Απαράδεκτη συμπεριφορά του προσωπικού. Ιδιαίτερα υπαλλήλου σε υψηλή θέση ο οποίος ήταν ευγενικά αγενής !
ACS Courier Αξιολογήσεις πελατών
Πληροφορίες για ACS Courier:
Η ACS Ταχυδρομικές Υπηρεσίες Μ.Α.Ε.Ε., εταιρεία του Ομίλου Quest, λειτουργεί στην Ελληνική αγορά από το 1981 και αποτελεί την ηγέτιδα εταιρεία στο χώρο της, διακινώντας ετησίως πάνω από 60 εκατομμύρια αποστολές, από το σύνολο των υπηρεσιών της (courier και post).
Μετάβαση στον ιστοτόπο
Με τα πόδια να πήγαινα να το πάρω θα έκανα πιο γρήγορα! 1 αστεράκι και αυτό γιατί δεν μπορώ να βάλω μισό!!
”Ενώ ήταν μια καλή εταιρία τον τελευταίο καιρό δεν μπορεί να ανταπεξέλθει στην διακίνηση των πακέτων και ενώ λέει ότι θα παραδόσεις πακέτο σε 1-3 ημέρες κάνει πάνω από μήνα για να παραδώσει το πακέτο έχω παραγγείλει πακέτο από της 27 Δεκεμβρίου 2023 και ακόμα μέχρι σήμερα 17 Ιανουαρίου 2024 δεν έχω παραλάβει η επικοινωνία είναι πολύ δύσκολη σε αφήνουν πάνω από μισή ώρα στην αναμονή και δεν σε εξυπηρετούν
”Καλησπέρα. Για μια αποστολή δέματος 1 με 1,5 κιλά και απόσταση 150 χιλιόμετρα (ΚΑΒΑΛΑ – ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ) έκαναν 1,5 εβδομάδα να το φέρουν και αυτό μετά από βρίσιμο και αγριοφωνάρες μου. Τους έβαλα 1 αστέρι και αυτό γιατί δεν ξέρω εάν το σύστημα δεχόταν να γράψω όλα αυτά. Είναι 4η φορά που κάνουν το ίδιο. Χωρίς να έρθουν να χτυπήσουν κουδούνι γράφουν ότι δεν με βρίσκουν και φεύγουν τάχα μου. Κάνουν μια κλήση από σταθερό (2310688955) και πριν προλάβω να το σηκώσω κλείνουν. Τους παίρνω πίσω το σύστημα με γυρνάει στα κεντρικά για να μου πουν ότι δεν με βρήκαν μετά από συνομιλία με κασετόφωνα και πολύ ώρα αναμονή μέχρι να μιλήσω με ανθρώπινο ον. Ένας τρόπος είναι αυτός… ένας άλλος είναι να μπερδεύονται τάχα με το τελικό κατάστημα παράδοσης να το γυρνούν στα κεντρικά και ξανά αποστολή στο σωστό. Και οι μέρες; να περνάνε και δέμα να μην έρχετε…. Η δικαιολογία τους είναι μεγάλο φόρτο εργασίας λόγο BLACK FRIDAY , ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ , ΠΡΟΤΟΧΡΟΝΙΑ, ΠΆΣΧΑ ,ΚΛΠ. Να πάρεις από πρίν κόσμο η με υπερωρίες να ανταπεξέλθεις. Σάββατο Κυριακές Αργίες δεν δουλεύουν. Καλλίτερα και από δημόσιο…Και οι άλλες εταιρίες έχουν προβλήματα αλλά αυτή είναι ένα πρόβλημα. Μηδέν αστέρια από μένα. ΜΑΚΡΙΑΑΑΑ.
”Ότι χειρότερο ! Υποτίθεται πληρώνεις για άμεση παράδοση και έχουν περάσει 6 μέρες και ακόμα περιμένω
”Μακριά !!!!
