ACS Courier Αξιολογήσεις πελατών

Βαθμολογία 1.22 από 933 κριτικές

Στοιχεία εταιρίας

Πληροφορίες για ACS Courier:

Η ACS Ταχυδρομικές Υπηρεσίες Μ.Α.Ε.Ε., εταιρεία του Ομίλου Quest, λειτουργεί στην Ελληνική αγορά από το 1981 και αποτελεί την ηγέτιδα εταιρεία στο χώρο της, διακινώντας ετησίως πάνω από 60 εκατομμύρια αποστολές, από το σύνολο των υπηρεσιών της (courier και post).

Μετάβαση στον ιστοτόπο
Βαθμολογήστε την επιχείρηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

933 κριτικές για “ACS Courier

  1. ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ Ξ.

    Ούτε ένα αστέρι δεν αξίζετε!! Αισχος!!! Απαράδεκτοι!!! Ότι να ναι!!! ΚΟΡΟΙΔΕΥΕΤΕ τον κόσμο!!!

  2. Βικυ Δ.

    Απαράδεκτοι ο διανομέας αντι να χτυπήσει κουδουνι και να μου το φέρει στην πόρτα πηρε τηλεφωνο μου λέει να κατέβω να το παραλάβω τπυ λέω αν γίνεται να ανεβεί για εναν λογο και μου λέει θα το αφήσω στο κατάστημα. Αν βαριεσαι αγορι μου άλλαξε δουλεια δεν είναι απάντηση αυτη. Ας μην σχολιασω καλύτερα στα γραφεία που πηρα τηλεφωνο αν μπορεί το δέμα μου να ερθει μέχρι τις 3 γιατί μετα θα είμαι στην δουλεια κ μου είπε αυτή δεν γίνεται εχει συγκεκριμένο δρομολόγιο λες και θα γινόταν κατι.!

  3. ΜΙΧ Π.

    Απαράδεκτη εξυπηρέτηση. Για παράδοση δέματος σε υπηρεσία από Αγία Παρασκευή σε Πειραιά μαθαίνω εκ των υστέρων και αφού το είχα παραδώσει από την προηγούμενη και είδα ότι δεν έφτασε, ότι θα κάνει 4 μέρες για να παραδοθεί. Και θα δω αν θα παραδοθεί ή θα πρέπει τελικα να το ψάχνω να το παραδώσω εγώ. Αν το ήξερα πως κάνει τόσες ημέρες το πήγαινα μόνη μου και με ασφάλεια, δεν θα ήμουν με την αγωνία για το αν θα το παραδώσουν και πότε. Η δε εξυπηρέτηση στο κατάστημα της Αγίας Παρασκευής ασχολίαστη. Ποτέ ξανά ACS. Κρίμα γιατί ήμουν πελάτης και παλαιότερα ήταν πολύ πιο αξιόπιστη εταιρεία και ταχύτατη. Έχει καταντήσει χάλια.

  4. Ελενη Μ.

    Απαράδεκτοι και στις δυσπρόσιτες περιοχές, με μια μόνο προσπάθεια παράδοσης στέλνουν μνμ ότι δεν εντοπίζεται ο παραλήπτης!! Θεωρώντας ότι η πολιτική τους τους καλύπτει και χωρίς να μπορούμε εμείς να αποδείξουμε ότι η παράδοση δεν έγινε σωστά!!! Όταν πήρα τηλέφωνο με ενημέρωσαν απλά ότι όλα έχουν γίνει βάση πολιτικής.. τρέχα γύρευε…

  5. Dia A.

    απαραδεκτοι!!!!! ουτε που κατεβαίνουν απο το ρημάδι το αυτοκίνητό τους για να πατήσουν το κουδούνι. σε πέρνουν λέει μόνο ένα τηλέφωνο κι αν δε το σηκώσεις έχασες!! δεν μπορούν λέει να ξαναπάρουν γιατί πέρνουν μέσω κέντρου!! οτι να’ναι!! στο σπίτι μου δεν κατέβηκε ποτέ απο το αμάξι ενώ η μητέρα μου ήταν εκεί και περίμενε το δέμα!! και σήμερα επειδή αντί για 42 είχα βάλει 49 στην διεύθυνση, (μιλάμε είναι 2 κτίρια δίπλα!!!!!!!! δύο!!!!!!!) ειναι εκτός ορίων λέει και πρέπει εγώ να πάω να το πάρω απο την acs στο κέντρο ενώ εγώ μένω μισή ώρα μακριά απο εκεί κι έχω πληρώσει και τα μεταφορικά!!!!!
    ειστε η χειρότερη μεταφορική που έχει υπάρξει.κοροιδεύετε το κόσμο.

