυτό που κάνετε κάθε φορά είναι κοροϊδία

  17. Αικατερίνη Μ.

    Μετά από χρόνια δείχνει πως κάτι αλλάζει!!! Μπράβο σας για την αλλαγή προς το καλύτερο, δεν ξέρω αν αλλάξατε γενικά όμως ο διανομέας που παραδίδει Τριλοφο είναι πολύ καλή επιλογή εργατικού δυναμικού!!!! Τα μπράβο ειναι όλα δικά του, ο άνθρωπος εργάζεται πραγματικά !!!! Μακάρι να κάνατε και άλλες ΤΈΤΟΙΕΣ προσλήψεις γιατί ήταν κρίμα για την εταιρεία σας η προηγούμενη κατάσταση.

  18. Βασίλης Ε.

    Παραγγελνω από κατάστημα Δευτέρα, τους παίρνω τηλ στο κατάστημα Πέμπτη(γιατί δεν είχε έρθει) μου λένε Τρίτη φύγανε τα πράγματα από εδω. Παίρνω Πέμπτη απόγευμα την acs μου λέει θα τα στείλουμε αύριο, λέω μέχρι τις 3 γιατί μετά φεύγω μου λέει οκ. Παίρνω Παρασκευή Παραγγελνω από κατάστημα Δευτέρα, τους παίρνω τηλ στο κατάστημα Πέμπτη μου λένε Τρίτη φύγανε τα πράγματα από εδω. Παίρνω Πέμπτη απόγευμα την acs μου λέει θα τα στείλουμε αύριο, λέω μέχρι τις 3 γιατί μετά φεύγω μου λέει οκ. Παίρνω Παρασκευή 14. 00 λέω δεν έχει έρθει τίποτα και ακούστε απάντηση : Δώσαμε το δέμα σε λάθος διανομέα και είναι σε άλλη περιοχή, σας ζητάμε συγνώμη (δε το πίστεψα φυσικά) λέω με σκίσατε, το χρειαζομουν επειγόντως για ρη δουλειά μού. Κανονιζουμε Δευτέρα 09:00-15:00, μου το φέρνουν τελικά μετά από 6 μέρες 14:45 με γραμμένα sos πάνω..Παίρνω στη κουριερ στις 14.00 λέω δεν έχει έρθει τίποτα και ακούστε απάντηση : Δώσαμε το δέμα σε λάθος διανομέα και είναι σε άλλη περιοχή, σας ζητάμε συγνώμη (δε το πίστεψα φυσικά) λέω με σκίσατε, το χρειαζομουν επειγόντως για τη δουλειά μού. Κανονιζουμε Δευτέρα 09:00-15:00, μου το φέρνουν τελικά μετά από 6 μέρες 14:45 η ώρα με γραμμένα sos πάνω.. Τα συμπεράσματα δικά σας…

  19. Michail Lillis L.

    Πακέτο μου με Αρ. Αποστ.:2305542714. Με ειδοποίησαν ότι θα έρθει στις 14.50. Επισκευθηλα το ,site τους στις 14.00 και έγραφαν ήδη ότι πέρασαν από το σπίτι μου και έλειπα. Ψέματα . Τηλεφώνησα και μου είπαν ότι περνάνε και ενωρίτερα. Οπότε μπορούν. Ντροπή.

  20. ΡΙΑ Π.

    ουτε μισο αστερι δεν αξιζουν! χρεωνουν 6€ μεταφορικα ωσ δυσπροσιτη περιοχη ενω η περιοχη οχι μονο δεν ειναι δυσπροσιτη αλλα πιο ευκολη στη προσβαση δεν γινεται! λενε και καλα πωσ τηλεφωνουν για παραλαβη του δεματοσ και δεν εχουν τηλεφωνησει ποτε. επεστρεψαν το δεματακι που περιμενα στον παραληπτη και ενω το ειχα προπληρωσει επειδη δηθεν με εψαξαν 3 φορεσ και δεν με βρηκαν ταχα μου ταχα μου. επισησ η εξυπηρετηση στα τηλεφωνα ανυπαρκτη.

  21. Ήταν να παραδώσουν μέχρι τις 6 δεν ήρθαν πότε. Πήρα τηλ και πήγα να το παραλάβω απο Αμπελόκηπους. Ο αγενεστατος “κυριος” κατέληξε ότι δεν τον ενδιαφέρει που δεν βρίσκεται το δέμα εκεί. Λογικό γιατί να τους ενδιαφέρει άλλωστε

  22. Βάιος Τ.

    1 αστέρι διότι δεν υπάρχει παρακάτω. Αυτοί νομίζουν πως είναι ακόμη μονοπώλειο.
    Δεματάκι 100 gr με βιβλιαράκι κατατίθεται 16.05.24 και στις 24.5.24 παίρνω μήνυμα πως η αποστολή θα επιστραφεί αν δεν την πάρω μέχρι αύριο 25.5.24.
    Μπαίνω στην ουρά για 1 ώρα και τολμώ να ρωτήσω πότε μου έφεραν ειδοποίηση. Η απάντηση ήταν δε σας φέραμε όμως θα σας πήραμε τηλέφωνο και δε θα το ακούσατε και αρνήθηκε περαιτέρω διευκρινήσεις.
    Και δεν ήταν το πρώτο επεισόδιο.
    Μετά μας φταίνε τα ΕΛΤΑ και μόνον.
    Μακρυά από την ACS courier.

  23. Μαντω Κ.

    Σαντορινη η ποιο άθλια εξυπηρετήσει σε παίρνουν όποτε και αν το θυμηθούν να σου φέρουν το δέμα
    Εν τέλη δεν στο φέρουν ποτέ
    Και πας από εκεί γίνεται καθημερινά χαμός σε ουρά πάνω από 40/50 άτομα κάθε ώρα
    Να το κλείσουν αν δεν μπορούν να εξυπηρετούν!! Περίμενα δέματα με ίδιο κωδικό τα είχαν χωρίσει σε 6 μου έφεραν το ένα απαράδεχτο

  24. Χρήστος Πεντάκαλος

    Έχουμε καμερες στον χωρο. ειδα ότι ηρθε ο courier σκαναρε το δεμα στο πεζοδρομιο και εφυγε. και σου λενε ελα να το παρεις

  25. οτι χειροτερο σε courier.
    τα τηλεφωνα τι τα εχετε?καλω ολη μερα και ειμαι σε αναμονη 40 λεπτα την φορα..
    καλεσα εξω απο το μαγαζι δεν υπηρχε κανενας πελατης ουτε μιλουσαν στο τηλ και παλι δεν το σηκωναν…….
    απαραδεκτοι