Σχεδόν ποτέ δεν παραδίδει τα δέματα. Κάποιες φορές έχουν αφήσει σημείωμα “Απών” ενώ ήμασταν όλη μέρα σπίτι και δε χτύπησε κανείς το κουδούνι. Άλλες φορές έχουν κρατήσει δέματα σε κατάστημά τους αυθαίρετα και χωρίς προηγούμενη (ή έστω μετέπειτα!!!) συνεννόηση, χωρίς καν να προσποιηθούν ότι αποπειράθηκαν να το παραδώσουν, και καθόμαστε και περιμένουμε και αναρωτιόμαστε τι απέγινε το δέμα και γιατί φαίνεται ότι το έχει η ACS εδώ και δύο βδομάδες ας πούμε αλλά δε μετακινείται… Τραγική εταιρεία, αν μπορούσα θα τη βαθμολογούσα με μείον.
”Η πιο χαλια δε υπάρχει τόσο λενε ότι θα ερθη τό δεμα δε έρχεται καθόμαστε και περιμένουμε γραφουμε σε πια κούριερ να τό στηλουν στελνουν αλου απωρω γιατί δε τη κληνουν είναι άχρηστη τα καταστήματα πως τη επιλέγουν και αντί να καλητερεβουν γίνονται χειρότερα ελεεος με αυτη τη κουριερ να κλείσει
”Απαραδεκτοι!!!Εδωσα ενα αστερακι γιατι δεν υπαρχει 0. Αναγκαστηκα να ακυρωσω παραγγελια απο κεντρικο βιβλιοπωλειο της Αθηνας.Επικοινωνησα χωρις κανενα αποτελεσμα!!!!Πρεπει οποσδηπωτε κατι να κανουν αν θελουν να λεγονται εταιρια ταχυμεταφορων!!!!!!!
”Κάκιστη υπηρεσία. 6 ημέρες αναμονή για μεταφορά πακέτου απο το Καρπενήσι, ενώ το εκεί κατάστημα έχει παραλάβει το πακέτο απο τις 10/01.
”Στην παρακολούθηση της αποστολής δεν αναγράφηκε ποτέ η ημερομηνία παράδοσης. Στο τηλέφωνο εξυπηρέτησης πελατών, δεν απάντησε ποτέ κανείς και σε παλαιότερες επικοινωνίες, μετά απο πολύωρη αναμονή, η αντιμετώπιση ήταν σαν να μας κάνουν και χάρη.
Σε προηγούμενη αποστολή, είχαν πει ψέματα οτι πέρασε ο courier και δεν ήταν κανείς, ενώ η διεύθυνση αποστολής είναι η εταιρία που εργάζομαι και λειτουργεί απο τις 8 το πρωί έως τις 10 το βράδυ
Κρίμα που δεν υπάρχει η επιλογή για μηδενική αξιολόγηση.
ΑΠΑΡΆΔΕΚΤΟΙ λένε ψέματα ότι ήρθαν κι ελλειπες, ότι σε πήραν τηλέφωνο και δεν απάντησες
”Περιμένω φάρμακα και αυτοί με κοροϊδεύουν
Acs μιλάμε …..Απαράδεκτοι σήμερα 15.1.24 περίμενα το δέμα τίποτα ούτε τηλέφωνο επικοινωνίας άγνωστος παραλειπης Απαράδεκτοι αν δεν μπορείτε πιο λίγα μαγαζάκια ούτε να σας ξαναδούμε θα μάθω ποιος φταίει…. 16.1.24 η nova λεει να πάω στην acs να παραλάβω το δέρμα Η acs δεν το έχω θα σας ειδοποιεί Σω 18.1.24 καμία ειδοποίηση από την acs όπως καταλαβαίνετε ΟΙΚΟΣ ΠΟΙΟ ΕΊΝΑΙ Ο ΠΟΙΟ ΜΕΓΑΛΟΣ…. η nova δεν σηκώνει τηλέφωνο ούτε 13800 και 2105100200 Κλείνει αμέσως για αυτό ταιριάζει η μια με την άλλη εταιρεία ΟΙΚΟΣ ……
”Μου στέλνουν πακέτα καθημερινά από την acs μέσω Temu, ποτέ δεν αφήνουν χαρτάκι στην πόρτα ότι δεν με βρήκαν (αδύνατο να μην με βρουν γιατί είμαι πάντα σπίτι) γιατί πολύ απλά ποτέ δεν έρχονται! Ούτε με παίρνουν τηλέφωνο να περάσω από το κατάστημα να το πάρω αφού οι ίδιοι δεν παραδίδουν τα πακέτα τους ούτε τίποτα. Με αποτέλεσμα τα προϊόντα τα οποία δεν τρέχω να τα βρώ ο ίδιος στο κατάστημα να τα επιστρέφουν πίσω! Είχα παραγγείλει 72 προϊόντα, 4 μέρες δουλειά να τα διαλέξω και τα έχασα! Το να πάρω πίσω τα λεφτά από την Temu δεν αρκεί, τα προϊόντα τώρα είναι 5 φορές πιο ακριβά γιατί ήταν όλα εκπτωτικά και τον χρόνο μου 4 ημερών ποιος θα μου τον αποζημιώσει? Είναι απλά τραγικοί, οποιαδήποτε άλλη εταιρεία έχω χρησιμοποιήσει δεν είχα ποτέ πρόβλημα όταν είναι το πακέτο μου να έρθει από acs στην καλύτερη θα το χάσω! Πώς μένετε ακόμη ανοιχτοί με τέτοιες υπηρεσίες είναι άξιο απορίας.