  6. Christos K.

    Το χάλι μαύρο, χάνονται πακέτα ή δεν τα στέλνουν ποτέ έτσι ώστε να αναγκαστεί ο πελάτης να τα παραλάβει από το κατάστημα με την δικαιολογία ότι θα αργήσουν ενώ έχει πληρώσει κανονικά τα έξοδα μεταφοράς.

  7. Ελένη Κ.

    Η χειρότερη courier ever!!! Μην στέλνετε τίποτα με τη συγκεκριμένη εταιρία!!!

  8. Εμμανουελα Χ.

    Έχω αναγκαστεί να παραλαμβάνω δέματα από την εταιρεία αυτή,με ειδοποίηση μια ώρα νωρίτερα κ με όλους τους κουριερ να χτυπάνε το κουδούνι κ μέχρι να ανοίξεις να έχουν αφήσει το χαρτί τοίχο κολλημένο.Απαραδεκτοι.

  9. ΓΕΩΡΓΙΟΣ Λ.

    Ειδοποίηση την ίδια ημέρα 11.30 το πρωί για παράδοση στις 14.45
    Επίσης δεν μπορούμε να παραλάβουμε από το κατάστημα

  10. Μαρια Χ.

    Είστε η χειρότερη εταιρία courier….. Εξαιτίας σας έφυγε η παραγγελία μου πίσω και έχασα τα λεφτά μου.. Γιατί υποτίθεται με πήρατε τηλέφωνο και δεν με βρήκατε ενώ ποτέ δεν έγινε αυτό ούτε χαρτάκι βρήκα στην πόρτα μου…. Δεν είχα καμία ενημέρωση από εσάς…. Οι πιο άχρηστοι!!!!!

  11. ΡΙΤΑ ΓΚΟΒΑ Γ.

    Ότι χειρότερο έχει υπάρξει σε μεταφορική . Οι κούριερ της απαράδεκτοι δεν θα τους έβαζα ούτε για να σφουγγαριζουν στη δουλειά μου. Μακριά

  12. Γιώργος Τ.

    Ένα μεγάλο μπράβο…. Από το κακό στο χειρότερο!!!

  13. Μαρία Τ.

    Απο τις χειρότερες εταιρείες. Κάκιστη εξυπηρέτηση. Περίμενα 2 εβδομάδες να μου στείλουν από Αθήνα στην Κόρινθο ένα δέμα που φυσικά δεν ήρθε ποτέ και τελικά αναγκάστηκα να πάω Αθήνα και να το παραλάβω εγώ ή ίδια.

  14. Εταιρεία παρωδία κλασική περίπτωση εταιρείας που δεν έπρεπε να υπάρχει αλλά στην Ελλάδα αυτά τα παράσιτα ευδοκιμούν, αγένεια, αναποτελεσματική, απλά δεν

  15. Η χειροτερη εταιρια ταχυμεταφορων-κακιστοι επαγγελματιες. Σου βγαζουν το λαδι για να σου παραδωσουν ενα δεμα τοσο πολυ, που στο τελος πας κ το παιρνεις μονος, κατι το οποιο τελικα κι οι ιδιοι θελουν, για να εχουν λιγοτερες παραδοσεις, πιθανον να το κανουν κι επιτηδες. Ξεχνανε να κολλησουν χαρτακια, συνεννοεισαι για συγκεκριμενη ωρα κ μετα στελνουν μηνυμα στο κιν οτι θα ερθουν αλλη ωρα, ενα μπαχαλο.
    Αν δεν εχουν σκοπο να βελτιωθουν ας το κλεισουν καλυτερα, μην ταλαιπωρουν τον κοσμο.

  16. Κατερίνα Κ.

    Η χειρότερη εταιρεία που υπάρχει.Δεν μπήκαν καν στο κοπο να με ενημερώσουν με μήνυμα για την παραγγελία μου .Και όταν τους παίρνεις τηλέφωνο δεν υπάρχει περίπτωση να σηκώσουν.Αν μπορούσα να βάλω μηδέν θα το εβαζα

  17. Μαρία Κ.

