Πολύ ευχαριστημένος με τις υπηρεσίες της!
ACS Courier Αξιολογήσεις πελατών
Πληροφορίες για ACS Courier:
Η ACS Ταχυδρομικές Υπηρεσίες Μ.Α.Ε.Ε., εταιρεία του Ομίλου Quest, λειτουργεί στην Ελληνική αγορά από το 1981 και αποτελεί την ηγέτιδα εταιρεία στο χώρο της, διακινώντας ετησίως πάνω από 60 εκατομμύρια αποστολές, από το σύνολο των υπηρεσιών της (courier και post).
Μετάβαση στον ιστοτόπο
Κανονικά θα έπρεπε να ζητάτε ημερομηνία που ΔΕΝ με εξυπηρέτησε η acs
”Με πήραν τηλέφωνο και μου είπαν ότι είναι στο δρόμο για να μου φέρουν το δέμα από το κατάστημα ζωγράφου, αλλά δεν ήρθαν ποτέ παρά μου έστειλαν ένα μνμ ότι δεν με ”βρήκαν” (πράγμα πολύ σύνηθες) και μου ζήτησαν να ορίσω νέα ημερομηνία παράδοσης, η οποία ήταν σήμερα 29/3/2024 αλλά επίσης δεν ήρθαν ποτέ
‘Άσχετοι εντελώς με τη δουλειά αλλά κυρίως ψεύτες
Απαράδεκτη εταιρία!!!! Για 3η συνεχόμενη φορά με περιφέρουν μεταξύ καταστημάτων για την παραλαβή δέματος. Απόλυτη ασυνεννοησία μεταξύ υπαλλήλων και συστήματος.
”Είστε μ****** όλοι εκεί στην acs
”Το δέμα μου έφτασε 20 /3 ο διανομέας δεν με “βρηκε” στο σπιτι και χωρίς ενημέρωσε το πήγαν σε smart point. Πήρα τηλ στο υποκατάστημα όπου διαπιστώθηκε ότι ο αποστολέας έχει γράψει λάθος το νούμερο μου ,για αυτό τον λόγο δεν ήρθε το sms για να παραλάβω από smart point. Επικοινώνησα με τα κεντρικά και το υποκατάστημα όπου μου είπαν ότι δεν γίνεται να αλλάξουν τον αριθμό του κινητού. Έτσι πρέπει να περασου. Οι μέρες να λήξη η παραμονή στο smart point για να επιστρέψει στη κατάστημα. 1 εβδομάδα-Ανοιξη – Αγ. Στεφανος . Απλά τραγική εξυπηρέτηση. ε
”22/03/23 παρέλαβε η μητέρα μου προπληρωμένο δέμα αφού βέβαια είχε ενημερωθεί απο μένα.
Η ACS μαζί με το δέμα που περίμενα παρέδωσε ένα επιπλέον δέμα πάνω στο οποίο αναγράφονταν όλα μου τα στοιχεία ΚΑΙ τηλεφωνο, καθώς και αυτά του αποστολέα.
Το κόστος του πακέτου ήταν στα 26 ευρω.Η μητέρα μου θεώρησε ότι είχα παραλείψει να της το πω.Πλήρωσε λοιπόν 26 ευρώ για ένα κουτί που δεν παρήγγειλα ΠΟΤΕ με δύο ζευγάρια υποδήματα (παλαιότερης collection).
Το όνομα του απατεώνα αποστολεα ειναι R Ludmila ,Ηρωων Πολυτεχνείου 17 26504 Ρίο Πατρων.
Εννοείται ότι δεν υπάρχει ενεργός αριθμός αποστολέα.
Απο που έλαβαν τα δικα μου στοιχεία;
Εννοείται ότι η ACS δεν σηκωσε ποτε τηλεφωνο.
”Εγώ θέλω να ρωτήσω…
ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΝΕ;;;
Τα υπόλοιπα θα τα ρωτήσει η αστυνομία.
Τσιακ από την Κίνα έρχεται… Προβληματική επικοινωνία τοπικά στην παραλαβή του δέματος….
”Η εξυπηρέτηση από το κατάστημα της Ν.Σμύρνης είναι μηδενική.Δεν σηκώνουν ποτέ τηλέφωνο και όταν πας εκεί κουβεντιάζουν μεταξύ τους ή μιλούν προσωπικά στο τξλέφωνο.Στέλνουν μήνυμα για παράδοση δέματος το οποίο δεν παραδίνουν.Απλά σε κλείνουν μέσα περιμένοντας.Όταν πάρεις στα κεντρικά να πεις το πρόβλημα σου σου κλείνουν το τηλέφωνο.Αυτό λέγεται εξυπηρέτηση?