”Ότι χειρότερο! Λάθος πληροφορίες για την παραλαβή και τζάμπα ταλαιπωρία 2 φορές! Ακόμα δεν έχω παραλάβει
”απαραδεκτοι και απατηλοι
”δεν υπαρχει πουθενα στη σελιδα ενημερωση οτι οι αποστολεσ θα καθυστερησουν και ουτε απο τα καταστηματα.
δεμα που εφυγε απο τη λαμια στισ 4/1/2024 και η αποστολεασ πληρωσε 14,63 €, μεχρι την 13/1/2024 δεν μασ εχει ερθει.
επισκεφτηκαμε το καταστημα περιστεριου, παυλου μελα 11, μασ ειπαν μετα απο επιμονη δικη μασ οτι το δεμα ειναι εκει, ενω στην κατασταση αποστολησ γραφει οτι ειναι σε πορεια διακινησησ προσ το καταστημα, αλλα δεν μπορουν να ψαξουν να το βρουν λογω πολλων αποστολων που εχουν στο χωρο.
με καταγγελια δε βγαζεισ ακρη.
δεν καταλαβαινων γιατι υφιστατια εταιρεια ταχυμεταφορων οταν κανουν τοσο χρονο για να παραδοσουν και να πληρωνουμε τοσα χρηματα. επρεπε να υπαρχουν ρητρεσ.
Είναι ντροπή και μόνο ότι υπάρχουν σαν εταιρία. Στο εντελώς αναξιόπιστο site τους γράφουν ό,τι ψέμα θέλουν και στο τηλέφωνο 216-1000500 παίζει μονίμως η γνωστή μαγνητοταινία…
”Αφού δεν ελέγχονται από κάποια αρχή, οφείλουμε ως παραλήπτες να ενημερώνουμε τους αποστολείς ότι ΔΕΝ αγοράζουμε, αν χρησιμοποιούν αυτούς τους κοινούς απατεώνες.
Παραγγέλνεις με dhl. Mεσα σε 2 μερες φτάνει από Πολωνία Ελλάδα και εκεί που το περιμένεις την Τρίτη ημέρα παράδοση, σου έρχεται μήνυμα ότι θα στο φέρει συνεργάτης η Acs. Kαι εκεί αρχίζει το μαρτύριο του περίμενε στον χώρο διαλογής. Αίσχος και για την Dhl που έχει την Acs για συνεργάτη ενώ γνωρίζει τι παίζει!! Ρήτρες δεν υπάρχουν;
”Αισχροί και απατηλοί
”Σήμερα πλήρωσα 110 ευρώ για δέμα που δεν είχα παραγγείλει μετρητά μάλιστα διότι ο οδηγός δεν είχε το POS. Με πιάσανε κορόιδο διότι όντως περίμενα δέμα και το πλήρωσα νομίζοντας πως ήταν αυτό. Αντί της παραγγελίας μου έλαβα ένα συράπτικο αξίας 110 ευρώ. Ούτε καν απόδειξη για την πληρωμή δεν έλαβα. Αύριο καταγγελία στην εφορία και μήνυση
Κατάστημα Ηρακλείου Κρήτης!!! Απαράδεκτοι!! Δεν σου φέρνουν το δέμα και ου λένε να πας να το παραλάβεις εσύ!! Μάλιστα ο διανομέας μου είπε ότι μπορώ να το κουβαλήσω και αυτό ήταν ασήκωτο!! Ήθελα να ήξερα για ποιον λόγο πληρώνω 10 ευρώ μεταφορικά αν είναι να πάω να το πάρω μόνη μου!!