    Απαράδεκτοι από κάθε άποψη. Οι διανομείς εξαφανιζονται πριν καν ανοίξεις την πόρτα και μετά πρέπει να τα παραλάβεις από τα γραφεία τους . Το ηλεκτρονικό σύστημα σέρνεται με αποτέλεσμα να περιμένεις μια ώρα στην ουρά.. Μακράν η χειρότερη..

  18. Απαράδεκτοι 1 εβδομαδα τα δέματα στην εταιρία και καμια ενημέρωση πουθενά

  19. Martina M.

    Απαράδεκτη. Πιστεύω η χειρότερη όλων

  20. Χρήστος Π.

    Αν μπορούσα να βάλω και μηδέν αστέρια θα έβαζα γιατί αυτό αντιπροσωπεύει την ACS τουλάχιστον για το κατάστημα και τους υπαλλήλους της Θέρμης στη Θεσσαλονίκη

  21. Δημήτρης Γ.

    Η χειρότερη των χειροτέρων. Από τότε που σταμάτησα να παραγγέλνω από καταστήματα που συνεργάζονται με την κόκκινη σαΐτα, ηρέμησα…

    Από τις υπόλοιπες που έχω παραλάβει (Speedex, Γενική, ELTA Courrier, ΤΝΤ, DHL) δεν είχα κανένα πρόβλημα και με είχαν εξυπηρετήσει όλες.

    Το ένα αστέρι, είναι υπερβολικό για την ACS. Θα έπρεπε να υπάρχει και η δυνατότητα για μηδέν αστέρια, γιατί αυτή είναι η αξιολόγηση για την ACS. Ένα πολύ μεγάλο μηδέν!

  22. ΔΗΜΗΤΡΑ Ζ.

    h acs einai h χειροτερη μεταφορικη εταιρεια στισ ταχυμεταφορεσ.εχω παραγγειλει ενα δεμα απο 28/12/2022 και σημερα 17/1/2023 ακομα δεν το εχω παραλλαβει γιατι πολυ απλα ολοι οι υπαλληλοι στην acs δεν το βγαζουν σε δρομολογιο και στισ παρατηρησεισ του email που λαμβανω λενε αδυναμια πληρωμησ ενω δεν ερχονται ποτε στο χωρο μου και δεν επικοινωνουν μαζι μου .οταν καταφερα να μιλησω με εκπροσωπο τουσ μετα απο πολλεσ ωρεσ αναμονησ η απαντηση τουσ ηταν οτι απλα βαριουνται!!!!!!!!!!!!!

  23. Αντώνης Β.

    Από της χειρότερες εταιρείες που έχω συναντήσει. Είσαι σπίτι αφήνουν χαρτάκι ότι δεν είσαι και σου λένε ότι περνούν και τηλ ενώ δεν περνούν. Προφανώς ο οδηγός δεν προλαβαίνει και σου λέει και καλά ότι πέρασε αλλά δεν σας βρήκε. Τους περνεις τηλ να κάνεις παραπάνω μέσα στην αγένεια μέχρι που μασουλάνε κιόλας. Ντροπή και αίσχος

  24. Βασιλης Ν.

    Τι είναι πιο φθηνό για μια εταιρεια
    1. Να στείλεις έναν κούριερ να μοιράσει 300 χαρτάκια για παραλαβή δεμάτων από τα γραφεία ;
    2. Να έχεις 10 διανομείς να μοιράσουν τις 300 παραγγελίες
    Αυτά συμβαίνουν σε αυτή την μπανανία αλλά εσυ πληρώνεις ταχυμεταφορές

  25. Μαρία Χ.

    Δυστυχώς, ή έρχεται μήνυμα ότι δε μας βρήκαν ή αφήνουν χαρτάκι παρόλο που ήμουν σπίτι. Την τελευταία φορά κάθε φορά περίμενα στο μπαλκόνι και μόλις είδα τον κύριο κατέβηκα κάτω. Μόλις είχε αφήσει χαρτάκι. Τον πρόλαβα όμως και ζήτησα το δέμα μου που όμως δεν είχε μαζί του!!!
    Απαράδεκτοι!