”η χεοροτερη courier στην Ροδο, ποτε δεν φερνουν δεματα στο σπιτι οταν ειναι απο Κινα (temu, alli express) κλπ απο skroutz και αλλες Ελληνικες εταιριες παντα δεν μας βρήσκουν στο σπιτι και ας ειμαστε εκει ολη ημερα ,η παιρνουν τηλεφωνο και εαν εισαι στο μπανιο και δεν προλαβεισ να το σηκωσεις την πατησες μετα δεν σου απαντανε, και σου στελνουν μυνημα οτι δεν ηταν δυνατη η παραδοση για να πας να το παραλαβεισ ο ιδιος, εαν απαντησεις τοτε ειναι μια απλη ενημερωση οτι το δεμα ειναι εδω ελατε να το παρετε, ασε που οταν πας στο καταστημα νομιζεις οτι εισαι στην ουρα του ικα και ειδικα το καλοκαιρι ψυνεσαι μια χαρα στον ηλιο για καμια ωρα μεχρι να ερθει η σειρα σου. Εαν τολμησεις να κανεις και παραπονο σου κανουν και επιθεση οι αγενεστατοι υπαλληλοι σε σημειο που λες να τους πλακωσω στο ξυλο τωρα η κανω τον χαζο και να φυγω μην μπλεξω, αλλα δυστηχως οι περισσοτερες εταιριες κανουν αποστολες με την συγκεκριμενη εταιρια στην επομενη μου αγορα θα ζητησω να σταλει με λαλλη courier και εαν δεν υπαρχει δυνατοτητα θα ακυρωνω την παραγγελια
”Προβληματική εξυπηρέτηση και απαξιωτική συμπεριφορά. Ίσως η χειρότερη εταιρεία courier. Έχω πάψει από καιρό να την επιλέγω, το πρόβλημα είναι ότι την χρησιμοποιούν συχνά οι αποστολές μέσω internet .
”Νομιζω και το ενα αστερι ειναι πολυ!!
”Είμαι πάρα πολύ ευχαριστημένη. Πάντα συνεννοούμαστε ποια ώρα να περάσουν, όταν δε με βρίσκουν σπίτι. Ευγενέστατα νέα παιδιά!
”Δεν έχω λόγια να χαρακτηρίσω την απαράδεκτη συμπεριφορά σας , ακομη και απέναντι σε ανθρώπους ΑΜΕΑ.
”Ο άνθρωπος που πήγε να παραδώσει το δέμα , επικοινώνησε και είπε ότι δεν βρίσκει κανέναν . Μια ημέρα πριν έχουμε ενημερώσει για τις ώρες αιμοκάθαρσης που υποβάλλεται ο πελάτης και δεν βρίσκεται στην οικία του . Προτείναμε να μας το παραδώσει αργότερα κι η απάντηση του ήταν : δεν είμαι ενημερωμένος , όχι δεν μπορώ να το παραδώσω μετά και μας έκλεισε το τηλ .
Αρ. Παραγγελίας : 6093474553
Να τους χαίρεστε τέτοιους διανομείς !!!
Φυσικά ενημερώθηκε κι η εταιρεία VODAFONE επ αυτού , η οποία ήταν ο αποστολέας .
Περιμένω μια αποστολή γράφει κλήση γιατί δεν λειτουργεί το κουδούνι και ο κουριερ δεν πείρε ποτέ. Στην εξυπηρέτηση πελατών μου μίλησαν με ύφος γτ δεν λειτουργεί το κουδούνι. Εν τέλει θα παραλάβω από το κατάστημα γτ δεν μπορούν να κάνουν σωστά την δουλειά τους!
”Κακοστημένο σαιτ!