”άψογη εξυπηρέτηση, ταχύτητα, ευγένεια… Η καλύτερη με διαφορά! Τουλάχιστον το υποκατάστημα Γρεβενών
”Απαράδεκτοι , προσπαθώ να επικοινωνήσω με την εταιρία ή κάποιο κατάστημα μια εβδομάδα ! Όταν μετά από 50 τηλέφωνα με ενημέρωσαν πως δεν γνωρίζουν καν που είναι το δέμα μου , τραγικοί και αγενέστατοι οι υπάλληλοι, καμία εξυπηρέτηση καμία ενημέρωση ! Από τις χειρότερες μεταφορικές πλέον !
”Η χειρότερη μεταφορική όλων!
”Η παραγγελία μου έφυγε από Αθήνα την Δευτέρα 08/01 και μέχρι σήμερα δεν είχα καμία ενημέρωση.. δεν σηκώνουν τηλέφωνα,δεν απαντάνε σε email,τελικά με τα χίλια ζόρια σήκωσαν 1 τηλέφωνο και μου είπαν πως είναι δεσμευμένο στην αποθήκη και πως όλες οι παραγγελίες είναι μια βδομάδα πίσω.. εάν δεν μπορείτε να ανταπεξέλθετε μη παίρνετε άλλες παραγγελίες,δεν φταίμε ούτε εμείς αλλά ούτε και οι επιχειρήσεις για τα χάλια σας! Το δέμα μου το ήθελα για το Σάββατο για τα γενέθλια της μικρής μου,φανταστείτε πόσο λυπηρό είναι αυτό.. αλλά τι σας νοιάζει; μόνο τα λεφτά θέλετε να παίρνετε.. εε από μένα ποτέ ξανά acs
Καμμια σχεση με παλιοτερα! Παιρνουν τηλ αν εισαι σπιτι πριν φτασουν, ταχυτητα οπως πρεπει, παραγγελνω απο εξωτερικο και ειναι αψογοι ως τωρα!
”Μακράν η χειρότερη εταιρεία κούριερ πού μπορεί να σε εξυπηρετήσει.Εχω παρατηρήσει επανειλημμένως, καθώς μου έρχονται δέματα από το εξωτερικό ότι ενώ πολλές φορές έχει φτάσει το δέμα στους χώρους της εταιρείας μπορεί να περάσει και διάστημα μιας εβδομάδας προκειμένου να δωθεί προς διανομή.Οταν πάλι ο διανομέας λόγω φόρτου εργασίας δεν προλαβαίνει να παραδώσει το δέμα σου έρχεται sms χωρίς όμως να γίνει η παράδοση.Καθε φορά που τους τηλεφωνείς για παράπονα σου λένε ότι απουσιάζατε κύριε και δεν σας βρήκε ο διανομέας, ασχέτως αν η διεύθυνση παράδοσης είναι τ ίδια με διαμονής και εργασίας και πάντοτε υπάρχει κάποιος στο χώρο.Απαραδεκτη ας προσλάβει παραπάνω προσωπικό και να μην ωθεί τους εργαζόμενους να λένε ότι πέρασαν από κάπου λόγω φόρτου εργασίας.
”Κυριολεκτικά απαράδεκτοι απορώ πως υπάρχει αυτή η εταιρεία ακόμη και την χρησιμοποιούν για μεταφορά δεμάτων
”Αίσχος κοροϊδεύουν τον κόσμο, δεν φτάινε οι υπάλληλοι η αισχροκέρδεια φταίει, ας προσλάβουν και άλλους διανομείς.
”Οτι χειροτερο μπορούσε να μου συμβεί. Απο 21 Δεκεμβριου εφτασε το δεμα Ελλαδα και μέχρι και εχθες ειναι σε διακίνηση απο τα κεντρικα προς το κατάστημα Αμπελοκήπων – Αθηνα.
Κουράστηκα να περιμενω και ζητησα να σταλει το δεμα πισω στον αποστολέα.
Δυστηχως ποτε ξανα ACS
”