”Κ για να παραλαβω πρέπει να καλέσω 10 φορές, 10 ωρες αναμονή κ όλα τα στοιχεία μου είναι σωστα
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΑΣ, Λεωφόρος Ικάρου 44, 715 00 Νέα Αλικαρνασσός Ηρακλείου τα λογια ειναι περιττα, 1ον Κακη εξυπηρετηση 2ον ο διανομεας ποτε δεν ενημερωνει τον πελατη για το δεμα, ουτε καν μπαινει στην διαδικασια να παρει τηλεφωνο 3ον τα περισσοτερα δεματα ερχονται με ψιλογρατζουνιες και χτυπηματα 4ον παιρνεις τηλεφωνο το καταστημα και εισαι σε αναμονη 6λεπτα εως 13 λεπτα και αργοτερα σου λενε μετα απο αρκετες προσπαθειες, το παιδι εχει φυγει ”λες και περιμενω σουβλακια” θα ειναι στην πορτα σας στο περιπου την συγκεκριμενη ωρα ”περιμενετε ασφαλως”, και δεν λαμβανεις ποτε αυτο το τηλεφωνημα ουτε καν ”εχει μπει στην προσπαθεια ο διανομεας να βρει το σπιτι σου”, και εισαι αναγκασμενος μετα απο καποιες ωρες να κατεβεις στο καταστημα τους για να ”λαβεις εξυπηρετηση” 5ον Ουτε στο ωραριο δεν μπορειτε να ειστε συνεπης αλλα ουτε στον λογο σας. .
”Η acs Αμαρουσιου δεν χτυπάει πότε το κουδούνι, στέλνει μήνυμα ότι ήσουν απών τάχα ώστε να αναγκαστείς να παραλάβεις από το κατάστημα της.
”Ακόμα περιμένω το πακέτο μου
”Θέλω να πω ότι είναι καλή ταχυδρομική εταιρεία και ότι έχω παραγγείλει έχουν έρθει στην ώρα τους και σε καλή κατάσταση
”Ότι πιο απαράδεκτο έχω συναντήσει από άποψη συμπεριφοράς και εξυπηρέτησης.
”Πλήρης ανευθυνότητα από τους υπαλλήλους και διανομείς που ισχυρίζονται ψευδος ότι επικοινωνούν χωρίς να το έχουν κάνει για να προσπεράσουν παραδόσεις και να σχολασουν στην ώρα τους.
Και δεν είναι η πρώτη φορά, αυτού γίνεται πάντα.
Ούτε για ένα αστέρι
Επειδή το έχετε ξεφτυλίσει τελείως με το να μη φέρνετε τα πακέτα στο σπίτι και να αποφασίζετε αυτοβούλως παραλαβή από το κατάστημα ή το κλασικό ήρθαμε και δεν σας βρήκαμε, από δω και πέρα αγορές μόνο με αντικαταβολή. Θέλετε να το φέρετε σπίτι; έχει καλώς. Δεν θέλετε; ΜΗ ΣΩΣΕΤΕ και το φέρετε. Αν μάλιστα το φέρετε και δεν έχετε POS, πληρωμή με μετρητά με όσο το δυνατό κόκκινα κέρματα γίνεται και ΑΚΡΙΒΩΣ το αντίτιμο ούτε λεπτό παραπάνω.
”Κι αυτό γιατί δεν υπάρχει μείον. Πηρατε εξωτερικούς συνεργάτες και αρχίσαμε να παραλάβαμε που και που κανα δέμα. Ωστόσο κανένα πρόγραμμα και καμιά ευελιξία. Τελευταια στιγμή η ενημέρωση ότι έρχεται το δέμα και τηλέφωνο στο κουδουνι λες και δεν έχουμε άλλη δουλειά! Η σημερινή συνεργάτης σας αγενής μέχρι όσο δεν πάει και δε ξέρει τους δρόμους!! η μεταφορέας!!!!
”Σε καμία αντίστοιχη εταιρεία δεν έχω συναντήσει αυτό το ύφος. Επισκέφτηκα κατάστημα τους μετά από μήνυμα που μου έστειλαν. Φυσικά δεν εξυπηρετήθηκα.
”Αν είχα και 0 η και μείον θα το έβαζα με χαρά. Παραγγελία που μου έστειλαν μνμ ότι θα το φέρουν από την νέα Μάκρη στο σπίτι μου στον Μαραθώνα από τις 20.02.2024 με ανάγκασαν να πάω 20 χλμ με την επιστροφή για να παραλάβω το δέμα στις 29.02.2024. Ντροπή σας
”Τραγική εξυπηρέτηση!!! Για τρίτη φορά ενώ στην πλατφόρμα εντοπισμού αποστολής αναγραφόταν το κατάστημα της Ελευσίνας, τελικά το δέμα βρισκόταν στο κατάστημα του Ασπροπύργου, με αποτέλεσμα να περιμένω 20 λεπτά για παραλαβή από το κατάστημα της Ελευσίνας ΜΑΤΑΙΑ. Εκτός αυτού, γενικώς δεν απαντούν ποτέ στο τηλεφωνικό κέντρο και οι διανομείς δεν καλούν στο τηλέφωνο κατά την παράδοση.
”Τέλεια εξυπηρέτηση.
”Ευχαριστώ πολύ